Stránka 45 z 67

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 kvě 2012 21:55
od fugín
Jo ty pneu toho teda projedou fakt hodně i na silnici vedou docela dobře. Testoval sem to v jednom dolíku plným mazlavýho bahna po jarní velký vodě,na vrchu tak 10 cm vody pak cca 15 cm řídkýho bahna a pod ním to samý ale takový to shnilý černý smradlavý bahno. No hnus velebnosti! Friťák smrděl i po umytí!!! Na mobilu sem měl připravenýho kámoše s traktorem pro případ nejhorší,ale bez problémů i když sem tam byl chvílema až po nášlapy. Motor je zvládá v pohodě,ale na silnici abych si vzal sluchátka jako Otík :chuckle :rofl . Teď je tam nechám až vyjedu nádrž abych věděl,pak půjdou dolů. Nasazovat je budu jen na ježdění mimo silnice. Jo a do vlákna :co kdo dělá,čím se živí sem hodil pár fotek našich zbraní....kdyby to někoho zajímalo tak mrkněte. Fugas

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 kvě 2012 22:19
od MadTom
Dal jsem podobný kola ale v royměru 235/85/R16 na Disco2 a v Jihlavě to projelo všechno, co bylo potřeba, oproti ATčkům co jsem tam trápil před pár lety obrovskej rozdíl. No a na silnici taky, né že by moc hučely, ale třepe se s nima celý auto, jak jsou zubatý. No a do zatáček to spíš plave než jede. Takže na delší cesty nic moc. Půjdou tam zpátky ATčka a bude se přehazovat. Jenom už je nesmím dávat do sklepa, jsou strašně těžký a kdo se s tím má potom tahat zpátky nahoru.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 11 čer 2012 14:40
od macejky1
Ahoj všem kdo to tady ještě čtou :-)

dělal jsem teď pro někoho podložky na Free 1 a udělal jsem rovnou dvě sady.
Takže kdyby měl někdo zájem tak koncem příštího týdne bude k dispozici jedna sada 52 mm.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 črc 2012 17:26
od will.26
nemáte někdo adresu na ty odkloňovací šrouby a prodloužené hadice ? nějaké odkazy tu jsou ale už nefunkční ,díky will

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 črc 2012 22:02
od macejky1
will.26 píše:nemáte někdo adresu na ty odkloňovací šrouby a prodloužené hadice ? nějaké odkazy tu jsou ale už nefunkční ,díky will

Třeba tady http://www.devon4x4.com/index.php?page= ... &Itemid=14

Víc teď nemám čas hledat :(

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 zář 2012 18:29
od petersveter
ako zdvihnut freelandera by som uz mal urobeny obraz,teraz by ma zaujimala konkretna vec.s akymi podlozkami by sa dosiahlo taketo zdvihnutie,lebo,ked to porovnam s vasimi foto,tak to vyzera vyssie (tak ako by som si to predstavoval),alebo to uz nieje len za pomoci podloziek a trebalo by aj ine upravy?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 zář 2012 19:38
od fugín
A jakou máš představu? O kolik by si chtěl nahoru oproti sériovýmu autu????

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 zář 2012 20:02
od petersveter
predstava by bolo zdvihnut to,tak ako na tej fotografii co som prilozil,neviem o kolko to moze byt vyssie oproti seriovke.vy to tu mate zdvinute vacsinou o 4 -5cm?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 zář 2012 20:34
od macejky1
Když se kouknu na tu tvoji fotku a porovnám v jaké výšce je střed kola vůči karoserii auta tak mi to nepřijde o moc výš než třeba moje Freečko. To je zvedlé vpředu zatím o 52mm (podložky) + větší kola a vzadu o cca 72mm (podložky + pera) + větší kola.

