Stránka 1 z 1
uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 23 bře 2011 21:09
od marcel
Ashcroft začal robiť vzduchom ovládanú uzávierku.Snáď nebude taká ufučaná ako ARB
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... t&catId=89" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 23 bře 2011 21:17
od Benjamin
Tohle je ale zajímavý:
SPECIAL INTRODUCTORY OFFERS! (offer expires 31st March 2011)
We are pleased to be able to offer special price purchases as shown below:-
Kit Price 1 - Two Ashcroft Lockers plus one compact compressor £1,000
Kit Price 2 - Two Ashcroft Lockers plus one standard compressor £1,050
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 24 bře 2011 06:01
od RudaK
marcel píše:Ashcroft začal robiť vzduchom ovládanú uzávierku.Snáď nebude taká ufučaná ako ARB
Já sice ARB uzávěrku nemám,ale mám pár kamarádů,kteří ji mají a
NEFUČÍ a funguje 
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 24 bře 2011 07:27
od Acon
Pravidlo to zrejme nebude, no to fučanie sa preberalo viac krát aj tu na fóre, takže to asi bude súčasťou života s ARB tak ako sú napr. zatečené káble olejom v TD5ke. Nič strašné, no raz to príde. A ako u všetkého, roky a prax ukážu, čo mohlo byť na danej veci spravené lepšie a buď to upgraduje výrobca, alebo sa toho chytí konkurencia ako v tomto prípade. Aj dobré a fungujúce veci sa dajú ešte doladiť. Zasa až prax ukáže či sa to podarilo.
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 11 kvě 2011 22:09
od Tonny
tak už ji mam doma

příští tejden už snad bude v nápravě

Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 12 kvě 2011 13:42
od teslo
S loziskami si ju uz objednal, alebo si ich tam daval Ty? Som zvedavy co si o nej myslis. Mas moznost ju 1:1 porovnat s ARB?
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 12 kvě 2011 14:11
od Tonny
ložiska jsou součástí balení.... porovnání s ARB nemám...
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 12 kvě 2011 15:16
od powl
Sorry za OT ale nezkousel jste nekdo tohle?
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... oductId=63" onclick="window.open(this.href);return false;
Prijde mne to jako jednoduche a docela vtipne reseni.....
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 13 kvě 2011 13:33
od powl
Podte o tom nekdo zanicene diskutovat, dyt s Vama neni zadna zabava, to dyz se chci bavit o diferaku musim chodit do hospody

Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 13 kvě 2011 14:42
od discork
angl.neviem ani zatat,z foto neviem presne na co to ma sluzit,ale ak ako uzavierka difu,tak podla mna je to zbytocnost za tie peniaze,lebo zakazdym si lahnut pod auto a pritiahnut 2 skrutky
to radsej vzduchom ovladanu uzavierku
ale ak sa mylim opravte ma,diky
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 13 kvě 2011 15:41
od powl
Nn je to jen vyztuha, aby se talirove kolo nevyklanelo do strany a nepraskalo pri narazech

Dalo by se to hlavne udelat jednoduse doma. Jen nevim jestli by pak nebyl plnej diferak toho bronzu

Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 16 kvě 2011 16:00
od MadTom
Bronz je měkkej, to by nevadilo. Trošku složitější je svařování litiny, aby to nepraskalo.
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 18 kvě 2011 21:46
od Tonny
tak špéra už je díky Jardovi Velkoborskému na místě, ale teď si hraju s chobotnicí v podobě ovládacích kabílků... jelikož jsem použil kompresor ARB, jeho zapojení nebylo problém, díky výbornému US návodu... ovšem angličtí "ingenýři" si už tak moc hlavu s návodem nedělali a díky podcenění tvorby návodu teď řeším dilema se zapojením ovládacího přepínače... v kabelovém svazku od kompresoru jsou dva kabely... ovšem v kostce od přepínače jsou kontakty tři.. a teď babo raď

z druhé strany je mezi 1 a 2 diodka...
plus je asi jasný na dvojku, ale není mi jasný kam dát druhej kablík... dle označení asi dolů, ale pak nechápu proč je tam z druhé strany ta diodka.. k čemu by tam byla když se k ní nic nezapojí...?
Eliott je tak hodný že se mi zítra přes den podívá jak to má udělaný ARB a zkusím to z toho nějak odvodit, ale tohle mi fakt hlava nebere

Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 18 kvě 2011 23:47
od Sláma Karel
No pokud dobře chápu tak je to vypínač. Takže logicky tam přivedeš plus pak ti musí to plus pokračovat dál když ten vypínač zapneš ne? To znamená že nahoru dáš přívod + pak kabel co jde k ventilu na vzduch na tu druhou stranu.
Ten mínus tam není vlastně na funkci vypínače, ale potřeba a je tam jenom kvůli té diodce aby se ti rozsvítila jako kontrolka uzavření špéry.
Mě to připadá jednoduchý a jasný.
K

Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 19 kvě 2011 06:48
od Kanec
Na tom konektoru by mělo být plus jak píšeš na dvojce, a mínus na 1, ten další pin je tam jen kvůli tomu že je to univerzální normovaný konektor pro více různých druhů napětí a vyšší napětí třeba 240v musí mít ukostření ale v autě jej nemusíš zapojovat. A ta dioda jak píše karel je tam jenom k indikaci zapnutí.
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 19 kvě 2011 08:05
od Tonny
jj, tak jsem to včera zapojil... akorát jsem to nechtěl zapínat aniž bych se o tom poradil

odpoledne proběhne zkouška, tak snad to bude ok

Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 24 lis 2011 17:59
od SJ410
Tonny, prosim tě, origo kabeláž arb kompresoru má 5vývodu na spínač.
Ale ten ashrofťáckej spínač má jenom čtyři vývody, jakej drát jsi nezapojoval
na ten spínač?
Re: uzávierka od ashcroft transmissions
Napsal: 24 lis 2011 18:42
od Tonny
SJ410 píše:Tonny, prosim tě, origo kabeláž arb kompresoru má 5vývodu na spínač.
Ale ten ashrofťáckej spínač má jenom čtyři vývody, jakej drát jsi nezapojoval
na ten spínač?
hele já mam auto rozebraný na dílně, takže se ti teď nepodivám, ale z těch pěti jsou mam takovej pocit dva pro osvětlení který sem myslím nezapojoval...
schéma těch vypínačů má Toomich na webu
http://www.toomich.cz/rwarea/File/manua ... %20OFO.pdf