Vše kolem Series 2 a 2A
Moderátor: Rover
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Gratuluju, vypadá pěkně. Dost mě překvapuje, jak chválíš ten motor, já ho neznám, ale anglická LR fora jsou plná stesků na to, jak ty nafťáky nejedou. Asi to bude motor vyrobený ve středu.
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
ja mam taky asi stredecni, sice se to nesmi rikat ale pelasil sem s nim podle GPS 105 km/h s plnou zatezi pul tuny, akorat to pak je o usi
ono je to totiz hlavne o tom, jak si nastavite predstrik, jestli mate serizeny cerpadlo na Lucas masine, ktera je tusim jen jedna v CR a novy vstriky, ktery sou navic serizeny na stolici a to dela tolik, ze i jinak perfektni motor s kompresi se sotva uveze, kdyz ma tohle v neporadku
samozrejme gratulace, je krasnej a detaily se doladi
ono je to totiz hlavne o tom, jak si nastavite predstrik, jestli mate serizeny cerpadlo na Lucas masine, ktera je tusim jen jedna v CR a novy vstriky, ktery sou navic serizeny na stolici a to dela tolik, ze i jinak perfektni motor s kompresi se sotva uveze, kdyz ma tohle v neporadku
samozrejme gratulace, je krasnej a detaily se doladi
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Přidávám se s gratulací, vypadá moc pěkně!
Také jsem vždy četl, že ty naftové motory moc nejedou. Tím lépe že to není pravda, asi je angláni neumějí správně seřídit...
Také jsem vždy četl, že ty naftové motory moc nejedou. Tím lépe že to není pravda, asi je angláni neumějí správně seřídit...
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
máš to hezké ciryle ....jak z fabriky
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Ahoj.jsem čerstvej dědkař a nikdo me tu asi nejak moc nezná i když jsem tu regle asi rok ale nebylo co psát zatím.-)
jsem poměrně mladej nadšenec do LR což je můj sen už delší dobu ale až ted se mi dostala do rukou tahle benzínová ex Mod S2A
http://img576.imageshack.us/i/1007715t.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
jsem poměrně mladej nadšenec do LR což je můj sen už delší dobu ale až ted se mi dostala do rukou tahle benzínová ex Mod S2A
http://img576.imageshack.us/i/1007715t.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Tak vitej a gratulace k zajimave dvojce. Kdybys neco potreboval tak se ozvi vypada to ze jsme nekde pobliz...
Country boy...
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
diky .-) uvidíme ještě
budeme to dohromady dávat se sudajsem a nějak asi konzuiltovat s alíkem .-)
dneska sme to byli prvně projet a museli sme vyndat karburátor a dát ho tomášovi ublovi aby ho zkoukl co tam je špatně,
Po létě bych ho rád viděl v podobě jaký kdysi sloužil
budeme to dohromady dávat se sudajsem a nějak asi konzuiltovat s alíkem .-)
dneska sme to byli prvně projet a museli sme vyndat karburátor a dát ho tomášovi ublovi aby ho zkoukl co tam je špatně,
Po létě bych ho rád viděl v podobě jaký kdysi sloužil
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
rovere jsme kousek od sebe ja sem ze zdic a ostwind je z broum.
tomaš už na tom maká
tomaš už na tom maká
discovery 1
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Gratuluji,
hezký Rover 8 nebo 10, má skoro všechny ty správné "drobné odlišnosti". Dokonce i "dělené" panty čelního skla, které se objevují jen u některých většinou FFR verzí. Osobně by mě ještě zajímaly detaily interiéru, mototru a štítek kontraktu. Pokud bys potřeboval, rád se podělím o informace. Mám 63', což je starší typ 24v 40 amp., ale možná řeším podobné věci.
Jarda
hezký Rover 8 nebo 10, má skoro všechny ty správné "drobné odlišnosti". Dokonce i "dělené" panty čelního skla, které se objevují jen u některých většinou FFR verzí. Osobně by mě ještě zajímaly detaily interiéru, mototru a štítek kontraktu. Pokud bys potřeboval, rád se podělím o informace. Mám 63', což je starší typ 24v 40 amp., ale možná řeším podobné věci.
Jarda
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Ahoj.
během týdne plánuju založit rajče nebo něco podobnýho a dávat tam ty fotky .-)
informací a podkladů o vojenskych s2a mám zatím docela pomálu tak pokud máš třeba nějaký zajímavý odkazy na internetu budu za ně moc rád.-)
díky Ondra
Edit tak sem to udělal hned http://ostwind.rajce.idnes.cz/S2A/" onclick="window.open(this.href);return false;
během týdne plánuju založit rajče nebo něco podobnýho a dávat tam ty fotky .-)
informací a podkladů o vojenskych s2a mám zatím docela pomálu tak pokud máš třeba nějaký zajímavý odkazy na internetu budu za ně moc rád.-)
díky Ondra
Edit tak sem to udělal hned http://ostwind.rajce.idnes.cz/S2A/" onclick="window.open(this.href);return false;
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Díky za fotky, ještě jsem bohužel neměl moc času se kochat. Hodně prozradí, pokud se ti podaří odstranit barvu z prvního řádku tabulky kontraktu. Jsem docela zvědavej, protože podle motoru je to GS, ale trochu mě matou zbytky po rádiovém stole.
