Stránka 25 z 26

Re: STK 2016

Napsal: 16 úno 2018 23:18
od Rennie
Kdyz se nema sanci vejit jakto ze ji na obou mam? A kdyz na zahradku daj lejstro stejne jako na navijak a dalsi veci tak nevim proc by tam nemohly byt zapsany i mrizky svetel.
Zatim je mi to jedno pac to budu resit za rok a az budou 33 pneu tak je prozenu pres dekru

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: STK 2016

Napsal: 16 úno 2018 23:23
od Adam P.
MadTom píše: 16 úno 2018 22:53 A jakej papír? Fakturu? Když to tam namontovali jako doplňkovou výbavu u nového auta, tak na faktuře to možná bude. Ten štítek je typové označení a taky označení kvůli záruce. Nikde tam není žádné označení homologace nebo něco podobného. Navíc na ty mřížky na světla se takováhle nálepka nemá šanci vejít. Kdyby to takhle mělo pokračovat dál, tak cokoliv co v autě je, a nemuselo to tam nutně být od nova, třeba novější autorádio, by mohlo znamenat, že STK nic, nebo demontovat, nebo doložit papír o homologaci.
přesně!! tohle je prostě normální buzerace a svéhlavost. nechápu proč mají někteří idioti tendenci neustále bezdůvodně vypruzovat. nejdřív ať si pánové laskavě zjistí jak se věci mají, než začnou někoho vyhazovat z STK. tom to píše správně – chtít po nich písemné zdůvodnění, proč to neprošlo a když ti to na základě vlastní dojmologie zaprotokolují, tak jim to pak dát pořádně sežrat! nebo nevím, nechápu – když to tam namontuje sám výrobce jako tovární doplněk (resp. je to ofiko doplň. výbava), tak co už víc by mělo být v pořádku?? tohle je fakt k pláči. hlavně ti borci nemají absolutně páru, co tam je původní, co je nebo není origo, co tam má být a je vyměněno za jiné (byť taky tovární), prostě NIC. je to jenom jejich pocit, čistá dojmologie. a místo toho, aby se zeptali, nebo zalezli do kanclu a 5 min. googlili, tak tě sprostě vypakujou. jednoduše protože můžou, z pozice moci :punch třeba kámoš jednou málem neprošel na STK s alfa romeo 159, úplná sériovka, nic jiného, žádný tuning. protože technik přišel s tím, že ta přední světla jsou určitě tuning a že kde má homologaci, že taková světla nemůžou být tovární. a teď mu tam vysvětluj, že to tak není... :( ach jo. pochopím cokoliv jako nebrzdí, nesvítí, bliká bíle místo oranžově, svítí modře místo bíle, totálně prorezlé atp. ale vyhazovat za úplné prkotiny, co nemají prakticky vliv na jízdu a bezpečnost...

Re: STK 2016

Napsal: 17 úno 2018 12:02
od Kokesek
Me bylo opet vysvetlovano ze na vozidle je zavada tempomatu v ecu motoru. Trval sem na tom ze emisi se to netyka. Tak aspon ze mam vadnou can komunikaci prej[emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: STK 2016

Napsal: 17 úno 2018 12:57
od Paczqo
Mě přijde že ted na emisich řeši vic co ukazuje dignostika než co auto vypouští. Ja si musim na další emise pořídit emulátor na oblbnutí řj kvuli LPG aby mi nesvitila MIL protože to je problem, sice auto vypouští vše ok dokonce méně než by mohlo ale to skoro nehraje roli, holt sviti kontrolka.

Re: STK 2016

Napsal: 17 úno 2018 16:18
od Kokesek
Kokesek píše:Me bylo opet vysvetlovano ze na vozidle je zavada tempomatu v ecu motoru. Trval sem na tom ze emisi se to netyka. Tak aspon ze mam vadnou can komunikaci prej[emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ale ten forek je v tom ze to resil na d2 ktera ma osazenou benzinovou ecu aby fungovalo abs s tc. Motor tam je 300tdi a v papirech zapsana orig prestavba td5. Myslim ze vice to uz zmast nejde. A jelikoz se nikde nepise pocet valcu tak uz vzdy tvrdim ze to nema diagnostickou zasuvku. Zajimave ze to nikomu nevadi. [emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 09:06
od lenham3
Kdyby nekdo potreboval
Helpreg emise-1.pdf
(354.1 KiB) Staženo 526 x

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 12:41
od MadTom
Hezký papír, akorát mám dojem, že TD5ky se vyráběli déle, než je rok 2003, a nevím že by něco jako readines kódy podporovaly. Nicméně i tohle je pokrok.

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 13:05
od habakuk
Jak píše Tom TD5 byla v Discovery do konce výroby tedy do léta roku 2004 a dále tento motor pokračoval v Defovy snad do jara 2007 kdy přišla 2,4 TDCI.

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 13:30
od MadTom
Jestli on nebude rozdíl mezi naftovýma a benzínovýma motorama. Benzínové měly různé OBD vychytávky povinné dřív.

