Stránka 1 z 2

F1 TD4 ztráta výkonu

Napsal: 29 říj 2010 20:08
od FILIPSN007
Zdarec,
vím, že tento problém se tu řešil v několika tématech, ale nikde jsem odpověď nenašel. Příšli jsme na to když jsme vyjíždělí dlouhý táhlý kopec. Jsou tam dva pruhy a když jsme chtělí předjet favase tak to byl celkem problém. Zkoušeli jsme na dálnici přidat, ale šlo to lenivě. V autě nesvítí žádná kontrolka, neškube, nekouří. Je takový zadušený, před týdnem byl vyměněno palivové čerpadlo. Hadice od turba to nejsou. (jsou nové, už praskly :D ) Máte někdo nápad co by to mohlo být ? Za každý typ děkuji. :)

ještě maličkost zdá se mi, že skoro neslyším turbo

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 29 říj 2010 20:14
od Safraporte
rada - napíchnout na diagnostiku ... jinak se v tom budeš bezcílně vrtat

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 29 říj 2010 20:21
od FILIPSN007
hmm díky za radu, doufám, že to bude jen nějaká prkotina :(

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 29 říj 2010 21:20
od Sláma Karel
ty hadice od turba nebudou možná prasklé, ale některá bude slíklá z příruby. Oblíbená hra Td4. K :dance

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 29 říj 2010 21:52
od FILIPSN007
ne tím to není, protože by to špatně spalovalo a šel by z výfuku černej kouř ;)

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 29 říj 2010 22:16
od Safraporte
něco jsme psali už tady
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =7&t=11178" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 635#p90635" onclick="window.open(this.href);return false;
a co vím, mladej měl na dílně Free co se mu občas ztrácel výkon a bylo to nevracejícím se ventilem ... občas prostě zůstal viset a ochrana nepustila turbo do výkonu - alespoň tak jsem to pochopil.

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 07:29
od MadTom
S tím černým kouřem a svlékou hadicí od turba to nemusí být pravda - tyhlety nový motory jak mají různý čidla tak si měří i tlak v sání a pokud to z turba nejde, protože to fouká nějakou dírou ven, tak je tam toho tlaku málo a motor dá i málo nafty, takže sice nekouří, ale nejede.
Já jsem tohle řešil na Focusu - bylo prasklé gumové kolínko a to tak že podél a zevnitř, takže to samozřejmě nebylo vidět a při malém tlaku to i těsnilo, takže ani slyšet. Doporučuju kontrolovat i pohmatem.

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 08:25
od FILIPSN007
díky za typy, asi to bude turbo, hadice to není, praskla nam když jsme jeli do bulharska. Měli jsme za sebou 700km a museli jsme se vrátit. Auto nejelo víc než 130 a při každým přidání hroznej černej kouř. Bylo to to koleno.

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 08:38
od Safraporte
Jestli se budou uzavírat sázky, tak dávám 50,- na ventil :twisted:

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 08:40
od tagr
Pozor někdy jsou hadice prasklé jakoby podél a není to vidět jen když se to zmáčkne, tak opravdu pozorně prohmatat :), a pak holt dát turbo na repasy za 8000,- včetně DPH :( pokud by bylo uplně KO tak to řeknou a nestojí to nic :)

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 09:59
od FILIPSN007
díky všem za rady, na motoru už déle nemáme ten kryt a k těm hadicím máme dobrej přístup. Jsou v pořádku. Ono to turbo jde vlastně slyšet(takové to pískání) asi od 1500ot/min a výše, ale teď jde slyšet tak od 3200ot/min. :cry :doh

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 10:27
od Safraporte
FILIPSN007 píše:díky všem za rady, na motoru už déle nemáme ten kryt a k těm hadicím máme dobrej přístup. Jsou v pořádku. Ono to turbo jde vlastně slyšet(takové to pískání) asi od 1500ot/min a výše, ale teď jde slyšet tak od 3200ot/min. :cry :doh
A já byl na tom, že turbo zabírá od 2000ot/min :shock:
Alespoň podle akce auta mi to tak přijde.

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 10:45
od FILIPSN007
mno je to možný, u klasických turbodieslů je to 1600, možná to bude o 200 otáček později, ale myslím, že zabírá dříve

EDIT: nemohl by to být EGR ventyl ? Nebo palivovej filtr ?

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 30 říj 2010 20:12
od tagr
jo turbo u td4 zabírá od 1750 , teda mělo by :think

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 31 říj 2010 16:15
od FILIPSN007
tak s autem zatím jezdíme, protože musíme a turbo to asi nebude. Dnes jsme to poslouchali a turbo jede, ale výkon nikde. :? Auto normálně zabírá tak do 2600ot/min, poté až se dostane nad 3000ot/min tak je to lenivější. Je to jakoby zadušeny. Ty hadice to nejsou. Napadla nás jedna možnost. Tankovali jsme na nové benzínce, kde jsme nikdy ještě netankovali a za celkem dobrou cenu. Není možné, že je to nějak zahuštěny olejem nebo něčím ? To by pak byl ucpanej palivovej filtr. Zítra to jde do servisu. :|
EDIT: Na dálnici když se na to šlápne tak to začne zrychlovat, ale je to už nad ty 3000ot/min takže to jde pomaleji, vyleze to tak ke 140km/h takovou pomalejší akcelerací ale nejde to zas tak pomalu, jako že bych musel nějak moc čekat. Až se to vyšplhalo ke 140 tak se to zbrzdilo a asi po 7 sekundách to zase začalo pomalu zrychlovat ke 150km/h. Všimli jsme si také, že spotřeba šla dolů

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 31 říj 2010 17:38
od Safraporte
FILIPSN007 píše:... Až se to vyšplhalo ke 140 tak se to zbrzdilo a asi po 7 sekundách to zase začalo pomalu zrychlovat ke 150km/h. ...
Tak tohle mi dělalo letos při cestě do Chorvatska. Při cca 150 km/h jako by se to zadusilo ...
Vyměnil jsem palivový a vzduchový filtr a ... už mi to nedělá. :wink:

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 31 říj 2010 18:38
od FILIPSN007
j dik, ten palivovej byl naposled měněnej před 13,5k km

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 15 lis 2010 17:25
od FILIPSN007
tak turbo je OK, dnes se v tom začali šťourat a je to podtlakový ventyl :)

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 15 lis 2010 18:01
od tagr
no vidíš , nic hrozného a jede se dál :D

Re: TD4 ztráta výkonu

Napsal: 23 lis 2010 20:27
od robbad
mam ten sami problem v servisu mi rekli ze to je vaha vzduchu tak sem zvedavej