Stránka 34 z 75
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 29 led 2016 18:08
od Miky_CZ
tak si tak dneska prijedu p38 domu, vystoupim a citim smrad jak kdyz se neco pali....
leve zadni kolo uplne horke, vzhledem k tomu, ze brzdy jsem mel pred par mesici rozebrane, probehla kontrola, odrezovani a rozhybani tak to typuju spis na lozisko
ale lozisko by zas asi hucelo, coz se nedeje
a ted s anginou a antibiotiky se mi to taky resit nechce

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 29 led 2016 18:30
od DanoDEF
Miky neprispievas do tejto temy nejak casto?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 29 led 2016 18:34
od Miky_CZ
DanoDEF píše:Miky neprispievas do tejto temy nejak casto?
jako kdybych za to mohl

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 29 led 2016 19:37
od radekd
Miky_CZ píše:DanoDEF píše:Miky neprispievas do tejto temy nejak casto?
jako kdybych za to mohl

....to známe všichni, je to jen vzájemná láska, která nesmí vyprchat

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 29 led 2016 20:07
od Franta D1
Já sem moc nepřispívám do tohoto téma páč pořád jezdím a jezdím a ...... jezdím a tudíž nestíhám ani sem přispívat.

Ale dnes jsem pořídil špéru a tak třeba taky přispěju, ale to nebude autem, ale tim mezikusem u volantu

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 31 led 2016 17:13
od MadTom
Tak u mě už taky - sednu do 130ky otočím klíčkem a slyším pouze cvaknutí. Dřevěná diagnostika startéru násadou od koštěte nepomohla. Takže zrušit práci a místo toho se zanořit pod auto. Startér ven, rozebrat, kontakty na cívce jsou sice vypálené a budou chtít vyměnit, ale není to ještě nic hrozného. Složit, zkouška na stole a nic. A nic ani když jsem pustil šťávu přímo na rotor. Takže v cívce problém nebyl. Sundat kryt uhlíků - vypadají skoro nejeté. Lehce vyčistit drážky v kolektoru. A potom jsem si všimnul, že držák uhlíků je na 4 místech opálený pěkně do hloubky. V těchto místech se tento držák dotéká víčka a tento dotyk slouží zároveň jako připojení mínusu na uhlíky. A ono to moc nekontaktovalo. Lehké oškrabání a složení a točí se. Znovu rozborka, malou bruskou srovnat vypálené části víčka a očistit dosedací plochy držáku uhlíků a je provizorně opraveno. A mohu shánět druhý startér.
Co se nepodařilo byla zpětná aplikace horní matky, co drží startér, asi to vážně chce 3/8 golu. No a jak všichni píšou, že matka je na 15mm klíč, tak moje byla na 16mm klíč. Na rozdíl od špatných kontaktů, které jsem na D2 měnil před pár lety, a ty se projevovaly neochotou startovat, ale nakonec to vždycky nastartovalo, tohle se projevilo jednou včera, kdy jsem startoval nadvakrát a potom už naprosto nic. Nekontaktovalo to tam už déle, protože startér se choval, jako když nemá sílu. Teď to vypadá, jako by chtěl zpod kapoty utéct i s motorem.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 31 led 2016 17:50
od Balú
tie tvoje landrovery si nemohli najst nikoho lepsieho ako si ty

,ony uz hadam na tebe vyskusali vsetko za tie roky ,ako som to tu priebezne cital

...este stastie ze ta to bavi sa v tom rypat a si tvrdohlavejsi ako ony ....a z diagnostikou,vysledkom,riesenim a radou sa vzdy rad podelis

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 31 led 2016 18:08
od Hanys_a_Kaca
Počítám, žes tam tu horní matku nevracel. Co drží na třech, bude určitě držet i na dvou
MadTom píše:Tak u mě už taky - sednu do 130ky otočím klíčkem a slyším pouze cvaknutí. Dřevěná diagnostika startéru násadou od koštěte nepomohla. Takže zrušit práci a místo toho se zanořit pod auto. Startér ven, rozebrat, kontakty na cívce jsou sice vypálené a budou chtít vyměnit, ale není to ještě nic hrozného. Složit, zkouška na stole a nic. A nic ani když jsem pustil šťávu přímo na rotor. Takže v cívce problém nebyl. Sundat kryt uhlíků - vypadají skoro nejeté. Lehce vyčistit drážky v kolektoru. A potom jsem si všimnul, že držák uhlíků je na 4 místech opálený pěkně do hloubky. V těchto místech se tento držák dotéká víčka a tento dotyk slouží zároveň jako připojení mínusu na uhlíky. A ono to moc nekontaktovalo. Lehké oškrabání a složení a točí se. Znovu rozborka, malou bruskou srovnat vypálené části víčka a očistit dosedací plochy držáku uhlíků a je provizorně opraveno. A mohu shánět druhý startér.
Co se nepodařilo byla zpětná aplikace horní matky, co drží startér, asi to vážně chce 3/8 golu. No a jak všichni píšou, že matka je na 15mm klíč, tak moje byla na 16mm klíč. Na rozdíl od špatných kontaktů, které jsem na D2 měnil před pár lety, a ty se projevovaly neochotou startovat, ale nakonec to vždycky nastartovalo, tohle se projevilo jednou včera, kdy jsem startoval nadvakrát a potom už naprosto nic. Nekontaktovalo to tam už déle, protože startér se choval, jako když nemá sílu. Teď to vypadá, jako by chtěl zpod kapoty utéct i s motorem.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 31 led 2016 18:32
od MadTom
Já jsem jí vrátit chtěl. Čestně. Ale u svých rukou zvládám pouze dvojitou zalomeninu a zde je potřeba alespoň trojitá. Chvilku to bude muset zůstat na dvou. Když jsem na D2 měnil kontakty ve startéru, tak se mi ho vůbec nepodařilo vyndat - tu horní matici jsem tehdy nebyl schopnej povolit. Tak jsem to udělal na autě. A už 5 let to v pohodě funguje. Takže teď to byl jednoznačně pokrok. To že to funguje mi dává čas sehnat lepší nářadí. Protože mě ta chybějící matice prostě irituje.

Teda na rozdíl od těch ostatních věcí, co na tom autě chybí.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 31 led 2016 18:59
od azni
Hmm, starter jsem si cvicne kompletne zgeneralkoval tenhle tyden (taky odesel nejdriv spinac), ale v te spouste zavad co tohle auto ma jsem to povazoval uz jen za malickost...

Horni matku jsem mel taky 15 a dal jsem ji tam zepredu golou s nastavci a kloubkem (cert vem tohi, kdo vymyslel vedeni tyce rizeni a stabilizatoru)...
Dalsi drobnosti je, ze jak klesly teploty pod nulu, skvici nejaka kladka a neblikaji blinkry...peklo...
Uz jsem toho povymenoval tolik, ze to auto snad nemuzu ani prodat, to se mi nikdy nevrati... leda kdyby nekdo nabidnul dlouhy Pajero 3,5 , Toyotu LC nebo 3l hiluxe...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 úno 2016 08:18
od DanoDEF
MadTom píše:Tak u mě už taky - sednu do 130ky otočím klíčkem a slyším pouze cvaknutí.
... tak si to tu vcera vecer citam a dnes rano cvak, cvak, vrrr

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 úno 2016 08:37
od MadTom
U mě se vrr nekonalo. Doporučuju řešit, jestli budeš mít taky vypálenej držák uhlíků, tak se to bude blbě opravovat, když se to nechá vypálit moc.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 úno 2016 08:47
od DanoDEF
MadTom píše:U mě se vrr nekonalo. Doporučuju řešit, jestli budeš mít taky vypálenej držák uhlíků, tak se to bude blbě opravovat, když se to nechá vypálit moc.
... nie nic riesit nebudem alternator je po repase kontaktov a vzdy po nejakej dlhej dobe to urobi a potom je dlho klud. Jedine, ze by sa to opakovalo castejsie. Nahradny startej je pripraveny.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 úno 2016 09:28
od Miky_CZ
tak u me to vypada na nevracejici se brzdu, pistek jsem rozhybal ale nevypadal ze je nak zarezly, spise to typuju na spatnou brzdovou hadici
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 úno 2016 11:45
od MadTom
DanoDEF píše:MadTom píše:U mě se vrr nekonalo. Doporučuju řešit, jestli budeš mít taky vypálenej držák uhlíků, tak se to bude blbě opravovat, když se to nechá vypálit moc.
... nie nic riesit nebudem alternator je po repase kontaktov a vzdy po nejakej dlhej dobe to urobi a potom je dlho klud. Jedine, ze by sa to opakovalo castejsie. Nahradny startej je pripraveny.
¨
Já jsem si taky nejdřív myslel, že to budou ty měděné kontakty, ale ono ne. Ono to bylo přímo u držáku uhlíků.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 05 úno 2016 14:22
od kupec18
Je to dobrý, mám taky Rovera, dnes jsem zlomil zadní tlumič.
Cestou z práce jsem se skočil trochu povozit, při jednom kříženi se ozvalo křup. Ted jsem to byl sundat a poodle míre koroze jsem s tím už nějaký pátek jezdil.
Navíc jsem tomu asi hodně pomohl sám, protože jsem to horní uloženi moc dotáhl navíc přidal podložku co tlačila přímo na to gumové uloženi takže se to asi nemohlo protáčet a měnit uhel když jde náprava dolu a nahou.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 27 bře 2016 10:55
od pete805
Velkonocna výzdoba landroveristu

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 15 dub 2016 17:03
od kubavlc
Takže jsem si včera nahodil nové mt a jel pomoct bratrankovi do lesa vytáhnout jeho Navaru....šup šup, přední kolo vyhodilo kamen a na zadní nápravě mi to urvalo brzdovou trubku a hadicku od špery.Brzdovka chcala zdatně, ale auto překvapivě dlouho brzdilo. Tak jsem na redukci dojel do vesnice a zejtra jdem opravovat.... K...A!!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 23 dub 2016 20:56
od Urgo
Dnes podvečer kratky presun ca 800m , vystupujem z auta, akosi vysoko...

kuknem na auto, ľavý mech na max nafuknutý, skušam nafuknuť celý zadok nereaguje... idem teda domov, nacúvam, reku skusím čidla výšky, nešlo mi to , odchádzam preč a rana ako z dela, roztrhlo mi mech

keď ide tak ide,,,, idem asi na jeden ešte teraz mi zvoní....
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 23 dub 2016 22:07
od jbizik
Urgo píše:Dnes podvečer kratky presun ca 800m , vystupujem z auta, akosi vysoko...

kuknem na auto, ľavý mech na max nafuknutý, skušam nafuknuť celý zadok nereaguje... idem teda domov, nacúvam, reku skusím čidla výšky, nešlo mi to , odchádzam preč a rana ako z dela, roztrhlo mi mech

keď ide tak ide,,,, idem asi na jeden ešte teraz mi zvoní....
Aj-jaj-jaj.....
