Portalove napravy
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Portalove napravy
a postupuje
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Portalove napravy
Jo pozorně to sleduju, jde mu to od ruky... počkáme na výsledek.
Už radši na nic...
Re: Portalove napravy
Tak se nám to drobet posunulo...
http://eshop.jp-axles.cz/servis-vozidel ... -REDUKTORY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://eshop.jp-axles.cz/servis-vozidel ... -REDUKTORY" onclick="window.open(this.href);return false;
Už radši na nic...
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Portalove napravy
Ale Matulee se nějak zasek. Mám u něj už od léta věci a nic se neděje.
Zato od Honzy Prokůpka jdou první reduktory přímo na LR na moje auto. Takže je budu tak trochu testovat.
K
Zato od Honzy Prokůpka jdou první reduktory přímo na LR na moje auto. Takže je budu tak trochu testovat.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Portalove napravy
V tvém případě to znamená ničit, ne ?Sláma Karel píše: Takže je budu tak trochu testovat.
K
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Portalove napravy
Si sa nepochvalil ked sme boli spoluSláma Karel píše:Ale Matulee se nějak zasek. Mám u něj už od léta věci a nic se neděje.
Zato od Honzy Prokůpka jdou první reduktory přímo na LR na moje auto. Takže je budu tak trochu testovat.
K
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Portalove napravy
No ještě je nemám, že. Od Matulee jsem je měl také slíbené.
Ale Honzu znám velmi době a dlouho, takže věřím, že to dopadne.
Otázka je jak dlouho mi vydrží.
K
Ale Honzu znám velmi době a dlouho, takže věřím, že to dopadne.
Otázka je jak dlouho mi vydrží.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Portalove napravy
to je budeš testovat na Mamuťátku
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Portalove napravy
Na jeho bráchovi.libar píše:to je budeš testovat na Mamuťátku
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Portalove napravy
tak jsem pochopil že na LR u nás s tím ještě nikdo nemá zkušenosti mimo Honzy Toomicha....
tak je asi zbytečné se ptát jak se to chová na cestě? zda to je jako na lodi, jestli se tím i snižuje rychlost vzhledem k bezečnosti, jak je to s uvedením do provozu vzhledem k zapsání do VTP, co všechno je potřeba ještě doplnit nad rámec odkazu a jak to cca vychází dále finančně, vzhledem k tomu že pevnostní ARB náprava se tady někde prodává za 40.000 tak ta cena 120 není zas až tak přemrštěná, i když je to pořád ranec.... a spousty a spousty dalších otázek bych měl.... :-D
dokáže někdo odpovědět fundovaně nebo aspoň pospekulovat? :-D
tak je asi zbytečné se ptát jak se to chová na cestě? zda to je jako na lodi, jestli se tím i snižuje rychlost vzhledem k bezečnosti, jak je to s uvedením do provozu vzhledem k zapsání do VTP, co všechno je potřeba ještě doplnit nad rámec odkazu a jak to cca vychází dále finančně, vzhledem k tomu že pevnostní ARB náprava se tady někde prodává za 40.000 tak ta cena 120 není zas až tak přemrštěná, i když je to pořád ranec.... a spousty a spousty dalších otázek bych měl.... :-D
dokáže někdo odpovědět fundovaně nebo aspoň pospekulovat? :-D
...take it easy....
Re: Portalove napravy
do TP tyhle dělaný nedostaneš, dají se koupit z Německa TUV schválený, který se dají zapsat do techničáku, ale ty stojí mám ten pocit kolem 400...lukes píše:tak jsem pochopil že na LR u nás s tím ještě nikdo nemá zkušenosti mimo Honzy Toomicha....
tak je asi zbytečné se ptát jak se to chová na cestě? zda to je jako na lodi, jestli se tím i snižuje rychlost vzhledem k bezečnosti, jak je to s uvedením do provozu vzhledem k zapsání do VTP, co všechno je potřeba ještě doplnit nad rámec odkazu a jak to cca vychází dále finančně, vzhledem k tomu že pevnostní ARB náprava se tady někde prodává za 40.000 tak ta cena 120 není zas až tak přemrštěná, i když je to pořád ranec.... a spousty a spousty dalších otázek bych měl.... :-D
dokáže někdo odpovědět fundovaně nebo aspoň pospekulovat? :-D
zpomalení je nutné z toho důvodu že olej v reduktoru se hřeje a když by jsi s tím letěl po dálnici 160 500km, tak by jsi celý reduktor zapekl... nehledě na vysoký otáčky koleček v reduktoru...
