Stránka 28 z 67
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 črc 2010 00:47
od tagr
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 16 črc 2010 08:02
od macejky1
No taky me uplne vycerpala

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 21 srp 2010 09:07
od tagr
Včera jsem vytahoval zlomenou vrbu 80.cm průměr 1m nad terénem a tažné vydrželo, ale 4T lano ne

, naštěstí 5T popruh ano. Takže maci vypydáto že i navy vydrží v pohodě,protože jsem se s tím v rámci zkoušky moc nemazlil a tahal pod různým úhlem od 30 do 90 stupňů. Vydrží to vše v pohodě

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 srp 2010 07:46
od macejky1
Dobře, dobře - dám si z počtů jedničku.
Jsem rád, že slouží podle přadstav. Ještě mi sem dotlač ten naviják ať dorazím plotnu.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 srp 2010 10:28
od tagr
Jo jo jak přijdou drobné

jdu na to neboj

,jinak bude potřeba tak 2 tabule hliníku 3 - 4,5 m až se nastříhá a naohýbá a stříkne na černo bude se opevňovat ,ale to se dohodnem ,až dorazím

už aby jsme dali ty prahy a šli na tu zahrádku - roll

asi uděláme i přední ochranu skla

když brnění tak brnění
PS: jak to vypadá s filtrem budem už pasovat dohromady?
Díky moc

mistře kovu

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 srp 2010 11:11
od macejky1
tagr píše:Jo jo jak přijdou drobné

jdu na to neboj

,jinak bude potřeba tak 2 tabule hliníku 3 - 4,5 m až se nastříhá a naohýbá a stříkne na černo bude se opevňovat ,ale to se dohodnem ,až dorazím

už aby jsme dali ty prahy a šli na tu zahrádku - roll

asi uděláme i přední ochranu skla

když brnění tak brnění
PS: jak to vypadá s filtrem budem už pasovat dohromady?
Díky moc

mistře kovu

Jsi blázen a stavíš si "Saladina" - ale proč ne, docela mě to baví

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 srp 2010 11:16
od macejky1
Je to pobodovaný a vypadá to slušně takže až přijedeš bude poslední zkouška a pak to zavařím nahotovo. Povrchovku jsi pokud si vzpomínám nechtěl žádnou tak to asi jen stříknem barvou u mně doma - to bude nejrychlejší, na pozink nebo komax bys musel čekat min. 3 dny.
Čekám, že každou chvíli dorazí ty pružiny tak sem pak hodím nějakou fotku.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 srp 2010 13:06
od tagr

Neboj tank to nebude, ale trochu odolné auto jo

, už jsem asi dořešil i vše kolem podvozku tak snad to bude OK

, jo jo ty kg, KW a Nm navíc se tak akorát vyrovnají

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 srp 2010 14:04
od macejky1
Jak už jsem tady psal. Rozhodnul jsem se udělat si vlastní přídavné zátěžové pružiny protože ta cena od MADu se mi zdála příliš vysoká. Odkaz je tady
http://pruziny.info/kategorie/95/Landrover. Takže jsem to prostě a sprostě okopíroval jen jsem nahradit plastové misky za ocelové. Protože mi ale nikde nechtěli udělat péra v menším množství než 20 Ks tak jsem to risknul a mám teď 7 sad navíc. ( dvě sady si nechávám já a jedna je pro Tagra kterej už je má vzadu namontované ). Po sečtení všech nákladů mi vychází cena za jednu sadu ( na jednu nápravu ) na 1 700,- Kč. Takže kdyby byl zájem rád se těch sedmi sad za tuto cenu zbavím.
Přikládám foto, pro případné technické nebo jiné info je tady na mně kontaktů dost.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 23 srp 2010 15:46
od tagr
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 srp 2010 05:48
od Mysliveček
Tyjo chlapi , ty pružiny pomůžou autu eště trochu nahoru? To mám zas brouka v hlavě.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 24 srp 2010 07:45
od tagr
No ono je to tak, že pod zátěží tolik neklesne a tedy je vyšší

prázdný budeš stejně vysoký, ale dolů už moc nepůjdeš a komfort pérování - tuhosti je stejný tak neskáčeš jak koza pokud jedeš prázdný a máš OFF pera

( jenže když má prázdný auto o 150 kg víc než seriovka tak se to šikne

) možná že se mě už ty off pružiny vyplatí , ale přídavné tam dám stejně

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 26 srp 2010 13:57
od PatrikM
Nazdar macejky1 chcem sa spýtat odkiaľ si zohnal tie pružiny? diki

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 26 srp 2010 14:02
od tagr
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 27 srp 2010 07:37
od macejky1
PatrikM píše:Nazdar macejky1 chcem sa spýtat odkiaľ si zohnal tie pružiny? diki

Ahoj, přesně jak píše Tagr.
Nechal jsem je stočit v pérárně, materiál 14 260 ( pro použití ve vozidlech ), charakteristika pružení je okopírovaná podle originálu od MADu. Odkaz jsem tady už někde dával. No a ty misky jsem udělal místo origo plastových raději ocelové. Zrovna jsem měl ve správným rozměru jenom nějakou ocel třídy 15 takže mají pevnost 120 Kg/mm2. ( což je teda zbytečně moc

). Povrchovka na pružinách je komaxit a na miskách galvanický pozink.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 27 srp 2010 07:49
od macejky1
Myslím, že na vozík ti budou k ničemu. Jejich tlačná síla je pro hlavní pružinu malá. Jen 170 Kg. Tzn. při dvou pružinách bys mohl mít váhu vozíku jen 340 Kg a pak by ti lehnul na dorazy.
Tohle jsou jen pružiny přídavné které pomáhají hlavní pružině. A přitom nemění její progresy. To je jejich výhoda. Ale rozhodně nemůžou nahradit hlavní pružinu a to ani na vozíku.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 27 srp 2010 08:28
od will.26
jestli to chápu dobře tak stavajicí pružiny zustavají a tyto červené se tam přidají že jsou zdvojené ?
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 27 srp 2010 08:29
od tagr
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 27 srp 2010 08:48
od macejky1
will.26 píše:jestli to chápu dobře tak stavajicí pružiny zustavají a tyto červené se tam přidají že jsou zdvojené ?
Jasně je to tak. Fotku bohužel nemám a ani nic nafotit nemůžu protože by tam stejně nebylo nic vidět. Tahle přídavná pružina je totiž schovaná pod prachovkou společně s tlumičem.
Jak to funguje je dobře vidět tady
http://pruziny.info/pruzina/219/Zatezov ... Freelander
a tady
http://pruziny.info/?p=p_2&sName=Uvod
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Napsal: 27 srp 2010 09:42
od will.26
ještě dotaz ....jak je náročná montáž?