F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Moderátor: Safraporte
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Pár fotek z víkendu.
Ochrana motoru uz je taky na autech a bude pasovat na vsechny motory a vsechny verze, i po faceliftu.
Ochrana motoru uz je taky na autech a bude pasovat na vsechny motory a vsechny verze, i po faceliftu.
- Přílohy
-
- Fotografie-0041.jpg
- (90.55 KiB) Staženo 1260 x
-
- Fotografie-0040.jpg
- (66.77 KiB) Staženo 1251 x
-
- Fotografie-0038.jpg
- (100.71 KiB) Staženo 1267 x
-
- Fotografie-0037.jpg
- (120.82 KiB) Staženo 1259 x
-
- Fotografie-0036.jpg
- (191.42 KiB) Staženo 1257 x
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Hustý
předpokládám, že ten Monster Freelander je Tagra
Tím myslím toho vlevo na fotce. Chudák ten prostřední, je takovej malej. Krásný auta...


DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Já myslím, že ne. Tagr má mezifacelifta a ne posledního facelifta. Tagrův bych si typnul že je ten na první fotce vzadu na heveru.
Ale ten facelifťák je fak pěknej.
Super práce.
K
Ale ten facelifťák je fak pěknej.


K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Sláma Karel píše:Já myslím, že ne. Tagr má mezifacelifta a ne posledního facelifta. Tagrův bych si typnul že je ten na první fotce vzadu na heveru.
Ale ten facelifťák je fak pěknej.Super práce.
![]()
K
Bejvávalo - ted uz má toho "monster" facelifta

Jeste v pátek "monster" nebyl no a v nedeli uz jo



EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Jsem ho typoval podle disku a kol a trefil jsem správně
Jakto, že je tak velkej?
Vy jste fakt blázni, jsem nevěděl, že chce předělat na facelift. Moc se mi to Tagrovo fáro líbí. Jen tak dál 



DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahoj všichni, no není to tak hrozné, je to na standartním podvozku asi max co se dá udělat , aby to jezdilo ,,normálně" po dálnici 150 km/h a v terénu jsem moc neškrtal
ty zátěžové pružiny ( vzadu) se jak to zatím vypadá osvědčily, není to tvrdé a zůstává to dost vysoké , tak je dám při nových tlumičích i do předu
at to je ještě o 1-2 cm vyšší i ve předu.Zadek při narvaném kufru nářadím ,cca 100 kg a dvou lidech ( stopařky )sedí a v zatáčkách to opravdu nejde utrhnout , gumy se ozvaly až při průjezdu opravdu ostrou zatáčkou a rychlosti 85 km/h , ale auto se neutrhlo ani malinko
jen ta zátěž vzadu trochu
, ale pak si zvykly.Takhle nejezdím normálně , ale prověrka být musela 








Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Mylda píše:Jsem ho typoval podle disku a kol a trefil jsem správněJakto, že je tak velkej?
Vy jste fakt blázni, jsem nevěděl, že chce předělat na facelift. Moc se mi to Tagrovo fáro líbí. Jen tak dál
jo jo, má tam 5cm lift stejne jako já (ten nejstarsí na fotkách vpravo) ale má uz i vetsí kola asi o 3cm na prumeru, vytezené o peknej kus ven diskama s malým ET a vzadu narvané prídavné pruziny takze mu ta prdel neklesá ani pri zatízení.
Taky se na to jeste do zimy chystám ale víme jak to je s tou kovárovou kobylou ze


EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Tagre nelzi !!!!!! - Ty takhle normálne jezdís





EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Maci vidíš trávu růst
Jinak Karle , jo mám plný facelift 2004 110 000 km, leštěnka - tedy byla
.Je naní dost práce, ale snad se výměna vyplatila .Ten malinkatý je na prodej hodím odkaz na forum, nechal jsem na něm dost práce , starostí i peněz , ale život holt mění , co člověk míní . Je v dobrém stavu i když něco na něm pro klid je třeba dodělat, ale zátah 5 000 km do anglie a zpět v pohodě bez zaváhání
Takže na mně perfekcionalistu je práce dost, pro někoho na ježdění i do lehkého terénu OK. 





Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ještě k tomu ET mám tam místo ET 40 ,ET 13 ,jiné se nedělají, stačilo by bohatě ET 25 aby se tam ten rozměr vešel, jenže ten jsem našel jen na hliníku a jak uvedl mistr Karel, jiné hliníky než origo praskají tak jsem je tam nedal.Přes blatníky jdu tak 1-2 cm jen hranou pneu, vzorek je schovaný celý.Dám tam asi ty 5 cm gumové lemy a bude klid.Myslím že jsem to nepřepálil, vzhledem k výšce vozu je trochu širší rozchod na místě 

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Pro maciho jeden scan aby bylo co dělat, nějak mně to nejde poslat osobkou



Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Zdravím,
tak o uplynulém prodlouženém víkendu jsem měl tu čest se osobně seznámit s Tagrovým autem. Na pohled v reálu to vypadá ještě lépe než na fotkách. Kvalita provedení krytů nádherná práce
(velké uznání Macimu). Pak následovala projížďka po polňačce a louce za Písnicí. Polní cestu auto žehlí o poznání komfortnějc než běžný podvozek (připisoval bych to i vyšším gumám) výmoly při přejezdu polního můstku také pohoda. (zvýšení je znát). Takže na auto jen chvála. Ale ten řidič
ještě že má šíbra jinak by měl důlek ve střeše
Tagre těch 70km/h při spáteční cestě bylo na ten můstech fakt dost 
tak o uplynulém prodlouženém víkendu jsem měl tu čest se osobně seznámit s Tagrovým autem. Na pohled v reálu to vypadá ještě lépe než na fotkách. Kvalita provedení krytů nádherná práce




ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu





PS : já jel připoutaný a ďůlek nehrozil, proto doporučuji poutat se i na polních cestách

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Otázka pro Tagra: Nedělaj ti ty velký gumy problém při velkym bočnim náklonu?? Když píšeš že ti koukaj tak 1-2 cm ven??? Já jen že dneska jsem přezouval na pneu 215/70 R16 a když jsem zvedl celou půlku auta a šel na druhou stranu tak ty nový gumy tam už skoro lízaly ten plast,myslim že mít tam ty tvoje kolesa tak si jdu po práci hledat klempíře
nebo ty zátěžový pružiny nedovolí klesnout tolik dolů? Já to zved jen tak abych sundal kola ale umim si to představit i víc nakloněný a to už by možná bylo zle nebo???

No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahoj vsem,
zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.
Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.
Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
To je moc hezký! A kdy začneš dělat něco na Free2? Včera jsem měl narozeniny a nic, čekal jsem, jestli mi něco třeba nenabídneš... nějaký narozeninový speciálmacejky1 píše:Ahoj vsem,
zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.
Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.

Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Tak to ti dodatecne gratuluju. Ted mám moc práce s prestavbou své haciendy ale na podzim kdyz prijedes na omerení tak se neco vymyslet urcite dá.moon13 píše:To je moc hezký! A kdy začneš dělat něco na Free2? Včera jsem měl narozeniny a nic, čekal jsem, jestli mi něco třeba nenabídneš... nějaký narozeninový speciálmacejky1 píše:Ahoj vsem,
zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.
Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.

EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Kam a jak se ta přídavná pružinuna montuje? A co když tam teď budu dávat ty podložky na zvednutí? Je případně možné objednat jen zadní pár?macejky1 píše:Ahoj vsem,
zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.
Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahoj, mám je normálně i při zvednutí ,protože se dávají stejně tak jako pružiny na tlumič, tedy musíš vyndat tlumiče povolit je jako by jsi je měnil a nastrčíš je na pístnici tlumiče, vše zase sešroubuješ ,nahoru nandáš úplně stejně podložky a vše dáš zpět.
jinak klidně je mužeš dát jen na zadek, já je dávám i na předek jednak kvuli navijáku, jednak kvuli tomu že budu mít na autě asi o 100kg víc železa než je běžné, motor bude upravený a chci mít světlou výšku i při naložení výbavy co největší, nehledě na to že auto trochu ztvrdne, ale ne tak jako s ,,off" pružinou, tedy pohodlí zůstane, ale průjezdnost i jízdní vlastnosti jsou lepší.
Jinak já tam ted mám ty pružiny na zadku , na předek se budou dávat při výměně tlumičů byl to pokus a zkouška co se pořila a osvědčila
Tedy budou jak nové stavitelné tlumiče tak i přídavné pružiny na obou nápravách.
Jinak ta cena je za nápravu, tedy 2 pružiny s příslušenstvím.Normálně se dávají jen na zadek především akyž se tahá vozík, nebo se často vozí těžší náklad.já i Maci je budem dávat na předek i zadek.

Jinak já tam ted mám ty pružiny na zadku , na předek se budou dávat při výměně tlumičů byl to pokus a zkouška co se pořila a osvědčila

Jinak ta cena je za nápravu, tedy 2 pružiny s příslušenstvím.Normálně se dávají jen na zadek především akyž se tahá vozík, nebo se často vozí těžší náklad.já i Maci je budem dávat na předek i zadek.

Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahoj MaxseliMaxsel píše:Kam a jak se ta přídavná pružinuna montuje? A co když tam teď budu dávat ty podložky na zvednutí? Je případně možné objednat jen zadní pár?macejky1 píše:Ahoj vsem,
zacátkem srpna budou k mání ty prídavné zátezové pruziny. Samozrejme vcetne misek a vseho co je potreba k jejich montázi. Musel jsem jich nechat udelat 20 Ks jinak by mi je nikde nestocili. Takze kdyby byl zájem tak pár sad bude navíc. Výrobní cena za sadu na jednu nápravu vcetne laku atd. bude do 1 900,- Kc coz je polovina toho kolik stojí od MAD.
Funguje to tak, ze pri nezatízeném aute není prídavná pruzina funkcní a pri vetsím zatízení nedovolí autu "lehnout" a drzí ho stále ve stejné výsce. Udrzuje stejnou charakteristiku pruzení jak nezatízeného tak i zatízeného vozu.
Presne jak psal Tagr. Tahle pruzina se vkládá dovnitr originální pruziny a pod prachovku ( po montázi není videt je schovaná pod prachovkou ). Cena je za jeden pár a bude asi jeste o neco nizsí zatím nevím presne ( dodání az po 20.8. ). Podlozkám to nevadí spís naopak. Hodne zjednodusený popis funkce je tady http://pruziny.info/
Presnejsí popis funkce je asi takovýhle. Díky zvlástnímu, otevrenému tvaru zakoncení pruziny je po namontování pruzina mírne stlacena ( aby nevypadla ) ale neklade vpodstate zádný odpor. V podstate nefunguje a nijak nemení charakteristiku pruzení vozu. Pokud je ale auto zatízeno tak na prvních 20 mm stlacení vytvárí pruzina dodatecný odpor od 0 do 170 Kg a pri dalsím stlacování od 20mm do 120mm ( provozním pruzení za jízdy ) vytvárí dodatecný odpor v rozmezí 170 - 190 Kg. Takze pri jízde nemení charakter pruzení pouze pomáhá proti "lehnutí" nalozeného auta a to o max. 170 Kg na jedno kolo.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom