Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11505
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#81 Příspěvek od eliott » 16 led 2011 19:36

No podle anglických fór by tohle mělo být nelepší. Škoda že jsem to nevěděl když bylo auto u mne, sjel bych si s tím, abych si to vyzkoušel :wink: .
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#82 Příspěvek od Acon » 16 led 2011 20:01

No v prípade LR ani veľmi nie je na výber. Sú len 3 meniče a z tých 3 je to asi ozaj najlepšie. No ako by to bolo, ak by sa dalo vyberať ako v tej Amerike, po 300ot. Bolo by zaujímavé vyskúšať ešte o 300ot menej. To už by sa počas jazdy správalo veľmi podobne ako priamy záber cez spojku.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#83 Příspěvek od RudaK » 17 led 2011 06:39

Na výběr u např. D1 není nic-prý se tam dá dát jedině ten malý konvertor :Sorry: Pro změnu u D III je to jedno,bo předjíždění je :Pohoda: . Jiné srovnání nemám ,proto že mám jen tydle dvě LR a úplně mě to stačí :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#84 Příspěvek od Acon » 17 led 2011 07:12

No DIII má hlavne AP s obmedzeným preklzom a to je úplne iná káva. DI a II majú AP s preklzom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#85 Příspěvek od tagr » 17 led 2011 07:46

Zajímavé zkusím se na to zeptat u Free jak to tam je a jestli jě měnič taky měnitelný za jiný? Protože občas by jsem omezenější prokluz uvítal ,viz kopce v Mohelnici, nebo vozík na D1 v kopcích.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#86 Příspěvek od Acon » 17 led 2011 08:53

No neviem ako to máš na Free, no ja ak ťahám príves, tak mám zaradené 3 a vtedy mám menič lock. Takže žiadny preklz na dialnici sa nekoná. Vlastne nikdy ak mi rýchlosť neklesne pod 60km/h. Na sólo vydrží lock do 50km. Na 4ke drží do 70 ale s prívesom sa v kopci zvykne odomknúť ak si nedám pozor a držím plyn.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
raven.99
Příspěvky: 220
Registrován: 09 dub 2010 09:12
auto: Discovery 2
Bydliště: Malacky, SR

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#87 Příspěvek od raven.99 » 17 led 2011 08:59

sorry ze sa cpem do tejto temy, ale ked uz sa bavite o menicoch...

je normalne ze menic pri studenej prevodovke sa pri normalnej jazde s Dckom neuzamyka? ked je zahriata tak mi ho pri cca 85km/h uzamkne, ale v chladnejsom pocasi to spravi asi az po 5km jazdy.
Ak je to normalne, robi to aj medium menic?

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#88 Příspěvek od Acon » 17 led 2011 09:05

je to normálne. Napr na C5ke mám automat s obmedzeným preklzom, kedy sa okrem 1 zamyká menič okamžite po preradení na všetkých stupňoch, takže sa to za tepla správa ako mechanická prevodovka no teraz v zime prejdem aj 1km kým začne zamykať. Dovtedy je to ako na LR.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#89 Příspěvek od RudaK » 17 led 2011 13:56

Acon píše:No DIII má hlavne AP s obmedzeným preklzom a to je úplne iná káva. DI a II majú AP s preklzom.
Sem říkal,že mám mezery ve vzdělání ... :Sorry: ( ale stejně mě bylo řečeno,že D1 má a taky jen může mít ten nejmenší konvertor )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#90 Příspěvek od tagr » 17 led 2011 17:53

no já to vše ladím, tak uvidím a podám hlášku nebojte, zamknout můžu při jakékoliv rychlosti,tip tronick je fajn,ale jde mně spíš o rozjezdy v terénu aby to zabíralo trochu rychleji :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#91 Příspěvek od Acon » 11 črc 2011 23:04

dostal sa niekto k info či a ako zvláda TD5 veľký menič? Motor samozrejme čipnem, poprosím Ivana o upgrade od Pete Bella. Teoreticky by to ten motor mal zvládnuť. Keď jazdím s uzamknutým meničom nie je problém, aký problém by mohol byť s ešte väčším meničom? Manuálna prevodovka tiež zaberá napriamo, resp. spojka.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

jezbera ivan
Příspěvky: 1057
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#92 Příspěvek od jezbera ivan » 11 črc 2011 23:55

