Stránka 1 z 1

Free 1 bouchání při plném rejdu

Napsal: 17 črc 2011 15:57
od Uska
Ahoj,
mám problém, při plným rejdu a na místech kde se zapíná náhon všech kol (písek a pod.) začne v přední části auta něco podivně mlátit a za převodovkou je spodek auta postříkanej od oleje, ale z převodovky to neteče.
Máte někdo představu co to je ?
Stalo se to v Albánii, ale podařilo se s tím dojet domů. Auto normálně řadí má tah jenom to mlácení při plným rejdu.
Za info a radu děkuji

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 17 črc 2011 18:42
od mihalicek
Nevím co je to za rok ten Freelander ale pokud je to do 2002 roku výroby pak bych na 99% tvrdil že to je špatný IRD.

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 17 črc 2011 19:26
od Uska
Je to rok 2004.
IRD, tak to bude pořádnej ranec co ??

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 17 črc 2011 20:06
od mihalicek
U 2004 to zase IRD být nemusí to už je mimo kritický roky s konstrukční závadou - pak bych jako první zkontroloval poloosy a homokinetický klouby - ty už tolik nestojí

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 17 črc 2011 21:03
od Uska
Tak to bych byl opravdu moooooooc rád.
Děkuji :Sorry: :hand

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 09:16
od macejky1
Bude to IRD.

Když píšeš že je auto zacákaný od oleje tak si zkontroluj odkud to jde. A jestli z IRD tak ti asi odešlo gufero, vytekl olej a jak jsi jezdil nasucho tak šli do háje ložiska. Když to dělá rány tak už bude asi chycené (vylámané) i ozubení.

Zkus z IRD vypustit olej. Měl by v ní být 1 litr. Jestli nevyteče nic nebo jen trochu černé kaše tak je to tak jak jsem napsal.

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 10:31
od Uska
Dívali jsme se na to včera s Majkrem a ten olej teče z nějaké spojky na kardanu hned za převodovkou.
Dá se to IRD repasovat nebo se z toho poseru a budu platit plnou palbu ??

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 10:59
od Safraporte
Uska píše:Dívali jsme se na to včera s Majkrem a ten olej teče z nějaké spojky na kardanu hned za převodovkou.
Dá se to IRD repasovat nebo se z toho poseru a budu platit plnou palbu ??
Usko, Usko. Od člověka co se na fóru pohybuje už rok, bych čekal, že si info najde :D KLIK

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 11:02
od macejky1
Uska píše:Dívali jsme se na to včera s Majkrem a ten olej teče z nějaké spojky na kardanu hned za převodovkou.
Dá se to IRD repasovat nebo se z toho poseru a budu platit plnou palbu ??
To je výstup z IRD. Kardan leze z IRD - je tam tripoid jako na poloose a manžeta. Takže bude asi v prdeli gufero výstupu na kardan.

Koukni se jakej olej z IRD vyteče jestli vůbec nějakej. Ale jak jsem už psal, když to už bouchá tak bude v asi prdeli i ozubení. Dá se koupit všechno na opravu - sada ozubení, sada ložisek a chladič. Ale taky to není úpně levné. A měl by ti to generálkovat někdo zkušený třeba autoland nebo někdo kdo s tím už má zkušenosti a umí nastavit vůle atd.

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 11:15
od macejky1

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 13:57
od Uska
Ještě jeden dotaz možná blbej :blush :blush
Dá se s tím jezdit ??

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 14:10
od macejky1
Uska píše:Ještě jeden dotaz možná blbej :blush :blush
Dá se s tím jezdit ??
Jo - ale jen do doby než se ti z auta vysype na silnici roztavenej obsah přídavný převodovky která mimo jiné slouží i jako přední diferenciál.

Neblbni a oprav to co nejdřív a do tý doby s tím autem moc nejezdi. Jinak za chvíli vybiješ i skříň a pak už žádnej repas nebude možnej. Nemluvě o tom že díky rozkašený IRD se ti za chvilku vymlátí kloub kardanu ( nic levnýho ), pravej přední homokineťák ( taky nic levnýho ) a časem nedej bože i hlavní převodovka. Tohle všechno je napevno spojený a když odejde prostřední článek což je IRD tak s sebou časem vezme i ostatní součástky který jsou s ní spojený.

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 14:13
od majkro
Kdyz budes potrebovat stav se pro Disco :)

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 14:15
od Uska
Pánové děkuji jenom jsem se ptal :blush :blush

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 14:17
od macejky1
Zajeď s tím do servisu nebo za někým kdo tomu rozumí ať se na to koukne. Třeba to bude jen unašeč kardanu a první ložisko v IRD ( zatím ). Ale jestli z vypouštěcího otvoru vytečou kovový piliny a zuby tak je to v háji a chce to kompletní repas.

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 14:36
od Uska
Majkro doporučoval servis v Boskovicích tak to vrazím asi tam a budu doufat. Na jaře jsem dával novou celou spojku i se setrvákem za 54.000, tak domácí pokladna dostane zase pěkně na prdel :cry :Ja blb:

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 16:05
od Safraporte
Uska píše:Majkro doporučoval servis v Boskovicích tak to vrazím asi tam a budu doufat. Na jaře jsem dával novou celou spojku i se setrvákem za 54.000, tak domácí pokladna dostane zase pěkně na prdel :cry :Ja blb:
Mě tu někdo posílal odkaz na komplet spojku i se setrvákem za cca 14 000,-Kč (bez práce). Tak co tam stálo ten zbytek - 40 000,-? Práce? :roll:

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 16:13
od Uska
Safraporte píše:
Uska píše:Majkro doporučoval servis v Boskovicích tak to vrazím asi tam a budu doufat. Na jaře jsem dával novou celou spojku i se setrvákem za 54.000, tak domácí pokladna dostane zase pěkně na prdel :cry :Ja blb:
Mě tu někdo posílal odkaz na komplet spojku i se setrvákem za cca 14 000,-Kč (bez práce). Tak co tam stálo ten zbytek - 40 000,-? Práce? :roll:
práce stála 10.000 a na všechno mám faktůry a ceny byly opravdu tak vysoký.

Re: bouchání při plném rejdu

Napsal: 18 črc 2011 16:15
od majkro
Uska píše: práce stála 10.000 a na všechno mám faktůry a ceny byly opravdu tak vysoký.
Nj, nekomu nestaci 500 na hodinu za praci, jeste potrebuje 100% marzi na material :)