Stránka 5 z 16

Napsal: 27 lis 2008 08:34
od Stavros
u Td5-ky je pripravenej takovej cudlik na cerpadle v nadrzi, ten se odstrihne a vrazi se tam s nim hadicka, z vysokotlaku se blbe bere nafta, mohlo by to padat.
Nekde tady v sekci webasto jsou fotky:

Napsal: 27 lis 2008 10:04
od Luboš M.
Stavros píše:u Td5-ky je pripravenej takovej cudlik na cerpadle v nadrzi, ten se odstrihne a vrazi se tam s nim hadicka, z vysokotlaku se blbe bere nafta, mohlo by to padat.
Nekde tady v sekci webasto jsou fotky:
Já mám provrtanou nádrý a jehlu pčes kterou jde ven nafta. Prý standart u kamionů. :roll:

Napsal: 27 lis 2008 10:10
od Stavros
jo, ta jehla se dava bezne, kazdopadne u TD5-ky je nezavisly topeni proste nutnost.

Napsal: 11 pro 2008 12:54
od mikihran
Tak jak správně napojit nasávání nafty?Tak jak je na obrázku hadičkou přímo přez ten odstřihlý čudlík,nebo téčkem na stávající hadici?Ať mi to pak neblbne,jo a nádrž je složité sundat?Ještě jsem pod autem nebyl vlezený :oops:

Napsal: 11 pro 2008 13:09
od low
TD5 do nadrze, tdi muzes dat tecko. Jak proste mily watsone :)))

Napsal: 11 pro 2008 18:02
od mikihran
A co zvolit Ateso,nebo Webasto,někteří říkají,že Ateso je stejné za poloviční prachy?

Napsal: 11 pro 2008 18:45
od RudaK
mikihran píše:A co zvolit Ateso,nebo Webasto,někteří říkají,že Ateso je stejné za poloviční prachy?

Tak Webasto je na pohled uhlazenější a ovládání decentnější ( vymakanější) No A Ateso ( spíš se to menuje Breeze III ) je takový na pohled hrubší,ale říkají že tišší.Kamarád co mi to montil,byl s chodem mile překvapem. No a Breeze za málo peněz hodně muziky. Jinak stejně de jen o tepolo a to splňuje obojí. :wink:

Napsal: 11 pro 2008 19:53
od low
mikihran: projdi starsi diskuse, uz se to tu resilo!!!

Napsal: 12 pro 2008 09:15
od OME
Podle mě je nejlepší Eberspacher.Mám jak teplovodní tak teplovzdušný a jen ty nejlepší zkušenosti.Hydronic mám na Def.už 10 let bez jakékoliv údržby.

Napsal: 12 pro 2008 12:48
od mikihran
Low:Prošel jsem vše ,ale rozebrané klady , zápory a rozdílyWeb.,Eb.Ate.jsem nikde nenašel.Proto ten dotaz.A pokud je to nastejno a rozdíl jen v ceně,tak přece nechám vydělat domácí,né :P I Švýcar by si koupil jen metlu ze švajcu :P

Napsal: 12 pro 2008 23:07
od karel
mikihran píše:Low:Prošel jsem vše ,ale rozebrané klady , zápory a rozdílyWeb.,Eb.Ate.jsem nikde nenašel.Proto ten dotaz.A pokud je to nastejno a rozdíl jen v ceně,tak přece nechám vydělat domácí,né :P I Švýcar by si koupil jen metlu ze švajcu :P
Teď mě tak napadá, že já to tak vlastně udělal, použil jsem nezávislé z Tatry 613 vyrobené jako licence Eberspacher :roll:

Napsal: 13 pro 2008 10:27
od mikihran
Ty tatrovácký vlastenče,tvá poznámka mi přišla vhod,viděl jsem hodně inzerátu na topení z tatrovky,je sice větší,takové neotesané,ale jak to máš vyřešený,předpokládám přídavnou nádž na benzín?Jaká spokojenost?Není hlučné?Jaká spotřeba?Poraď,poř dej fotečky! :lol: Za těch pár stovek,co mně je nabízej v Kopřivnici,by to stálo za zvážení,a vypadaj betelně a nerozbitně,dílů je na ně taky hafol.Takže to pořádně rozpitvej nebo mi to pošli na mailík.Kdyby to zajímalo i ostatní,poptal bych se a sehnal jich víc.V Kopřivnici je má každý bývalý zaměstnanec v garáži aspoň dvoje,stejně jakmotory,a pak neměli krachnout? :P

Napsal: 13 pro 2008 12:53
od karel
mikihran píše:Ty tatrovácký vlastenče,tvá poznámka mi přišla vhod,viděl jsem hodně inzerátu na topení z tatrovky,je sice větší,takové neotesané,ale jak to máš vyřešený,předpokládám přídavnou nádž na benzín?Jaká spokojenost?Není hlučné?Jaká spotřeba?Poraď,poř dej fotečky! :lol: Za těch pár stovek,co mně je nabízej v Kopřivnici,by to stálo za zvážení,a vypadaj betelně a nerozbitně,dílů je na ně taky hafol.Takže to pořádně rozpitvej nebo mi to pošli na mailík.Kdyby to zajímalo i ostatní,poptal bych se a sehnal jich víc.V Kopřivnici je má každý bývalý zaměstnanec v garáži aspoň dvoje,stejně jakmotory,a pak neměli krachnout? :P
Večer ti napíšu něco do SZ teď nemám kdy :wink:

Napsal: 13 pro 2008 20:23
od zbynek
Ty tatrovácký topení jsou pouze benzínová ???

Napsal: 13 pro 2008 20:35
od karel
zbynek píše:Ty tatrovácký topení jsou pouze benzínová ???
BN4 z T613 ano a naftová jsou zase jen 24V původně z náklaďáků :(

Napsal: 13 pro 2008 20:56
od zbynek
Jasně, takže do DII lze pouze s přídavnou nádrží na benzín. To se mi moc nezamlouvá. Jakou má takové topení spotřebu ? Protože jak velkou nádrž potom potřebuješ ?? A kam jí umístit ??

Napsal: 13 pro 2008 21:16
od karel
zbynek píše:Jasně, takže do DII lze pouze s přídavnou nádrží na benzín. To se mi moc nezamlouvá. Jakou má takové topení spotřebu ? Protože jak velkou nádrž potom potřebuješ ?? A kam jí umístit ??
Proč nádrž, řeším to 5litrovým kanystrem a ten mi v pohodě na víkend vystačí, však netopíš pořád, spíš je problém kam takové topení umístit, přecijen je to macek.
To schéma neobsahuje ještě nástavec s regulací výkonu což je +15 cm :!:
Spotřeba je 0,2 - 0,65 l/h podle výkonu

Napsal: 13 pro 2008 22:12
od zbynek
No to je pořádnej kus. Hold v T613 je místa dost. Díky za info

Napsal: 13 pro 2008 22:13
od karel
zbynek píše:No to je pořádnej kus. Hold v T613 je místa dost. Díky za info
To jo musely se tam vejít dvě ty topení, jedno do kufru a druhé do tunelu mezi sedadla, každé o výkonu 4kW :shock:

Napsal: 14 pro 2008 10:14
od mikihran
Tak jsem si toho tatrováckého macka půjčil a do Defiku neřešitelnej problém,je to fakt macek,jediné místo co jsem vymyslel by bylo udělat kastlíkdo zadního blatníku,nebo kastlík do podlahy před nádrží,jinde to nejde,je to fakt velký,tak jsem ho vrátil a od myšlenky upustil.Trochu mně to štve,protože jich můžu mít třeba deset,takže náhradní díly na sto let. :(