Stránka 24 z 59

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 28 zář 2017 21:22
od HST
Ahoj,
Tak bych vas pozadal o spolupraci a odmereni vysky kol v rozdilnych nastavenich xlifteru. Je to potreba kvuli ladeni levelingu. Jde o koeficientu o kolik se má zmenit napeti na senzoru pro pohyb auta o pozadovanou zmenu vysky.
Odmeril jsem to na své D3 a chtelo by to zpresnit.

Pripravil jsem sheety do "testovaci tabulky". Dojdou-li sheety, udelejte duplikat.
Nadefinoval jsem 10 poloh, ve kterych by bylo potreba odmerit vysku kol a k tomu z displeje opsat napeti.

Udela se to takto:
  • Auto se postavi na rovinu, rucka neni zabrzdena.
  • Nastavi se patricna kombinace páčky / Xlifteru, dle tabulky.
  • Pocka se na ustaleni
  • Odmeri se vzdalenost od stredu kola k dolnimu okraji stredu lemu blatniku v centimetrech - jako pri kalibraci kol - nahodne treba toto youtube video v 1:23.
  • Opise se napeti na senzoru (zapnout debug mod v menu->settings->debug). Napeti senzoru z displeje viz obrazek, je to vzdy ten horni udaj.
  • Idealne si vytisknout prazdny sheet a pak namerene hodnoty prepsat do tabulky

Je to celkem 10 poloh, takze to je akce hadam na pul hodiny, mozna dele. Polohy jsem vybrat tak aby se napred chytil standard (lifter v nule), pak jestli lifter posouva spravne ( packa normal + neco na lifteru) a pak jak se nam to chova v extremech. Serazeny je to za sebou s ohledem na kompresor.

Prosim kdo na to bude mit chvili zmerte to, napiste to do tabulky. Pomuze to.
Diky velice!
Honza

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 29 zář 2017 19:35
od richo.70
Tak jsem ti to dnes Honzo poměřil. Na maximum a na minimum se nedostanu kvůli 32" kolům.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 30 zář 2017 12:07
od Rennie
Tak jsem Honzo měřil a máš to v tabulce. Poloha acess a mínus 40 mi nešlo viz chyba poznačena v tabulce. Mám plnokrevný 32 pneu tak nevím zda to ta elektrárna poznala :mrgreen:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 30 zář 2017 18:09
od NOTIX
Ahoj Rennie, me poloha Acces a - 40 taky nejde a to mam origo 255/55 R19
Pada to do Extended modu.
Nejde ani -35. Co šlo tak -30 ve freecku.
Jinak velikost kol nehraje roli, proto se to meri ke stredu kola. Velke kolo to zdvihne celkove ram nad cestu, ale poloha ramen vuci ramu zustava stejna :mrgreen:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 30 zář 2017 18:57
od Rennie
Tak to jsi mě uklidnil. Vypadalo to totiž že už tam pro ty bačkory není misto :mrgreen: ale i tak jsem to chtěl zkusit

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 01 říj 2017 12:31
od richo.70
Já nemám při páčka Access/Xlifter -25 místo v podbězích. Takže níž už to určitě nedám.
Maximální výšku můžu mít páčka Offroad/Xlifter +55, nebo páčka Normal/Xlifter +75.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 01 říj 2017 13:58
od Zlumik74
Změřeno, zapsáno v tabulce.

Extended stavy poznačeny - offroad +55, offroad +75 a access -25, access -40 (ten se ani nenastavil). Ty dva menší na obě strany se nakonec nastavily po pohnutí páčkou příslušným směrem offroad - nahoru, access - dolu. Ale asi to už není moc korektní měření.

Taky jsem si všimnul, že při nastavení opakovaných stavů - např. normal + xlifter 0 (tam jsem končil) se hodnoty napětí v desetinách lišily, ale výšky kol byly +/- 0,5 cm stejné....

Happy X-lifting a hodně síly...hlavně mentální :angel

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 01 říj 2017 14:13
od HST
Chlapi super, zacatkem tydne se na to vsechno mrknu. Diky
Zatim je tedy jasne, ze krajni extremy (offroad+75 a access-40) uz podrazdi elektroniku tak ze hazi zluty error.
Honza

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 01 říj 2017 14:19
od HST
richo.70 píše: 01 říj 2017 12:31 Já nemám při páčka Access/Xlifter -25 místo v podbězích. Takže níž už to určitě nedám.
Maximální výšku můžu mít páčka Offroad/Xlifter +55, nebo páčka Normal/Xlifter +75.
Zajimavy, zajimavy, ja mam taky 32" STT Maxxy a muzu jet i v nejnizsich polohach.
Nejnizsimi myslim vyfoukle mechy na spalky nanocomi diagnostikou. ECcka disku - jsou to originaly LR kola, tady jsem to psal.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 01 říj 2017 15:36
od Rennie
richo.70 píše: 01 říj 2017 12:31 Já nemám při páčka Access/Xlifter -25 místo v podbězích. Takže níž už to určitě nedám.
Maximální výšku můžu mít páčka Offroad/Xlifter +55, nebo páčka Normal/Xlifter +75.
Já taky ne ale i tak jsem to zkusil snizit :grin: :mrgreen:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 02 říj 2017 10:07
od Badus
Tabulka doplnena. A zase je to zajimavy. Mam stejny kola jako Ty Honzo, i gumy, i stejnej rok vyroby a pritom dole padam do extended.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 02 říj 2017 13:12
od xxx
Večer přeměřím a hodím do tabulky,
ale včera mi to při jízdě (po asfaltu,neznám příčinu) 2x vytuhlo a skočilo do servisního menu, tlačítka na Xlifteru nereagovala.

Foto přiložím večer

edit:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 02 říj 2017 20:01
od xxx
tabulka doplněna

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 11 říj 2017 21:02
od Kokesek
Badus píše: 02 říj 2017 10:07 Tabulka doplnena. A zase je to zajimavy. Mam stejny kola jako Ty Honzo, i gumy, i stejnej rok vyroby a pritom dole padam do extended.
Muzes mit auto "trosku" jinak nakalibrovane a uz se nevlezes do tolerance hodnot z cidla. Ja jsem jiz nekolikrat prekalibrovaval zakaznikum auta kvuli tomu ze se jim nevlezla kola do lemu. Normalne to nejde ale kdyz si to napises na papir a jiz pri prvnim mereni vysek mu zamerne uberes tak neni problem se tovarni kalibraci dostat treba o 4-5cm nahoru. Ale musis to zadat potom i pri druhem mereni tak aby tolerance byla porad maximalne do 3mm odchylky Tak jak vyzaduje SSD LR.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 12 říj 2017 18:59
od HST
xxx píše: 02 říj 2017 13:12 Večer přeměřím a hodím do tabulky,
ale včera mi to při jízdě (po asfaltu,neznám příčinu) 2x vytuhlo a skočilo do servisního menu, tlačítka na Xlifteru nereagovala.
Ahoj, tak jsme se o tom s Jirkou bavili a protoze to byla jednorazovka a od te doby vse ok, na nic jsme neprisli.
Jinak kdyz napise ovladani ERROR! "NO EAS RESPONSE", znamena to, ze se neco podelalo na komunikaci s EAS jednotkou.
Ale tady spis zatuhlo cely ovladani. Tak sledujeme.

Pls pokud ma nekdo dalsi nejake problemy, padajici auto, cokoliv nenormalniho - piste, at to odchytame. Od toho tu vlakno je.

Diky
H.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 12 říj 2017 19:33
od HST
Jinak zpravy z bojiste :)
  • Je na svete nova verze hardware, zahrnujici revizi vsech doposud objevenych problemu, vypusteny nadbytecne veci, naopak poreseny ty, kde to haprovalo. Jak u ovladani, tak u EAS jednotky. Znamenalo to nove plosnaky, nektere nove soucastky - no proste zase velky kus prace hotov :)
  • U ovladani jsou lepe reseny vnitrnosti, detaily typu uchyceni kabelu, krabicky atd atd atd. Nic, co by "znevyhodnovalo" soucasnou testovaci verzi, nicmene je to dulezite pro vyrobu.
  • Verim, ze jsme nasli problem s uspavanim / padajicim autem v noci - budu posilat novy firmware + je i upraveny hardware - jednotka se z uspani probouzi 10x rychleji.
  • Vse se pripravuje na vyrobu 100 kusu u firmy, ktera se vyrobe elekroniky venuje, tj uz to nebudu delat doma na stole :)
  • Pristi tyden budu mit nekolik overovacich vzorku z nove serie, beru zatezove testovat do Maroka.
  • Mezitim mam domluveneho profika na plasty, ktery pomuze vyrobou vice krabicek.
  • Kabelaz je stale orisek, ted cekame na nabidku cinana, nicmene tam je to od 1000kusu, ehm
Takze makame :)
Xliftingu zdar!

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 12 říj 2017 19:46
od HST
*** Nova verze firmware ***
Ovladani: 0.82
EAS jednotka: 0.9


Hlavni zmeny:
- resi problem padajiciho auta ve spanku.
- aktualizace senzoru kol bezi cca 2x rychleji (priblizne 2000x/vterinu)

V Xlifterim adresari je firmware 0.82 - pls aktualizujte si ovladani a nasledne EAS jednotku na verzi 0.9
Kdo jeste nema ode me opraveny hardware, je mala sance, ze to nepojede - proto je to potreba vyzkouset. Kdyby se to stalo, dejte si zpet verzi 0.8. Ale ono se to nestane :)

Diky diky
H.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 12 říj 2017 19:54
od HST
Jinak dalsi verze firmware co budu delat, tak se bude zamerovat na
  • doladeni levellingu
  • udelam moznost zvolit si "permanentni lift" ( +15,+25,+55) ktery chtel Rennie. Do nej se Xlifter bude vracet po ukonceni levellingu (nebo po vyndani baterky, odpojeni kabelaze).
  • reseni limitu v extremnich polohach

Mezitim bych potreboval jeste aspon dva, tri lidi, kteri by odmerili kola, viz tento prispevek.
A dekuji tem, kteri tak jiz ucinili :)

Diky diky.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 12 říj 2017 20:17
od MadTom
K těm Číňanům - těch 1000ks může být o kus levnější, než 100ks tady, problém je kvalita - jakákoliv reklamace je problém, a to že ti pošlo vzorky a ty jsou OK vůbec nic neznamená. Přeji hodně štěstí, moc možností stejně nemáš.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Napsal: 16 říj 2017 20:12
od Zlumik74
Update firmware proveden jak pro ovladač tak pro EAS jednotku...úspěšně. A dobrá zpráva pro fšechny majitele nakousnutých jablek....s iOS 11 to jde už v pohodě telefonem :hand :clap :clap

Je teda potřeba si v PC uložit aktualizační soubor na iCloud (to ještě to jabko neumí stáhnout soubor z google drive - nebo jsem to neobjevil :chuckle :angel ) a pak ho v telefonu stáhnout...a vše už jde úplně samo podle návodu.

Tak xLiftingu zdaaaaaar !!