Stránka 31 z 75

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 03 lis 2015 09:12
od azni
Tak to je krasny vlakno !! :clap :yes
Uz jsem si totiz myslel, ze se auto soustavne se*e jen me ale ted vidim, ze v tom nejsem sam ! ;)
Kdyz nahodou chvili funguje, je u nej prijemna ta spotreba (jezdim cca 70tis.rocne) a vnitrni prostor. Ale je to sakra draze vykoupeny opravama a udrzbou... Dvacet let jsem jezdil Pajerama 2,8TD a tam opravy skoro neexistovaly, max. nejaka ta udrzba. Dnes uz ale bohuzel pekny koupit nejde a cim teda jezdit ???

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 16 lis 2015 16:37
od visby
tak dneska mala moja discoska premieru, prvy krat ma niekde nechala. aj ked na odtahovku vysla po svojich;-)

uvidime, co to bolo...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 16 lis 2015 18:21
od DanoDEF
visby píše:tak dneska mala moja discoska premieru, prvy krat ma niekde nechala. aj ked na odtahovku vysla po svojich;-)

uvidime, co to bolo...
... nebud tak strucny.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 16 lis 2015 19:53
od visby
na dialnici zacal motor vynechavat az stratil vykon, prehrieval sa a ked som sa doplazil na odpocivadlo, tak bola kompletne cela voda prec. teraz je otazka, ci je ta stratena voda pricina alebo nasledok...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 16 lis 2015 21:03
od spata
A kdo jezdí,a že jich není málo a nic se mu nekazí,sem nenapíše,nebot nemá o čem psát.A tak to je ve všem.Jen my máme tu vyhodu,že ty auta máme rádi.Ted se mi zase krom brzd,, viz jine vlákno,, zavzdusnila spojka,jsem to punkově neřešil a jel dál,vždyt bez spojky to jde,jet.No a ona mne nenechala ani zavzpomínat na stare časy V3S řazení bez synchronu a sama se opravila a asi i odvzdusnila.....funguje...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 16 lis 2015 22:30
od azni
spata píše:A kdo jezdí,a že jich není málo a nic se mu nekazí,sem nenapíše,nebot nemá o čem psát.A tak to je ve všem.Jen my máme tu vyhodu,že ty auta máme rádi.Ted se mi zase krom brzd,, viz jine vlákno,, zavzdusnila spojka,jsem to punkově neřešil a jel dál,vždyt bez spojky to jde,jet.No a ona mne nenechala ani zavzpomínat na stare časy V3S řazení bez synchronu a sama se opravila a asi i odvzdusnila.....funguje...
Radej uz preventivne s sebou voz oba valecky... Me pred mesicem a pul takhle spojka opustila v Rumunsku a bylo to moc fajn - 1800km, lilo jak z konve, za sebou lod, rozjezdy na starter... :( A neverim, ze se na LR nekomu nic ne*ere, to snad jedine nejezdit - uz si nejsem uplne jistej tim, ze mam tohle auto jeste rad...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 16 lis 2015 22:41
od habakuk
Jasně, že sere, ale ty alobalky se vždycky umí nějak dostat domů. Za to je mám rád.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 08:54
od forester
Viem,že chváliť sa tým ako sa mi to nekazí je privolávanie prúseru,ale sucho konštatujem:4.roky prevádzky,50 tis. km.ročník 98. Najazdené podľa tacho 270 000km,tj.7x okolo zemegule :grin: Údržba pravidelná,poruchy žiadne.Auto mám rád a stále sa mi páči,za žiadneho bezduchého Japonca ho nikdy nevymením aj keby najazdil 1mega bez poruchy.Nové auto nechcem,elektronika mi lezie na nervy v teréne neopraviteľná,stačí mi v bruchplazovi. :Pohoda:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 09:51
od Benjamin
visby píše:na dialnici zacal motor vynechavat az stratil vykon, prehrieval sa a ked som sa doplazil na odpocivadlo, tak bola kompletne cela voda prec. teraz je otazka, ci je ta stratena voda pricina alebo nasledok...
jaj, to nerad slyším, tak snad to nebude nic vážnýho, držím palce, dej pak vědet :hand

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 10:47
od boberko
visby píše:na dialnici zacal motor vynechavat az stratil vykon, prehrieval sa a ked som sa doplazil na odpocivadlo, tak bola kompletne cela voda prec. teraz je otazka, ci je ta stratena voda pricina alebo nasledok...
Mal som presne taký istý problém na dialnici. Bola to jemne prasknutá - prodratá hadica vody z chladiča. Volným okom neviditelné. V spodnej časti chladiča na pravej strane .Hadice sa tam opieraju o seba. Pri vyššom tlaku v chladiči začala hadica prepušťat vodu až tam už bola len para. Tá svojim prúdom vyčistila stopy po striekajúcej chladiacej kvapaline . Takže za boha sa nedalo nájsť kade to strieka. Až fyzickým stláčaním hadíc mi do jednej vbehol kúsok prsta. To bola príčina. Následok bolo prasknuté tesnenia na vodnej pumpe :-(
Samotný motor to chvála bohu prežil bez ujmi. Aj keď vidieť motor celý rozpálený do červena mi nerobilo dobre.
A keď už som v oddelení "zkurveny lendrouvry" tak pridam svoj postreh.
Nieje mesiac, aby som niečo neriešil.
Raz neteče nafta - vadné čerpadlo v nádrži.
Potom mi zas nafta tečie aj keď nemá - vadný regulátor tlaku nafty.
Potom neštartuje - vadný štartér.
Potom padá zadok - vadný mech.
Potom priebežne menené furt nejaké čidlá.
Potom mám mokré sedadlo vodiča keď prší - vadné strešné okno.
Potom auto nemá výkon ako by malo mať - to riešim teraz.
Ale...
Nie som mladas. Mám 47rokov a preskákal som už nošu áut. VW, BMW, Volvo, MB, Audi, Renault.
Ešte ani jedno auto som nemal tak rád ako svojho Buclíka. To auto prináša radosť z jazdy.
A preto ak by bola možnosť kúpiť fungel nový discovery 2 okamžite beriem úver , zakladám chalupu a kupujem ho.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 11:19
od MadTom
A to si jako myslíš, že fungl nová D2 by na tom byla lépe? :hmm: A teď vážně - to co popisuješ je pár typických závad D2. Naštěstí se neopakují často - většinou je stačí za běžný život poléčit jenom jednou. A ta hadice je dobrej pech.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 12:04
od čuník
únik vody z chladiče je zpravidla postupný, čili teplota na budíku pomalu, ale jistě stoupá do červenýho pole, /tak jak postupně mizí voda v chladiči /, no pokud si toho řidič nevšimne a vesele jede, tak to za pár km uvaří, pokud je to náhlý unik všechny vody, že bouchne např. hadice že celý motový prostor je v tu ránu mokrý , tak se z toho pořádně kouří a toho si všimne snad i slepý ,asi tak

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 12:41
od habakuk
čuník píše:únik vody z chladiče je zpravidla postupný, čili teplota na budíku pomalu, ale jistě stoupá do červenýho pole, /tak jak postupně mizí voda v chladiči /, no pokud si toho řidič nevšimne a vesele jede, tak to za pár km uvaří, pokud je to náhlý unik všechny vody, že bouchne např. hadice že celý motový prostor je v tu ránu mokrý , tak se z toho pořádně kouří a toho si všimne snad i slepý ,asi tak
Asi jsi s D2 moc nenajezdil co? Vona tam ta rafička po stupnici linéárně moc nechodí. Je to filtrovaný přes ŘJ motoru a v podstatě jsem zažil 4 polohy. Studený motor, normál, lehce nad normálem a pak červená. Mezi těmito polohami to chodí až neskutečně rychle. Dřív poznáš problém, snížením výkonu klimatizace, druhá výstraha je snížení výkonu motoru protože mezichladič dostává teplej vzduch a teprve třetí je rafička.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 12:56
od čuník
no já popisuju jak to je u normálního auta :grin:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 15:13
od visby
čuník píše:no já popisuju jak to je u normálního auta :grin:
ale tu sa bavime o LR;-)

inak aj ja mam puknutu hadicu, je to ta hadica vzadu za motorom, co ide do webasta.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 17:08
od boberko
habakuk píše:
čuník píše:únik vody z chladiče je zpravidla postupný, čili teplota na budíku pomalu, ale jistě stoupá do červenýho pole, /tak jak postupně mizí voda v chladiči /, no pokud si toho řidič nevšimne a vesele jede, tak to za pár km uvaří, pokud je to náhlý unik všechny vody, že bouchne např. hadice že celý motový prostor je v tu ránu mokrý , tak se z toho pořádně kouří a toho si všimne snad i slepý ,asi tak
Asi jsi s D2 moc nenajezdil co? Vona tam ta rafička po stupnici linéárně moc nechodí. Je to filtrovaný přes ŘS motoru a v podstatě jsem zažil 4 polohy. Studený motor, normál, lehce nad normálem a pak červená. Mezi těmito polohami to chodí až neskutečně rychle. Dřív poznáš problém, snížením výkonu klimatizace, druhá výstraha je snížení výkonu motoru protože mezichladič dostává teplej vzduch a teprve třetí je rafička.
Presne ako hovori habakuk. Na budik sa spoliehať nedá. Ručička lahučko nad polovičkou, úbytok výkonu necítiš bo jezdíš na tempomat a keď ručička skočila do červeného stlačim spojku, že čo sa kurňa deje a v tom auto zdechlo. Ešte že tam je to čidlo teploty čo vypne prívod nafty. To urobili velice šikovne. Inak neviem neviem.
Jo a divný smrad som cítil. Lenže ide pred tebou hore kopcom kamion tak si hovorím ... Sakriš, ale mu nakladá, nejako mu to smrdí. No... Nebol to on komu vrela voda :-)

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 17:18
od čuník
OK, no a co si tam dát někam spolehlivý externí měřák ,když ten orig , je nespolehlivý, je to investice za cca 1500,- určitě by se to vyplatilo než mít pak starosti s opravu motoru

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 17:59
od MadTom
Měřák spolehlivý je, v tom není problém. Co pomůže je čidlo v expanzce, indikující, že je už málo vody, a k němu výrazná kontrolka, aby ji člověk nepřehlédnul.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 18:03
od habakuk
Tak Tomáš mě předběhl s řešením Benjamin pokud si dobře panatuji má v D2 nacpanou expansku z BMW E36 která má čidlo nízké hladiny a to jej upozorní kdyby jel bez vody a teplotu bych tak neřešil prostě budík má 4 polohy a nakonec tě upozorní :D

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 17 lis 2015 18:13
od MadTom
Budík podle mě chodí správně, pouze jsou hodnoty řídící jednotkou filtrované proti špičkám a rychlým změnám, které tam z principu nemohou nastat. Stačí si dál místo čidla proměnnej odpor, připojit diagnostiku a koukat na to co si myslí řídící jednotka motoru a co to ukazuje na palubce.