Re: NEVÁŽNĚ
Napsal: 04 zář 2009 22:13
[quote="default"]To NEKLAN
Nechci se tak úplně přít ohledně designu (abychom nebyli ve-při)
Ale mám pocit že "původním" designu Jaguáru není nic co by bylo urážlivé. Je to nádherná klasika. Stejně jako Porsche 911 Carera. Nebo Rols Royce, Defender, Mini Cooper, VW Brouk, Ferrari Testarosa, Lotus Countach, atd.
Nicméně pro mě je stále nedostižným (a nedostupným) vozem jen jediný.
No právě - původní design - to znamená ta originální auta - původní Porsche 911, původní Jag XJ nebo Mark II., to jsou opravdu krasavci, ale když se to pak reprodukuje 40 let, už to není ono. Myslím, že výjimkou je Def, ten je totiž pořád stejný a tedy skoro původní a pořád úžasný (profil boku je stejný od Series II. z roku 1958, ne napodobený a zmodernizovaný, ale s výjimkou jiné délky rozvoru prostě stejný). Vrchol všeho je Porsche Cayenne - to se vezme VW Tuareg, dá se do něj osmiválec a dopředu se přilepí světla z 911 a máme "nový" a "originální" design. Zdá se, že to už i soudruhům ze Stutgartu dochází a po faceliftu ta světla změnili. Pro změnu zase do toho vrazili diesel z Tuaregu, aby se nemuseli tolik namáhat se zástavbou V8 a ještě to montují v Blavě.
Nechci se tak úplně přít ohledně designu (abychom nebyli ve-při)
Ale mám pocit že "původním" designu Jaguáru není nic co by bylo urážlivé. Je to nádherná klasika. Stejně jako Porsche 911 Carera. Nebo Rols Royce, Defender, Mini Cooper, VW Brouk, Ferrari Testarosa, Lotus Countach, atd.
Nicméně pro mě je stále nedostižným (a nedostupným) vozem jen jediný.
No právě - původní design - to znamená ta originální auta - původní Porsche 911, původní Jag XJ nebo Mark II., to jsou opravdu krasavci, ale když se to pak reprodukuje 40 let, už to není ono. Myslím, že výjimkou je Def, ten je totiž pořád stejný a tedy skoro původní a pořád úžasný (profil boku je stejný od Series II. z roku 1958, ne napodobený a zmodernizovaný, ale s výjimkou jiné délky rozvoru prostě stejný). Vrchol všeho je Porsche Cayenne - to se vezme VW Tuareg, dá se do něj osmiválec a dopředu se přilepí světla z 911 a máme "nový" a "originální" design. Zdá se, že to už i soudruhům ze Stutgartu dochází a po faceliftu ta světla změnili. Pro změnu zase do toho vrazili diesel z Tuaregu, aby se nemuseli tolik namáhat se zástavbou V8 a ještě to montují v Blavě.