Stránka 4 z 10

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 03 čer 2011 00:08
od patrik
RudaK píše:
Rosi píše: 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? .
1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.
2) Někdo říká,že na asfaltu ( tvrdém povrchu ) cvaká 8 z 10 .Asi mám ten 9 nebo 10 - necvaká .
3) Největší nevýhoda je,že nepoznáš prasklou jednu poloosu - prostě to stále jede než praskne i druhá.
To znamená ,že v terénu je to výhoda tam,kde je potřeba a obráceně,kde je lepší bez uzávěrky,tak to je nevýhoda - přeci jen je stále zaplý ( na tvrdém povrchu nemá žádný problém )
Tohle řešení si musí rozhodnout každý soudruh sám ..... :Sorry: 100% je to,že Locker nikdy nefučí a nepotřebuje ani kompresor a ani obsluhu,ale ......všechno má své pro i proti a proto jsou odpůrci i zastánci :star :ty jeden...: tak jak u všeho ostatního
la mam ARB a už som odstranil je neduhy - sam spokojny :Pohoda:

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 03 čer 2011 07:29
od Miloš II
1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.
2) Někdo říká,že na asfaltu ( tvrdém povrchu ) cvaká 8 z 10 .Asi mám ten 9 nebo 10 - necvaká .
3) Největší nevýhoda je,že nepoznáš prasklou jednu poloosu - prostě to stále jede než praskne i druhá.



No to je Rudo všechno hezký, ale měl bys taky napsat, že ačkoliv" nikam nejezdíš" tak máš ten nesmrtelnej TT zakousnutej a serou ne něj mouchy...... :ty jeden...: :ty jeden...: MIloš II

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 03 čer 2011 18:54
od RudaK
Miloš II píše: No to je Rudo všechno hezký, ale měl bys taky napsat, že ačkoliv" nikam nejezdíš" tak máš ten nesmrtelnej TT zakousnutej a serou ne něj mouchy...... :ty jeden...: :ty jeden...: MIloš II
No nevím jestl na něj serou mouchy,TT mám stále funkční na přední nápravě,akorát v Lockeru v zadní nápravě bylo trochu vody v difecu ( nemělo to nic s TT společného ) Pravda je ta,že není z Austrálie nebo z Anglie namontovanéj :chuckle ,tak možná špatný olej,že neumí tu vodu vytlačit ven. Nikde sem nebyl,akorát v metru vody ..... :D
p.s. Znovu odkazuju na Ivana Jezberu,který je má namontované a jezdí ......bez problémů a bez kompresoru a taky Sloon :mrk co teda vím,ale s TC.
To bych se zase mohl já zeptat,proč si měl s těma difecama furt problémy než se na ně podíval Pešlík .... :rofl Asi to montoval nějaký specialista.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 04 čer 2011 09:13
od Jenda
...Rudo neverim ze si jel v metru,to bych musel vedet zes byl v praglu :mrgreen:

No a co tohle,KAM je taky mozna volba-http://www.kamdiffs.com/four_by_four.ph ... ink=LSD738
Ma s tim nekdo zkusenost?
H.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 05 čer 2011 21:05
od Neklan
Locker v Serii v pohodě, auto je hlučné jako každá Serie, takže o nějakém cvakání nemůže být ani řeč, akorát občas v hodně prudké zatáčce na asfaltu povolí trochu později než by měl a s autem to trochu škubne, ale o tom se už tady psalo a děje se to zřídkakdy. Takže spokojenost. Nedokážu si představit, že bych do Serie tahal nějaký rozvod stlačeného vzduchu nebo kabely v případě KAM-diffu.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 06 čer 2011 07:50
od Jenda
....ja se zminoval vseobecne o KAMu automatu.Predpokladam ze uzaverky do serii uplne beznou zalezitosti nejsou.
Takze to bylo mysleno na ,,ostatni" pouivane odrudy L.R. :wink:
H.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 10 črc 2011 19:56
od Gobey
sice trochu mimo téma, ale tady je pěkně vysvětleno jak se chová auto bez špéry / elektronický protiskluz / špéry:

http://www.youtube.com/watch?v=C2wkW05P ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=YNFacsKn ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