zavolej Honzovi Prokůpkovi (JP Axles) a pobav se s ním o tom... když jsem mu to okukoval na závoďáku a ptal se ho jak to dostat pod LR, tak Honza má vymyšleno že ti zůstanou tvé nápravy, jen se z nich sundají náboje, místo nich se dají reduktory, do nich pevnostní poloosy a klouby + nějaké úpravy, hadičky atd.... a je v podstatě hotovo... výhodu to máš že ti zůstanou tvé diferáky, takže kdo má špéry nemusí kupovat jiné... ale už si nepamatuju jak to má s brzdama
ještě zavolej Honzovi Toomichovi (toomich.cz), ten tam má celé nápravy a teď si nepamtuju z čeho, jestli Volvo nebo Unimog... ty mají tu výhodu že Honzovi opravdu fungují na 110 Defendru, kterej je asi 3x težší než Honzův závoďák....
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 424&type=3
každý šel trošku jinou cestou, každá má své, záleží na co to budeš používat, co od toho očekáváš a kolik na to máš peněz...a že to bude tak i tak stát přes 100...
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Portalove napravy
Kdy bude testování, začíná se mi to líbit...Sláma Karel píše:No ještě je nemám, že. Od Matulee jsem je měl také slíbené.
Ale Honzu znám velmi době a dlouho, takže věřím, že to dopadne.
Otázka je jak dlouho mi vydrží.
K
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Portalove napravy
Honza tam má nápravy myslím z volva C303....
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24 čer 2009 23:09
Re: Portalove napravy
právě jsem uveřejnil další sadu informací o reduktorech - portálových nápravách
více na http://eshop.jp-axles.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Věci kolem vývoje se průběžně mění, jak přichází problémy,ale nyní je kompletně zpracovaná technická dokumentace pro výrobu na nápravy LR, Toy a Nissan ve dvou různých převodech.
I když proběhlo řekl bych důsledné testování na jeepu, je pravda, že auto je lechké. Na druhou stranu ta dynamika, skoky a nárazy do balvanů a pod., dle mého u běžného auta neuděláte.
Přes to jsou nové reduktory podstatně pevnější.
V reduktorech jeep je použit běžný materiál, ozubení široké 54mm (i to je více než u Volva). Současné ozubení má 70mm, podstatně lepčí materiál a vlivem korigovaného zubu a vhodnějšího úhlu zubu podstatně větší únosnost. Navíc kola budou broušená.
Ozubení není možné zničit. Pokud se vyskytne problém s tímto ozubením, přistoupím k variantě výměny v prodaných reduktorech za šikmá kola, obal je na to nyní postaven a navrhnut. Stačí vyměnit ložiska a je možné šikmé ozubení nasadit. To ale nenastane. Vždy praskne něco jiného. Viz můj popis na stránkách.
Vše - skoro vše bude kryto zárukou na zlomení. Samozžejmost je možnost koupit jaký koli Nd, nebo si jej na expedici půjčit.
Výroba bude z počátku 2 sady. Jednu bude mít Karel, jednu já na Toyotě. Pro přesnou představu o ceně, logistiky s dodavateli a tak
Mám kompletní 3D modely, včetně detailní dokumentace o časech výroby na CNC strojích a pod. U
Poté bude zadána výroba pro 10 vozidel. Když jsem jednal s dodavatelem, který bude obal na těchto strojích vyrábět, celou dobu jsem se těšil, až tak dokonalý produkt budu mít na své toyotě. Ozubení ani nemluvě.
Tyto moje reduktory umožní i centrální dofukování.
Jako příslušenství bude možné zvolit pevnostní soukolí do diferenciálu s obráceným sklonem zubů a tak.Ale to znáte.
Tento redukor bude pevnostně a nájezdem km a tichosti v jiné úrovni než konkurenční produkty, pokud jsou konkurenční..
Myslím, že se můžete už jen těšit a přemýšlet
Pokud přijedete na MČR v dubnu do Žatce, uvidíte tam reduktory již na mé toyotě a můžete se svést..
A nakonec, podstatná, možná ta nejpodstatnější věc, je celkový převod. Volvo má 6:1 a auto na mega kolech jede max.120 v omezovači. Můj převod je volitelný, např. 4.3:1. Takže na 35pneu ideální.
H.
více na http://eshop.jp-axles.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Věci kolem vývoje se průběžně mění, jak přichází problémy,ale nyní je kompletně zpracovaná technická dokumentace pro výrobu na nápravy LR, Toy a Nissan ve dvou různých převodech.
I když proběhlo řekl bych důsledné testování na jeepu, je pravda, že auto je lechké. Na druhou stranu ta dynamika, skoky a nárazy do balvanů a pod., dle mého u běžného auta neuděláte.
