Stránka 40 z 67

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 14 lis 2011 08:01
od macejky1
tagr píše:Maci to je tedy velký rozdíl :( ai by to chtělo nechat napsat alternaci i na ty 15 a bylo by to OK,ale nevím jestli se to povede, je to ted nějak nalevačku :( ,ale zkusím to nějak ... pošli když tak lepší snímek, at je srovnání :) třeba pak bude lepší jednání a stou šířkou v zimě, je to jak kdy na jakém terénu, někde je širší lepší někdy horší....

Hele když máš sundanou nádrž tak bys mi mohl poslat fotku jak a kde máš v nádrži jehlu pro přídavný topení. I když ty ten vývod u TD4 budeš mít asi origo jako součást toho plastového výlisku společně s vývodem pro motor a vracečkou.
No nevadí, ale aspoň bys mi mohl napsat jak dlouhou jehlu budu potřebovat aby dosáhla cca 20mm ode dna nádrže. Jestli máš z nádrže vyndané to těleso tak bys mi mohl změřit přímo délku jehly jak pro webasto tak pro motor ( měly by být stejné ).

Dík

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 14 lis 2011 10:07
od tagr
Ahokj Maci pozdě, už to je zpátky ( nádrž i těleso s hadiceme) a vše dotažené,včetně nového těsnění kolem nádrže. Ty to budeš mít jiné než já,ale asi by to Webasto šlo u tebe napojit na vracešku nafty od vstřiků k i od topení já to mám tažené origo celé takže ti moc nepomůžu :( .

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 14 lis 2011 10:16
od macejky1
tagr píše:Ahokj Maci pozdě, už to je zpátky ( nádrž i těleso s hadiceme) a vše dotažené,včetně nového těsnění kolem nádrže. Ty to budeš mít jiné než já,ale asi by to Webasto šlo u tebe napojit na vracešku nafty od vstřiků k i od topení já to mám tažené origo celé takže ti moc nepomůžu :( .
Na vracečku to nepude a na přívod před filtrem taky ne. Mění se tam tlaky a to nemá webasto čerpadlo rádo. Navíc by muselo nasávat z velký dálky a moc tlustou hadičkou. Musím dát jehlu do nádrže a natáhnout mu celej vlastní přívod paliva. Čerpadýlko by mělo být co nejblíže nádrži.

No nic koupím 300mm dlouhou to by mělo stačit a když tak ji trochu zkrátím.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 14 lis 2011 12:17
od tagr
někdo dělá malou mezinádržku na vrcečce ,pak to je jeiné kafe a odpadnou ty potíže.Nevím kde někde jsem to viděl vyfocené ono 0,5 litru stačí :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 14 lis 2011 12:44
od macejky1
tagr píše:někdo dělá malou mezinádržku na vrcečce ,pak to je jeiné kafe a odpadnou ty potíže.Nevím kde někde jsem to viděl vyfocené ono 0,5 litru stačí :)
To je blbost. To leda tak pro DW50 který nemá palivový čerpadlo a je samo plněný od přepadu. Má malou nádržku v sobě.

Ale to je v pohodě už to mám v podstatě pořešený. Jen jsem chtěl vědět jak dlouhou jehlu mám objednat. Dost se totiž cenově liší. Vemu tu 300mm to musí stačit a stejně nikdy nevyjížďím nádrž pod 1/4.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 14 lis 2011 17:46
od DraudE
zvednuto,přezuto,zátěžové pružiny otestovány s plaťákem v terénu,a je to paráda,,veliká spokojennost :-D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 14 lis 2011 20:55
od macejky1
Gratuluju :yes tak ať slouží

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 15 lis 2011 20:30
od tagr
Tak držím palce Maci at ti to fungujem jen jsem psal ,co jsem kde četl?, :) , Já mám v těch topeních trochu zmatek, jen je rozlišuju na teplovodní a teplovzdušný, zbytek ?? :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 15 lis 2011 20:52
od macejky1
tagr píše:Tak držím palce Maci at ti to fungujem jen jsem psal ,co jsem kde četl?, :) , Já mám v těch topeních trochu zmatek, jen je rozlišuju na teplovodní a teplovzdušný, zbytek ?? :)
Já z toho právě maturuju - mimo celkem jednoduchejch věcí jako je napojení vody a nafty z toho leze neskutečný množství drátů :shock:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 15 lis 2011 21:01
od tagr
Tak to jsem rád že nemusím, mám nataženo a funkční, vyčištěno jen doladím výfuk někam kde nepřekáží :) 1 metr nerezové flexi stojí 600,- :( celkem dost na průměr cca 30mm

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 15 lis 2011 21:25
od macejky1
tagr píše:Tak to jsem rád že nemusím, mám nataženo a funkční, vyčištěno jen doladím výfuk někam kde nepřekáží :) 1 metr nerezové flexi stojí 600,- :( celkem dost na průměr cca 30mm
Vnitřní průměr 22mm. A jo je to drahý. Já dávám naohýbanou nerez trubku a tu flexi jen na spojení s tlumičem.

To nějak řešíš ten přihřívač nebo nové nezávislé ?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 15 lis 2011 22:34
od tagr
přihřívač trochu úprav a snad bude i dálka s propojením na topení v kabině,ale uvidíme m??má to jen 2Kw ??

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 lis 2011 08:14
od macejky1
tagr píše:přihřívač trochu úprav a snad bude i dálka s propojením na topení v kabině,ale uvidíme m??má to jen 2Kw ??
Tak to je na dvoulitra málo. :(

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 lis 2011 08:59
od tagr
Maci to nevím mám teplo v -15 během 4 minut :D ,zatím tedy s puštěným motorem :D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 lis 2011 09:12
od macejky1
tagr píše:Maci to nevím mám teplo v -15 během 4 minut :D ,zatím tedy s puštěným motorem :D
To jo protože běží i motor. No nevím ale když se zeptáš kohokoliv kdo webasta nebo eberspachery dělá tak ti každej řekne že na množství vody která koluje ve 2 litrovým motoru potřebuješ minimálně 4 KW aby to za něco stálo. Jasně že když pustíš dvoukilovatový topení na delší dobu tak se to ohřeje taky ale to sepnutí na delší dobu než 15-20 min už dost odnáší baterka.

Ještě by to šlo pořešit tak, že by topení vůbec nespínalo větrák v autě. To pak žere o dost míň proudu a tudíž může běžet delší dobu. Měl bys pěkně předehřátej motor. Kabinu sice ne ale hned po nastartování by ti šlo do topení 60°C takže by se i ten interiér hned vyhřál. Nebylo by to sice ještě před nastoupením do auta ale hned po nastartování už jo. A baterku by to hodně ušetřilo.

No, však si nějak poradíš. :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 lis 2011 20:54
od tagr
to jo neboj, budou 2 baterie ,stejně kvůli navijáčku a ostatním vymoženostem,takže to asi nebude tak zlé s tou elektrikou,Jo s výkonem todle Webasta máš recht,ale na to nejít do promrzlého auta by to stačit mělo,nehledě na to že elektricky vyhřívané sedačky taky nestudí :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 17 lis 2011 15:31
od PatrikM
Nazdar chlapi prikladám pár foto ako pokračujem zdokonaľovaním mojho free , ale ešte ma čaká veľa práce .....

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 17 lis 2011 18:25
od macejky1
:yes máš to pěkný, je vydět že sis s tím vyhrál.

Ale to nejdůležitější není vydět - to co je pod nárazníkem a o co je opřenej ten nájezďák.
Ten nájezďák je hliník nebo ocel ?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 17 lis 2011 19:22
od PatrikM
macejky1 píše::yes máš to pěkný, je vydět že sis s tím vyhrál.

Ale to nejdůležitější není vydět - to co je pod nárazníkem a o co je opřenej ten nájezďák.
Ten nájezďák je hliník nebo ocel ?
pod predným plastom je podobný nárazník ako kedysi vyrábali pre serie camel trophy, ten nájazdový plech je z 5mm oceli ,ktorá je spojená s tým vnútrajším narazníkom a prednou nápravnicou aby nahodou nepretrhlo auto......vyskúšané

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 17 lis 2011 20:07
od Benjamin
Teda to je free, jsem ani nepostřehl, že by ho tu takhle hodně někdo offroadoval, až teď na fotkách...a ten vzorek, takový gumy jsem taky na free ještě neviděl nikdy :mrk Za chvíli si budu muset dávat bacha, aby mě ještě nějaký taký Free nezačly v bahýnku předjíždět :yes