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 13:54
od lenham3
Nevim co řešite co a jak bylo ,tady jde o to ze nekdo prijede z autem ktere je do roku 2003 na EMISE a nejde pripojit na diagnostiku a vyhodi ho ze ma problem v zasuvce.
Stehlik jasne pise ze zasuvka do tohoto roku je pouze pro servisni ukoly a ne pro ucely mereni na STK a tento papir by mela mit kazda stanice co provadi emise protoze to rozesilal

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 14:15
od Adam P.
podle mě je to super pokrok! :) pokud tomu dobře rozumím, tak to říká, že bych svoji TD5 2003 neměl vůbec napichávat na tu jejich "diagnostiku" a měli by to změřit postaru, tedy přes baterku a výfuk, nebo tak nějak mně to měřili, když jsem tam s tím přijel poprvé. podruhé to měřili přes konektor a už jim defík hlásil: chyba ABS, chyba KLIMA a eště cosi. přitom v autě nic takového nemám, že...

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 14:31
od lenham3
Ano po staru bez napojeni na jejich diagnostiku pouze vyzualne zkontroluje zda nesviti kontrolka motoru to vse

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 14:54
od habakuk
Řešíme to, že Discovery 2 se dělala do roku 2004 a tak co napsal platí pro 2003 nebo se vztahuje i na 2004?

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 15:07
od ducek
Co je vubec to OBD?

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 15:21
od ducek
Dobrý den pánové mám 1.8 benzin + lpg ve stredu jsem vyrazil na emise s tim jak to pujde jako po másle nové výfukové potrubí nový katalysator za 2000 kč nevím tedy jestli ma s katalysátorem něco společného a seštelované lpg. Samozřejmě že jsem neprošel vysoké hodnoty CO2 jak benzín tak lpg poradí někdo co s tím ted mohu udělat? :Sorry:

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 16:05
od Kokesek
lenham3 píše: 15 bře 2018 09:06 Kdyby nekdo potreboval
Helpreg emise-1.pdf
Tak tohle je absolutni vychytavka!!!
Proto jim asi nevadilo ze moje TD5 s 300tdi nema zasuvku.....pro STK k dispozici.

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 16:29
od Adam P.
Kokesek píše: 15 bře 2018 16:05
lenham3 píše: 15 bře 2018 09:06 Kdyby nekdo potreboval
Helpreg emise-1.pdf
Tak tohle je absolutni vychytavka!!!
Proto jim asi nevadilo ze moje TD5 s 300tdi nema zasuvku.....pro STK k dispozici.
je to bomba. teda ještě uvidíme, jak se k tomu postaví někteří technici :) jediné co je na tom trochu blbé je to, že tam stehlík napsal ten rok 2003 :( ale ono to asi jinak nešlo. jenže jde o to, že v defu jsou ty TD5 i po tomto datu. a podle mě by to teda mělo platit i pro ně. nebo tam snad dávali jiné ŘJ nebo se něco změnilo oproti ročníkům 98–02???

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 16:33
od MadTom
Já jsem pochopil o co jde, jenom jsem chtěl poukázat, že z některého pohledu by bylo vhodné to lehce rozšířit i na mladší auta, ale to by znamenalo, že by se to muselo rozpitvat podle jednotlivých typů a provedení aut.
A jak se k tomu postaví technik na STK? Když to nevezme v potaz, tak ať nebere, ale je třeba ho upozornit na odpovědnost za způsobenou škodu nesprávným postupem - tedy třeba peníze na jiné vozidlo, po dobu, než se to vyřeší. To jsme ale zase u právníků.

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 19:16
od lenham3
MadTom píše: 15 bře 2018 16:33 Já jsem pochopil o co jde, jenom jsem chtěl poukázat, že z některého pohledu by bylo vhodné to lehce rozšířit i na mladší auta, ale to by znamenalo, že by se to muselo rozpitvat podle jednotlivých typů a provedení aut.
A jak se k tomu postaví technik na STK? Když to nevezme v potaz, tak ať nebere, ale je třeba ho upozornit na odpovědnost za způsobenou škodu nesprávným postupem - tedy třeba peníze na jiné vozidlo, po dobu, než se to vyřeší. To jsme ale zase u právníků.
Pokud chces neco rozsirovat tak napis na zastpopeni a zeptej se ,ale podle me je to max rok 2003 ne vyš :!: .
Delam hodne osobaky MG/Rover a tam to same po roce 2003 facelift uz ma kody jak benzin tak nafta jsou tam uz novejsi jednotky .
Toto zacalo tak ,ze kamarad jen na emise z MGF rok 2000 a vyhodili ho ze se naspoji z jednotkou motoru ,tak prijel ke me napojili jsme to na origo T4
bez problemu tak zavolal na zastoupeni a Stehlik poslat toto vyjadreni

Re: STK 2016

Napsal: 15 bře 2018 19:31
od MadTom
Jsi mě špatně pochopil - tenhle papír je super, u MG věřím že je to tak jak píšeš, ale konkrétně TD5ka - tedy v Disco2 a Defu je furt to samé, a že by od roku 2003 to mělo nějaké readyness kódy jsem tak trošku nezaznamenal (řídící jednotka je furt ta samá). Jenom jsem chtěl upozornit, že u LR s motorem TD5 tohle ostré dělení zrovna rokem 2003 není.