Stránka 23 z 67

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 21 dub 2010 14:11
od macejky1
Luboš M. píše:Kluci a není 5mm málo? Já dělám doplňky 5mm nerez a 3mm Dušan na defu zvalašil jak papír (ale je to hovado :lol: ). 5mm nerez se nechá nahradit 10mm dural, ale free je lehčí auto.
Je to udelaný podle jakýhosi emerickýho návodu a výkresu co byl ke stazení na muddyoval. Takze nikoli vlastní konstrukce :D

Je to Dural plech quintet 3/4,5mm. Slouzí to jen jako náhrada za originál plastový kryt pod motor ( to je 1,5mm plast ). Jako pevná "radlice" slouzí na Freecku ten cca 20mm kus hliníku vepredu.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 21 dub 2010 22:29
od tagr
Mohu potvrdit, protože v Plzni jsem se o něj opřel při sjezdu z prudkého kopce a nestačil dole nájezdový úhel a nestalo se s ním nic ,jen se trochu škrábnul, ale už to není ani vidět , takže opravdu stačí :).A ten spodní plech místo plastu je nesrovnatelný ,hezká práce Maci :D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 22 dub 2010 07:14
od will.26
to vypadá dobře :yes

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 22 dub 2010 07:47
od macejky1
Pro inspiraci:

Tagrovo tazný zarízení s adapterem na naviják a ochranou výfuku

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 22 dub 2010 07:49
od macejky1
A Tagrovy opancérovaný prahy.

Povrchová uprava - zárový pozink, vylesteno a cerný komaxit. Vypadá to dost dobre a hodne to vydrzí.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 22 dub 2010 08:01
od tagr
:angel jo jo mistr kovu zase odvedl dobrou práci, tak jsem zvědav až vše dodělám co na to budou SKEPTICI říkat :ty jeden...: :ty jeden...: Protože to fakt bude stát za to :) Maci dneska zkusím sehnat vhodný vzduch. sestavu a snad ti ji přivezu do Jihlavy, a prosím vem sebou ten vzducháč, vázne dodávka nového a další kupovat nebudu , když mně pak bude k ničemu :doh , tak nech vypálit tu přechodku klidně podle toho filtru díky moc :hand

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 22 dub 2010 08:27
od Luboš M.
Dobrá práce, udělej fotku pak ještě na autě. Komaxit na zinek je ale špatná volba. Můj lakýra dává na zinek ještě nějaký základ pak plnič a barvu. Ten komaxit a nebo samotná barva se na zinku neudrží a odskočí. Stejně tak když se dává komaxit na surové železo. Musí se to před tím opískovat aby tam nebyla ta hladká vrstva,
Toť můj poznatek.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 22 dub 2010 09:11
od macejky1
Luboš M. píše:Dobrá práce, udělej fotku pak ještě na autě. Komaxit na zinek je ale špatná volba. Můj lakýra dává na zinek ještě nějaký základ pak plnič a barvu. Ten komaxit a nebo samotná barva se na zinku neudrží a odskočí. Stejně tak když se dává komaxit na surové železo. Musí se to před tím opískovat aby tam nebyla ta hladká vrstva,
Toť můj poznatek.
On to není v pravém slova smyslu komaxit ale nejaká jiná vypékaná barva která je prímo urcena na zinkované povrchy. U nás to delá jedna firma v Chotebori. Mají zinkovnu a zároven i lakovnu a mají s tím uz letité zkusenosti a odladené postupy. Zatím vzdy spokojenost.

Pouzívám slovo komaxit protoze tomu vetsina lidí rozumí a ví co si pod tím predstavit.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 05 kvě 2010 13:42
od macejky1
Nejaká ta fotka zahrádky - nemel jsem jeste cas ji nafotit porádne takze jsem zatím vybral nejakou tu fotku z Jihlavy na který je jaks taks videt.

Re: Zdvihnutie freelandra

Napsal: 05 kvě 2010 15:11
od skino
no zdar. chlapi ako ste na tom zo zdvihnutím ??? už dvihol niekto? mam otázku tie šroby na odklon idú namiesto hornej alebo dolnej skrutky tlmiču??? ďakujem za info :beer

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 05 kvě 2010 20:16
od tagr
je to tam piktogramem nakresleno:D pokud jsi už nevyhodil obal :D :coze:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 05 kvě 2010 22:56
od moon13
macejky1 píše:Nejaká ta fotka zahrádky - nemel jsem jeste cas ji nafotit porádne takze jsem zatím vybral nejakou tu fotku z Jihlavy na který je jaks taks videt.

Ta zahrádka je fajn, moc se mi líbí. Dobrá práce!

Re: Zdvihnutie freelandra

Napsal: 06 kvě 2010 07:54
od macejky1
skino píše:no zdar. chlapi ako ste na tom zo zdvihnutím ??? už dvihol niekto? mam otázku tie šroby na odklon idú namiesto hornej alebo dolnej skrutky tlmiču??? ďakujem za info :beer

Je to vlastne jedno - podle toho na kterou stranu to pak natocís. