Stránka 37 z 47

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 17 pro 2011 18:03
od Rover
Děkuju budu na Tvojí nabídlu myslet... :wink:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 pro 2011 14:11
od Wojto
Potrebujem poradiť , to v prednej maske je diera? Majú to všetky serie. Prečo?
Ilustračné foto..

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 pro 2011 15:04
od Rover
8) strčíš tam prst a posuneš páčku otevírání kapoty když chceš otevřít kapotu. Mají to všechny...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 pro 2011 15:16
od Zanzibar
Ano, ano. Všechny mají dieru. :mrgreen: Bohužel.......

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 pro 2011 18:52
od Wojto
Jasné . Dik.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 18 pro 2011 21:27
od bobes
Některý vojenský to myslím nemají. Mají háky na kapotě jako S I.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 19 pro 2011 08:28
od Allik
LW maji taky diru :sun a vojensky S3 109 nemaji jen ten mechanismus, ale mrizka je stejna s civilem, takze dira zustava, ale asi S2 a S2A vojensky nemaj nektery verze ani diru v mrizce

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 19 pro 2011 09:04
od Martin_H
Rover píše:Děkuju budu na Tvojí nabídlu myslet... :wink:
Platí samozřejmě i pro druhou půlku jezírka paní Roverové :)

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 12:49
od RostaO
Tak jsem zase o neco pokrocil. Prijela prevodovka z repase a zitra prijede hlava.
K tomu bych potreboval nejake info: nemate nekdo, prosim, postup na montaz hlavy? Postup utahovani sroubu, momenty a tak? Je to na 2.25 Diesel.

Diky.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 12:59
od Martin_H
Můžu se zeptat - kde ti dělali tu převodovku ?

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 15:10
od RostaO
Martin_H píše:Můžu se zeptat - kde ti dělali tu převodovku ?

...jeden muj dobry znamy. Je to mechanik, tak to delal po praci doma v dilne. Dostal nakresy a hura do toho :Sorry:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 15:37
od Martin T
Martin_H píše:Můžu se zeptat - kde ti dělali tu převodovku ?
Mám taky kamaráda, který je fachman přes převodovky, už mi dělal na Serii dvě, jestli neco potřebuješ, tak mu řeknu.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 17:15
od Martin_H
Díky za nabídku, jen tak trochu sonduju , co a jak. Zatím je Dorsetka v téhle fázi :)

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 17:54
od Martin T
To je dobře, že na to jdeš z gruntu.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 20:32
od RostaO
Martin_H: :Sorry: Tak hluboko jsem do toho teda nesel. Spodek na mem motoru na pohled vypadal slusne, takze jsem nechal delat jen hlavu. Uvidim, jak to dam dohromady :angel

A co ten montazni postup pri montovani hlavy zpet na motor? Ono to mozna zapadlo v diskuzi. Pripominam 2.25 diesel

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 20 led 2012 20:50
od Martin_H
RostaO píše:Martin_H: :Sorry: Tak hluboko jsem do toho teda nesel. Spodek na mem motoru na pohled vypadal slusne, takze jsem nechal delat jen hlavu. Uvidim, jak to dam dohromady :angel
Ani my jsme původně nechtěli. Jenže když se to sundalo, tak se řeklo "...no když už je to dole...." :D My jsme vlastně původně chtěli jen vyměnit špatné těsnění, a pak tahle věta zazněla opakovaně několikrát po sobě .... :)

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 22 led 2012 09:42
od Allik
RostaO píše:Martin_H: :Sorry: Tak hluboko jsem do toho teda nesel. Spodek na mem motoru na pohled vypadal slusne, takze jsem nechal delat jen hlavu. Uvidim, jak to dam dohromady :angel

A co ten montazni postup pri montovani hlavy zpet na motor? Ono to mozna zapadlo v diskuzi. Pripominam 2.25 diesel
ahoj Rosto, je to v manualu ale nevim jak z nej vypreparovat jen ten obrazek :D
zacinas od prostredka pa krizem ke stranam, presouvas se ke 4. valci a koncis u 1. ale je to 18 sroubu, takze to fakt chce ten obrazek, zkusim to z toho dostat

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 22 led 2012 09:50
od Allik
uz sem na to prisel

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 23 led 2012 08:32
od RostaO
Alesi, dekuju!

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: 23 led 2012 17:19
od land_over
zdravim, mam potiz s prednimi brzdami na 109 S III.
Popisu to kolem a kolem, at je historka kompletni.

Domu se dostala a ze zadniho bubnu kapala tekutina, na prvni pohled brzdovka. Test na bubnech ukazal, ze predni naprava brzdi prima, zadni vubec. Vymenil jsem obe prasatka vzadu, ocistil, odvzdusnil, brzdy sly uplne bajecne (oproti prichozimu stavu). Ted par nedel stala na dvorku, nez byl cas jet premerit brzdy. Na standu to zadni brzdy ukazalo temer vyborne, ovsem predni brzdily i bez stlaceneho pedalu (bylo slyset uz pri najizdeni, ze piskaji). Cestou domu se to stale zhorsovalo, tak jsem excentry uplne povolil. To pomohlo, ale jen docasne. Doma pred branou (nastesti ne daleko) uz pri rozjezdu brzdy kladly velmi znatelny odpor...jako u bezneho auta rozjezd s napul zatazenou rucni brzdou. Po vychladnuti a rozebrani (pakny nalepene na bubnu) to vypadalo, jako by prasatka uplne ztuhla. Pri seslapnuti vyjedou, ale uz se nechteji vracet. Povolil jsem odvzdusnovaci sroub, pak zarazit sly (za krasneho gejzirku), ale velmi ztuha (silnym tlakem ruky, ne vratnou pruzinou).
Pruziny na omak nejsou ovadle.
Nejsem ostrileny mechanik, tak se zeptam mozna az prilis hloupe:
Vymenit?
Snazit se je rozchodit - ocistit, rozhybat?
Pokud by to melo mit vyznam, muzu to nafotit, ale vypadaji na prvni pohled uplne normalne ojete...zaprasene, po sundani prachovek stara vazelina a bordel...Oblozeni i buben vypadaji prima.
Predem moc diky za rady a omlouvam se za mozna az prilis rozsahle popsanou banalitu.... :)