Stránka 4 z 24
Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 12:36
od Rover
Já si teda hlavně myslím, že to byl osudový omyl, že se ty dva vůbec potkali... Tedy Tomáš a ta SIII...

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 12:45
od tomáš štěpnička
s tím souhlasím ,ale víc než toho že jsme se potkali lituji že jsem se kvůli tomu rozloučil s Arem

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 13:03
od David S.
Tome, je tolik kluků, co by tu SIII chtěli a třeba na ní nemají kačky.. a ta lítost kvůli Aru..

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 13:57
od tomáš štěpnička
já vím že zdejší členi mají trošku růžové brýle a LR je super a zbytek světa jsou křápy ,ale já zkusil obojí -a Aro je super
Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 14:05
od Martin_H
tomáš štěpnička píše:no zrovna minulý týden mi vlezl jeden smrk pod Chassi a vůbec ně nechtěl pustit dopředu ani dozadu

To máš z toho, že se snažíš vyjet hudlický vrch z jiné strany,než vede cesta

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 14:08
od tomáš štěpnička
po cestě tam totiž dojedu s Mondeem

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 14:13
od Martin_H
To je vidět, že vůbec nerespektuješ značku zákaz vjezdu, která se válí ulomená v příkopě

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 14:17
od tomáš štěpnička
z naší strany žádná taková značka není .
navíc když vezu v zimě zvěři jablka nebo v létě odvážím bordel na skládku co tam vyházeli neukáznění turisti ,tak se mi pěšky nechce a ani bych to neutáhl
pěšky chodím pouze se psem

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 14:21
od Martin_H
Na té naší straně se furt povaluje v křoví ...
Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 14:43
od Ostwind
tomáš štěpnička píše:z naší strany žádná taková značka není .
navíc když vezu v zimě zvěři jablka nebo v létě odvážím bordel na skládku co tam vyházeli neukáznění turisti ,tak se mi pěšky nechce a ani bych to neutáhl
pěšky chodím pouze se psem

chodíme pěšky jenom do auta

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 18:49
od eliott
Já mám staré ARO rád, měl jsem jich jeden čas asi 5

, z toho 2 pojízdné.
Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 19:06
od 1960SeriesII
To já mám radši ty své růžové brýle

Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 19:16
od Rover
No ono hlavně třeba takový terén co tam jezdí ten gazík v blátě tak projede běžný rumunský občan s Dáčií na zimákách...
Re: další existence SIII
Napsal: 06 bře 2015 23:55
od tomáš štěpnička
to je přesně vidět kolik o tom víte ......to není GAzík .....to je Aro

ale to je jedno
a nejezdil se s arem jen tento terén

to bylo jen jediné foto které bylo po ruce
o tom jak ten podvozek chodí v terénu se nebudu rozepisovat,ale jednoduše trochu jinde než serie a navíc a hlavně ....něco vydrží

Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 07:39
od eliott
tomáš štěpnička píše:to je přesně vidět kolik o tom víte ......to není GAzík .....to je Aro

ale to je jedno
a nejezdil se s arem jen tento terén

to bylo jen jediné foto které bylo po ruce
o tom jak ten podvozek chodí v terénu se nebudu rozepisovat,ale jednoduše trochu jinde než serie a navíc a hlavně ....něco vydrží

No, s tím posledním bodem si dovolím nesouhlasit

další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 07:59
od Rover
Koukám že můj dloubanec s gazíkem a dáčií zafungoval...

samozřejmě je jasný že to je áro v lehkým tuningu v těžkým terénu...
Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 19:54
od tomáš štěpnička
měl jsem na aracké napravy a převodoku napojeno téměř 300Nm,k tomu dost tvrdé zacházení a nikdy žádný problém
Lr převodovka mi přijde na hranici možností i s tím vydechlím origo Motorem
ale i LR má své výhody......třeba kabina je trochu civilizovanější ?nebo karburátor u S3 je funkčnější než u ara
Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 20:15
od eliott
tomáš štěpnička píše:měl jsem na aracké napravy a převodoku napojeno téměř 300Nm,k tomu dost tvrdé zacházení a nikdy žádný problém
Lr převodovka mi přijde na hranici možností i s tím vydechlím origo Motorem
ale i LR má své výhody......třeba kabina je trochu civilizovanější ?nebo karburátor u S3 je funkčnější než u ara
Já tam měl Jikov 35 SOP a jezdil jsem za 14l. Mě tam chyběly redukce, ale celkově moc hezké ježdění. Poloosu jsem nikdy nelousknul, ale vzhledem k tomu, na jakých jsem tehdy jezdil gumách, se není čemu divit

Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 20:22
od tomáš štěpnička
já tam dal redukčku z 240tky

redukovaná tři to brala z místa kdykoliv na kolech z UNC a to jsem tam měl rychleší diffy z 240tky
Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 20:33
od eliott
Takový tuner jsem zase nebyl, měl jsem sériovku. To jsi ale musel otočit nápravu, ne? pamatuji si, že jen tak to nešlo, diferák byl na druhé straně.