Já mám 235/85/16 na + 2" (vepředu pružiny, vzadu 5cm podložky pod měchy) naprosto bez problémů. Za 5 let co to mám, nikde nic nedrhne, hadice ani kabely se netrhaj. Pouze tlumiče jsem dal asi po 2 letech delší, bo při max vykřížení bylo slyšet tuknutí, že jdou nadoraz. Auto má spotřebu pořád +- stejnou (9-10l) a ani mi nepřipadá nijak línější než s původníma 255/65/16, ale možná je to tím, že to až tak nezkoumám. Imho jsou ty velký užovky na DII hezčí a v terénu jednoznačně lepší.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 08:05
od Tomanus
pablo.gs píše:Já mám 235/85/16 na + 2" (vepředu pružiny, vzadu 5cm podložky pod měchy) naprosto bez problémů. Za 5 let co to mám, nikde nic nedrhne, hadice ani kabely se netrhaj. Pouze tlumiče jsem dal asi po 2 letech delší, bo při max vykřížení bylo slyšet tuknutí, že jdou nadoraz. Auto má spotřebu pořád +- stejnou (9-10l) a ani mi nepřipadá nijak línější než s původníma 255/65/16, ale možná je to tím, že to až tak nezkoumám. Imho jsou ty velký užovky na DII hezčí a v terénu jednoznačně lepší.
Ahojte také jsem toho hodně přečetl a mám na tebe dotaz. Po výměně předních pružin a zadních podložek jsi s autem nic nedělal ? Třeba delší brzdové hadičky prodloužené kabely k abs prodloužena táhla na senzory výšky delší tlumiče?
Včera jsem také zvednul DII na dvě hoďky. Jenom na zkoušku jak to bude vypadat.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 08:13
od Tomanus
Už jsem to tu psal. Ale já mam 183 cm a do té sedačky na tom obrubníku se fakt nedálo moc dobře nastupovat i vystupovat. Podle mě by za chvilku šla kedačka do kelu.
A to neříkám o rodině to by asi nenastoupil nikdo
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 10:19
od Acon
Tomanus píše:...
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
No, lebo zdvihnúť auto a potom dať nášlapy... to je ako dať žene spraviť plastiku a nalepiť jej potom vrásky Auto sa zdvíha aby sa vošli väčšie pneu kvôli lepšej prejazdnosti v teréne. Nášlapy to zasa znížia, takže je to celé nezmysel. Človek si musí stanoviť priority, na čo to auto vlastne má.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 12:06
od Tomanus
Ano máš pravdu.
Já to nepotřebuji zvyšovat. Mám leštěnku od Libovky a tak to asi zůstane. Auto používám jako rodinné a na dojíždění do zaměstnání. Auto používám většinou po silnici občas na rozblácenou louku nebo cestu kde lift není potřeba. Ale jako mladí tuneři sníží oktávku dají sedmnácky rávky a čipnou tu šestnáctku v benzínu Pak to nejede a to je nesmysl ale jsou king tak mě se také líbí disco s liftem 2".
Pouze konstatuji že se mi to líbí. Jak jsem se ptal vydrží ty sedačky. Na vystoupení musíte vyskočit a na nastoupení naskočit. Tak se musí kraje těch sedaček enormně opotřebovávat.
Asi si myslíte troč se zabívám takovou blbostí. Na mě je to auto asi taky vysoké a bok kožené sedačky je znatelně opotrebovaný. Počítám že za pár let to praskne. Stále to mažu a potírám přípravky.
Nechtěl bych to pak zašívat a opravovat.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 12:46
od vladob8
Ten bok sedaku je z kozenky aj ked je sedak z koze, na kazdom starsom Disco2 je viac menej zniceny.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 16:28
od papavel.k
Zdravím...co jsem potkal DII všechny původní sedačky u řidiče jsou načatý...bočnice je opravdu z koženky a konkrétně ta samá (aspoň černá určitě, šedou jsem zatím nesháněl) se dá sehnat, teď už mám kontakt i na vzorek se silnějším podkladem hodně podobným jako originál, cena normální, akorát je třeba si se sundáním a nandáním pohrát, jinak čalounice měla za chvilku celý díl vyměněný, je třeba šicí stroj, který prošije plast, který je přišitý dole a drží spodek ...koženka se tam prostě láme ať máš lift nebo ne
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 18:48
od pablo.gs
Tomanus píše:Ahojte také jsem toho hodně přečetl a mám na tebe dotaz. Po výměně předních pružin a zadních podložek jsi s autem nic nedělal ? Třeba delší brzdové hadičky prodloužené kabely k abs prodloužena táhla na senzory výšky delší tlumiče?