Acon píše:Teoreticky by to ten motor mal zvládnuť. Keď jazdím s uzamknutým meničom nie je problém, aký problém by mohol byť s ešte väčším meničom? Manuálna prevodovka tiež zaberá napriamo, resp. spojka.
Ziadny problem, proste je tam mensi preklz. Maryan a ja s tym jazdime viac ako rok, so standardnym aj s "chipnutym" softom, mozem povedat, ze ak nebudes zvacsovat pneu alebo ak aj ano a urobis zmenu prevodov v difoch, bude to jazdit pekne aj bez soft upgrade aj ked upgrade softu je dalsi level! Go for it!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#93 Příspěvek od Acon » 12 črc 2011 07:51

Ivan, medium menič mám, len mám posranú prevodovku a tu na fóre je na predaj kompletná z P38 4,6l s large meničom. Preto sa pýtam. Medium je OK, otázka smeruje na Large.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

jezbera ivan
Příspěvky: 1057
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#94 Příspěvek od jezbera ivan » 12 črc 2011 08:09

Acon píše:Ivan, medium menič mám, len mám posranú prevodovku a tu na fóre je na predaj kompletná z P38 4,6l s large meničom. Preto sa pýtam. Medium je OK, otázka smeruje na Large.
Aha, tak potom ten tam nedas, lebo ten medium Ashcroft upravuje aby sa dal namontit na TD5, cize rovnako by si musel vediet upravit aj ten large.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#95 Příspěvek od Acon » 12 črc 2011 08:22

aha, ja som bol v tom, že keď je prevodovka komplet s tým meničom, tak netreba nič upravovať. Tak to sa na to vykašlem.


Všade sa píše, že v spojení s motorom TD5 sú meniče náchylnejšie na popraskanie. Čím to je, že práve na TD5kách?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Josef-Z (Jugin)
Příspěvky: 711
Registrován: 25 črc 2008 22:27
tel.: 773492666
auto: Discovery 300TDi
Bydliště: Slatinky

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#96 Příspěvek od Josef-Z (Jugin) » 05 lis 2012 22:23

Ne že bych potřeboval něco měnit, ale rozdíl ve velikosti konvertoru je jasný :)
Co teda ten hevy duty konvertor, vypadá že je to klasika malí...
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=320" onclick="window.open(this.href);return false;
Jen mě zajímá jestli už to někdo v CZE má co to dělá atd... a jestli by to pasovalo i do automatu 300 TDi? Něco se mi v te angličtině přelouskat povedlo, ale zkušenost je zkušenost :)
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#97 Příspěvek od Kubrtos » 29 lis 2012 08:43

Já to mám. Je větší. Měnil se když se tenkrát generálkoval ten můj motor. Když už to bylo všechno rozebraný, bylo by škoda to nevyměnit...
Spokojenost maximální - po městě jsezdím do 2000 ot (za dvojkou řadí), na dálnici se dostanu ke 3000 jenom když hoooodně spěchám - většinou 2400 při rychlosit tak 110-120.
Jo a mám sériovej podvozek. Až se to zvedne tak to asi bude línější, tak se bude muset čipnout motor.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

MadTom
Příspěvky: 15101
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#98 Příspěvek od MadTom » 29 lis 2012 10:55

Nebo vyměnit převody - v diferákách (nejlépe zároveň s přidáním uzávěrek) nebo v případvné převodovce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#99 Příspěvek od Acon » 29 lis 2012 18:24

Kubrtos píše:.. Až se to zvedne tak to asi bude línější, tak se bude muset čipnout motor.
Kým som jazdil na 245/75 tak to ani nebolo cítiť. No 265/75 už cítiť je. Aj na spotrebe. Ale to sa neodvíja od meniču. Práve naopak, malý by sa pri tom rozmere asi zbláznil. Ten má čo robiť aby preniesol Nm aj na sériové obutie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Vacsi konvertor do automatickej prevodovky

#100 Příspěvek od hifi » 04 pro 2013 19:36

ozivim temu, lebo je to zaujimave a zacinam mat podobne napady aj ja. cital som co sa dalo a neviem ci som to vsetko dobre pochopil, kontrolna otazka:
- menic z klasickej fabrickej D2 - V8 (cize medium) bude na stopro pasovat aj do D2 - td5 prevodovky bez ziadnych dalsich uprav?
- heavy duty menic od ashcrofta je vlastne standardny menic z td5 akurat nejako vylepseny? resp. HD od ashcrofta = medium z V8 ?
ospravedlnujem za za blbe otazky, nie som automechanik :Sorry:
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Odpovědět