Stránka 46 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 19:58
od Hubert
Kokesek píše: 28 led 2021 18:47 No to nevim jak ti pomuze mit noveho defa s uplne stejnym 3,0tdv6???? Leda ze by si mel benzin nebo pockal jak dopadne ten “jejich” novy diesel od lr.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ale v novým Defíku už by neměl bejt TDV6 ale Ingenium AJ300D

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 20:02
od Kokesek
V novym byl do tedka klasickej tdv6 novy motor se zacal davat teprve od tedka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 20:07
od Hubert
Kokesek píše: 28 led 2021 16:58 Presne jak pise Tomas. V motoru neudelas razeni. V motoru se da posunout razeni aby sla drive a mene tocila prave zvedanim vykonu. Snizenim vykonu respektive prubehem kroutaku se nedostanes nikam. To uz sem testoval.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Přiznávám se nedělal jsem u TDV6 ale u Volva D5. Snížením výkonu v nižších otáčkách a nižším zatížením se opravdu řazení posunulo do vyšších otáček a cca 200 ot. Pokud přidáš výkon posune se řazení zase dolů. Je možný že TDV6 bude reagovat jinak než Volvo D5. Převodovka řadí hlavně na základě polohy plynového pedálu a výstupní rychlosti z automatu. Ano vyřešil by to i zásah do SW automatu ale na to nejsou data. Nebudu to dál rozvíjet každej si myslíme svoje.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 20:21
od Hubert
Kokesek píše: 28 led 2021 20:02 V novym byl do tedka klasickej tdv6 novy motor se zacal davat teprve od tedka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Co mám info tak tam TDV6 nikdy nebyla. Prvně jenom 2l nafta a benzín a 3l benzín vše Ingenium. Ale nejsem neomylný.
https://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rove ... der_(L663)

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 21:02
od Kokesek
Service_records.pdf
(195.4 KiB) Staženo 160 x
Service_records-2.pdf
(191.62 KiB) Staženo 141 x
AJ20 D6H
Musim rict ze se jim to podarilo velmi dobre zamaskovat a asi vi proc. Tohle oznaceni motoru clovek nenajde nikde. Jedna se totiz o slataninu kodu ze ctyr valce s popisem 3L a navic tam je jeste doplnkem D6H. Spravne by to melo mit oznaceni V6H nebo DTH. Kdo ví proc....

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 21:23
od Badus
TDV6 ani SDV6 v Novym Defu nikdy nebyla.
Coz to uz se muselo vazne neco pohnout, ze opustili motor, kterej jim vydelal tolik penez. [emoji28]

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 21:48
od Hubert
Kokesek píše: 28 led 2021 21:02 Service_records.pdfService_records-2.pdf
AJ20 D6H
Musim rict ze se jim to podarilo velmi dobre zamaskovat a asi vi proc. Tohle oznaceni motoru clovek nenajde nikde. Jedna se totiz o slataninu kodu ze ctyr valce s popisem 3L a navic tam je jeste doplnkem D6H. Spravne by to melo mit oznaceni V6H nebo DTH. Kdo ví proc....
Tohle určitě nejsou motory TDV6. Motor 3l benzín nese označení AJ20P6. Takže se domnívám že AJ20D6 Bude to 3l diesel Ingenium. To poslední písmeno nevím možná výkon. Motor s označením D200 byl představen jako 2l dnes je to 3l .

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 21:51
od Kokesek
AJ je oznaceni Fordich motoru. Navic novy motor nema 220KW. Co je to tedy za motor? Je mozne ze se pletu, ale rikal me to i kamarad co new def ma. A jestli je to jinak tak v tom znaceni maji pekny gulas. Obrázek

Dale pak nevim proc dajbych uvadi ze se jedna o motor V6[emoji85]Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 21:56
od Maxsel
AJ mají i Ingenium. https://en.wikipedia.org/wiki/Ingenium_engine_family

Typoval bych nějaký Hybrid s elektro...

Bylo by divný, že by do nového Defa dávali V6 a nikde se o tom nezmínil žádný novinář, test apod...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 21:58
od Hubert
D300 má 220kW . Nicméně že má v inzerátu V6 je dle mě neznalost prodejce. Že je označení nejasné s tím souhlasím .
Napsal jsem myšlenku že snížení výkonu motoru v nižších otáčkách by donutilo převodovku dříve podřadit a nenutilo by to motor točit tak nízko. Mám odzkoušeno z příbuzné značky. (Jsou modely co mají SW od Volva) Je jasné že by převodky nahoru řadila bez zatížení ve stejných otáčkách.
A já už končím už to tu nechci dále plevelit.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 22:09
od Kokesek
Maxsel píše:AJ mají i Ingenium. https://en.wikipedia.org/wiki/Ingenium_engine_family

Typoval bych nějaký Hybrid s elektro...

Bylo by divný, že by do nového Defa dávali V6 a nikde se o tom nezmínil žádný novinář, test apod...
Maxik ma pravdu jedna se o hybrid. Kdyz ma znaceni na konci H. Jak nejaky rozeberu tak to poradne nafotim. Taky koncim hoj


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 22:47
od petr štrof
trochu se to téma odkloňuje od původního ale

new Defender neměl nikdy motor do V Ingenium jsou pouze řadové 4 nebo 6 válce jak benzín tak nafta

celý přehled motorů zde :https://www.landrover.cz/Images/Land-Ro ... 809551.pdf

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 22:54
od Badus
Od modeloveho roku 2021 se do NDefa davaji nove V6 diesly. Nema to s TDV6 (potazmo SD) nic spolecneho. Je to novy motor, je to radak...a je v ruznych vykonech D200, D250, D300. A jeste v tom je pridanej mildhybrid...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 led 2021 22:59
od Lukasino
Badus píše: 28 led 2021 22:54 Od modeloveho roku 2021 se do NDefa davaji nove V6 diesly. Nema to s TDV6 (potazmo SD) nic spolecneho. Je to novy motor, je to radak...a je v ruznych vykonech D200, D250, D300. A jeste v tom je pridanej mildhybrid...
Tak potom to má být R6, ne? :chuckle

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 led 2021 06:32
od Kokesek
Zase se k tomu vracim...., ale neni tam taky chyba?Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 led 2021 12:23
od petr štrof
Kokesek píše: 29 led 2021 06:32 Zase se k tomu vracim...., ale neni tam taky chyba?Obrázek


v čem je ta chyba ? D4 to měla taky tak 155kw jedno turbo 183 kw biturbo
D200 jedno turbo řadový 6 válec 3.0
D250 biturbo řadový 6 válec 3.0

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 led 2021 12:45
od Lukasino
Podle mě 155kw má dvě turba taky

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 31 led 2021 09:30
od eliott
Když už se řeší ten motor ingenium, tak to žádný zázrak nebude, ve 150 tisících má vytahaný rozvodový řetěz tak, že padá do nouzáku.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 31 led 2021 09:36
od komin
eliott píše:Když už se řeší ten motor ingenium, tak to žádný zázrak nebude, ve 150 tisících má vytahaný rozvodový řetěz tak, že padá do nouzáku.
Tak asi necakas v dnesnej dobe kvalitny motor [emoji16] stale je ale mensie zlo vytahany rozvod s ktorym sa da bojovat skratenim intervalu ako praskajuca kluka.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 31 led 2021 09:39
od Lukasino
A když už je to slabé, tak je fajn že s tím počítali a auto to vyhodnotí dříve, než se něco stane :mrgreen:

Ono se stačí podívat na etalon spolehlivosti - bmw 3.0d, ty nové mají asi dost podobné řetízky, co nic nevydrží a ještě k tomu je pro jistotu nacpali dozadu :lol: