Stránka 4 z 5

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 říj 2009 12:30
od PavelU
A před tím zhozením podložek mu to nekmitalo... :?:

Zkuste Jirko jezdit chvilku bez těch podložek, jestli to nepomůže tak bych možná měl tip... :wink:

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 říj 2009 16:29
od Land Jirka
Kmitalo, ale nebylo to skoro znatelné
Jakej tip Pavle?

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 říj 2009 16:36
od erik
ano. Nasi Defici nosi podzimni modu... kmitani koles. I muj je takovy rozechvely- hlavne v prave zatacce a pak musim pribrzdit anebo pridat. pak to zmizi.
Ted jsem prejizdel s podhustenyma gumama po silnici a kmitani bylo znatelne duraznejsi.... :hmm:

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 28 říj 2009 21:00
od MOPADŽI
Jak napsal Jirka: po všech těch peripetiích, to přestalo třepat...
Po montáži poloos atd. to je to tam kde na začátku, tzn. že někdy je to tak usilovné, že se auto nedá udržet skoro na silnici. Takže jedem od prvopočátku :twisted:

A jak napsal Karel, kolama to není :roll:

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 10 led 2010 16:47
od Honza S.
Tak já mám po problému - vyměnil jsem pneu i disky (nové BFG 235/85/16) a vše v pohodě. Doufám, že nebudu muset v dohledné době nic na podvozku měnit, protože Defender je koukám na toto téma velmi citlivý.... :(

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 26 dub 2011 16:09
od Miky_CZ
tak mam taky problem, sice na DI ale to je stejne, vibruje mi to do volantu mezi 70-80km/h, je jedno jestli mam zarazeno nebo ne, pri zrychlovani a zpomalovani se to neprojevuje tolik

kdyz jedu doprava vibrace ustanou, kdyz doleva zvetsi se

tudiz odhaduji neco na pravem kole, kola na tom jsou uz treti, za posledni dva mesice,
cepy na spojovacce nove, lozisko nema vuli, uz mi dochazi napady

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 26 dub 2011 16:45
od Johny R
Nechci kybicovat , ale ještě tu nikdo nepsal o tzv. prasklém kordu pneumatiky. To jsou ta výztužná kovová vlákna v gumě. Když kord praskne šíří se jako trhlina a postupně se trhají vlákna dál a pneu je oslabená. Když pak jedeš autem, tak do určité rychlosti se nic neděje, ale pak odstředivé síly udělají své, pneu se v rychlosti deformuje (vyboulí) a začne kolotoč. A podvozek může být úplně bez chyby. A na vyvažovačce se nic nepozná, protože ta nedosahuje takových otáček. A je to celkem běžná věc i na gumách "břichoplazů" (tedy starých nebo protektorech), natož když OFFroadíte po šutrech a dáváte gumám do těla. S novou gumou pak problém zmizí. :x Ciao!

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 26 dub 2011 16:47
od Miky_CZ
to ale neni zrovna muj problem na aute jsou uz treti gumy a druhe disky a problem porad stejny

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 26 dub 2011 17:08
od Johny R
Já jsem to téma četl celé, tak jsem to psal obecně pro všechny, páč z některých popisů mi to vyloženě sedělo. Jinak kdyby vaše "Ostravská klika" někam vyrazila, dali by jste vědět? Třeba SZ. Bydlím kousek od Vřesinské strže. Tak bych se strašně rád podíval na vaše LR!

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 dub 2011 14:24
od Ken
Miky_CZ píše:cepy na spojovacce nove
Čep na řídící tyči? Mně se jeho výměnou auto hodně uklidnilo.