H.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 14 srp 2011 19:59
od mrazík
No,musím se taky podělit o zkušenosti se samosvorem. Nechal jsem si před letošním Rumunskem na svýho defíka namontovat do přední nápravy ASATB od Ascrofta (levnější kopie TT od Detroita), a musím říct že fungoval naprosto super. Sice jsem vůbec nevěděl jestli spínal nebo nebo ne, protože se to nedalo poznat, ale pořád jsem jel, tak asi jo. A když jsem se někde začal zahrabávat, tak se mi prej přední kola točily obě najednou. Otázka bude spíš s životností, protože jsem po 3 tis. km. vypustil z diferáku ,,stříbro". Po týdnu další výměna, a zas to samý. Zatím žádné pazvuky z toho slyšet nejsou, ani se to nehřeje. Tak uvidím jestli se to ,,zabíhá", nebo se to ,,sere". Určitě dám vědět.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 31 říj 2011 08:13
od Miky_CZ
tak jsem v sobotu poprve otestoval zadni samosvor axle lock od matuleeho ze vsetina a jsem nadseny, cela jizda byla takova pohodovejsi, stacila redukovana dvojka a projel sem prakticky vsechno

az na kolej na zacatku lesa, kde minule sem zapadl hned na zacatku, tetokrat sem ji skoro dal ale malo sem se rozjel a s nohou v orteze sem ani nedokazal auto rozhoupat na jednicku a zpatecku ale nastesti me will a alca vytahli:-)

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 31 říj 2011 08:25
od Bebop
Miky na kolik tě ten samosvor vyšel?? Taky jsme na něj koukal..

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 31 říj 2011 08:27
od Miky_CZ
cca 12, kdyz budete aspon dva tak 11

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 31 říj 2011 08:46
od Bebop
Tak to je dobrý.. :yes

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 31 říj 2011 08:48
od Miky_CZ
no a ted jeste nasetrit na true track dopredu a budu spokojeny:-)

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 02 lis 2011 10:36
od kocisek
ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 02 lis 2011 10:41
od Miky_CZ
kocisek píše:ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?
pri plnem rejdu je treba jet na jednicku a to bud at motor tahne anebo brzdi, kdyz jedu v plnem rejdu na spojku nebo neutral tak to dela bordel, taktez pri ostre zatacce (temer plny rejd) kdyz preradim tak to dela taky takove skarede zvuky

uz se pomalu ucim parkovat na kvalt a radit az za zatackou

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 02 lis 2011 10:42
od Miky_CZ
Miky_CZ píše:
kocisek píše:ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?
pri plnem rejdu je treba jet na jednicku a to bud at motor tahne anebo brzdi, kdyz jedu v plnem rejdu na spojku nebo neutral tak to dela bordel, taktez pri ostre zatacce (temer plny rejd) kdyz preradim tak to dela taky takove skarede zvuky

uz se pomalu ucim parkovat na kvalt a radit az za zatackou
edit: za zatackou je blby popis, v zatackach o ni nevim akorat kdyz vyjizdim z vedlejsi na hlavnia rozjizdim se tak je treba radit az jsem narovnany

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 03 lis 2011 18:22
od kocisek
presne ako piše miki v normalnych zakrutach pri jazde po ceste je to ok ale napriklad ked sa rozchadzam z križovatky tak musim radit až ked sa zrovnam inač je to hruza alebo ked vchadzam do dvora a chcel by sa zatočit na neutrale tak to je des ale asi to robi každa uzaverka od matošku takže klidek a pevne nervy snad sa niečo nerozbije :nech :nerd

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 03 lis 2011 18:48
od Acon
Ja som sa krátko odviezol na tej Ivanovej DII TT na oboch nápravách a pokial ide o jazdu, tak človek vôbec nevie, že to tam je. Ani pri otáčaní na mieste, skrátka vôbec.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 04 lis 2011 05:56
od Hubert
Ale TT nelze srovnávat s DL. Je to něco úplně jiného.

Re: automaticke uzaverky diferencialu

Napsal: 04 lis 2011 06:17
od Land Jirka
Miky_CZ píše:
kocisek píše:ja ju mam už rok celkom spokojenost ale pri pomalej jazde v ostrej zakrute to dava rany jak blazen alebo pri preradeni pri nižšich rychlostiach ož mi to matule aj opravoval ale stale to neni ono miki robi to aj tebe taky ramus?
pri plnem rejdu je treba jet na jednicku a to bud at motor tahne anebo brzdi, kdyz jedu v plnem rejdu na spojku nebo neutral tak to dela bordel, taktez pri ostre zatacce (temer plny rejd) kdyz preradim tak to dela taky takove skarede zvuky

uz se pomalu ucim parkovat na kvalt a radit az za zatackou
Mám uzávěrku od Matuleho za Vsetína už několik let na D1 taky a dělá to samé.
Když jedu pomaličku na silnici do prudké zatáčky a auto ani netáhne a ni netlačí, tak uzávěrka neví, jestli se má rozepnout, nebo ne.
Nakonec zarachotí udělá nepříjemnou ránu a rozepne se.