Stránka 4 z 5
Napsal: 12 čer 2008 00:18
od MartinMM
cenda111 píše:Mě to čas od času prostě zablokuje celý EAS!Jakého tlaku musí dosáhnout systém,aby vypnul kompresor?A kdy zas zapíná?
Presne to mi to delalo, vymenil sem snimace vysky mechy a kompresor a nakonec to byl ten snimac tlaku, jakej ma byt tllak nevim ale kdyz je snimac tlaku spatnej tak tlak ani nedrzi v okruhu- poznas to podle to ze kdyz nastartujes , tak trva nejakou dobu nez se mechy zacnou nafukovat coz je spatne - mechy se musi nafukovat hned a auto zvedat taky ,, kdyz ne tak neni v okruhu zadnej tlak a musi se cekat az vse kommpresor dofouka cca pet az deset minut
Napsal: 12 čer 2008 15:17
od ben
Hele ale u naftaku to trva dele nez se nafoukne ne?
Napsal: 12 čer 2008 16:10
od OC
ben píše:Hele ale u naftaku to trva dele nez se nafoukne ne?
Nemělo by. Proč leda?
Jinak hodně podrobně je to celé popsané třeba
tady.
Napsal: 12 čer 2008 18:23
od ben
No cetl jsem to na nemeckym foru. me to trva dlouho nez se zahreje motor( naftak se ohreje jen pohybem) potom uz je to v pohode, kdyz jedu a motor je teply tak kdyz dam vystupni pozici a zase naopak tak to jde celkem rychle.
Napsal: 12 čer 2008 18:27
od OC
Ale jak to souvisí s teplotou motoru?
Napsal: 12 čer 2008 19:04
od ben
No to kdybych vedel tak to reknu... Nevim no, ja ten EAS moc neznam...

Napsal: 12 čer 2008 23:15
od MartinMM
Je jedno ci je to benzin nebo nafta - me to trvalo drive dlouho jelikoz tlak se stracel pres zmineny ventyl a byli i spatne mechy , kdyz jsou mechy dobre a to znamena ze auto stoji nafoukane den noc a vice tak se i z polohy vystupovani musi nafukovat hned po nastartovani , kdyz ne tak tlak v systemu neni a musi se dofoukat a to pak trva , je pravda ze nekdy musim lehce pridat plyn jako by to cekalo na nejakej impuls ale zveda se to hned

Napsal: 16 čer 2008 11:55
od cenda111
Já teď když nechám auto v garáži padne mi na levé přední kolo!Občas počítač vyhodí hlášku "trvale vysoký tlak v systému" .Může to dělat to čidlo tlaku?Měchy mám dobrý,když odpojim konektory a nafouknu měchy tak drží týden v pohodě.
Napsal: 16 čer 2008 12:07
od MartinMM
cenda111 píše:Já teď když nechám auto v garáži padne mi na levé přední kolo!Občas počítač vyhodí hlášku "trvale vysoký tlak v systému" .Může to dělat to čidlo tlaku?Měchy mám dobrý,když odpojim konektory a nafouknu měchy tak drží týden v pohodě.
hlaska asi sama nezmizi?? musis na vymaz pocitacem?? ono se muze stat ze mech ikdyz se tvari dobrej tak je spatnej - me v lete drzeli nafoukane dobre ale stacilo aby prituhlo a fucel - je taky dulezite kdyz se zveda auto v servise mit mechy sfoukle v poloze na vystupovani nebo jet na zvedak kde je auto na kolech , ja to nevedel a nechal nafoukle a jeden mech se odstrelil , dali jsme ho sice spatky ale uz to nebylo nikdy ono - co se tyce tveho problemu tak se skus snekym domluvit at ti pujci ventylovy blok , ja ho vymenil celej a svum dal protiuctem , byl tam spatnej sice jen ten snimac tlaku ale vyslo to na stejne penize a mam klid - do te doby sem byl v servisu kazdej mesic na vymaznuti chyb.
Napsal: 16 čer 2008 12:16
od cenda111
Já mám tu hlášku teď smázlou a mám odpojenej kompresor!
Napsal: 16 čer 2008 12:18
od cenda111
A na kolik tě to vyšlo?A kde se to dá takhle spáchat?
Napsal: 16 čer 2008 12:36
od MartinMM
Proc mas odpjenej kompresor?? spachat se to da tady na foru - skus eliota - kdyz ho mit nebude tak urcite poradi nebo tu napis jestli ho nekdo nema a pak se skusit domluvit ja dal ten svuj a pet tacu - novej snimac by stal triapul ale musel bych do servisu a z vymenou by to stalo stejne
Napsal: 16 čer 2008 12:49
od cenda111
Aby pořád nefoukal kompresor,protože nevypíná.Prostě to blbne!Na diagnostice to psalo "trvale vysoký tlak v systému a chybí signál od pravého zadního kola" Tak jsme zjistili,že je přerušenej drát od čidla výšky!A mysleli si,jak pojedem na smáznutí chyby a bude vše v poho.Jenže teď to hlásí ještě pořád tu chybu "trvale vysoký tlak v systému" tak mám odpojenej kompresor,aby pořád nefoukal.A teď to ještě začalo padat na to levý přední kolo.To před tim nedělalo
Napsal: 16 čer 2008 13:14
od MartinMM
a jak foukas?? nebo nejezdis?? tak proc ti ten snimac nevymeni?? kdyz jim to hlasi PC? neni to velka polozka, idealni by bylo ale pujcit celej blok a otestovat to at mas jistotu
Napsal: 16 čer 2008 14:29
od cenda111
Já mám takovej tuning EAS,že si nafouknu kompresorem měch od měchu zvlášť!A může řvát jak chce!Zkusim někoho kdo mi to půjčí na odzkoušení!
Napsal: 16 čer 2008 16:32
od MartinMM
cenda111 píše:Já mám takovej tuning EAS,že si nafouknu kompresorem měch od měchu zvlášť!A může řvát jak chce!Zkusim někoho kdo mi to půjčí na odzkoušení!
AHA ty mas tu vychytavku taky si to musim rychle udelat kdyby nahodou

Napsal: 13 pro 2008 15:08
od cenda111
neví někdo jak sou zapojený vzduchové trubičky k měchům na EAS boxu?Možná mám trubičky přehozené.
Napsal: 13 pro 2008 16:35
od OC
Mělo by to (spolu se spoustou dalších podrobných informací) být ve
workshop manuálu. Za ty další podrobné informace ručím, konkrétně za toto ne (hledal jsem tam jiné věci).
Napsal: 17 pro 2008 17:24
od cenda111
tam to právě není
Napsal: 19 pro 2008 12:44
od lisaak
1 a 2 jsou k zadním měchům a myslím, že vrchní je levý (ale to je bez záruky), 3 a 4 jsou přední, ale ty jsem ještě nerozebíral tak nevím který je který.