Přes to jsou nové reduktory podstatně pevnější.
V reduktorech jeep je použit běžný materiál, ozubení široké 54mm (i to je více než u Volva). Současné ozubení má 70mm, podstatně lepčí materiál a vlivem korigovaného zubu a vhodnějšího úhlu zubu podstatně větší únosnost. Navíc kola budou broušená.
Ozubení není možné zničit. Pokud se vyskytne problém s tímto ozubením, přistoupím k variantě výměny v prodaných reduktorech za šikmá kola, obal je na to nyní postaven a navrhnut. Stačí vyměnit ložiska a je možné šikmé ozubení nasadit. To ale nenastane. Vždy praskne něco jiného. Viz můj popis na stránkách.
Vše - skoro vše bude kryto zárukou na zlomení. Samozžejmost je možnost koupit jaký koli Nd, nebo si jej na expedici půjčit.
Výroba bude z počátku 2 sady. Jednu bude mít Karel, jednu já na Toyotě. Pro přesnou představu o ceně, logistiky s dodavateli a tak
Mám kompletní 3D modely, včetně detailní dokumentace o časech výroby na CNC strojích a pod. U
Poté bude zadána výroba pro 10 vozidel. Když jsem jednal s dodavatelem, který bude obal na těchto strojích vyrábět, celou dobu jsem se těšil, až tak dokonalý produkt budu mít na své toyotě. Ozubení ani nemluvě.
Tyto moje reduktory umožní i centrální dofukování.
Jako příslušenství bude možné zvolit pevnostní soukolí do diferenciálu s obráceným sklonem zubů a tak.Ale to znáte.
Tento redukor bude pevnostně a nájezdem km a tichosti v jiné úrovni než konkurenční produkty, pokud jsou konkurenční..
Myslím, že se můžete už jen těšit a přemýšlet
Pokud přijedete na MČR v dubnu do Žatce, uvidíte tam reduktory již na mé toyotě a můžete se svést..
A nakonec, podstatná, možná ta nejpodstatnější věc, je celkový převod. Volvo má 6:1 a auto na mega kolech jede max.120 v omezovači. Můj převod je volitelný, např. 4.3:1. Takže na 35pneu ideální.
H.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Portalove napravy
Tak ako? Trochu si testoval?Sláma Karel píše:....
Zato od Honzy Prokůpka jdou první reduktory přímo na LR na moje auto. Takže je budu tak trochu testovat.
K
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- petr pp
- Příspěvky: 1329
- Registrován: 19 zář 2013 16:06
- tel.: 0903790668
- auto: def 90
- Bydliště: Moravske Lieskove
Re: Portalove napravy
No koho napadne hladat portal v teme Discovery. No mna >acon a prepac ze ta to tak poburilo;
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Portalove napravy
Na margo duplicitnej témy: Mňa to nepobúrilo no uznaj sám, že nápravy sú univerzálne príslušenstvo a tak by to malo byť vo všeobecnej sekcii. Mne nejde o nič len aby toto fórum plnilo svoju funkciu nie len pre mňa. Pre Teba aj pre nás všetkých Písomná forma má svoje úskalia a preto sa ospravedlňujem ak vznikol dojem, že vystupujem nejako autoritatívne. Nie, taký aký som na spoločných stretkách, taký som aj tu Keď potrebuješ lano, podám Ti, keď potrebuješ poradiť a viem, poradímpetr pp píše:No koho napadne hladat portal v teme Discovery. No mna >acon a prepac ze ta to tak poburilo;
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Portalove napravy
Tak ako, testuje niekto?
https://www.youtube.com/watch?v=Q4MntVsEyQ4
https://www.youtube.com/watch?v=Q4MntVsEyQ4[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=Q4MntVsEyQ4
https://www.youtube.com/watch?v=Q4MntVsEyQ4[/youtube]
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- hokulia
- Příspěvky: 411
- Registrován: 29 kvě 2008 08:05
- auto: RR S'charged, 2x110
- Bydliště: Benesovsko
Re: Portalove napravy
Krasavek. Fakt, cista prace.Stavros píše:300PS Cummins Turbodiesel
Portaly atd.
Asi to stalo teda nejakou petku, ale vypada to dobre, mozna i toyotu bych obetoval.
Všechno je jinak.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Portalove napravy
Na německém foru jsou zrovna na prodej portály Maxidrive tzv. Bolt On na Rover osy za 6000 Éček. Kdo by měl vážný zájem, tak mohu zprostředkovat kontakt.