Stránka 1 z 1
Kryt motoru
Napsal: 30 čer 2007 19:51
od Hunter
Tak jsem si myslel, ze si dnes vymenil olej, a potupne se vracim k pocitaci, protoze jsem nezjistil, jak sundat kryt motoru, abych se dostal k olejove vane. Muzete miprosim poradit? Pripadne, neni nekde ke stazeni servisni manual na Free Td4 2004? Predem diky.
Re: Kryt motoru
Napsal: 30 čer 2007 20:01
od Petr
Hunter píše:Tak jsem si myslel, ze si dnes vymenil olej, a potupne se vracim k pocitaci, protoze jsem nezjistil, jak sundat kryt motoru, abych se dostal k olejove vane. Muzete miprosim poradit? Pripadne, neni nekde ke stazeni servisni manual na Free Td4 2004? Predem diky.
Mně měnili olej nedávno a koukal jsem jim pod prsty. Krycí plech motoru odmontovali normálně šroubovákem, myslím čtyřmi šrouby. Potom se hladce dostali k výpustnému šroubu. Celé to dělali na zvedáku. Tak teď nevím jestli mám něco jiného já nebo ty a nebo kde je problémek ?
Napsal: 30 čer 2007 21:05
od Hunter
No ja tam mam jenom 2 srouby (ale ne na sroubovak, je to myslim 10ka klic) a ostatni jsou neco jako nyty. Asi s tim budu muset zajet k nekomu na zvedak nebo k nasim do garaze na diru, abych to mohl poradne prohlednout.
Napsal: 30 čer 2007 21:12
od Petr
Hunter píše:No ja tam mam jenom 2 srouby (ale ne na sroubovak, je to myslim 10ka klic) a ostatni jsou neco jako nyty. Asi s tim budu muset zajet k nekomu na zvedak nebo k nasim do garaze na diru, abych to mohl poradne prohlednout.
Omlouvám se zaten šroubovák - samo že to byl takový s těmi nástavci na ořechy. Ta díra nebo zvedák je asi nutnost. Nebo aspoň rampa.
Napsal: 01 črc 2007 12:49
od Ferro
Nazdar kluci,pokado budeš oddělávat kryt motoru tak tam máš 4 šroubky na konci plechu(pohled od předu) a 4 nebo 3 šrouby ve předu pod nárazníkem,buď na křižák šroubovák nebo na torx(hvězdu) A po bocích by měli byt též..Jsou tam buď šestky nebo osmičky šrouby(tedy na desítku nebo třináctku klíč) . Mnoho uspěchu...
Napsal: 01 črc 2007 13:16
od Hunter
No tak ja to mam jinak, vpredu jsou ty ctyri na krizak, vzadu na tom konci dva srouby, ale po stranach vubec nic takoveho

Napsal: 01 črc 2007 16:19
od hlava22
Delal jsem to asi 14 dni zpatky a je to jak rikas ve predu 4 srouby na krizak a v zadu 2 na klic.po stranach opravdu nic neni a jde to potom sundat.neni tam moc pristup k olej. filtru ale jde to. Nejlepsi budes mit tu rampu pakto jde docela v pohode.Preji stastnou vymenu.
Napsal: 02 črc 2007 21:57
od Hunter
Jo jeste jedna vec, kdyz sundam ty srouby, co tam jsou v predu a v zadu, tak to tam stejne nejak drzi po stranach, a nechci pouzivat nasili, abych neco nepodelal, nasili plati tak na UAZe

Tak proto se ptam, jak to dostat dolu

Napsal: 02 črc 2007 22:31
od hlava22
tak to jsem nemel me to slo normalne sundat bez problemu
Napsal: 03 črc 2007 22:00
od Admin
Hunter píše:Jo jeste jedna vec, kdyz sundam ty srouby, co tam jsou v predu a v zadu, tak to tam stejne nejak drzi po stranach, a nechci pouzivat nasili, abych neco nepodelal, nasili plati tak na UAZe

Tak proto se ptam, jak to dostat dolu

Občas je krycí plech po nějaké ráně trochu křivý. Trochu zdravého násilí je taky někdy potřeba.
Napsal: 03 črc 2007 22:08
od Hunter
Hura, Admin je zpet

Zase ma kdo radit nam nevzdelanym

No u me je to tak, ze tam jsou ty srouby, jak jsem psal, a po stranach tam jsou nacvakene, noo neco jako nyty, asi tam je na tom krytu pridelany nejaky drzak.
Napsal: 06 črc 2007 07:57
od Hunter
Tak po setkani s Adminem je vse jasne, kryt byl dole a olej vymenen. Ono to je u tech novejsich trochu jinak. A vyndava se cele kryti i s ramem, ja chtel vyndavat jenom plastovy dekl. Takze to byly 2 srouby vzadu, ctyri srouby vzadu po stranach ctyri + 4 vpredu na krizak, a pak posledni dva - trinactky, abych uvolnil ten ram vpredu.