Stránka 5 z 52
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 08 říj 2013 20:44
od MadTom
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 09 říj 2013 11:59
od Tommysimone
nebudou na prodej ty zadní nášlapy?
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 09 říj 2013 12:36
od MadTom
Myslíš ty co jsou na kraji korbičky? Zatím určitě ne, až podle toho, co bude místo korbičky.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 09 říj 2013 21:57
od Hubert
Na tom je ale práce jenom fandím

.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 17:37
od MadTom
Tak jsem hledal něco ke klimatizaci a prosím znalejší starých Defenderů a 110 o potvrzení a případné další informace.
TD5 a 300tdi mají podobnou klimatizaci s přídavným kusem podpalubní desky sloužícím k okopávání kolen. To sice mám, ale jenom jako zdroj dílů.
200tdi nebo možná starší Defendery, nebo třeba V8 - tady nevím, mají chladící výměník klimatizace integrovaný v motorovém prostoru do jedné skříně s výměníkem topení a ventilátorem. viz. obrázek.
A to je přesně to co bych chtěl udělat já. Že budou potřeba nějaké klapky na ovládání navíc, a nějaký ventil na zastavování topení, to vím. Je to sice práce, ale svoje kolena mám radši.
Nemá někdo fotky - popisy a kresby v RAVE nejsou nic moc. Případně celý díl do motorového prostoru? Nebo nemáte to někdo v autě, že bych se aspoň podíval a udělal si nějaké fotky, ať to nemusím vymýšlet celé znovu.
Našel jsem aspoň nějaký obrázek toho, co je v motorovém prostoru jinak.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 19:34
od DanoDEF
MadTom píše:Je to sice práce, ale svoje kolena mám radši.
... a vozil si sa v takom aute, ze ti to vadi ?
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 19:42
od MadTom
Jo, sice jenom kousek a vadilo to hodně. Nicméně možná by tomu pomohla volba vhodnější sedačky.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 19:45
od eliott
MadTom píše:Jo, sice jenom kousek a vadilo to hodně. Nicméně možná by tomu pomohla volba vhodnější sedačky.
Nebo zhubnout, mě by to rozhodně pomohlo

Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 19:48
od MadTom

Mě určitě taky, ale mám dojem, že nohy by se mi zkrátili jedině tak, že bych si je při tom hubnutí ušoupal.

Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 19:58
od mr-tomas
Ona ta klima ani tak nevadí u řidiče, jako u spolujezdce, přemístění by manželka určitě uvítala. Budu to tu bedlivě sledovat a když to dobře dopadne, tak provedu taky.

Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 20:20
od MadTom
To je taky pravda - já jsem se nejdřív nepohodlně vezl a až potom my ta věc byla půjčena. A majitel se divil, že to jede 140. Ale to bylo jenom chvilku, na silnici to moc nedrželo a stejně už ta dálnice byla krátká. A potom jsme té věci trošku pomohli v řídící jednotce a majitel se divil ještě víc. Ale byl spokojenej.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 20:27
od DanoDEF
MadTom píše:Jo, sice jenom kousek a vadilo to hodně. Nicméně možná by tomu pomohla volba vhodnější sedačky.
... ak das lepsiu sedacku bude mat dlhsi sedak a ten situaciu zhorsi. Niekedy som uvazoval o vymene sedadadiel ale prave z toho dovodu som to zavrhol. Osobne mi original sedadla nevadia ani pri ceste KE-PRAG.
eliott píše:MadTom píše:Jo, sice jenom kousek a vadilo to hodně. Nicméně možná by tomu pomohla volba vhodnější sedačky.
Nebo zhubnout, mě by to rozhodně pomohlo

... ja nemusim.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 20:42
od MadTom
Se sedačkama se uvidí, stávající nejsou v super stavu, ale když jsem s autem jel z Jablonce n.N. do Olomouce, tak to nebylo zas tak hrozný. Teda až do chvíle, kdy jsem v Olomouci sednul do Modea, a přeparkoval ho, a potom sednul zpět.

