Stránka 49 z 67
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 09 říj 2013 13:57
od MadTom
A co tak využití jinak prázdného prostoru uvnitř kusu železa - tedy nárazníku? To spíš otázka - na co zásobník?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 09 říj 2013 22:06
od tagr
mám to na plynulé - rychlejší dohušťování pokud by jsem musel hodně podhustit, tak aby to pak šlo rychleji nafoukat a je to i příprava na kdyby... šli na zadek nějaké ty měchy, ale to je otázka dalšího si hraní a to bude až to dostavím tak jak to tedˇ rozjeté. Jde o to , že jak je tam vzadu přídavná nádrž na naftu, nádrž na vodu, 2 baterie... tak ten zadek celkem dost mění výšku podle momentálního zatížení a jedním z řešení by mohly být i měchy, ale ????? Takže jsem tam prostě do prázdného místa dal nádrž na vzduch a je to současně slušná výztuha zadku - ten válec je 80 mm trubka se stěnou 4mm

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 09 říj 2013 22:44
od macejky1
Vole

se tesim az s tim prijedes nekam na vahu. To bude cifra. Ti furt rikam ze to nakonec nevyjede kopec jak to bude tezky.
No tesim se az to nekdy uvidim na vlastni oko.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 19 lis 2013 16:05
od fugín
Chlapi,Macejky,Tagře co si myslíte o použití kovokeramického obložení na lamelu spojky? Jde mě o to jestli bude větší životnost obložení a případný problémy (zahřívání a pod) případně co tomu bude říkat třecí plocha setrváku. Má to smysl dávat třeba na použitého Borga (1rok),mám obavu že i kdyby to byla úplně nová lamela,tak to pružení co má není tak tvrdý. No v každým případě si myslím,že by to to naše ježdění mohlo přežít o něco dýl než u spojek co kupujeme (kdo to má furt vyndávat

).
Rýsuje se mně totiž možnost vybrat si ze dvou druhů zátěžovýho obložení a jednoho kovokeramickýho co se dává do závoďáků a začínám o tom vážně uvažovat
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 19 lis 2013 17:21
od macejky1
Cau Fugine. Shodou okolnosti jsem neco podobneho prave resil. V aute mam ted luk a starou lamelu co mi z toho vytahli mam pripravenou doma k odeslani klukum ktery mi tam daji nove oblozeni. Konzultoval jsem to s nima dlouho a hned na zacatku bylo jasny ze keramiku urcite ne. S tim se pri normalnim jezdeni ani poradne nerozjedes a popojizdet s tim po meste je utrpeni. Mel jsem tu cest s keramickou dpojkou v kitkarove felicii a ze bych s ni jel treba pres mesto s x semaforama si neumim predstavit

Nakonec mi rozmluvili i tu "polokeramickou" smes a dohodli jsme se na nejtvrdsi normalni smesi kterou pouzivaji. I ta pry vydrzi o hodne dyl dyl nez klasicka spojka od renomovanych vyrobcu. Hlavnim duvodem bylo to ze pro nas zpusob pouziti toho autta je proste dost casto potreba podrzet ho nekde na spojce a vzhledem k cene by bylo dobre aby ubyvala lamela a ne setrvacnik. Dalsi kapitola by podle me mel byt i zesileny pritlacak alespon o cca 15-20% ale to jsme uz cenove uplne nekde jinda nez za kolik poridis obluzeni na lamelu.
A uz vidim Tagra jak se tu rezepise o vyhodach automatu

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 19 lis 2013 17:57
od fugín
Ajo...ty si byl vlastně na Pístově

. Musím přiznat ze jsem podobnou odpověď čekal. No nic,v neděli se s tím známým uvidím na krátkým poježdění,tak tam proberem nějakou tu zátěžovou alternativu. A automat nemám takže ho neřeším. Ale tipuju že milej Borg se mnou vydrží ještě maximálně 2-3 akce a pak bych šel do nějakýho toho zátěžovýho obložení na kterým se domluvím s tím kámošem. Takže už máš tu dohodnutou směs na autě,už si s tím jel nějakej terén? Dej pak vědět jak to šlape. Jo a nevíš čistě náhodou z hlavy celkovou max šířku lamely přes obložení na moji 1,8ku? Sem si to minule já blb zapomněl změřit

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 19 lis 2013 20:06
od macejky1
1.8 a 2.0di maj stejnou spojku ale tu sirku si z hlavy nepamatuju musel bych vygooglit. Maj to napsany na i v eschopech a myslim za i v eshopu autokelly sem ten udaj nekde cetl. Je mam ted v aute celou sadu od luku a tu tvrdsi smes necham dat na tu starou spalenou lamelu od borga co se mi vali v garazi. Jen se dokopat ji zabalit a odeslat.
A v terenu jsem nic nezkousel protoze chci freecko prodat takze ted stoji pred barakem trapne vymydleny a nalesteny a ceka na svou chvili. Jen nevim jak dlouho to vydrzim nechat ho takhle zahalet
Dej potom vedet pro co jste se s kamosem nakonec rozhodli. Cim vic nazoru tim lip. Ono je tady dost pracny davat tam neco jen tak na vyzkouseni a kdyz to neni uplne ono tak zase zkusit neco jinyho.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 19 lis 2013 20:19
od fugín
macejky1 píše:1.8 a 2.0di maj stejnou spojku ale tu sirku si z hlavy nepamatuju musel bych vygooglit. Maj to napsany na i v eschopech a myslim za i v eshopu autokelly sem ten udaj nekde cetl. Je mam ted v aute celou sadu od luku a tu tvrdsi smes necham dat na tu starou spalenou lamelu od borga co se mi vali v garazi. Jen se dokopat ji zabalit a odeslat.
A v terenu jsem nic nezkousel protoze chci freecko prodat takze ted stoji pred barakem trapne vymydleny a nalesteny a ceka na svou chvili. Jen nevim jak dlouho to vydrzim nechat ho takhle zahalet
Dej potom vedet pro co jste se s kamosem nakonec rozhodli. Cim vic nazoru tim lip.
Ono je tady dost pracny davat tam neco jen tak na vyzkouseni a kdyz to neni uplne ono tak zase zkusit neco jinyho.
no právě

