Stránka 28 z 67

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 črc 2010 00:47
od tagr
Tim : jak jsem psal mám tam 225/70 R 16 ET 13 , gumy mají asi /bez ohledu na zvednutí vozu/ 2 cm k podběhům při plném rejdu to je zhruba 0,5 cm.Tak jediné co se šoupe o podběh je nepořádek ne gumy.V zatáčkách to díky rozšíření ( menší ET) sedí fakt pěkně a náklony jsou lepší než při klasice , nebo už jsem si zvyk :D jinak kdo se mnou jel ví ,že to moc nešetřím, ale taky nejsem sebevrah jedu dle stavu silnice, hustoty dopravy ......
Maci hezká a vyčerpávající odpověď :D :ty jeden...: :hand :Pohoda:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 16 črc 2010 08:02
od macejky1
No taky me uplne vycerpala :lol: :lol:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 21 srp 2010 09:07
od tagr
Včera jsem vytahoval zlomenou vrbu 80.cm průměr 1m nad terénem a tažné vydrželo, ale 4T lano ne :) , naštěstí 5T popruh ano. Takže maci vypydáto že i navy vydrží v pohodě,protože jsem se s tím v rámci zkoušky moc nemazlil a tahal pod různým úhlem od 30 do 90 stupňů. Vydrží to vše v pohodě :D :dance
kmen tahání.jpg
(224.12 KiB) Staženo 1189 x

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 srp 2010 07:46
od macejky1
Dobře, dobře - dám si z počtů jedničku. :D

Jsem rád, že slouží podle přadstav. Ještě mi sem dotlač ten naviják ať dorazím plotnu.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 srp 2010 10:28
od tagr
Jo jo jak přijdou drobné :ty jeden...: jdu na to neboj :),jinak bude potřeba tak 2 tabule hliníku 3 - 4,5 m až se nastříhá a naohýbá a stříkne na černo bude se opevňovat ,ale to se dohodnem ,až dorazím :D už aby jsme dali ty prahy a šli na tu zahrádku - roll :D asi uděláme i přední ochranu skla :D když brnění tak brnění :D
PS: jak to vypadá s filtrem budem už pasovat dohromady? :)
Díky moc :Pohoda: mistře kovu :) :yes

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 srp 2010 11:11
od macejky1
tagr píše:Jo jo jak přijdou drobné :ty jeden...: jdu na to neboj :),jinak bude potřeba tak 2 tabule hliníku 3 - 4,5 m až se nastříhá a naohýbá a stříkne na černo bude se opevňovat ,ale to se dohodnem ,až dorazím :D už aby jsme dali ty prahy a šli na tu zahrádku - roll :D asi uděláme i přední ochranu skla :D když brnění tak brnění :D
PS: jak to vypadá s filtrem budem už pasovat dohromady? :)
Díky moc :Pohoda: mistře kovu :) :yes
Jsi blázen a stavíš si "Saladina" - ale proč ne, docela mě to baví :D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 srp 2010 11:16
od macejky1
Je to pobodovaný a vypadá to slušně takže až přijedeš bude poslední zkouška a pak to zavařím nahotovo. Povrchovku jsi pokud si vzpomínám nechtěl žádnou tak to asi jen stříknem barvou u mně doma - to bude nejrychlejší, na pozink nebo komax bys musel čekat min. 3 dny.

Čekám, že každou chvíli dorazí ty pružiny tak sem pak hodím nějakou fotku.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 srp 2010 13:06
od tagr
:ty jeden...: Neboj tank to nebude, ale trochu odolné auto jo :) , už jsem asi dořešil i vše kolem podvozku tak snad to bude OK :), jo jo ty kg, KW a Nm navíc se tak akorát vyrovnají :chuckle

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 srp 2010 14:04
od macejky1
Jak už jsem tady psal. Rozhodnul jsem se udělat si vlastní přídavné zátěžové pružiny protože ta cena od MADu se mi zdála příliš vysoká. Odkaz je tady http://pruziny.info/kategorie/95/Landrover. Takže jsem to prostě a sprostě okopíroval jen jsem nahradit plastové misky za ocelové. Protože mi ale nikde nechtěli udělat péra v menším množství než 20 Ks tak jsem to risknul a mám teď 7 sad navíc. ( dvě sady si nechávám já a jedna je pro Tagra kterej už je má vzadu namontované ). Po sečtení všech nákladů mi vychází cena za jednu sadu ( na jednu nápravu ) na 1 700,- Kč. Takže kdyby byl zájem rád se těch sedmi sad za tuto cenu zbavím.