A kolega v práci říkal, že obyčejné sedačky z Mondea nebo něčeho podobného, se dají sehnat za pár korun. Na Aukru jsem koukal na kožené z Audi A8. Ale byly jenom v elektrice a vyhřívané, bez masážních funkcí.

Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 20:47
od DanoDEF
MadTom píše:Případně celý díl do motorového prostoru?
...
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 20:55
od MadTom
Jo přesně něco takového, akorát by to chtělo na tu správnou stranu auta. Něco jsem k tomu ještě hledal a mohlo by to být na auta kolem roku 1985. Originál to mělo ovládání pomocí podtlaku - tak to určitě ne, líbí se mi bovdeny.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 21:03
od DanoDEF
MadTom píše:Jo přesně něco takového, akorát by to chtělo na tu správnou stranu auta.
... hladaj to predovsetkym na US model.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 21:46
od eliott
Tak to jsem zvědav, jestli to seženeš, šance je asi taková, jako sehnat Defa s motorem 2.8i 24V
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 21:59
od MadTom
Taky mám ten dojem, protože ani obrázky moc nejsou, nejvíc jsem o tom našel v Autrálii, a tam zase jezdní na špatné straně. Každopádně stejně musím vynadat celé topení kvůli opravě rezavého bulkheadu, tak se na to kouknu, jak to půjde upravit.
Bude to chtít obtokový ventil na vodu, aby nebyl furt horkej výměník topení, nějak tam naprasit oba výměníky, ventilátor a klapku a zbytek se uvidí. Když už to tak vyráběli, tak to přece musí jít.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 10 říj 2013 23:40
od lumberjack
Hele vážně ti fandim, všechny lidi co to berou takhle z gruntu obdivuju... Ale tys tu kdysi vyhlašoval jak je defender na pohodlí nahovno

Ted si ho pořizuješ, já dávám jedině palec nahoru a řikám si, konečně mu to došlo, že landrover = defender a 130 jakože sakra jo

Zatim sem v defovi najezdil asi 15tis km ale tvoje potřeby jsou trochu nadstandartní ne.. Proč vymejšlíš tolik pitchovin úplně zbytečně? Už jen dát to auto do cajku stojí ranec.. Je to tvá věc, ale věci typu, táhne mi na kolena jsem velkej do toho auta, promiň to mi řiká, žes toho moc nenajezdil, mám 194cm/110kg a nikdy jsem nepocítil nějaký nepohodlý jako řidič. Dej tam jinačí sedačku a budeš zklamanej jako já. Vrátíš tam originál hned... Třeba ne, ale na kolena ti táhne pokud si tak vysoký jak řikáš jedině pokud máš otevřený střílny safari větrání, jinak v defovi táhne jedině pořád na kotníky a spousta jinejch věcí. Dělat z auta co je navržený na něco, co chci dělat já, ok... Řikám fandim ti a přeju ať se daří, ale trochu už to opouští jako v mnoha případech podstatu užití defendera a jeho... Ale na to serem, já si auto kurvim každej den v lese a radši bych jezdil po silnici, to sou ty paradoxy... Každopádně tě budu sledovat, páč máš td5 a něco se mi bude hodit a možá tě drze oslovim a požádém o radu. Ať se ti daří a rekonstrukce projde jen v klidu...
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Napsal: 11 říj 2013 07:04
od MadTom
Jsi to trefil - já vážně nechci Defa, ale Disco2 prodloužené na něco jako 130. Ale to je v ČR nereálné a bylo by to ještě o velikej kus dražší. Takže dlouhej Def - 110 není oproti D2 zas takovej rozdíl. A opravit to rozumně do stavu, aby mohl dlouhodobě jezdit - to je vyvařit, ošetřit a podobně. A následně z toho začít dělat to prodloužené Disco2.
