Stránka 1 z 1
Manuál vs. automat
Napsal: 31 srp 2010 07:19
od Mysliveček
Ahoj.
Protože budu v dohledné době řešit novou spojku na Free,zvažuju eště další alternativu a to náhradu manuální převodovky za automat

.
Myslíte,že by to šlo a co cena
Je fakt,že spojka na Free je móóóc slabá a redukce skutečně chybí,takže automat by určitě vyléčil trable např. s taháním přívěsu v terénu

.
Re: Manuál vs. automat
Napsal: 31 srp 2010 08:49
od tagr
Ahoj, to máš se vším pravdu

proto mám automat i když papá asi o 1 litr víc než manuál. Ale ta přestavba bude docela náročná protože budeš mít spoustu věcí jinak

možná bude jednodušší auto vyměnit za origo automat.
Re: Manuál vs. automat
Napsal: 31 srp 2010 10:18
od Mysliveček
Tu zvýšenou spotřebu bych ani neřešil.
Jde o porovnání ceny komplet nové spojky s montáží vs.překopání na automat.
Měnit auto se mi nechce.Vzhledem k tomu,co už jsem na něm opravil,vyměnil,atd

.
Re: Manuál vs. automat
Napsal: 31 srp 2010 11:39
od Robass
mám Td4 2005 najeto 44 tis. km,a právě jsem si to taky předělal na tiptronic protože mám audi A8 taky v tiptronicu a jsem trochu línej řadit,zapotřebí je kompletní kabeláž včetně řídící jednotky automatu-rozebrat auto do mrtě,řazení i s kulisou,pedál na brzdu,par vodních hadic,převodovku včetně hydroměniče,cca vyšlo mě to na 30 tis. a práci jsem si udělal sám,takže ta spojka na fofr klacek vyjde laciněji.
A hlavně nikde nění psáno,že hydroměnič ti neodejde,repase pak stojí od 30 tis. nevím co by stál nový.
Re: Manuál vs. automat
Napsal: 31 srp 2010 13:05
od Mysliveček
Hm.Tak asi zůstanu u manuálu
Anebo Friťaka nechám manželce a pro sebe DII v automatu?

Re: Manuál vs. automat
Napsal: 31 srp 2010 15:33
od macejky1
To je myslím správný přístup.

Re: Manuál vs. automat
Napsal: 01 zář 2010 09:02
od tagr
hoj hydroměnič není tak hrozný ,stejně se po + - 150 000 km, musí celá převodovka rozdělat, vyměnit filtr oleje a většinou i další věci , proto v Anglii přivezeš starou a oni ti ji výměným způsobem za cca 1200 liber dají repasovanou práce- vyndat a nandat tak kolem 5000,- a při tom ještě udělat rovnou repasy IRD za 15 000,- a máš auto zase na 150 000 km v pohodě:) Tedy ve 150 000 repase automatu + IRD , po 100 000 km visco (repase 120 eur) a zadní diferák repase asi 8000,- a není co řešit

prostě když je údržba včas tak je i spolehlivost

Re: Manuál vs. automat
Napsal: 01 zář 2010 10:02
od Safraporte
hahaha, tagr je hezké, že z tvého pohledu je to vlastně brnkačka - hlavně po té cenové stránce, ale je potřeba si uvědomit, že spousta majitelů Freeček je v jiné váhové kategorii co se financí týká, než ty

Re: Manuál vs. automat
Napsal: 02 zář 2010 19:45
od tagr