Stránka 32 z 67
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 02 led 2011 22:46
od miro16
Nazdar,a kolko stoji ta sada?Ja som nasiel ale ocelove a tie stoja neakych 3000,cezkych.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 02 led 2011 22:56
od Maxsel
To je nějak málo. Kde jsi je našel?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 02 led 2011 22:59
od PavelU
miro16 píše:Nazdar,a kolko stoji ta sada?
Jaká sada?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 03 led 2011 07:10
od tagr
Ad filtr box: vzhledem ke kvalitě provedení filtru u TD4

nemá šnorchl ,bez předělání filtru smysl, nasajete vodu přímo do filtru.Až dodělám nafotím a ukážu

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 03 led 2011 08:08
od macejky1
miro16 píše:Nazdar,a kolko stoji ta sada?Ja som nasiel ale ocelove a tie stoja neakych 3000,cezkych.
Jo, jaká sada? Jestli ocelovýho šnorchlu tak mě to zajímá. Za ty prachy bych se vyprdnul to vymejšlet a vyrábět sám.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 03 led 2011 08:14
od tagr
Maci jo to mně taky

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 03 led 2011 10:35
od PatrikM
Ja sa bojím aj tak jediného ,že ak s free pojdem cez väčšiu vodu či elektrika dačo vydrží ale sa dačo zoskratuje ??Oplatí sa vôbec ten šnnorchl tam dať ??
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 03 led 2011 10:46
od macejky1
PatrikM píše:Ja sa bojím aj tak jediného ,že ak s free pojdem cez väčšiu vodu či elektrika dačo vydrží ale sa dačo zoskratuje ??Oplatí sa vôbec ten šnnorchl tam dať ??
Já mám Di-čko a tam je řekl bych všechno docela slušně utěsněné. A je tam mechanické čerpadlo takže nepotřebuju nutně elektriku pro běh motoru ( podávací čerpadlo apod. ). Ale před broděním samozřejmě všechno nepotřebné vypnout a pak nechat auto trochu oschnout.
A v mém případě se jedná o nějaké hlubší brodění ( 50 - 60 cm ) tak dvakrát třikrát za rok takže žádnej extrém. Pro časté máchání ve vodě a bahně bych si Freečko asi nevybral.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 03 led 2011 21:19
od tagr
NO ani TD4 když se upraví tak to jde, ale tak jako u všeho čistá či středně zakalená voda nevadí, ale tůně a brodící louže to je děs , protože u všeho i u DI rychle odchází alternátor ( ložiska + uhlíky) bud to hned pořádně za mokra propláchnout čistou vodou, nebo pak vyndat a rozebrat vyčistit a zase sleožit.Takže šnorchl dám na 100% především kvůli prachu a brodění jen když to musí být a když to jde vybrat si i kde

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 05 led 2011 20:41
od Mylda
Zdravím, ten šnorchl, co sem dává PatrikM už byl dávno v odkazu, co dával Cesta. Je v tomhle vlákně. Je tam popis instalace. Myslím, že podle toho dělal Macejki i ten plech pod motor...
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 05 led 2011 20:57
od tagr

je to je pravda

,ale bez dalších úprav je to v podstatě jen na parádu

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 05 led 2011 22:05
od Maxsel
Mě by zajímal odkaz na ten kovový, co psal miro16. Dělá ale mrtvého brouka...
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 06 led 2011 09:08
od tagr
no já to vidím na výrobu páč to mám trochu složitější

,ale bude to 100% funkční

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 led 2011 21:56
od tagr
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 led 2011 22:12
od tagr
Tady ta nádrž

- 14012011466.jpg (62.87 KiB) Zobrazeno 3632 x
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 led 2011 22:15
od PavelU
Kde jsi to dělal?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 led 2011 22:24
od tagr
Výfuky Tyll originál dílna na úpravu výfuků cena cca 2500,-

zatím dobrý, ale uvidím možná trochu vylepším

,
ta zadní část co jevidět je stejně schovaná cca 2 cm ještě nad ochranou - nápravnicí zadního dif. a na pevnostním prahu je navařen silemblou vysel jsem na tom a nic,a při tlaku nahoru se právě tlačí na gumu silenbloku a držák,Mělo by to tak vydržet dost a hlavně je to za radiusem a v ohybu

Je to ze 2 kusů, ne z 1 jak originál, tedy lepší výměna při poškození a hlavně trubka je za pár korun, ale kat je schovaný.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 led 2011 23:40
od majkro
Ja tak premyslim, jestli neni lepsi tu krasnou kastli z free prdnou rovnou na podovozek z D2

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 17 led 2011 07:32
od tagr

to tam asi narveš stěží

a hlavně proč? po úpravách to na spoustu věcí stačí .Dalším krokem je u mně portál,motor bez elektronoky a taky druhé auto, asi RR ,nebo koplet předělaný def s 6x6

Ale to sem nepatří

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 17 led 2011 09:05
od Safraporte
Spíš bude problém, že co kus to originál a cokoli se poškodí, tak to bude opět na zakázkovou výrobu ...
Jinak auto vylepšuješ pěkně, to jo.