další existence SIII
Moderátor: Rover
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
otočit nápravu přesně tak
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: další existence SIII
Hele Tome už toho AROše nech spát. Máš nejhezčí auto (dle mého názoru) z produkce LR a ty pořád vzýváš tu Rumunskou ropuchu . Ona i ta SIII umí když se s ní umí, ale prostě to není trialový stroj. Na to má ta ropucha z Transylvánie pravděpodobně větší potenciál, ale kdo by to chtěl ?
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: další existence SIII
Koukám, že je to tady samej rasista a xenofob. Jestli vás vidí z Bruselu, budete mít problém Ať už jde o Serii LR, Toyotu F/BJ 40-45, GAZ 69, Jeep CJ nebo to Aro M461, všechna ta auta mají své kouzlo a jsou krásná především svou jednoduchostí a osobitým designem. Dnes pomalu nepoznáš Grand Cherokee od Range Rovera , o nižší kastě Hnůjdajů a Kií, sOplů a podobných odpadků ani nemluvím, o kvalitě a životnosti už vůbec ne...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: další existence SIII
no taka stara toyotka ma stale chytne za srdceeliott píše:Koukám, že je to tady samej rasista a xenofob. Jestli vás vidí z Bruselu, budete mít problém Ať už jde o Serii LR, Toyotu F/BJ 40-45, GAZ 69, Jeep CJ nebo to Aro M461, všechna ta auta mají své kouzlo a jsou krásná především svou jednoduchostí a osobitým designem. Dnes pomalu nepoznáš Grand Cherokee od Range Rovera , o nižší kastě Hnůjdajů a Kií, sOplů a podobných odpadků ani nemluvím, o kvalitě a životnosti už vůbec ne...
http://auto.bazos.sk/inzerat/46766826/P ... iolet-.php
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
tak jsem měl chvíli čas abych zkusil na SIII vhodné pneu a zjistil jsem že budu muset asi tak o 20cm zvednout podvozek
asi nejelegantnějším řešením bude přendat nápravy pod listová pera tak jako to je u ARA (aspoň nebudou listy trčet pod nápravou)a auto se vůbec přestane tolik zadrhávat o terén
už to tu někdo dělal? nějaké tipy?
asi nejelegantnějším řešením bude přendat nápravy pod listová pera tak jako to je u ARA (aspoň nebudou listy trčet pod nápravou)a auto se vůbec přestane tolik zadrhávat o terén
už to tu někdo dělal? nějaké tipy?
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
myslíš asi houpačky.... no prodloužíš houpačku o 10cm a náprava se zvedne o 5 cm a jako bonus pak těma houpačkama všude reješ
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: další existence SIII
Když tak koukám na úhel houpačky, tak by to chtělo spíš nahamrovat ne?
Naklonění houpačky směrem k pružině dělá pérování tužší, tak by to pak mělo být i pohodlnější
Naklonění houpačky směrem k pružině dělá pérování tužší, tak by to pak mělo být i pohodlnější
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
tak tyhle péra jsou uplně lehlá a v kopru
Re: další existence SIII
Jestli je to ta pružina z Dorsetky, tak ta už má nárok
Technologie pro zahradní jezírka
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
ano a ty ostatní tři jsou původní a ty nárok také mají
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
to by bylo asi nejjednodušší
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: další existence SIII
Jestli to bude nejjednoduší netuším ale nahamrovat listáky a delší houpačky to určo o 10cm zvednou a podle foto to bude stačit. 20 cm je fakt hodně a těch úprav na vinutý je fakt hodně a ještě to bude bastl Ale jak chceš.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
hamrování dlouho nevydrží a zas to lehne
Re: další existence SIII
musí se to vyhamrovat ,/neboli vykovat/,a to se musí umět ,pouhý ohýbání přes kovadlinu ,kolejnice apod. je naprosto špatný postup a opravdu dlouho nevydrží a je to škoda a práce,
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!
Re: další existence SIII
Zdravím.Nechci Vypadat jako rejpa. .Ale mám za sebou víc jak 15 let v kovárně při zpracování pérové oceli a z této zkušenosti osobně nedoporučuji nikomu tvz. nahamrovat listové pera.Jinými slovy za studena za pomoci úderu kladiva, bucharu ....Dochází při tom k narušení krystalické struktury a k mikroprasklinám keré vedou při dlouhodobém zatížení k rychlejší "únavě" listového pera a nebo i k destrukci samotného pera.Osobně bych doporučoval pružiny svěřit k šikovnému kováři, nechat "překovat",nově zakalit ve slušné kalírně.A nebo dát rovnou nové s větším "průhybem" pokud se vyrábí.S SWED
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
zima se blíží a tak snad bude čas na hraní
řešil někdo jak docílit více prostoru pro nohy řidiče u S88? tipuju že by pomohlo posunout sedačku směrem vzad tak occ 5-6cm
dělal někdo takovou úpravu? jnějké tenčí opěráky? jiné nápady?
řešil někdo jak docílit více prostoru pro nohy řidiče u S88? tipuju že by pomohlo posunout sedačku směrem vzad tak occ 5-6cm
dělal někdo takovou úpravu? jnějké tenčí opěráky? jiné nápady?
Re: další existence SIII
řeší se to vyříznutím příčky za opěradly a jejím nahrazením trubkovou výztuhou http://www.paddockspares.com/bulkhead-r ... r-kit.html
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Neklan píše:řeší se to vyříznutím příčky za opěradly a jejím nahrazením trubkovou výztuhou http://www.paddockspares.com/bulkhead-r ... r-kit.html
copak tohle pro mě není problém spíchnout za dopoledne,ale to jenvíc položím opěrák(ten už víc položený mám,ale já bych to potřeboval posunout víc dozadu i se sedákem-prdelí abych trochu natáhl nohy ) ale s tím je pak spojen další problém--člověk je pak utopen za bočním okénkem schován za sloupkem