Přikládám foto, pro případné technické nebo jiné info je tady na mně kontaktů dost.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 23 srp 2010 15:46
od tagr
:ty jeden...: Maci já beru 2 páry - zapoměl jsi na vozíček , ale to nevadí stejně jich zbývá dost na 6 zadních náprav pokud někdo nebude jako my dva a nedá si je i dopředu aby byl tedy vysoký co nejvíce . No jo mám už ty jedny protože by nebylo jak kopírovat :( :Pohoda: ale zase budem o něco dál ne ? :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 24 srp 2010 05:48
od Mysliveček
tagr píše::ty jeden...: Maci já beru 2 páry - zapoměl jsi na vozíček , ale to nevadí stejně jich zbývá dost na 6 zadních náprav pokud někdo nebude jako my dva a nedá si je i dopředu aby byl tedy vysoký co nejvíce . No jo mám už ty jedny protože by nebylo jak kopírovat :( :Pohoda: ale zase budem o něco dál ne ? :)
Tyjo chlapi , ty pružiny pomůžou autu eště trochu nahoru? To mám zas brouka v hlavě.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 24 srp 2010 07:45
od tagr
No ono je to tak, že pod zátěží tolik neklesne a tedy je vyšší :) prázdný budeš stejně vysoký, ale dolů už moc nepůjdeš a komfort pérování - tuhosti je stejný tak neskáčeš jak koza pokud jedeš prázdný a máš OFF pera :hmm: ( jenže když má prázdný auto o 150 kg víc než seriovka tak se to šikne :wait ) možná že se mě už ty off pružiny vyplatí , ale přídavné tam dám stejně :yes :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 26 srp 2010 13:57
od PatrikM
Nazdar macejky1 chcem sa spýtat odkiaľ si zohnal tie pružiny? diki :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 26 srp 2010 14:02
od tagr
:ty jeden...: Maci je nesehnal, on je nechal vyrobit a trochu vylepšil na základě toho co jsem koupil a nechal změřit na speciálních měřácích pro pružiny , takže pokud je někdo chce cena je dána a je 6 párů k prodeji :Pohoda: Nic nemusíte vymýšlet, montáž i funkce jsou vyzkoušené ,stačí namontovat a kochat se jak vám nesedá při zatížení zadek na zem :D :clap

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 srp 2010 07:37
od macejky1
PatrikM píše:Nazdar macejky1 chcem sa spýtat odkiaľ si zohnal tie pružiny? diki :)
Ahoj, přesně jak píše Tagr.

Nechal jsem je stočit v pérárně, materiál 14 260 ( pro použití ve vozidlech ), charakteristika pružení je okopírovaná podle originálu od MADu. Odkaz jsem tady už někde dával. No a ty misky jsem udělal místo origo plastových raději ocelové. Zrovna jsem měl ve správným rozměru jenom nějakou ocel třídy 15 takže mají pevnost 120 Kg/mm2. ( což je teda zbytečně moc :-) ). Povrchovka na pružinách je komaxit a na miskách galvanický pozink.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 srp 2010 07:49
od macejky1
tagr píše::ty jeden...: Maci já beru 2 páry - zapoměl jsi na vozíček , ale to nevadí stejně jich zbývá dost na 6 zadních náprav pokud někdo nebude jako my dva a nedá si je i dopředu aby byl tedy vysoký co nejvíce . No jo mám už ty jedny protože by nebylo jak kopírovat :( :Pohoda: ale zase budem o něco dál ne ? :)

Myslím, že na vozík ti budou k ničemu. Jejich tlačná síla je pro hlavní pružinu malá. Jen 170 Kg. Tzn. při dvou pružinách bys mohl mít váhu vozíku jen 340 Kg a pak by ti lehnul na dorazy.

Tohle jsou jen pružiny přídavné které pomáhají hlavní pružině. A přitom nemění její progresy. To je jejich výhoda. Ale rozhodně nemůžou nahradit hlavní pružinu a to ani na vozíku. :ne :hmm: :smoke

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 srp 2010 08:28
od will.26
jestli to chápu dobře tak stavajicí pružiny zustavají a tyto červené se tam přidají že jsou zdvojené ?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 srp 2010 08:29
od tagr
:hmm: Maci na vozíku pružení bude to je jasné a tyhle jsem jen chtěl dán stejně jako jsou tady na píst tlumiče , aby pomáhaly hlavnímu pružení :) No vyzkoušíme to až bude náprava a bud budou funkční, nebo budou k prodeji taky :)
:clap Přesně tak will.26 je to jak píšeš :)

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 srp 2010 08:48
od macejky1
will.26 píše:jestli to chápu dobře tak stavajicí pružiny zustavají a tyto červené se tam přidají že jsou zdvojené ?
Jasně je to tak. Fotku bohužel nemám a ani nic nafotit nemůžu protože by tam stejně nebylo nic vidět. Tahle přídavná pružina je totiž schovaná pod prachovkou společně s tlumičem.

Jak to funguje je dobře vidět tady http://pruziny.info/pruzina/219/Zatezov ... Freelander

a tady http://pruziny.info/?p=p_2&sName=Uvod

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 27 srp 2010 09:42
od will.26
macejky1 píše:
will.26 píše:jestli to chápu dobře tak stavajicí pružiny zustavají a tyto červené se tam přidají že jsou zdvojené ?
Jasně je to tak. Fotku bohužel nemám a ani nic nafotit nemůžu protože by tam stejně nebylo nic vidět. Tahle přídavná pružina je totiž schovaná pod prachovkou společně s tlumičem.

Jak to funguje je dobře vidět tady http://pruziny.info/pruzina/219/Zatezov ... Freelander

a tady http://pruziny.info/?p=p_2&sName=Uvod
ještě dotaz ....jak je náročná montáž?