Stránka 1 z 1

Zkur...á elektronika

Napsal: 24 kvě 2007 23:44
od eliott
Tak je to tady, P38ka začela hlásit slabou baterii v DO, tak jsem je vyměnil, a jsem v pr.... :evil: , klíč nereaguje. Baterky jsou v pořádku, ale něco se někde pos..... :evil: Když jsem je měnil u minulého, žádný problém nebyl, ale :evil: to jsem auto zřejmě nutně druhý den nepotřeboval... SMRT :evil: elektronice :Ale fuuj: :Ale fuuj: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Napsal: 25 kvě 2007 00:22
od OC
No, já nevím, já dělám do včel, ale jsi si jist, že celý problém není jen v tom, že FOB potřebuje sesynchronizovat?

(Mám dojem, že u Tvého vozu je potřeba -- stejně jako u mého -- použít dálku a hned na to zamknout nebo odemknout. U novějších stačí zastrčit klíč do spínací skříňky, ale to funguje tuším až někdy od MY97 nebo tak něco.)

Napsal: 25 kvě 2007 00:27
od eliott
No to možná ano, ale mám nějaký návod v němčině na ''manuální vyřazení immobilizéru'', točí se klíčkem sem tam podle určitého schématu, ale buď to není ono, nebo to dělám blbě. Mate mě, že nesvítí na klíči kontrolka :?: když ho mačkám. PROSÍM PORAĎ

Napsal: 25 kvě 2007 00:34
od OC
Pokud nesvítí kontrolka, tak je to jasné -- buď jsou špatné baterky, nebo kontakt, nebo mikrospínač pod tlačítkem, nebo se to nějak rozbilo úplně (?!?!?), ale prostě FOB nevysílá. Takže fungovat nemůže.

Ten šílený návod je EKA (emergency key access), vydrž chvilku, najdu Ti to v angličtině...

Napsal: 25 kvě 2007 00:36
od OC
OC píše:Ten šílený návod je EKA (emergency key access), vydrž chvilku, najdu Ti to v angličtině...
tady

Napsal: 25 kvě 2007 00:46
od eliott
no tak to mám ještě větší problém. A to má moje ženská s autem jet ráno na víkend k mámě a já v úterý do anglie... Pomúže ruční deaktivace, nebo je jen aby neřval alarm??

Napsal: 25 kvě 2007 00:51
od OC
Jo, to nevím -- s tímhle zkušenost nemám :(

EKA "vypne imobilizér", takže teoreticky by zafungovat měla; na druhou stranu startér si s klíčkem povídá dost ďábelským způsobem (pokud se nepletu, tak dokonce ještě ve chvíli, kdy se točí startér, proběhne poslední autentifikace klíčku, jež ověřuje, zda se vůbec má pustit elektrika do cívky, nebo co to tam vlastně RR má), takže těžko říct.

Pro začátek bych zkusil jiné baterky and/or pořádně očistit všechny kontakty. Nepomůže-li to, zkus bych EKA hned, uvidíš. Také si pročti celou tu stránku na rangerovers, tam toho o imobilizéru píší docela dost...

Napsal: 25 kvě 2007 00:54
od eliott
Tak kontrolka už svítí, otočil jsem pouzdrem s baterkama moc, takže se kontaty nedotýkali. Ráno jdu na auto :? tak mi drž palce. Děkuji za pomoc

Napsal: 25 kvě 2007 09:31
od Návštěvník
eliott píše:Tak kontrolka už svítí, otočil jsem pouzdrem s baterkama moc, takže se kontaty nedotýkali. Ráno jdu na auto :? tak mi drž palce. Děkuji za pomoc
Při těchto záležitostech je dobré provést znovu EKA kod.Tj. znovu nakodovad auto přez zámek u dveří.RB

Napsal: 25 kvě 2007 09:56
od MartinMM
Je to zamykam rucne, jak jsem ho koupil tak tam baterky nebyli , dal jsem je tam a nejde to co naplat :( :(

Napsal: 25 kvě 2007 14:46
od cenda111
Já,když jsem měnil baterky, tak stačilo nastartovat a po pípnutí to chcípnout a makalo to :roll:

Napsal: 25 kvě 2007 14:53
od OC
Inu, jak jsem psal -- po výměně baterky ve FOBu (nebo odpojení baterie v autě, nebo příliš mnoha pokusech zamknout/odemknout z příliš velké dálky -- to vše je totéž, tj. ztráta synchronizace mezi plovoucím kódem ve FOBu a v BECM)

"je potřeba ... použít dálku a hned na to zamknout nebo odemknout. U novějších stačí zastrčit klíč do spínací skříňky, ale to funguje tuším až někdy od MY97 nebo tak něco"

Zjevně Tvůj Rangie je dostatečně "mladý". Mimochodem, v tomto případě by pro synchronisaci mělo stačit zasunout klíček do spínací skříňky, tj. nemělo by být zapotřebí ani startovat. (Ale samozřejmě, šedá je teorie, zelený je strom života ;))