Stránka 1 z 1

DALŠÍ NOVÁČEK - pár otázek

Napsal: 13 srp 2007 07:40
od wendysss
Zdravím všechny,
mám Freelandera benzin r.v. 2000 , 3dv a včera po té co jsem ho byl trochu ušpinit mi začal blbnout a To že na neutrál neklesnou otáčky pod 1500 a jinak padaji hrozně pomalu. Nemáte s tím někdo zkušenost čím by to mohlo být?


Dík

Napsal: 13 srp 2007 11:06
od wendysss
a ještě bych se zeptal kam se dá v okolí brna jet zajezdit do terénu.

Napsal: 13 srp 2007 23:15
od Admin
Pěkně vítám :wink:
Ty vyšší otáčky by mohl dělat senzor polohy škrtící klapky. Nebo škrtící klapka.

Re: DALŠÍ NOVÁČEK - pár otázek

Napsal: 06 úno 2010 19:49
od jeanes
Zdravim, nechtel jsem zakladat novy tema - sem by to mohlo pasovat. Mam "chvili" pred koupi Freelandera. Vybral jsem a BUDU mit jednickovy model po faceliftu. Motor 2 litr naftu TD4 (82kW). Porad si tady ctu o tom, ze se musi prekonat prvotni investice a pak SNAD uz to bude dobry. Nebo ze LR bud milujes (a neresis) nebo zanevres a "uz nikdy". Muj nazor je ten, ze kazdy bude milovat auto, ktery se nese*e a naopak kazdy bude nesnaset a chtit prodat a zanevre na auto, do kteryho porad jenom cpe prachy. Resenim "vymenit vsechno co je rozbity" opravim kazdy auto a to i ten nejvetsi shit. Kazdopadne LR jeste nemam a uz ted k nemu citim neco vic ke kteremukoliv autu co jsem mel... Kazdopadne z toho co jsem se tady docetl mi pripada, ze vymena visky, differaku, (nekdy ird) atd atd je povazovano snad za normalni...

Chci se zeptat - na co se mam pri koupi zamerit? Samozrejme budu sledovat klasicky veci jako u jinyho auta - licovani dilu kastle, funkcnost elekto i neelektro veci, treba i zmerit tlousku laku, kouknout se na spodek, zakverlak kolama atd. Pri jizde pak to zkusit vytocit, prudce brzdit, zastavit - dat plny rejd - rozjezd - kvuli homokinetakum atd. Vim ale ze se tady muze pokazit nekolik dalsich veci, tak bych vas zkusene chtel moc poprosit abyste mi napsali aspon par veci, ktery se teda muzou pokazit a jak pripadnou zavadu zjistit. Vim ze to tady uz bylo receno ale je to tady ruzne roztahane a pak se odskakuje od tematu tak abych to mel tak nejak vsechno po kupe at mam aspon castecne jasno. Co vim, tak se teda casto rozbiji ta visko spojka, diferak, ird (ird nejak spolupracuje s viskou a diferakem? - nejsem na 4x4 zadnej expert)...

A jeste jedna vec - par lidi co chteli nejakyho LR si koupili Free a pak litovali a byla jim doporucena Diskarna (idealne 2)... Verim ze je spolehlivejsi ale vzhledove me Free po faceliftu opravdu dostal. Abych mel Disco ve verzi co se mi uz opravdu libi tak bych musel mit rojku a ta je cenove uz tam kam nedosahnu (zatim)... Absolutne s tim neplanuju jezdit v horach a prekonavat ruzny prekazky - me staci mit ten pocit, ze to dokaze vic nez jen klasickej osobak takze s tim budu temer ve 100%-tech jezdit po silnicich (ktery se tedy v CR pomalu blizi polnackam a lehcimu terenu - coz je taky jeden z duvodu, proc jsem vubec zacal uvazovat o takovemto typu aut)... No uz jsem toho nakecal dost. Doufam ze mi nekdo pomuzete protoze bych nerad pak resil neco cemu jsem mohl predejit. Diky Honza

Re: DALŠÍ NOVÁČEK - pár otázek

Napsal: 06 úno 2010 20:02
od jendarover
čti čti čti a budeš vědět víc už se tu skoro vše řešilo snad milionkrát http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... koup%C4%9B