F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#521 Příspěvek od macejky1 » 30 čer 2010 14:15

Pár fotek z víkendu.
Ochrana motoru uz je taky na autech a bude pasovat na vsechny motory a vsechny verze, i po faceliftu.
Přílohy
Fotografie-0041.jpg
(90.55 KiB) Staženo 1260 x
Fotografie-0040.jpg
(66.77 KiB) Staženo 1251 x
Fotografie-0038.jpg
(100.71 KiB) Staženo 1267 x
Fotografie-0037.jpg
(120.82 KiB) Staženo 1259 x
Fotografie-0036.jpg
(191.42 KiB) Staženo 1257 x
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Mylda
Příspěvky: 228
Registrován: 02 črc 2009 11:45
auto: DII TD5
Bydliště: Českomoravská vrchovina

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#522 Příspěvek od Mylda » 30 čer 2010 16:19

Hustý :) předpokládám, že ten Monster Freelander je Tagra :D Tím myslím toho vlevo na fotce. Chudák ten prostřední, je takovej malej. Krásný auta...
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#523 Příspěvek od Sláma Karel » 30 čer 2010 22:27

Já myslím, že ne. Tagr má mezifacelifta a ne posledního facelifta. Tagrův bych si typnul že je ten na první fotce vzadu na heveru.

Ale ten facelifťák je fak pěknej. :yes Super práce. :clap

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#524 Příspěvek od macejky1 » 01 črc 2010 07:44

Sláma Karel píše:Já myslím, že ne. Tagr má mezifacelifta a ne posledního facelifta. Tagrův bych si typnul že je ten na první fotce vzadu na heveru.

Ale ten facelifťák je fak pěknej. :yes Super práce. :clap

K :dance

Bejvávalo - ted uz má toho "monster" facelifta :D

Jeste v pátek "monster" nebyl no a v nedeli uz jo :D :D :yes .
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Mylda
Příspěvky: 228
Registrován: 02 črc 2009 11:45
auto: DII TD5
Bydliště: Českomoravská vrchovina

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#525 Příspěvek od Mylda » 01 črc 2010 14:49

Jsem ho typoval podle disku a kol a trefil jsem správně :) Jakto, že je tak velkej? :D Vy jste fakt blázni, jsem nevěděl, že chce předělat na facelift. Moc se mi to Tagrovo fáro líbí. Jen tak dál :)
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#526 Příspěvek od tagr » 01 črc 2010 15:37

Ahoj všichni, no není to tak hrozné, je to na standartním podvozku asi max co se dá udělat , aby to jezdilo ,,normálně" po dálnici 150 km/h a v terénu jsem moc neškrtal :ty jeden...: :yes ty zátěžové pružiny ( vzadu) se jak to zatím vypadá osvědčily, není to tvrdé a zůstává to dost vysoké , tak je dám při nových tlumičích i do předu :) at to je ještě o 1-2 cm vyšší i ve předu.Zadek při narvaném kufru nářadím ,cca 100 kg a dvou lidech ( stopařky )sedí a v zatáčkách to opravdu nejde utrhnout , gumy se ozvaly až při průjezdu opravdu ostrou zatáčkou a rychlosti 85 km/h , ale auto se neutrhlo ani malinko :) jen ta zátěž vzadu trochu :Ale fuuj: :chuckle :chuckle , ale pak si zvykly.Takhle nejezdím normálně , ale prověrka být musela :)
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#527 Příspěvek od macejky1 » 01 črc 2010 16:09

Mylda píše:Jsem ho typoval podle disku a kol a trefil jsem správně :) Jakto, že je tak velkej? :D Vy jste fakt blázni, jsem nevěděl, že chce předělat na facelift. Moc se mi to Tagrovo fáro líbí. Jen tak dál :)

jo jo, má tam 5cm lift stejne jako já (ten nejstarsí na fotkách vpravo) ale má uz i vetsí kola asi o 3cm na prumeru, vytezené o peknej kus ven diskama s malým ET a vzadu narvané prídavné pruziny takze mu ta prdel neklesá ani pri zatízení.