Ucelenou webovou stránku s informcemi o Roverech 8, 9, 10 a 11 jsem nikdy nenašel. Nejlepší referencí jsou: katalog dílů, uživatelská příručka - dá se stáhnout třeba na stránkách klubu a určitě knížka od Jamese Taylora( 26. stránka tohoto vlákná). Pak už jen většinou dobové záběry událostí, kde se vzácně objevují.
tak třeba mé oblíbené
aden
http://www.argylls1945to1971.co.uk/A_an ... 67Pics.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
a nedávno nalezená- severní irsko
http://victorpatterson.photoshelter.com ... zU8PVCpCz4" onclick="window.open(this.href);return false;
Ucelenou webovou stránku s informcemi o Roverech 8, 9, 10 a 11 jsem nikdy nenašel. Nejlepší referencí jsou: katalog dílů, uživatelská příručka - dá se stáhnout třeba na stránkách klubu a určitě knížka od Jamese Taylora( 26. stránka tohoto vlákná). Pak už jen většinou dobové záběry událostí, kde se vzácně objevují.
tak třeba mé oblíbené
aden
http://www.argylls1945to1971.co.uk/A_an ... 67Pics.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
a nedávno nalezená- severní irsko
http://victorpatterson.photoshelter.com ... zU8PVCpCz4" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
díky za ty linky a tip na taylora.
zítra se podívam na tu tabulku a uvidíme co z toho vypadne
zítra se podívam na tu tabulku a uvidíme co z toho vypadne
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Taylora doma mam k nahlednuti a kdyztak ti ho muzu objednat
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
zatím by se mi to líbilo k nahlédnutí a az bude zase prace tak bych ho objednal .-)
jinak na štítku
Truck cargo 1/4 ton. LH 4x4 Rover 8
číslo šasi - 24426126 B COnt no. WV/3691
číslo auta 82 EN 25 Code 304010.41.990
opravy nic inspekce nic
Covered by ces no. P/33581/6
jinak na štítku
Truck cargo 1/4 ton. LH 4x4 Rover 8
číslo šasi - 24426126 B COnt no. WV/3691
číslo auta 82 EN 25 Code 304010.41.990
opravy nic inspekce nic
Covered by ces no. P/33581/6
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
zajimavy, byla levostranna na export
tady je, co znamena VIN
244 Model: Land Rover, Series IIA
Body type: Basic or Station wagon
Wheel base: 88in
Engine: petrol
Model years: 1962-1971
Destination: Export, left-hand drive (LHD)
26126 Serial number
B Design: One significant design modification
Suffix used from March 1963 till April 1966
tady je, co znamena VIN
244 Model: Land Rover, Series IIA
Body type: Basic or Station wagon
Wheel base: 88in
Engine: petrol
Model years: 1962-1971
Destination: Export, left-hand drive (LHD)
26126 Serial number
B Design: One significant design modification
Suffix used from March 1963 till April 1966
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Tak to máš (až na pár dorbností) kompletní 12v GS.
Přikládám pár fotek EN. Na linku S.Irsko je taky (určitě sis všimnul) Podle čísla se pozná i rok výroby. To je, ale taky uvedený v "Taylorovi" i se specialitkama MoD.
a ješte zaběr LHD od BAOR:
http://www.cabarfeidh.com/Berlin1968.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Přikládám pár fotek EN. Na linku S.Irsko je taky (určitě sis všimnul) Podle čísla se pozná i rok výroby. To je, ale taky uvedený v "Taylorovi" i se specialitkama MoD.
a ješte zaběr LHD od BAOR:
http://www.cabarfeidh.com/Berlin1968.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
- Přílohy
-
- ASIno2.jpg
- (95.94 KiB) Staženo 610 x
-
- lg_File0399.jpg (184.33 KiB) Zobrazeno 4027 x
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
tech par stranek z Taylora by chtelo oskenovat, nebo sfotit, ale ja se k nemu dostanu nejdriv v sobotu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
pokusím se je večer vyfotit, můžu je poslat třeba mailem.
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Díky chlapi.
alliku na toho taylora s tím scanem nijak nepospíchej, až budeš mít volnou chvilku někdy.
to samý platí pro motorovýho slona .-)
dneska sem očištoval rám a krom pravy strany crossmemberu, předních noh a pravýhoj outriggeru je v perfektnim stavu. .-)
alliku na toho taylora s tím scanem nijak nepospíchej, až budeš mít volnou chvilku někdy.
to samý platí pro motorovýho slona .-)
dneska sem očištoval rám a krom pravy strany crossmemberu, předních noh a pravýhoj outriggeru je v perfektnim stavu. .-)
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
tak mame prvni problem u ostwinda s2a-když se motor ohřeje vždy po testovaci strase zhruba po kilometru ani ne tak se karburator SOLEX utopí okolo hřídelky na ktere je klapka začne chcat benzin na motor a na všechno a už neni možne to nastartovat-poprve co se to sgtalo jsem to odvezl a nechal vyčistit-bohužel dnes jsem namontoval a vysledek je uplně stejný-a to bylo v jehle dost bordelu a ted je čistá.
mam podezření že to děla ta tryska na volnoběh jde z ni docela dost paliva-nebo špatny plovak?
vdy je to stejné- motor se ohře karburator se zaplni benzinem a utopí se a už to nenastartujeme a všude chčije benzín..
děkujem všem za anzory a rady
jirka
mam podezření že to děla ta tryska na volnoběh jde z ni docela dost paliva-nebo špatny plovak?
vdy je to stejné- motor se ohře karburator se zaplni benzinem a utopí se a už to nenastartujeme a všude chčije benzín..
děkujem všem za anzory a rady
jirka
discovery 1