Stránka 4 z 9
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 06 bře 2014 20:25
od Benjamin
Kokesek píše:Acon píše:V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?
drive se zamkne.
Opravdu?? Já když jsem zkoušel nějaký chip (přiznám se, že to byla jednotka z nachipovaného auta, kde původ chipu byl neznámý) před dvěma lety na svojí DII Td5 tenkrát ještě se standardním měničem, tak jsem tedy poznal, že jde motor mnohem ochotněji do otáček, nicméně většina navýšeného výkonu se ztrácela v převodovce a pokud si dobře pamatuji, tak dříve tedy měnič nezamykal a bylo to pro mne zklamání. Z toho jsem tenkrát vyvodil, že u DII Td5 v automatu má chip opravdu smysl pouze zároveň s přechodem na medium měnič (který tedy určitě doporučuji, ale o tom už tu bylo napsáno jinde spousty)...
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 06 bře 2014 20:53
od Klouda
Super, dík za odpovědi. Na spotřebu taky moc jezdit neumim, ale zajímalo mě to k vůli dennímu ježdění do práce. Asi do toho taky zkočim

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 09 bře 2014 15:50
od Kokesek
Benjamin píše:
Opravdu?? Já když jsem zkoušel nějaký chip (přiznám se, že to byla jednotka z nachipovaného auta, kde původ chipu byl neznámý) před dvěma lety na svojí DII Td5 tenkrát ještě se standardním měničem, tak jsem tedy poznal, že jde motor mnohem ochotněji do otáček, nicméně většina navýšeného výkonu se ztrácela v převodovce a pokud si dobře pamatuji, tak dříve tedy měnič nezamykal a bylo to pro mne zklamání. Z toho jsem tenkrát vyvodil, že u DII Td5 v automatu má chip opravdu smysl pouze zároveň s přechodem na medium měnič (který tedy určitě doporučuji, ale o tom už tu bylo napsáno jinde spousty)...
to si aspon poznal ze je menic KO. pokud by byl dobry tak se zamkne drive.
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 09 bře 2014 19:44
od Acon
Mám medium menič, tak by to malo zmysel no menič zamyká na základe čoho? Nie je to na základe nejakého impulzu RJ prevodovky? Že skrátka pustí do meniču vyšší tlak oleja aby sa zamkol? Lebo určite sa nezamyká len tak, sám od seba. Alebo ten chip nejako informuje aj RJ prevodovky....
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 10 bře 2014 18:26
od Kokesek
je to zpusobeno tim ze jednotka dosahne drive pozadovaneho kroutaku pro jednotku automatu. A ten se pocita podle nejakeho algoritmu je to virtualni.
poznas to jednoduse tak ze projedes kopec pod plynem a cekas kdyz podradi. nebo kolik musis jet aby nepodradil. no a jak to nacipujes tak vetsinou uz nepodradi vubec nebo se to posune o 10-15km/h.
To je proto ze jednotce automatu staci virtualni kroutak (citi ze ma silny motor) posle signal zamkni (lockup) uz mi staci.
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 12 dub 2014 09:11
od hifi
tak uz mam aj ja aj Balú posilu v ECU.
nie som ziadny expert na motory, ani sa nejako nezapodievam meditaciou okolo motorov, mam auto lebo v dnesnej dobe je potrebne ho mat a mam D2 lebo som sa do nej zamiloval a aj ked ma svoje dni je moja a mam ju rad
peto mi pridal 15% a samozrejme sa z auta nestala hned raketa, ale popri tom co som pisal vyssie som ten rozdiel naozaj zbadal aj ja - laik. prevodovka naozaj zacala radit o nieco kultivovanejsie a presne ako vravel peto ze az opadne osial z chipovania (ked sme vzruseni a tlacime na plyn zistit aku to ma silu) po vrateni ku beznemu dennemu stylu jazdenia som naozaj spokojny. je citit ze motor ma vacsiu silu, radi velmi pekne a napriklad 4 zamyka o nieco skor a drzi zamknuta ovela dlhsie (do nizsich rychlosti) ako predtym, resp. naozaj do kopca podradi na 3 neskor. myslim ze v kombinacii s medium menicom by to bolo to prave orechove.
ja som za seba spokojny, peto je naozaj odbornik, vie co robi a robi to dobre. komunikacia s nim je perfektna, dohoda terminu a casovanie navstevy na jednotku. takto si predstavujem zivot, dnes je uplna rarita stretnut cloveka s ktorym sa da bez problemov komunikovat, dohodnut, ale hlavne dohodu dodrzat a byt dochvilny. dohodli sme sa tyzden dopredu na konkretnom datume a case, my sme prisli presne na cas a on tam bol kde mal byt, mal vsetko pripravene a nemuseli sme ho nikde nahat a cakat.

diky
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 12 dub 2014 09:16
od Balú
súhlasím a podpisujem sa aj ja

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 08 kvě 2014 03:02
od iYary
Musim potvrdit slova hifi a ikdyz balu nebyl moc vyrecny tak i jeho
Defik jde opravdu lepe za plynem, chod je takovy klidnejsi neni to takovy rumpal.
Rojezdy jsou taky lepsi.
Ten kluk vi co dela ....... kokesku dik.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 08 kvě 2014 05:54
od Kokesek
iYary píše:Musim potvrdit slova hifi a ikdyz balu nebyl moc vyrecny tak i jeho
Defik jde opravdu lepe za plynem, chod je takovy klidnejsi neni to takovy rumpal.
Rojezdy jsou taky lepsi.
Ten kluk vi co dela ....... kokesku dik.


Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 08 kvě 2014 15:36
od aladin73
iYary píše:Musim potvrdit slova hifi a ikdyz balu nebyl moc vyrecny tak i jeho
Defik jde opravdu lepe za plynem, chod je takovy klidnejsi neni to takovy rumpal.
Rojezdy jsou taky lepsi.
Ten kluk vi co dela ....... kokesku dik.

taky souhlasím

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 08 kvě 2014 23:38
od Josef-Z (Jugin)
Co chip EDC na 300TDi? Nebo nějaký způsob na poladění

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 09 kvě 2014 01:36
od Kokesek
Josef-Z (Jugin) píše:Co chip EDC na 300TDi? Nebo nějaký způsob na poladění

neni problem...co tam mas za cislo ....tohle? AMR6228. BOSCH 0281001352
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 12 kvě 2014 22:04
od Josef-Z (Jugin)
EDC Bosch 0281001443
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 13 kvě 2014 11:25
od Kokesek
Josef-Z (Jugin) píše:EDC Bosch 0281001443
to je to same je tam hodne zamen...
AMR5623, ERR6363, ERR5985,AMR6228
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 13 kvě 2014 13:04
od Josef-Z (Jugin)
Kokesek píše:Josef-Z (Jugin) píše:EDC Bosch 0281001443
to je to same je tam hodne zamen...
AMR5623, ERR6363, ERR5985,AMR6228
Máš něco v nabytce jak čipnout o kolik a jak?

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 13 kvě 2014 21:42
od Kokesek
Josef-Z (Jugin) píše:Josef-Z (Jugin) píše:EDC Bosch 0281001443
Máš něco v nabytce jak čipnout o kolik a jak?

Neco mam hotove. Je treba to dat do stroje na TEST
Akorat mam tedka problem s casem....
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 16 kvě 2014 19:36
od Josef-Z (Jugin)
Tak až bude něco vyladěné, dej vědět
Předpokládám že postup úprav jednotky bude podobný jako u TD5?
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 30 kvě 2014 17:16
od nico
Pripajam sa do radu dakujucich,
po par tyzdnoch s chipom na ceste i mimo mam skusenosti len pozitivne. Narast vykonu citelny, menic sa zamkne skor /mestske rychlosti 60, 80kmh ide pod 2000ot., takze chod je taky kultivovanejsi.../, spotrebu zatial neriesim, lebo sa tesim
Takze Peto, velky velky dik

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 16 čer 2014 22:18
od Kokesek
Josef-Z (Jugin) píše:Tak až bude něco vyladěné, dej vědět
Předpokládám že postup úprav jednotky bude podobný jako u TD5?
Ahoj tak mam odladene muzes se stavit...
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Napsal: 21 črc 2014 20:44
od Josef-Z (Jugin)
Asi si budu muset naplánovat malí výlet

Máš nějaký graf výkonu, jen tak pro zajímavost?