Stránka 32 z 75
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 17 lis 2015 18:27
od petmic
MadTom píše:Budík podle mě chodí správně, pouze jsou hodnoty řídící jednotkou filtrované proti špičkám a rychlým změnám, které tam z principu nemohou nastat. Stačí si dál místo čidla proměnnej odpor, připojit diagnostiku a koukat na to co si myslí řídící jednotka motoru a co to ukazuje na palubce.
skusal si to tak s tym odporom? ja som myslel ze ECU posiela tepotu spravne a filtruje to az budik.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 17 lis 2015 20:25
od Steve
boberko píše:visby píše:...............
A preto ak by bola možnosť kúpiť fungel nový discovery 2 okamžite beriem úver , zakladám chalupu a kupujem ho.
Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.II
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II?
Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 17 lis 2015 22:41
od azni
Steve píše:boberko píše:
Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.II
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II?
Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch

Ta posledni veta presne vystihuje i muj soucastny stav mysli...
/ Osobne by se mi libil D ll ale s agregaty z Pajera 2,8 - jen to nejak s tema japoncema dohodnout...

/
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 17 lis 2015 23:06
od Piskot
Steve píše:boberko píše:
Mě by se asi zamlouval podvozek z D-I s třístovkou a na tom kastle z D.II
Sakra - nemohl by někdo dělat druhovýrobu D.I nebo D.II?
Mimochodem - tak nějak bývám neklidný, jestli dojedu tam kam jedu...tedy bez komplikací a poruch

Takovou tady pred casem predelaval a nasledne prodaval Eliot, byla to tusim DII s motorem 300 tdi a automatem.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 lis 2015 06:29
od čuník
MadTom píše:Měřák spolehlivý je, v tom není problém. Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka, aby ji člověk nepřehlédnul.
tak nevím každý.,tady píše něco jinýho... no je potřeba se asi smířit s tím ,že u těchto ojetin, které jsou sofistik. prošpikované elektronikou se nedá věřit ničemu ,a dát to do special. servisu?, -tak se nedoplatíš...
no jestli pomůže čidlo expanze tak o tom silně pochybuji, protože provozní teplota motoru jakožto jeden z nejdůležitějších udaju -/vedle tl.oleje a otáček/ o provozu motoru a měla být proto k dispozici on line a nikoliv se zpožděním , až se vyvaří voda v exp. nádržce. To už je pro motor pozdě .
Pravdou je že teplotu motoru začátečníci i pokročilý prakticky nesledují, tak že jakákoli kontrolka, která by upoznila že se něco děje by pomohla.
no tím externím budíkem jsem nemyslel další voltmetr nebo co to je , ale starý dobrý teploměr viz obr.

- teploměr.jpg (9.28 KiB) Zobrazeno 11017 x
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 lis 2015 10:53
od Hanys_a_Kaca
čuníku, čidlo do expanzky neměl bejt teploměr, ale hlídač hladiny, to jen pro upřesnění.
Jo a taky mi začla na D2 mizet voda, dám tomu chvilku sledování - ale zima na krku a jestli tam budu lejt furt čistou vodu nakonec trhnu pumpu jako na defu

...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 lis 2015 11:29
od čuník
je třeba si to přečíst celý

"Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 18 lis 2015 18:05
od Steve
čuník píše:MadTom píše:Měřák spolehlivý je, v tom není problém. Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka, aby ji člověk nepřehlédnul.
tak nevím každý.,tady píše něco jinýho... no je potřeba se asi smířit s tím ,že u těchto ojetin, které jsou sofistik. prošpikované elektronikou se nedá věřit ničemu ,a dát to do special. servisu?, -tak se nedoplatíš...
no jestli pomůže čidlo expanze tak o tom silně pochybuji, protože provozní teplota motoru jakožto jeden z nejdůležitějších udaju -/vedle tl.oleje a otáček/ o provozu motoru a měla být proto k dispozici on line a nikoliv se zpožděním , až se vyvaří voda v exp. nádržce. To už je pro motor pozdě .
Pravdou je že teplotu motoru začátečníci i pokročilý prakticky nesledují, tak že jakákoli kontrolka, která by upoznila že se něco děje by pomohla.
no tím externím budíkem jsem nemyslel další voltmetr nebo co to je , ale starý dobrý teploměr viz obr.
teploměr.jpg
Bráno doslova, teplota motoru je nepodstatná, na různých místech bloku různá
Předpokládám, že jsi měl na mysli teploměr chladící kapaliny
No ale...pamatuju si z jiného auta, že náběh na provozní teplotu byl celkem rychlý (jak u kterého auta a dle počasí), protože termostat byl uzavřený, samozřejmě.
Ale pokud byl problém, pak přechod z běžné provozní teploty do "červené" byl velmi rychlý.
To není chyba teploměru, ale prostě fyzikální jev. Musel by jsi vozit barel s expanzkou na pomalejší náběh teploty
A i tak se obávám, že by to nepomohlo, okolo 90°C je provozní teplota chladící kapaliny (barel bys ohříval půlden

) a nad stovku už "paříš", takže pak to jde rychle už z principu
Řekl bych, že žádný teploměr by ti nedal moc času na nějaké špekulace, musel bys mít extra jemný a sledovat to místo řízení, a průběžně vyhodnocovat zvýšení o stupeň dva - jestli je to pomalu jízdou, nebo jestli už vaříš a proč a pod...
A zkušenost z Lanďáka mám taky, stačila prasklá hlava motoru a dělalo to divy.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 pro 2015 11:15
od MOPADŽI
čuník píše:je třeba si to přečíst celý

"Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
MilošII to má u zebry a určitě ti poradí.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 pro 2015 11:27
od Benjamin
habakuk píše:Tak Tomáš mě předběhl s řešením Benjamin pokud si dobře panatuji má v D2 nacpanou expansku z BMW E36 která má čidlo nízké hladiny a to jej upozorní kdyby jel bez vody a teplotu bych tak neřešil prostě budík má 4 polohy a nakonec tě upozorní

JJ, je to tak:
download/file.php?id=58452&mode=view
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 01 pro 2015 12:32
od visby
Benjamin píše:habakuk píše:Tak Tomáš mě předběhl s řešením Benjamin pokud si dobře panatuji má v D2 nacpanou expansku z BMW E36 která má čidlo nízké hladiny a to jej upozorní kdyby jel bez vody a teplotu bych tak neřešil prostě budík má 4 polohy a nakonec tě upozorní

JJ, je to tak:
download/file.php?id=58452&mode=view
to je na mna moc zlozite;-)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 10 pro 2015 22:37
od Sláma Karel
Kamarád Hovnivál, tady z fora, mění dalšímu kamarádovi Honzovi Smrčkovi, balonáři, co na Nově učil vzduchoplavit dalšího velkého fandu LR Aleše Vašíčka, rám na DII, aby mohl zase tahat balony.
A tohle se vyndalo.

Se divím, že se to auto nezlomilo. No také už to mělo z Německa dole výztuhy z pásoviny.
K

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 10 pro 2015 23:43
od jbizik
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 11 pro 2015 08:46
od habakuk
Na rámu je jasně vidět, že je nutné aby z Land Rovery tekl olej část rámu kolem motoru je zdarvá zbytek bez trvalé impregnace je v šíleném stavu.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 11 pro 2015 09:48
od Hanys_a_Kaca
JJ, furt si říkám, že to spíš horší stav, než průměr, ale je jasné kterým směrem směřujeme všichni, někdo rychleji, někdo pomaleji - ale bohužel hláška, že dédva nehnije (oproti jedničkám, nebo japoncum) je pravda jenom, dokud se člověk nepodívá z blízka.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 12 pro 2015 13:13
od Benjamin
No, moc pěkný

Ještěže renovaci rámu už mám zase sebou, doufám, že to na nějakej ten rok ještě vydrží i při tahání

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 13 pro 2015 17:59
od radekd
Tak dnes mi při otevírání upadli páté dveře na DII, první šel horní pant a pak spodní, při tom rezerva vzala trochu lampu a ohnul se roh dveří( víc jsem v tý tmě neviděl - raději

).

..........ale to jsou maličkosti

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 11:24
od default
čuník píše:je třeba si to přečíst celý

"Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka,....."
Já se omlouvám - ale nevím co tady řešíte...
kdysi mi praskla nějaká hadice na traktoru (taková ta od chladiče co má 4 vývody), a to tak blbě, že nebyl patrný žádný únik....
no a jednou takhle jedu z chaty někdy koncem září a večer už bylo chladno. Takže jsem si pustil topení. A ono nic... Nevadí po předešlých zkušenostech mi bylo jasné, že je málo vody v chadiči = nedoteče do topení. Takže nejbližší pumpa a koupil jsem litr destilky šoupnul to do chladiče a hurá domů. U druhé pumpy jsem koupil další a další a tak dále... celkem asi 8 litrů.
Zjevně to jezdilo celé léto bez vody.
Ručička na budíku celou dobu držela úhel 90° (bráno podle vodorovné roviny).
A ne nekontroloval jsem stav budíku (možná má nějaký omezovač nebo něco takového. Ale pokud bude společenská poptávka, tak na něj mrknu, a klidně ho mohu zkontrolovat kalibrovaným měřákem.
Jen k tomu nemám důvod - ono to jezdí i bez vody.
Někde v jakémsi extrémním expedičním návodu psali, že pokud vám zmizí voda z chladiče někde v poušti a není dostupná žádná jiná chladicí směs, má se do chladiče načůrat.
O.K.
To bych zvládnul.
Jen bych strašně rád viděl jak to vyřeší holky...
default
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 12:16
od teslo
radekd píše:Tak dnes mi při otevírání upadli páté dveře na DII, první šel horní pant a pak spodní, při tom rezerva vzala trochu lampu a ohnul se roh dveří( víc jsem v tý tmě neviděl - raději

).

..........ale to jsou maličkosti


prepac, iba som si to predstavil

odhnilo to, alebo zlomilo?
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Napsal: 16 pro 2015 18:05
od RudaK
Nejprve odhnilo a pak se to ulomilo ....
