Stránka 25 z 48
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 pro 2011 20:35
od eliott
Normálně jsou tam 10
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 pro 2011 20:42
od sloon
Tak dík, zítra na to jdeme a už se těším na výsledek.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 pro 2011 21:50
od emo
nazdar mate niekto skusenost s tymito pruzinami ? dik
http://www.flatdoguk.com/search.asp?typ ... +Coil+Kits" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2012 20:21
od Benjamin
Tak jsem vysledoval další anomálii. Levá zadní pružina si už zase našla své útulné místečko mimo horní misku a stále se tam vrací.
Když jsme zvedali kastli, všiml jsem s,i že pružina je nahoře vyskočená mimo misku a je posunutá cca o 1 cm k rámu. Když jsme dávali kastli zpět, dali jsme ji na své místo. No po 150 silničních km bez terénu tam kouknu a je vyskočená znova.
1) Jak moc je třeba to řešit? (vliv na jízdní vlastnosti nepozoruju, ale jsem punťa, a tak mi to dere v hlavě)
2) Jak to řešit? Jsou nějaké jednoduché konusy na DII, které jdou snadno instalovat?
Ještě pro upřesnění mám DII, které je na pružinách už z výroby a 2" lift pružiny žluté Britpart...
Díky moc
Benja
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2012 21:39
od MadTom
A nemáš něco vymačkané (nějakou gumu v ramenech, táhlo od stabilizátoru)? Já jsem dnes nahodil delší pružiny, tlumiče a podložky pod měchy a přitom jsem zjistil, že to vlastně není vylepšení auta, ale jenom oprava. Na jednom tlumiči byl KO spodní silentblok, jedna pružina měla ulomenej spodní závit, a jeden měch utíkal. Tak jenom doufám, že jsem našel vše, kde to bouchalo. Minulej týden jsem tam dal ještě delší brzdové hadičky - strojní odvzdušňování je super a hlavně rychlé, a podložil jsem crossmember, co je pod předním kardanem o 15mm. Akorát pokud zvednu auto za karoserii a odvěsím přední nápravu, tak se i tak kardan o crosmember opře, a to zrovna gumovou manžetou, to se mi moc nelíbí, asi budu muset tu podložtu udělat ještě silnější.

Zítra se uvidí, co to udělá na silnici.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2012 22:03
od patrik
Benjamin píše:Tak jsem vysledoval další anomálii. Levá zadní pružina si už zase našla své útulné místečko mimo horní misku a stále se tam vrací.
Když jsme zvedali kastli, všiml jsem s,i že pružina je nahoře vyskočená mimo misku a je posunutá cca o 1 cm k rámu. Když jsme dávali kastli zpět, dali jsme ji na své místo. No po 150 silničních km bez terénu tam kouknu a je vyskočená znova.
1) Jak moc je třeba to řešit? (vliv na jízdní vlastnosti nepozoruju, ale jsem punťa, a tak mi to dere v hlavě)
2) Jak to řešit? Jsou nějaké jednoduché konusy na DII, které jdou snadno instalovat?
Ještě pro upřesnění mám DII, které je na pružinách už z výroby a 2" lift pružiny žluté Britpart...
Díky moc
Benja
Však maš opačne nahodenu srunu

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2012 22:34
od vladob8
Dobry postreh Patrik

takto ma byt struna zakoncena na spodnej strane, hore ma byt zbrusena dorovna asi preto vyskakuje...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2012 22:45
od Benjamin
To Madtom: tak gratuluji konečně k nahození liftu. Já mám dole doufám vše stále v pořádku (kromě té otočené pružiny) - celý podvozek byl rozebraný ještě před 400 km, nápravy dole, vše zkontrolované, provedena základní údržba...
To Patrik: Díky Paťo, teď na to koukám, z další fotky je to patrné

Skládání zadní nápravy je jediné u čeho jsem nebyl z celé renovace podvozku, ale sám nevím, zda bych si toho všiml

Taková blbost, no člověk se pořád učí

Foto, kde je vidět, že je každá jinak:
Zvýšení Disco II
Napsal: 18 črc 2012 20:00
od bohous
Tak jsem se k tomu konecne taky dostal. 2" lift Terrafirma a podlozky pod mechy a velky kola Cooper.

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 19 črc 2012 08:31
od vladob8

Tak to vidim ze ta kasna je robena na takuto vysku a take kola, opticky to pekne sedi.

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 11 srp 2012 01:06
od vladob8
Konecne som dorobil nutne upravy po zvyseni - dlhsie brzdove hadice a predlzenie kablov ABS. Hadice som kupil na eBay, Britpart...

Tyzden pred robotou som vsetky srubove spoje natrel brzdovou kvapalinou a po 10 rokoch som to uvolnil alo nove...Kable ABS som posunul v uchyteniach, vpredu to islo z oboch stran takze predlzenie bolo skoro 5cm ale v zadu sa mi to podarilo len cca 3cm a je to trochu malo, ked sa to trhne, nadpojim

