Re: Jak je to s díly na SI?
Napsal: 14 srp 2011 10:07
Vyměněný motor a nápravy z S2. To jste mi s Krytenem říkali - moc si to po tom Cideru nepamatuji ale budiž. To je věc, se kterou jsem ochoten já i Michal žít.
Ne však s tím, že auto je tak zásadně nabourané, má převodovku z S2, křivý rám na výměnu, cross member z dvojky, jeden blatník z 88, druhý z 86, kapotu z 88 atd, což jste mi zatajili. Jestli vědomě nebo ne, je dnes jedno, byl jsem však uveden v omyl. Jak to případně správně právně vyložit bude již možná práce pro někho jiného. Jakou roli v tom hrál Jakub nevím, možná mi to vysvětlí. Tak nějak mu pořád věřím. Takhle zbastlený, ale hlavně nabouraný auto by měl poznat každej, kterej v tomto oboru trochu dělá. U této S1 na to ale jako zázrakem přišel Michal, povoláním geodet...a to je zarážející.
Píšeš Luboši, že jsi tyto skutečnosti nevěděl. Když to teď tedy konečně víš, jak se zachováš? Jako autohandlíř-bazarista, který dává záruku na ojetinu 10metrů od bazaru a při případné reklamaci si vypíná telefon, posílá zákazníka "někam", nebo se díky českému bezzubému soudnímu systému klidně soudí? Nebo naopak...jako čestný člověk, který ví, že tímto jednáním, třebas i nevědomě tak zásadně poškodil kupujícího?
Proto se tě zde na tomto fóru ptám, jestli jsi ochoten:
1. Vzít si auto zpátky a vrátit kupní cenu (samozřejmě ti jej tam nechám dopravit)
2. Vrátit část kupní ceny a tím dorovnat prodejní cenu na cenu běžnou za podobný stav. (Michal mi bohužel díky zmiňovaným skutečnostem veze auto zpět do Prostějova).
Tak jsem zvědav jak se zachováš... ty nevinnej a čestnej hrdino!
Ne však s tím, že auto je tak zásadně nabourané, má převodovku z S2, křivý rám na výměnu, cross member z dvojky, jeden blatník z 88, druhý z 86, kapotu z 88 atd, což jste mi zatajili. Jestli vědomě nebo ne, je dnes jedno, byl jsem však uveden v omyl. Jak to případně správně právně vyložit bude již možná práce pro někho jiného. Jakou roli v tom hrál Jakub nevím, možná mi to vysvětlí. Tak nějak mu pořád věřím. Takhle zbastlený, ale hlavně nabouraný auto by měl poznat každej, kterej v tomto oboru trochu dělá. U této S1 na to ale jako zázrakem přišel Michal, povoláním geodet...a to je zarážející.
Píšeš Luboši, že jsi tyto skutečnosti nevěděl. Když to teď tedy konečně víš, jak se zachováš? Jako autohandlíř-bazarista, který dává záruku na ojetinu 10metrů od bazaru a při případné reklamaci si vypíná telefon, posílá zákazníka "někam", nebo se díky českému bezzubému soudnímu systému klidně soudí? Nebo naopak...jako čestný člověk, který ví, že tímto jednáním, třebas i nevědomě tak zásadně poškodil kupujícího?
Proto se tě zde na tomto fóru ptám, jestli jsi ochoten:
1. Vzít si auto zpátky a vrátit kupní cenu (samozřejmě ti jej tam nechám dopravit)
2. Vrátit část kupní ceny a tím dorovnat prodejní cenu na cenu běžnou za podobný stav. (Michal mi bohužel díky zmiňovaným skutečnostem veze auto zpět do Prostějova).
Tak jsem zvědav jak se zachováš... ty nevinnej a čestnej hrdino!