Stránka 4 z 4

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 20:55
od Neklan
Ozval se mi přímo výrobce kotoučovek z Kanady a ptá se, jestli máme dobře nastavené zadní brzdy, protože pokud jsou příliš rozhozené, může tam jít příliš kapaliny dřív, než stihnou zareagovat ty přední, ale to je myslím mimo mísu, protože jednak z odvzdušňováků předních brzd při jejich otevření normálně kapalina teče a hlavně si myslím, že u dvouokruhového systému by to nemělo mít vliv.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 21:13
od tulda
Series neznám, mají bubnové brzdy samoseřizovací mechanismus opotřebení obložení ? Jak jsou zapojené okruhy ? Na jeden okruh předek a na druhý zadek, nebo do kříže, nepomohlo by dát na jeden okruh jeden buben a do kříže k němu kotouč + zpožďovací ventil na zadní buben a seřídit co nejmenčí vůli vzadu na bubnu ?

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 21:40
od Martin T
No jo, při otevřených odvzdušňovákách kapalina sice teče, ale nehýbe písty, tj. prostor za nimi má malý objem. Když odvzdušňováky zavřeš a písty se začnou roztahovat, objem se zvětšuje až přesáhne objem kapaliny, který je válec schopný vytlačit. Jinými slovy, objem kapaliny v části hlavního válce vyhrazený pro přední brzdy je menší než objem kapaliny nutné pro roztažení obou pístů.
Dvouokruhový systém musí mít vyrovnání tlaku mezi okruhy, takže co zmizí dozadu, může chybět vepředu.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 28 bře 2012 18:54
od Neklan
Aktualizoval jsem díly z S2A a S3 na prodej - je to tady: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false;