Taky se na to jeste do zimy chystám ale víme jak to je s tou kovárovou kobylou ze :D :D
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#528 Příspěvek od macejky1 » 01 črc 2010 16:17

Tagre nelzi !!!!!! - Ty takhle normálne jezdís :Ale fuuj: :D :D :D
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#529 Příspěvek od tagr » 01 črc 2010 17:18

Maci vidíš trávu růst :D Jinak Karle , jo mám plný facelift 2004 110 000 km, leštěnka - tedy byla :( :rofl .Je naní dost práce, ale snad se výměna vyplatila .Ten malinkatý je na prodej hodím odkaz na forum, nechal jsem na něm dost práce , starostí i peněz , ale život holt mění , co člověk míní . Je v dobrém stavu i když něco na něm pro klid je třeba dodělat, ale zátah 5 000 km do anglie a zpět v pohodě bez zaváhání :yes Takže na mně perfekcionalistu je práce dost, pro někoho na ježdění i do lehkého terénu OK. :nod
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#530 Příspěvek od tagr » 01 črc 2010 17:23

Ještě k tomu ET mám tam místo ET 40 ,ET 13 ,jiné se nedělají, stačilo by bohatě ET 25 aby se tam ten rozměr vešel, jenže ten jsem našel jen na hliníku a jak uvedl mistr Karel, jiné hliníky než origo praskají tak jsem je tam nedal.Přes blatníky jdu tak 1-2 cm jen hranou pneu, vzorek je schovaný celý.Dám tam asi ty 5 cm gumové lemy a bude klid.Myslím že jsem to nepřepálil, vzhledem k výšce vozu je trochu širší rozchod na místě :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#531 Příspěvek od tagr » 02 črc 2010 13:55

Pro maciho jeden scan aby bylo co dělat, nějak mně to nejde poslat osobkou :( :Ja blb:
protokol zátěžové pružiny.JPG
(56.07 KiB) Staženo 1058 x
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#532 Příspěvek od BeerRudolf » 07 črc 2010 08:42

Zdravím,
tak o uplynulém prodlouženém víkendu jsem měl tu čest se osobně seznámit s Tagrovým autem. Na pohled v reálu to vypadá ještě lépe než na fotkách. Kvalita provedení krytů nádherná práce :yes (velké uznání Macimu). Pak následovala projížďka po polňačce a louce za Písnicí. Polní cestu auto žehlí o poznání komfortnějc než běžný podvozek (připisoval bych to i vyšším gumám) výmoly při přejezdu polního můstku také pohoda. (zvýšení je znát). Takže na auto jen chvála. Ale ten řidič :!: ještě že má šíbra jinak by měl důlek ve střeše :sweat Tagre těch 70km/h při spáteční cestě bylo na ten můstech fakt dost :O
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#533 Příspěvek od tagr » 07 črc 2010 09:24

:hmm: jo jo bylo , ale auto to zvládlo, :Pohoda: byla to zkouška jinak jezdím kolem 40-50 km, a ještě budou i nové tlumiče tak to bude ještě lepší o výkonu po dokončení motoru nemluvě :) Tak se neboj nemám auto na ničení, ale na ježdění :) Děkuji za pochvalu snad tedy jdu správným směrem :)
PS : já jel připoutaný a ďůlek nehrozil, proto doporučuji poutat se i na polních cestách :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#534 Příspěvek od Tim » 13 črc 2010 15:38

Otázka pro Tagra: Nedělaj ti ty velký gumy problém při velkym bočnim náklonu?? Když píšeš že ti koukaj tak 1-2 cm ven??? Já jen že dneska jsem přezouval na pneu 215/70 R16 a když jsem zvedl celou půlku auta a šel na druhou stranu tak ty nový gumy tam už skoro lízaly ten plast,myslim že mít tam ty tvoje kolesa tak si jdu po práci hledat klempíře :D nebo ty zátěžový pružiny nedovolí klesnout tolik dolů? Já to zved jen tak abych sundal kola ale umim si to představit i víc nakloněný a to už by možná bylo zle nebo???
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#535 Příspěvek od macejky1 » 14 črc 2010 08:23

Ahoj vsem,

zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.

Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#536 Příspěvek od moon13 » 14 črc 2010 10:15

macejky1 píše:Ahoj vsem,

zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.

Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
To je moc hezký! A kdy začneš dělat něco na Free2? Včera jsem měl narozeniny a nic, čekal jsem, jestli mi něco třeba nenabídneš... nějaký narozeninový speciál :mrgreen:
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#537 Příspěvek od macejky1 » 14 črc 2010 10:45

moon13 píše:
macejky1 píše:Ahoj vsem,

zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.

Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
To je moc hezký! A kdy začneš dělat něco na Free2? Včera jsem měl narozeniny a nic, čekal jsem, jestli mi něco třeba nenabídneš... nějaký narozeninový speciál :mrgreen:
Tak to ti dodatecne gratuluju. Ted mám moc práce s prestavbou své haciendy ale na podzim kdyz prijedes na omerení tak se neco vymyslet urcite dá. :yes
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#538 Příspěvek od Maxsel » 14 črc 2010 20:05

macejky1 píše:Ahoj vsem,

zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.

Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
Kam a jak se ta přídavná pružinuna montuje? A co když tam teď budu dávat ty podložky na zvednutí? Je případně možné objednat jen zadní pár?
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#539 Příspěvek od tagr » 14 črc 2010 22:43

Ahoj, mám je normálně i při zvednutí ,protože se dávají stejně tak jako pružiny na tlumič, tedy musíš vyndat tlumiče povolit je jako by jsi je měnil a nastrčíš je na pístnici tlumiče, vše zase sešroubuješ ,nahoru nandáš úplně stejně podložky a vše dáš zpět.
:ty jeden...: jinak klidně je mužeš dát jen na zadek, já je dávám i na předek jednak kvuli navijáku, jednak kvuli tomu že budu mít na autě asi o 100kg víc železa než je běžné, motor bude upravený a chci mít světlou výšku i při naložení výbavy co největší, nehledě na to že auto trochu ztvrdne, ale ne tak jako s ,,off" pružinou, tedy pohodlí zůstane, ale průjezdnost i jízdní vlastnosti jsou lepší.
Jinak já tam ted mám ty pružiny na zadku , na předek se budou dávat při výměně tlumičů byl to pokus a zkouška co se pořila a osvědčila :Pohoda: Tedy budou jak nové stavitelné tlumiče tak i přídavné pružiny na obou nápravách.
Jinak ta cena je za nápravu, tedy 2 pružiny s příslušenstvím.Normálně se dávají jen na zadek především akyž se tahá vozík, nebo se často vozí těžší náklad.já i Maci je budem dávat na předek i zadek. :D
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

#540 Příspěvek od macejky1 » 15 črc 2010 08:25

Maxsel píše:
macejky1 píše:Ahoj vsem,

zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.

Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
Kam a jak se ta přídavná pružinuna montuje? A co když tam teď budu dávat ty podložky na zvednutí? Je případně možné objednat jen zadní pár?
Ahoj Maxseli
Presne jak psal Tagr. Tahle pruzina se vkládá dovnitr originální pruziny a pod prachovku ( po montázi není videt je schovaná pod prachovkou ). Cena je za jeden pár a bude asi jeste o neco nizsí zatím nevím presne ( dodání az po 20.8. ). Podlozkám to nevadí spís naopak. Hodne zjednodusený popis funkce je tady http://pruziny.info/

Presnejsí popis funkce je asi takovýhle. Díky zvlástnímu, otevrenému tvaru zakoncení pruziny je po namontování pruzina mírne stlacena ( aby nevypadla ) ale neklade vpodstate zádný odpor. V podstate nefunguje a nijak nemení charakteristiku pruzení vozu. Pokud je ale auto zatízeno tak na prvních 20 mm stlacení vytvárí pruzina dodatecný odpor od 0 do 170 Kg a pri dalsím stlacování od 20mm do 120mm ( provozním pruzení za jízdy ) vytvárí dodatecný odpor v rozmezí 170 - 190 Kg. Takze pri jízde nemení charakter pruzení pouze pomáhá proti "lehnutí" nalozeného auta a to o max. 170 Kg na jedno kolo.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Odpovědět