S tím samosvorem jsi mi fakt nasadil brouka do hlavy. Kdybych měl třeba dif. už nějak trochu načnutej tak bych se vůbec nerozmýšlel ale takhle nevím nevím.
Ještě mě taky jeden kamarád pomalu nalamuje na chiptuning. Sice odjakživa nejsem příznivcem čipování ale pokud by to bylo přepínatelné tak by se do toho dalo jít. Jezdit na seriovej program a jen když by bylo potřeba tak si přepnout mapu a mít o 60 Nm při 2000 ot. víc. To by se mi určitě hodilo hlavně v kombinaci s většími koly a MT pneu. Možná bych to díky tomu nemusel tolik tahat přes spojku. Na jedničku při 2000 ot. mi to jede cca 15-20 Km/hod což je v terénu většinou moc rychle ale alespoň by mi nechyběla síla a nemusel bych tolik "spojkovat".

No zkrátka možných vylepšení je ještě pořád dost. A to jsem si myslel, že už prakticky není co bych do toho Freečka mohl nacpat

Finančně se samozřejmě nic z toho nevyplatí protože základní kámen úrazu, což je podle mě redukční převodovka, se vyřešit nedá. Takže pro mě zůstává pořád stejná otázka jestli koupit něco jiného, většího a začít do toho cpát čas a peníze. Nebo jestli ještě dotáhnout Freečko o kousek dál. Přemejšlet se dá o všem
