Stránka 5 z 47
Napsal: 25 črc 2007 20:14
od eliott
Zpřerážet hnáty !!!

Napsal: 25 črc 2007 21:05
od Sláma Karel
Není to úplně původem od Jarka Bednáře z Čísovic. Vypadá úplně jako oholenej ten co jsem pro něj přivezl z CH. Víte o tom Hasičáku někdo něco.
Pěkný zloduši to jsou. Takhle je nazvat. To je přímo nějaká urážka ne?
hasič
Napsal: 25 črc 2007 21:56
od kryten
Nebojte,neskončil špatně!

Poté co zničili motor,vyměnil jsem ho s nima za SIII.V GB jsme sehnali motor,znovu ho zpojízdnili a celého opáliili na plech a nastříkali zpátky do Swiss army green,nechali udělat komplet nový interiér a teď ho má ode mne můj kamarád,jezdí s ním jenom když je sucho a parkuje v suché hale spolu s dalšími dědečky různých značek.Hezkej důchod...

Napsal: 25 črc 2007 22:11
od kryten
Nejde mi sem dát fotky

Mám je moc velký a neumím je ustříhnout

Řeknu Roverovi.

Napsal: 25 črc 2007 22:32
od Martin T
jestli se nepletu, tak to je on
Napsal: 25 črc 2007 22:57
od eliott
Nádhera

Napsal: 25 črc 2007 23:47
od Sláma Karel
Počkat jak "zpátky"

do zelený když byl červený.
Ale je krásnej, zachráněnej a má se asi dobře.
Nebyl to náhodou tenhle?

Tohodle jsem totiž původně přivezl a vypadá úplně jako on i ty kola.
Napsal: 25 črc 2007 23:49
od Rover
Ano Martin T má pravdu, je to on, nemohl dopadnout líp, má se dobře a je v plné kondici..., takový jeden happy end, kéž bych jich bylo víc...
Napsal: 25 črc 2007 23:52
od Rover
Karle je to on, akorát byl úplně původně takhle hodně podobně zelený... o kus dřív než ho švýcarský hasič přestříkal na červeno...
Napsal: 25 črc 2007 23:54
od kryten
Martine,dík,jsem sice Kryten-android ale s elektronikou si nerozumím.
Karle-byl to sice hasič,ale před tím byla první majitel Swiss army-když jsi ho přivezl,určitě si vzpomínáš,že interiér(palubka,seatbox..)byl v origo army barvě.Je k němu i servisní knížka se zaznamenaným každým kilometrem který ujel a s veškerými servisními úkony.(to byla jen výměna oleje

)
Myslím,že si zasloužil být v původním stavu!
Napsal: 26 črc 2007 00:13
od kryten
No a pro zajímavost-tady toho hasiče jsem vyměnil za LR 109 SIII STW,kterou jsem koupil od Hopika z offroad fora.Vyměnil jsem to s Martinem Schmitem-majitelem firmy,která pronajímá "Jeepy"k různým adventure taškařicím.Na odvoz SIII do Prahy jsem mu nechal veteránská čísla,která mi slíbil,že po dojetí do garáží v Praze vrátí.Nato mi pan Schmit volal,že auto ukradli(možná trochu naznačil,jestli jsem neměl druhé klíče).

Nato jsme s bráchou rozjeli pátrací akci,kam asi mohl LR zmizet,ale bez výsledku.
Zhruba asi po roce koukám náhodou do Annonce a co nevidím-moje bývalá S III na prodej a na fotce dokonce s mými značkami zaparkovaná v nějakých podzemních garážích.. Tak volám zkusmo na inzerát a tam mi slečna sekretářka povídá,že pan Schmit tady zrovna není,ale prodává svého miláčka pro nečekané finanční potíže za 300.000.- a že mám zavolat později až bude přítomen,že mi poví víc...
Napsal: 26 črc 2007 07:57
od 1960SeriesII
Pockej, takhle bys tu pohadku o zelenem Landakovi nemel kazit

Napsal: 26 črc 2007 10:38
od Sláma Karel
To potom jo. To on nebyl ani můj, jsem ho jenom vezl pro Jarka B. Ten vnitřek už si nepamatuju to je dávno co jsem ho přivezl. Já jsem spíš přes RR a Disco. Ale ta story když jsem ho vezl byla moc dobrá. Samej problém od Švícar přes A do Prahy. Všude nějakej problém. Začalo to bouchlím kolem na vleku samozřejmě, že na vleku byl ráfek z jinou roztečí a nešel tam. Pak mě nechtěli pustit ven z CH. Že prý je to jejich užitkové vozidlo a nesmí se to vyvážet. Jsem sundal sklíčka z majáků a jedna moc hodná ochotná a ještě navíc pěkná slečna na švícarské spedici napsala do T1 památnou větu Ales extras demontiret, jetz normal PKW. Což prošlo u Švícarů, ale Rakušákům se zase nelíbilo, že to nemá napsanou žádnou váhu v techničáku. Tak jsem šel znovu za tou slečnou a ta se mě zeptala kolik to asi tak váží. Tak povídám svojí nosnost vleku abych nebyl přes (což jsem byl aspoň o tunu). Vzala tužku a normálně to napsala do toho tech. (mělo by to tam být) To mě prostě nenapadlo. Tak jsem konečně přejel ten blbej most do A. Tam jdu vyřídit papíry a on že prý mají svátek. Byl pátek. To mě málem omyli. být tam celý víkend. Najednou koukám přijede slovenská Avie vyřídí papíry a odjíždí. Tak za ním běžím a ptám se jakto že ho pustili. Prej když zaplatím poplatek asi 80ATS tak do 7,5t můžou jezdit. Tak jdu za tím celníkem a on že prý to není problém. Nechápal jsem proč mi to nemohl říct.
Teď musím jít tak pokračování příště. K
Napsal: 26 črc 2007 15:33
od eliott
Myslíš most v Lustenau, nebo na St Margaretě? Jo rakušáci jsou velký koumáci, zažil jsem tam s nima svý, ale občas jsem jim zase něco provedl já

, takže nakonec bych řekl, že to tam tak hroyný nebylo, Němci bývali horší

Napsal: 26 črc 2007 15:34
od kubes
Rover píše:1960SeriesII: Honzo začínáš mně dělat radost!!! Je vidět, že "virus LR" působí velmi rychle a během krátké doby upraví celou osobnost k obrazu svému... Bohužel se obávám, že zatím nebyl vynalezen dostatečně účinný lék...

Já to vidím jako Bohudík. Čas od času si člověk musí nějakou radost udělat. Já když koupím nějaký díl na LR tak mám z toho násobně větší radost, než když jdu koupit nějakou "drobnost" své stařence. Nejspíš podobné pocity má i většina z Vás.
Zdraví Kubeš
Napsal: 26 črc 2007 18:16
od Potapěč
Kurňa Karle, že to je Camelka Milošárny.

Napsal: 26 črc 2007 23:38
od Sláma Karel
to Eliott. V St Margaretě.
to Potápěč. Jo je to bejvalá Milošova pak Bobova a pak Bednářova, toho byla v tý době když jsem tam s ní jel. Teď ji má Honza Mihaliček.
Napsal: 26 črc 2007 23:48
od eliott
...a rám z ní je u Krytona, jsme fakt malý státeček

Napsal: 26 črc 2007 23:56
od Sláma Karel
Von z toho Mihalíček dal něco pryč. To bych se dost divil. Nebo na opravu. Státeček jsme malej, ale hlavně LR rodina je pěkně promotaná.
Napsal: 27 črc 2007 00:03
od eliott
Nechává ho jen vyladit...