Vše kolem Series 2 a 2A

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#621 Příspěvek od Martin T » 25 úno 2011 18:44

Gratuluju, vypadá pěkně. Dost mě překvapuje, jak chválíš ten motor, já ho neznám, ale anglická LR fora jsou plná stesků na to, jak ty nafťáky nejedou. Asi to bude motor vyrobený ve středu.

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#622 Příspěvek od Allik » 27 úno 2011 00:01

ja mam taky asi stredecni, sice se to nesmi rikat :angel ale pelasil sem s nim podle GPS 105 km/h s plnou zatezi pul tuny, akorat to pak je o usi :D

ono je to totiz hlavne o tom, jak si nastavite predstrik, jestli mate serizeny cerpadlo na Lucas masine, ktera je tusim jen jedna v CR a novy vstriky, ktery sou navic serizeny na stolici a to dela tolik, ze i jinak perfektni motor s kompresi se sotva uveze, kdyz ma tohle v neporadku

samozrejme gratulace, je krasnej a detaily se doladi :yes
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Ivoš Def
Příspěvky: 274
Registrován: 21 zář 2009 15:42
tel.: 728609347
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#623 Příspěvek od Ivoš Def » 27 úno 2011 11:17

Přidávám se s gratulací, vypadá moc pěkně!
Také jsem vždy četl, že ty naftové motory moc nejedou. Tím lépe že to není pravda, asi je angláni neumějí správně seřídit... :)

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#624 Příspěvek od will.26 » 28 úno 2011 14:13

máš to hezké ciryle ....jak z fabriky :yes

Uživatelský avatar
Ostwind
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2009 13:17
Bydliště: Berounsko

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#625 Příspěvek od Ostwind » 05 bře 2011 08:57

Ahoj.jsem čerstvej dědkař a nikdo me tu asi nejak moc nezná i když jsem tu regle asi rok ale nebylo co psát zatím.-)
jsem poměrně mladej nadšenec do LR což je můj sen už delší dobu ale až ted se mi dostala do rukou tahle benzínová ex Mod S2A

http://img576.imageshack.us/i/1007715t.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#626 Příspěvek od Rover » 05 bře 2011 12:04

Tak vitej a gratulace k zajimave dvojce. Kdybys neco potreboval tak se ozvi vypada to ze jsme nekde pobliz...
Country boy...

Uživatelský avatar
Ostwind
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2009 13:17
Bydliště: Berounsko

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#627 Příspěvek od Ostwind » 05 bře 2011 12:49

diky .-) uvidíme ještě
budeme to dohromady dávat se sudajsem a nějak asi konzuiltovat s alíkem .-)

dneska sme to byli prvně projet a museli sme vyndat karburátor a dát ho tomášovi ublovi aby ho zkoukl co tam je špatně,
Po létě bych ho rád viděl v podobě jaký kdysi sloužil
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM

sudajs
Příspěvky: 377
Registrován: 15 lis 2010 11:05
auto: D1
Bydliště: Zdice

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#628 Příspěvek od sudajs » 05 bře 2011 13:12

rovere jsme kousek od sebe ja sem ze zdic a ostwind je z broum.
tomaš už na tom maká
discovery 1

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#629 Příspěvek od motorovej slon » 07 bře 2011 15:31

Gratuluji, :clap
hezký Rover 8 nebo 10, má skoro všechny ty správné "drobné odlišnosti". Dokonce i "dělené" panty čelního skla, které se objevují jen u některých většinou FFR verzí. Osobně by mě ještě zajímaly detaily interiéru, mototru a štítek kontraktu. Pokud bys potřeboval, rád se podělím o informace. Mám 63', což je starší typ 24v 40 amp., ale možná řeším podobné věci.
Jarda

Uživatelský avatar
Ostwind
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2009 13:17
Bydliště: Berounsko

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#630 Příspěvek od Ostwind » 07 bře 2011 18:45

Ahoj.
během týdne plánuju založit rajče nebo něco podobnýho a dávat tam ty fotky .-)
informací a podkladů o vojenskych s2a mám zatím docela pomálu tak pokud máš třeba nějaký zajímavý odkazy na internetu budu za ně moc rád.-)
díky Ondra

Edit tak sem to udělal hned http://ostwind.rajce.idnes.cz/S2A/" onclick="window.open(this.href);return false;
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#631 Příspěvek od motorovej slon » 08 bře 2011 22:32

Díky za fotky, ještě jsem bohužel neměl moc času se kochat. Hodně prozradí, pokud se ti podaří odstranit barvu z prvního řádku tabulky kontraktu. Jsem docela zvědavej, protože podle motoru je to GS, ale trochu mě matou zbytky po rádiovém stole.