Nafotil som vyveseny predok na tlmicoch, je to v pohode. Pod crossbar je nutne dat podlozku min 2cm ako to mam ja alebo ju prezvarat, to k voli prednemu kardanu aby sa onu nebuchal pri odlahceni. Zadna naprava tiez v pohode, az na jeden detail, bal som sa vyvesit zadnu napravu na tlmice lebo mech uz bol v koncoch a tlmicu ostavali 2cm, Tak neviem ci sa mech natiahne alebo to streli. Mam v pamati pribeh co popisoval Acon, ze pri vyjazde nejakeho rigolu mu buchol mech a osobne si myslim ze to bol tento pripad. Ja som daval podlozky pod mechy +4cm a tlmice Britpart ktore su natiahnute dlhsie o +6cm, tak neviem... Bola by moznost zvysit podlozky, preto tu smerujem otazku pre skusenych ako na to? A druha vec su dorazy, nove tlmice su o 3cm dlhsie v zasunutom stave tak som zvysil doraz navarenim zelezneho U profilu na povodny doraz a zatial sa mi to javi v pohode s povodnymy gumovymi dorazmi.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 12 srp 2012 09:26
od Acon
No, s tým mojim mechom to bude jednoduchšie. Pri montáži podložky tam "mnechanik" dal len jednu skrutku!!! a tá jedna čo tam bola to skrátka neudržala a mech sa skrížil resp. "prevrátil". Podložka bola úplne vykrútená a odlomená od zvaru. Takže by som to pripísal na vrub "svedomitého" mechanika. Pokial ide o zvýšenie podložiek tak s tým by som si hlavu nelámal. V teréne ak to potrebuješ, vieš mechy dofúknuť a to je myslím nejaké 4cm a na normálnej ceste jr to OK tak ako to je aspoň nezvyšuješ ťažisko.
Pokial ide o dorazy, tak navarením profilu to samozrejme vyriešiš, no lepšie je to s vyšším dorazom. Ten má totiž viac pružiacej hmoty a lepšie stlmí pecku keď ti náprava prepruží na doraz. V teréne je to zvlášť dôležité, lebo náprava Ti neprepruží naraz na oba dorazy ale väčšinou pri krížení len jedna strana a ten malý doraz to nedá.
Nemám s tým skúsenosti lebo sám jazdím na pôvodných dorazoch bez problémov, ale sedliacky rozum myslím stačí.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 12 srp 2012 12:31
od papavel.k
zdravím...jak je to s geometrií při +2´´ ? ...( komplet lift Terrafirma, zadek bez vzduchu původní)...
MadTom píše:a podložil jsem crossmember, co je pod předním kardanem o 15mm
...Eliott mi podkládal a teď odhadem řeknu víc než 2cm...jestli chceš zajdu to přesně změřit pod auto...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 12 srp 2012 17:03
od Acon
foto som vkladal o 2-3 strany skôr
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... &start=440" onclick="window.open(this.href);return false;
Na geometriu to podľa mňa vplyv nemá.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 28 úno 2013 07:50
od bohous
Já dával podlozky 5cm pod mechy, pod crossmember 2cm a dlouhy hadicky mam jeste v kufru

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 28 úno 2013 08:55
od visby
dorazy poladit je velmi tazke, tie vysoke co sa predavaju su tvrde ako stolverky a dorazy z avie zase moc vysoke (ale funguju ako lusk pri rychlej jazde!). mne predok teraz moc nekrizi, ale obetovat krizenie pre dobru rychlu jazdu je jednoduche;-)
ja som daval najskor 2cm podlozku pod crossmember, potom sme ho este vytunili. cize mam ho spusteny tak o 5-6cm.
2" a viac lift na geometriu nema vplyv, ale urcite sa pohraje so zaklonom napravy. ideal by boli excentricke silentbloky do ramien...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 28 úno 2013 09:32
od Radek V.
Zdravím zkušené,
mám DII, r.v. 2003, jak zvednout vůz na pružinách o 2", je mi "snad" celkem jasné a doufám, že zvládnu doma sám, akorát stále dumám, když všichni dávají o 2" delší brzdové hadičky, jak je to s kabelem od čidel ABS? Můžete mi prosím zkušenější poradit? Nerad bych v terénu při křížení řešil utržený kabel čidla ABS, když vůz je vybaven jen TC. Budu vděčný za každou radu, děkuji.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 28 úno 2013 11:43
od MadTom
pár doplnění:
přední crosmember mám podloženej o 15mm a zatím to asi stačí, v plánu je to ale posunout o kus dozadu - ale to až bude teplo, protože se musí na rám navařit nové držáky a crosmember udělat druhej.
dorazy - je nutné prodloužit, zvlášť u auta s měchama - to když se z nějakého důvodu měchy úplně vyfouknou a na dorazy to sedne - aby to potom jelo aspoň po silnici a nešoupalo gumama o něco v podbězích. Třeba jenom proto, aby se to dalo vytáhnout na odtahouvku, nebo s tím pomalu odjet do blízkého místa na opravu.
čidla ABS - v předu jdou poptáhnout - stačí na kabelu posunout ty gumové uchycení - není tam napevno, a dále potom vyháknout z originál držáků spojovací konektory čidel (vpředu v motorovém prostoru na blatníku, vzadu na rámu) - tím se taky něco získá. Minimálně vzadu ale ten plastovej držák konektoru musí zůstat, drží konektor spojenej - jinak se to při prvním propružení prostě vysune a rozpojí.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 28 úno 2013 12:03
od Radek V.
Ještě další otázka, je třeba nějakých dalších dílů k liftu 2", když mám pružiny, tlumiče,brzdové hadičky ( vše o 2" vyšší)? Kabely čidel ABS, stačí tedy popotáhnout, tím se prodlouží.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 28 úno 2013 12:44
od MadTom
Jak už jsem psal - dorazy náprav. Zdůrazňoval jsem to uvzduchovejch měchů, ale i u normálních pružin mají hlavně zabránit tomu, aby si tlumiče sedly na doraz - ty na to nejsou dělané, a dají se tak zničit.