Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Moderátor: Miky_CZ
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
No podle anglických fór by tohle mělo být nelepší. Škoda že jsem to nevěděl když bylo auto u mne, sjel bych si s tím, abych si to vyzkoušel .
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
No v prípade LR ani veľmi nie je na výber. Sú len 3 meniče a z tých 3 je to asi ozaj najlepšie. No ako by to bolo, ak by sa dalo vyberať ako v tej Amerike, po 300ot. Bolo by zaujímavé vyskúšať ešte o 300ot menej. To už by sa počas jazdy správalo veľmi podobne ako priamy záber cez spojku.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Na výběr u např. D1 není nic-prý se tam dá dát jedině ten malý konvertor Pro změnu u D III je to jedno,bo předjíždění je . Jiné srovnání nemám ,proto že mám jen tydle dvě LR a úplně mě to stačí
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
No DIII má hlavne AP s obmedzeným preklzom a to je úplne iná káva. DI a II majú AP s preklzom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Zajímavé zkusím se na to zeptat u Free jak to tam je a jestli jě měnič taky měnitelný za jiný? Protože občas by jsem omezenější prokluz uvítal ,viz kopce v Mohelnici, nebo vozík na D1 v kopcích.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
No neviem ako to máš na Free, no ja ak ťahám príves, tak mám zaradené 3 a vtedy mám menič lock. Takže žiadny preklz na dialnici sa nekoná. Vlastne nikdy ak mi rýchlosť neklesne pod 60km/h. Na sólo vydrží lock do 50km. Na 4ke drží do 70 ale s prívesom sa v kopci zvykne odomknúť ak si nedám pozor a držím plyn.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
sorry ze sa cpem do tejto temy, ale ked uz sa bavite o menicoch...
je normalne ze menic pri studenej prevodovke sa pri normalnej jazde s Dckom neuzamyka? ked je zahriata tak mi ho pri cca 85km/h uzamkne, ale v chladnejsom pocasi to spravi asi az po 5km jazdy.
Ak je to normalne, robi to aj medium menic?
je normalne ze menic pri studenej prevodovke sa pri normalnej jazde s Dckom neuzamyka? ked je zahriata tak mi ho pri cca 85km/h uzamkne, ale v chladnejsom pocasi to spravi asi az po 5km jazdy.
Ak je to normalne, robi to aj medium menic?
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
je to normálne. Napr na C5ke mám automat s obmedzeným preklzom, kedy sa okrem 1 zamyká menič okamžite po preradení na všetkých stupňoch, takže sa to za tepla správa ako mechanická prevodovka no teraz v zime prejdem aj 1km kým začne zamykať. Dovtedy je to ako na LR.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Sem říkal,že mám mezery ve vzdělání ... ( ale stejně mě bylo řečeno,že D1 má a taky jen může mít ten nejmenší konvertor )Acon píše:No DIII má hlavne AP s obmedzeným preklzom a to je úplne iná káva. DI a II majú AP s preklzom.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
no já to vše ladím, tak uvidím a podám hlášku nebojte, zamknout můžu při jakékoliv rychlosti,tip tronick je fajn,ale jde mně spíš o rozjezdy v terénu aby to zabíralo trochu rychleji
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
dostal sa niekto k info či a ako zvláda TD5 veľký menič? Motor samozrejme čipnem, poprosím Ivana o upgrade od Pete Bella. Teoreticky by to ten motor mal zvládnuť. Keď jazdím s uzamknutým meničom nie je problém, aký problém by mohol byť s ešte väčším meničom? Manuálna prevodovka tiež zaberá napriamo, resp. spojka.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Ziadny problem, proste je tam mensi preklz. Maryan a ja s tym jazdime viac ako rok, so standardnym aj s "chipnutym" softom, mozem povedat, ze ak nebudes zvacsovat pneu alebo ak aj ano a urobis zmenu prevodov v difoch, bude to jazdit pekne aj bez soft upgrade aj ked upgrade softu je dalsi level! Go for it!Acon píše:Teoreticky by to ten motor mal zvládnuť. Keď jazdím s uzamknutým meničom nie je problém, aký problém by mohol byť s ešte väčším meničom? Manuálna prevodovka tiež zaberá napriamo, resp. spojka.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Ivan, medium menič mám, len mám posranú prevodovku a tu na fóre je na predaj kompletná z P38 4,6l s large meničom. Preto sa pýtam. Medium je OK, otázka smeruje na Large.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Aha, tak potom ten tam nedas, lebo ten medium Ashcroft upravuje aby sa dal namontit na TD5, cize rovnako by si musel vediet upravit aj ten large.Acon píše:Ivan, medium menič mám, len mám posranú prevodovku a tu na fóre je na predaj kompletná z P38 4,6l s large meničom. Preto sa pýtam. Medium je OK, otázka smeruje na Large.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
aha, ja som bol v tom, že keď je prevodovka komplet s tým meničom, tak netreba nič upravovať. Tak to sa na to vykašlem.