Pokud chceš víc tak je to o jiných ( na zakázku dělaných ) tlumičích a perech a o upravených nebo nových ( na zakázku dělaných ) předních ramenech. Což to auto na obrázku asi má. Nebo je to kastle Freečka posazená na rámu z něčeho jiného.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 zář 2012 20:37
od gibson
alebo je to fotka za jazdy po vyskoku :hmm:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 zář 2012 21:04
od fugín
Měl sem připravenou úplně stejnou odpověď,než sem synkovi přečetl pohádku je vše napsáno. Navíc jak píše gibson to auto je evidentně v pohybu a možná kdyby stálo klidně mělo by osy kol pod úrovní prahů,navíc se mi zdá že přední kola jsou zvedlé výš než zadní což by svědčilo o skoku. jinak souhlas s macejkym...zátěžovky a kola mě zvedly auto víc než sem čekal a to mám podložky o cenťák nižší. Dobře je to vidět na předchozí straně na předposlední fotce kde auto stojí na tvrdým a ani se nehne.......... Macejky co to vozíš na střeše?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 17 zář 2012 11:08
od petersveter
nie pani,auto na 110% stoji.je to print-screen z tohto videa http://www.youtube.com/watch?v=qHAna_uhUn0" onclick="window.open(this.href);return false; konkretne z 1:48 a tiez aj v 0:30 je ho pekne vidiet v pokoji.povedal by som,ze je to tak o cca 3-5 cm vysie od tvojho na foto.pokial by taketo zdvihnutie malo znamenat daleko vacsie upravy ako len zmenu podloziek na tlmicoch,vychylovacie srouby, ... a potom co si ma uviedol do obrazu s tou redukciou,tak moje prvotne nadsenie z tejto masinky nejak opadlo.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 18 zář 2012 19:03
od macejky1
fugín píše:Měl sem připravenou úplně stejnou odpověď,než sem synkovi přečetl pohádku je vše napsáno. Navíc jak píše gibson to auto je evidentně v pohybu a možná kdyby stálo klidně mělo by osy kol pod úrovní prahů,navíc se mi zdá že přední kola jsou zvedlé výš než zadní což by svědčilo o skoku. jinak souhlas s macejkym...zátěžovky a kola mě zvedly auto víc než sem čekal a to mám podložky o cenťák nižší. Dobře je to vidět na předchozí straně na předposlední fotce kde auto stojí na tvrdým a ani se nehne.......... Macejky co to vozíš na střeše?

Čau, to byl nějakej nábytek. Pojal jsem to tenkrát jako zátěžovou zkoušku zahrádku protože to dohromady měly necelý 2 metráky :-)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 19 zář 2012 07:25
od tagr
tak to zatím na 90% vypadá, že zadek jde zvednout o 4" a předek o 3" , ale to jsou v podstatě maxima při použití upravených seriových součástkách.Tlumiče mám sice na ,,míru" ale stejně je to spousta vymýšlení a to nemluvě o času. Takže při takto zvednutém podvozku bude všude čistá výška 30 cm nad terénem v nejnižších místech.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 19 zář 2012 20:39
od masar
tagr píše:tak to zatím na 90% vypadá, že zadek jde zvednout o 4" a předek o 3" , ale to jsou v podstatě maxima při použití upravených seriových součástkách.Tlumiče mám sice na ,,míru" ale stejně je to spousta vymýšlení a to nemluvě o času. Takže při takto zvednutém podvozku bude všude čistá výška 30 cm nad terénem v nejnižších místech.
Jak se to při 3" řeší vpředu? Snížení uchycení diferáku?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 20 zář 2012 00:23
od tagr
U free, to je jinak tam se musí změnit uhel ramen aby seděli spodní čepy,mít na tlumiči dva odklonové šrouby a udělat o něco delší polosy. Protože mám v poměru zatížený zadek víc než je původně od výrobce- přídavná nádrž, baterie, ......,tak jsem dávám o 1 palec víc, aby bylo auto ,,rovně"

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 20 zář 2012 21:59
od skid1
Ahoj Tagře ukaž už nějakou fotku tý tvý káry, nebo už tu někde jsou?
dobrou..

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 zář 2012 17:24
od fugín
skid1 píše:Ahoj Tagře ukaž už nějakou fotku tý tvý káry, nebo už tu někde jsou?
dobrou..
Taky se připojuji,o tom autě sem tady už četl hodně zajímavého,opravdu bych taky přivítal pár fotek. Technická řešení kopírovat nechci,svoje Free už víc upravovat nehodlám,chci jít do většího auta. Letos už to sice nebude....nejsou kačky. Ale tu Tagrovu káru bych si rád prohlédl.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 10 říj 2012 20:51
od skid1
bude foto?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 říj 2012 12:26
od BiGGiE2P5
Martas píše:Hotovo :) .... 1" lift + 31" pneu

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Svetla vyska sla o 5cm nahoru....
Martas porad to auto mas ?