Jak jsem psal, vyměnil jsem pouze tlumiče. Přední šly delší rovnou s pérama, zadní při náročnějším křížení trochu bouchaly, tak jsem od Eliotta vzal prodloužené (Terrafirma). Ale s těma bouchajícíma jsem 2 roky jezdil. Jinak se nic nenastavovalo.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 17 kvě 2014 18:59
od pablo.gs
Tomanus píše:Už jsem to tu psal. Ale já mam 183 cm a do té sedačky na tom obrubníku se fakt nedálo moc dobře nastupovat i vystupovat. Podle mě by za chvilku šla kedačka do kelu.
A to neříkám o rodině to by asi nenastoupil nikdo
Jak to řešíte vi. Snad jenom nášlapy pomohou ale moc lidí je nepoužívá.
Mám 176cm, žena má do 165. Neříkám, že se do toho nasedá jako do osobáku, ale vylezeme tam oba bez problémů. Bočnice asi trochu víc trpí, chce to trochu cviku a nasedat víc k prostředku. Taky asi záleží na tom, kolik kilo se přes tu bočnici souká. Já mám 85kg a nepřipadá mě nějaká zničená.
Bočnice mám z kůže, nikoli z koženky. Měl jsem to rozdělaný a koženku poznám bezpečně. Kůži je dobrý alespoň 1x za rok natřít lanolínem, pak vydrží mnohonásobně víc. Kožence nic nepomůže, je to vlastně v podstatě nastříkanej hadr s nějakou mezivrstvou.
bumpstop, hydraulický doraz nápravy má to třeba karel na žabákovi, taktéž wingsáci na broukovi
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 říj 2014 20:21
od Acon
Aha, takže to plynulejšie zabrzdí náraz. Dobře to chápem?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 říj 2014 20:27
od Miky_CZ
presne tak:-)
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 říj 2014 20:38
od patrik
A hlavne je tam vidiet ako s vykaslali na upravu wataku. Pri vyveseni drzi naprava prave na nom , co je somarina.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 říj 2014 21:06
od Balú
no moznoze sa nan vykaslali ale ked si pozres o ktore auta sa jedna a co s nimi zvadzaju tak im evidentne funguju aj z watakom (su to tie turecke discovery)
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 říj 2014 08:23
od visby
patrik píše:A hlavne je tam vidiet ako s vykaslali na upravu wataku. Pri vyveseni drzi naprava prave na nom , co je somarina.
ked to auto najazdi vsehovsudy 5tis km za rok, tak im moze byt jedno ze menia wattak spolu s olejom;-)
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 říj 2014 10:17
od patrik
Balú píše:no moznoze sa nan vykaslali ale ked si pozres o ktore auta sa jedna a co s nimi zvadzaju tak im evidentne funguju aj z watakom (su to tie turecke discovery)
Poznam tie videa- ale aj tak si stojim za svojim . Po mojej uprave to funguje o poznanie lepšie - a hlavne viac vydrži !!!
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 říj 2014 15:54
od habakuk
Já mám zase zkušenost, že na životnost waťaku má přímou úměru stav tlumičů. Na starých tlumičích jsem ho dělal každý rok. Po výměně jak waťaku tak tlumičů mám dva a půl roku klid.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 říj 2014 16:03
od Hanys_a_Kaca
Vaťák vaťák, furt ho měníte, kromě toho že brutálně bouchá, tak mi funguje, stalo se vám někomu, že by nějak "selhal" ?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 říj 2014 16:07
od MadTom
Nedovedu si představit, co by se muselo stát, aby selhal. Leda by se utrhl šroub. Já už jsem ho taky měnil - tedy ty ložisko-pouzdra uprostřed, ale byly nejspíš ještě originál, tak to beru jako údržbu. Mě to bouchání drobátko štvalo. Stejně jako mě teď štve, že dvakrát opravovaný výfuk (jednou roztržený a podruhé smotaný) má neideální tvar a vyvešuje se ze závěsů a potom nechutně bouchá o rám.