. Nejvíc mě s..e že jsem tu starou při úklidu garáže vyhodil.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 25 lis 2013 02:23
od fugín
Tak ta lamela po nedělním "výletě" začala být dost akutní. No zatím to ještě šlape

. Vedl jsem tam řeč s tím známým a i když mě doporučovali ten keramickej kompozit,tak s ohledem na setrvák půjdu do jednoho ze dvou kvalitnějších zátěžových obložení.
No a protože jsem tu loňskou lamelu neprozřetelně vyhodil

tak sháním nějakou starou,protože kupovat novou a strhat z ní fungl nový obložení mě přijde jako zvěrstvo...tak prosím vás, jestli to tu čte někdo komu se doma valí náhodou stará lamela od spojky zn. Borg na Free 1,8 nebo 2.0 di tak bych ji koupil na pokusy.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 25 lis 2013 06:57
od Tim
Ahoj Fugíne,
Já bych u našich měl mít starou komplet spojku, ale dneska se tam nedostanu. Když nebude nikdo rychlejší, tak bych se po ni zítra nebo ve středu podíval a dal Ti vědět, jestli tam ještě je a hned bych ji poslal

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 25 lis 2013 08:11
od fugín
Tim píše:Ahoj Fugíne,
Já bych u našich měl mít starou komplet spojku, ale dneska se tam nedostanu. Když nebude nikdo rychlejší, tak bych se po ni zítra nebo ve středu podíval a dal Ti vědět, jestli tam ještě je a hned bych ji poslal

Jo paráda. A nevíš jestli je to Borg? Nejsem si jistej jestli jsou od jinejch značek nachlup stejný. Napiš kolik za ni mám poslat zpět,nebo to pošli jako dobirku.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 25 lis 2013 08:25
od Tim
Nevím, je to originál, co tam byl od výroby

Nechci za to nic, mne je to k ničemu

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 25 lis 2013 23:16
od fugín
Tim píše:Nevím, je to originál, co tam byl od výroby

Nechci za to nic, mne je to k ničemu

Tak jestli ji někde najdeš tak pošli lamelu i s přítlačákem,jestli je to ještě původní tak už bude asi trochu unavenej,ale to nevadí,potřebuju si na něm taky něco vyzkoušet. Jestli máš ještě moji adresu tak pořád platí. Kdyžtak ti ji pošlu v SZ.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 26 lis 2013 07:44
od Tim
Tvou adresu bych najít měl. Dnes večer jedu k našim, tak se po tom juknu a zítra bych to poslal...
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 26 lis 2013 17:41
od Tim
Nenašel jsem, takže Fugínova prosba pravděpodobně stále platí

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 26 lis 2013 17:51
od macejky1
O jedny spaleny lamele bych vedel ale neni to borg. Je to AP.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 26 lis 2013 19:04
od fugín
macejky1 píše:O jedny spaleny lamele bych vedel ale neni to borg. Je to AP.
No jo,když oni mě ty chlapi co by mě tam dávali to lepší obložení říkali že se jim už stalo že měli přítlačák od jiný značky a lamelu zase od jiný a že to nějak nesedělo. Tak já nevim.... vždyť to snad na to konkretni auto musí být stejný ne? No v každým případě ji nevyhazuj.
Někdo jiný by spálenýho Borga doma nenašel?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 29 lis 2013 23:29
od fugín
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 30 lis 2013 10:17
od macejky1
Sakra Fugíne tohle mi nedělej. Já chci to auto přeba výhledově i prodat a ne do něj zase přes zimu nasypat dalších 50 tis.
Úplně stačí, že jsem se už rozhodnul, že se ještě kouknu na "tuning" zadních brzd a asi mu konečně nadělím i polybush na diferenciál. Po zkušenostech z Pístova jsem znovu oprášil nedokončené "vysokopevnostní" treeslidery kterými se mám v plánu bavit v době adventu a ty mě ještě budeš takhle nahlodávat se samosvorem.
Asi tak před dvěma lety jsem něco takového hledal. Říkal jsem si, že když tam má Freečko DANU tak se do ní určitě něco koupit dá. Ale kromě na zakázku dělané jsem tenkrát nenašel nic. Ona je to totiž jedna z nejmenších možná že dokonce ta úplně nejmenší DANA a nikdo se tehdá s "produkční" výrobou samosvoru ani 100%-ní ovládané špéry do tak malého diferenciálu neobtěžoval.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 30 lis 2013 11:16
od fugín
No já sem si v duchu říkal že se ti to bude určitě hodit

. To je ta firma co mě zařizuje kámoš kvůli ty spojce. Furt mě doporučují tu keramiku a to bych potom nepotřeboval ani starou lamelu bo oni jsou schopný to vyrobit celý sami. Když si otevřeš jejich produkty tak jsou tam ty spojky,doporučují mě tu čtyřpaprskovou a protože mám jednohmotu tak by to neměl být problém. Ten kámoš co mě to tam domlouvá měl možnost se projet s upravenou Octávkou s touhle lamelou a jednohmotou a prý jak ve městě tak i na dálky bez problému. Nicméně domlouvá mě tam besedu se zkušeným mechanikem tak až to tam všechno proberem tak dám vědět.