Ucelenou webovou stránku s informcemi o Roverech 8, 9, 10 a 11 jsem nikdy nenašel. Nejlepší referencí jsou: katalog dílů, uživatelská příručka - dá se stáhnout třeba na stránkách klubu a určitě knížka od Jamese Taylora( 26. stránka tohoto vlákná). Pak už jen většinou dobové záběry událostí, kde se vzácně objevují.

tak třeba mé oblíbené :D

aden
http://www.argylls1945to1971.co.uk/A_an ... 67Pics.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

a nedávno nalezená- severní irsko

http://victorpatterson.photoshelter.com ... zU8PVCpCz4" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Ostwind
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2009 13:17
Bydliště: Berounsko

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#632 Příspěvek od Ostwind » 08 bře 2011 22:59

díky za ty linky a tip na taylora.
zítra se podívam na tu tabulku a uvidíme co z toho vypadne :-)
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#633 Příspěvek od Allik » 09 bře 2011 14:22

Taylora doma mam k nahlednuti a kdyztak ti ho muzu objednat :sun
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
Ostwind
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2009 13:17
Bydliště: Berounsko

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#634 Příspěvek od Ostwind » 09 bře 2011 14:42

zatím by se mi to líbilo k nahlédnutí :blush a az bude zase prace tak bych ho objednal .-)

jinak na štítku

Truck cargo 1/4 ton. LH 4x4 Rover 8
číslo šasi - 24426126 B COnt no. WV/3691
číslo auta 82 EN 25 Code 304010.41.990

opravy nic inspekce nic

Covered by ces no. P/33581/6
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#635 Příspěvek od Allik » 09 bře 2011 15:38

zajimavy, byla levostranna na export
tady je, co znamena VIN
244 Model: Land Rover, Series IIA
Body type: Basic or Station wagon
Wheel base: 88in
Engine: petrol
Model years: 1962-1971
Destination: Export, left-hand drive (LHD)
26126 Serial number
B Design: One significant design modification
Suffix used from March 1963 till April 1966
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#636 Příspěvek od motorovej slon » 09 bře 2011 16:12

Tak to máš (až na pár dorbností) kompletní 12v GS. :yes
Přikládám pár fotek EN. Na linku S.Irsko je taky (určitě sis všimnul) Podle čísla se pozná i rok výroby. To je, ale taky uvedený v "Taylorovi" i se specialitkama MoD.
a ješte zaběr LHD od BAOR:
http://www.cabarfeidh.com/Berlin1968.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Přílohy
ASIno2.jpg
(95.94 KiB) Staženo 610 x
lg_File0399.jpg
lg_File0399.jpg (184.33 KiB) Zobrazeno 4027 x

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#637 Příspěvek od Allik » 09 bře 2011 16:42

tech par stranek z Taylora by chtelo oskenovat, nebo sfotit, ale ja se k nemu dostanu nejdriv v sobotu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#638 Příspěvek od motorovej slon » 09 bře 2011 16:48

pokusím se je večer vyfotit, můžu je poslat třeba mailem.
:)

Uživatelský avatar
Ostwind
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2009 13:17
Bydliště: Berounsko

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#639 Příspěvek od Ostwind » 09 bře 2011 16:53

Díky chlapi.
alliku na toho taylora s tím scanem nijak nepospíchej, až budeš mít volnou chvilku někdy.
to samý platí pro motorovýho slona .-)
dneska sem očištoval rám a krom pravy strany crossmemberu, předních noh a pravýhoj outriggeru je v perfektnim stavu. .-)
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM

sudajs
Příspěvky: 377
Registrován: 15 lis 2010 11:05
auto: D1
Bydliště: Zdice

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

#640 Příspěvek od sudajs » 10 bře 2011 19:01

tak mame prvni problem u ostwinda s2a-když se motor ohřeje vždy po testovaci strase zhruba po kilometru ani ne tak se karburator SOLEX utopí okolo hřídelky na ktere je klapka začne chcat benzin na motor a na všechno a už neni možne to nastartovat-poprve co se to sgtalo jsem to odvezl a nechal vyčistit-bohužel dnes jsem namontoval a vysledek je uplně stejný-a to bylo v jehle dost bordelu a ted je čistá.

mam podezření že to děla ta tryska na volnoběh jde z ni docela dost paliva-nebo špatny plovak?

vdy je to stejné- motor se ohře karburator se zaplni benzinem a utopí se a už to nenastartujeme a všude chčije benzín..

děkujem všem za anzory a rady

jirka
discovery 1

Odpovědět