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 dub 2011 14:26
od Miky_CZ
Ken píše:
Miky_CZ píše:cepy na spojovacce nove
Čep na řídící tyči? Mně se jeho výměnou auto hodně uklidnilo.
jsou tam dva, no tak zkusim vymenit jeste je ale spis to tipuju neco na tom kole kdyz doleva to nedela a dneska jeste jeden poznatek, kdyz poradne chytnu volant tak vetsinou to udrzim tak ze to nevibruje

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 dub 2011 15:57
od erik
jen at to nekdo konecne uz vyresi, bo ja to mam furt... nastesti jezdim 80-90 jen do servisu :D

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 dub 2011 16:33
od Jenda
Je to kombinace nastradanych vuli na vsech cepech rizeni v kombinaci s vetsim rozmerem pneu.
Dokud si na 100% nebudete jisty ze jste vule vyresili,nema smysl hledat jinde.
Takze kontrola,cepu,geometrie(na tu nezapominat) a v nekterych pripadech i rozsir.podlozek,poskozenych rafku a pneu.
Viz co napsal kolega.To ze guma vypada na oko v pohode,neznamena ze je :wink:
Dost pneu servisu ani ty nase velky kola neumi vyvazit,tam bych taky videl slabe misto.
H.

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 04 kvě 2011 22:54
od BigBang
a nedělá vám to tohle??? jen mě tak napadlo, protože stejnej problém řešili jeepáci.... :D

http://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 04 kvě 2011 23:39
od Luboš M.
BigBang píše:a nedělá vám to tohle??? jen mě tak napadlo, protože stejnej problém řešili jeepáci.... :D

http://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak tohle je masakr :shock: ...myslím že až takhle to nikomu nehází. Ještě mi napadlo co přidělat ma podvozek kameru a natočit co se dole děje. Točíte stejně každou hovadinu tak proč né čepy a nebo kardany

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 20 črc 2012 13:05
od luky4
Ke kmitání volantu kolem 65 km/h: Po výměně tlumiče řízení, nové páky řízení ( musela se rozbruskou rozříznout aby se stáhla z hřídele skříně řízení...) a dotažení ložisek předních kol je to O.K. NEKMITÁ! :D
Už jen to chce nasypat vyvažovací prášek do pneu, neboť nyní při rychlosti kolem 90km/h je na volantu znát mírné chvění, které přičítám tomu, že normální vyvažovačka velké a široké pneu neumí vyvážit na 100%.

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 20 črc 2012 13:14
od Tonny
mě stačila jednoduchá věc... jeden člověk ať drobet točí volantem doleva doprava a druhej se kouká zespoda, s tím že stačí dát přes čep ruku a když je v něm vůle, tak je to do dlaně cítit jak to v něm cvaká.. mně se třeba na defovi jednou za čas povolí tyč řízení a pak má vůli na šroubu... to ke kmitání volantu stačí... pak samozřejmě zkontrolovat vůle ložisek na kole, čepy a jejich ložiska na koulích...

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 22 črc 2012 08:58
od alux
Ja som mal ten isty problem na plosine, pri najazde na malu nerovnost auto sa cele rozkmitalo, po vymene panhardky za pevnejsiu bolo po probleme...

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 22 črc 2012 12:32
od komin
Mne to to tiez kmitalo tak vymenili capy riadenia a trozku to pomohlo ale az jak vymenili prevodku riadenia tak to prestalo uplne.

Re: Defender-kmitání volantu

Napsal: 27 črc 2012 11:17
od Rover
Mně kmitání volantu u Defa 110 taky trochu trápí, nemůžu najít logiku věci, někdy to dělá, někdy to nedělá, když to dělá nejvíc to dělá v 80km v mírné pravé zatáčce, náprava je dělaná (koule, ložiska), kuláky, tlumič řízení..., kola vyvážené na nulu... U Defa 90 se to ani nehne ale u stodesítky pořád něco...

Ještě přemýšlím zajet na vyvážení kol přímo na autě (na ose), kdysi mně to hodně pomohlo u starého VW Brouk, kde byly podložky a elektrony, na vyvažovačce se to vyvážilo, ale na autě to potom házelo... tenkrát to ale vyvážili přímo na autě a úplně to zmizelo... Kontakt je:

http://elicar.cz/vyvazovani-kol-na-ose/" onclick="window.open(this.href);return false;