Všade sa píše, že v spojení s motorom TD5 sú meniče náchylnejšie na popraskanie. Čím to je, že práve na TD5kách?
Všade sa píše, že v spojení s motorom TD5 sú meniče náchylnejšie na popraskanie. Čím to je, že práve na TD5kách?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 711
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Ne že bych potřeboval něco měnit, ale rozdíl ve velikosti konvertoru je jasný
Co teda ten hevy duty konvertor, vypadá že je to klasika malí...
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=320" onclick="window.open(this.href);return false;
Jen mě zajímá jestli už to někdo v CZE má co to dělá atd... a jestli by to pasovalo i do automatu 300 TDi? Něco se mi v te angličtině přelouskat povedlo, ale zkušenost je zkušenost
Co teda ten hevy duty konvertor, vypadá že je to klasika malí...
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=320" onclick="window.open(this.href);return false;
Jen mě zajímá jestli už to někdo v CZE má co to dělá atd... a jestli by to pasovalo i do automatu 300 TDi? Něco se mi v te angličtině přelouskat povedlo, ale zkušenost je zkušenost
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Já to mám. Je větší. Měnil se když se tenkrát generálkoval ten můj motor. Když už to bylo všechno rozebraný, bylo by škoda to nevyměnit...
Spokojenost maximální - po městě jsezdím do 2000 ot (za dvojkou řadí), na dálnici se dostanu ke 3000 jenom když hoooodně spěchám - většinou 2400 při rychlosit tak 110-120.
Jo a mám sériovej podvozek. Až se to zvedne tak to asi bude línější, tak se bude muset čipnout motor.
Spokojenost maximální - po městě jsezdím do 2000 ot (za dvojkou řadí), na dálnici se dostanu ke 3000 jenom když hoooodně spěchám - většinou 2400 při rychlosit tak 110-120.
Jo a mám sériovej podvozek. Až se to zvedne tak to asi bude línější, tak se bude muset čipnout motor.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Nebo vyměnit převody - v diferákách (nejlépe zároveň s přidáním uzávěrek) nebo v případvné převodovce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
Kým som jazdil na 245/75 tak to ani nebolo cítiť. No 265/75 už cítiť je. Aj na spotrebe. Ale to sa neodvíja od meniču. Práve naopak, malý by sa pri tom rozmere asi zbláznil. Ten má čo robiť aby preniesol Nm aj na sériové obutie.Kubrtos píše:.. Až se to zvedne tak to asi bude línější, tak se bude muset čipnout motor.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky
ozivim temu, lebo je to zaujimave a zacinam mat podobne napady aj ja. cital som co sa dalo a neviem ci som to vsetko dobre pochopil, kontrolna otazka:
- menic z klasickej fabrickej D2 - V8 (cize medium) bude na stopro pasovat aj do D2 - td5 prevodovky bez ziadnych dalsich uprav?
- heavy duty menic od ashcrofta je vlastne standardny menic z td5 akurat nejako vylepseny? resp. HD od ashcrofta = medium z V8 ?
ospravedlnujem za za blbe otazky, nie som automechanik
- menic z klasickej fabrickej D2 - V8 (cize medium) bude na stopro pasovat aj do D2 - td5 prevodovky bez ziadnych dalsich uprav?
- heavy duty menic od ashcrofta je vlastne standardny menic z td5 akurat nejako vylepseny? resp. HD od ashcrofta = medium z V8 ?
ospravedlnujem za za blbe otazky, nie som automechanik
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift