Stránka 33 z 75
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 18:40
od gibson
tak sa konecne mozem pripojit aj ja
len pre zaujimavost - roboty je v tomto rocnom obdobi malo takze som za cely december/prosinec bol svojej beznej praci az jeden den
koniec koncov som po par tyzdnoch startol vecer defa, krasne na poprve no rano ma uz nechal pret bytovkou
nazhavil a ked som pretocil klucom tak zhaslo vsetko a uz to nereagovalo na otacanie klucom
ked som zapinal pridavne svetla tak to v relatku svakalo ale zasvietili takze odhadujem nejaku kostru...
este som chvilu dumal rano kym mi dosiel odvoz a ked som otvoril kapotu tak som zistil ze mi chybazatka na olej a to uz som za kokota lebo sa mi to iste podarilo uz v letena mini
ani neviem kedy som ten olej naposledy kontroloval takze sa ani nesnazim ju najst - ak by niekto mal tak kludne ponuku do SZ
keby mi tak este dosla kava tak by som to povazoval za osobnu katastrofu
dik a nech vam to jazdi

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 18:48
od omar
gibson píše:tak sa konecne mozem pripojit aj ja
len pre zaujimavost - roboty je v tomto rocnom obdobi malo takze som za cely december/prosinec bol svojej beznej praci az jeden den
koniec koncov som po par tyzdnoch startol vecer defa, krasne na poprve no rano ma uz nechal pret bytovkou
nazhavil a ked som pretocil klucom tak zhaslo vsetko a uz to nereagovalo na otacanie klucom
ked som zapinal pridavne svetla tak to v relatku svakalo ale zasvietili takze odhadujem nejaku kostru...
este som chvilu dumal rano kym mi dosiel odvoz a ked som otvoril kapotu tak som zistil ze mi chybazatka na olej a to uz som za kokota lebo sa mi to iste podarilo uz v letena mini
ani neviem kedy som ten olej naposledy kontroloval takze sa ani nesnazim ju najst - ak by niekto mal tak kludne ponuku do SZ
keby mi tak este dosla kava tak by som to povazoval za osobnu katastrofu
dik a nech vam to jazdi

Jestli máš na mysli zátku kterou se leje olej tak na Discovery 200 pasuje víčko ze Škody 100 ,mám ho tam už několik let.Předpokládám že 300 bude stejná.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 18:51
od gibson
omar píše:Jestli máš na mysli zátku kterou se leje olej tak na Discovery 200 pasuje víčko ze Škody 100 ,mám ho tam už několik let.Předpokládám že 300 bude stejná.
dik za radu, overim a zdelim vysledok

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 21:46
od radekd
teslo píše:radekd píše:Tak dnes mi při otevírání upadli páté dveře na DII, první šel horní pant a pak spodní, při tom rezerva vzala trochu lampu a ohnul se roh dveří( víc jsem v tý tmě neviděl - raději

).

..........ale to jsou maličkosti


prepac, iba som si to predstavil

odhnilo to, alebo zlomilo?
Přesně jak píše Ruda, čep v horním pantu se přežvejk + odehnil a dolní to sám nevydržel

......ale už je nasazeno

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 21:47
od radekd
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 22:40
od gibson
neviete mi poradit kde ma def v 300vke kostrenia?

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 17 pro 2015 08:05
od MadTom
Zkusím zaklínadlo - do RAVE jsi se díval? 300ka je tak celá, včetně elektriky.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 17 pro 2015 18:02
od gibson
MadTom píše:Zkusím zaklínadlo - do RAVE jsi se díval? 300ka je tak celá, včetně elektriky.
hanba mi, RAVE u mna odislo aj s poslednym notasom takze uz stahujem
som normalne aj zabudol ze nieco take je
diky tome

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 17 pro 2015 20:03
od forester
Natiahni poriadne hrubý kábel(zvárací kľudne 60 oká ti nalisujú priamo v zváracej technike)rovno od baterky na nejaký aspoň 8mm šrób na motore a až potom nejako prepoj kasňu z motorom.Toto vždy robím na všetkých autách a strojoch.Prehlasujem,že nikdy nebol problém zo štartovaním kôli kostre.Žiadne prepaľovanie laniek ručnej brzdy a podobné vylomeniny.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 pro 2015 12:00
od michal-7610
Taky se přidám . Pořídil jsem defa a protože u nás na kopci je nafta drahá tak jsem natankoval v Olomouci (25.90kč ) plnou. A ráno louže, teče kolem plovaku.
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 25 pro 2015 15:28
od Steve
To se mi nemůže stát
Nikdy jsem plnou neměl
Zacálovat těch 89 litrů.....
Ale doba je příznivá, jenže díky vrozeným vlastnostem LR a prodloužené drobné opravě jsem loňskou naftu vyjel až letos v létě a to ve chvíli, kdy mi zase odešla spojka.
Takže tankovat do plna je pro běžné ježdění investice na dlouhou dobu (alespoň u mě)
Teď zase zlobí funglovka baterka, nevydrží deset dní nečinnosti....
U LR člověk prostě nemá kdy zlenivět a počítat s tím, že kdykoliv potřebuješ, tak nastartuješ a jedeš (a kam chceš i dojedeš).....to jsem si raději dal sportku, tam je větší šance na první

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 25 pro 2015 20:50
od kupec18
michal-7610 píše:Taky se přidám . Pořídil jsem defa a protože u nás na kopci je nafta drahá tak jsem natankoval v Olomouci (25.90kč ) plnou. A ráno louže, teče kolem plovaku.
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
Jj to znam, tankoval jsem doma z kanistu a auto nějake bezedne, kouknu pod něj a potuček přimo do kanalu, nastesti stačilo povolit hezky napasovat tu gumičku a utahnout
Jinak teda musim svojeho Landika pochválit, zatim se nestalo že by nejel, nechtěl startovat, nebo jinak zlobil, Krom tekouciho oleje na ktery jsem si začal zvykat. I když posledni dobou ani ten neteče.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 04 led 2016 14:06
od Miky_CZ
tak muj range si na novy rok vymyslel eas fault, zrejme unik na jednom mechu a voda nekde ve vzduchovem systemu ktera zmrzla...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 04 led 2016 14:34
od radekd
kupec18 píše:michal-7610 píše:Taky se přidám . Pořídil jsem defa a protože u nás na kopci je nafta drahá tak jsem natankoval v Olomouci (25.90kč ) plnou. A ráno louže, teče kolem plovaku.
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
Jj to znam, tankoval jsem doma z kanistu a auto nějake bezedne, kouknu pod něj a potuček přimo do kanalu, nastesti stačilo povolit hezky napasovat tu gumičku a utahnout
Jinak teda musim svojeho Landika pochválit, zatim se nestalo že by nejel, nechtěl startovat, nebo jinak zlobil, Krom tekouciho oleje na ktery jsem si začal zvykat. I když posledni dobou ani ten neteče.

No já už dvakrát něco vycákal

....jednou vypadlá hadice za filtrem, po druhé - vypadlá hadice na čerpadle/směr motor
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 04 led 2016 17:10
od kupec18
Tak začínam mít pocit že mám konečně Ten spravny Zelený oval.
Včera nestartoval, nabil jsem baterku, dnes nestartoval,, 2z4 žhaviček v hajzlu tak jsem zvědav jestli budou stačit žhaviče nebo se pojede pro baterku.
A bohužel opravdu budu muset kupovat original díly, původní nadšení z cen dílu už opadlo, ty dvě žhavky co odešly nemají najeto ani rok.
A čídlo od zpatečku už budu kupovat 3ti za rok a pul.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 04 led 2016 19:20
od Rover
U čidel na zpátečku mám zkušenost, že ty co přes ně neteče olej tak ty nespínaji. Ty co spínají tak zase tečou.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 04 led 2016 19:21
od kupec18
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 06 led 2016 17:38
od fugín
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 08 led 2016 16:55
od Dario345
Hm...
Na konci října jsem si koupil RR 2.5TDS, na kterým byla udělaná generálka motoru za xxtisíc. Generálku dělali opravdu umělci. Kolik toho bylo povolenýho, špatně zapojenýho, resp. chybělo toho v motorovým prostoru, to jsem přestal po určité době počítat. Nicméně...Při koupi bylo po GO cca 1500km, dle prodávajícího. Já ujel dalších 1700 a motor s prominutím nasračky...3km od domu se změnil zvuk motoru a během 5s, než jsem stačil zastavit apod byl natvrdo. Výsledek...V servisu oddělali vanu a zjistili jsme, že se utrhla ojnice od klikovky na 2.válci. Válec vydřenej, klikovka taky zřejmně chycená...
První co mě servisáci řekli...Chyba montáže, nedotažený nebo stržený šrouby...Motor dělali přímo odborníci na BMW, na který dostal předchozí majitel doporučení
JSem na vážkách...Má smysl to dávat dohromady, vzhledem k současným změnám v legislativě STK nebo mám začít psát inzerát na rozprodej ND?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 08 led 2016 17:20
od DjALF
Reklamoval bych to u těch umělců co to repasovali. Nebo vrátit původnímu majiteli "určitě bude mít doklad od repase", protože tohle byla skrytá vada špatnou montáží "o které on vědět nemohl" ať se s těma servisákama hádá on.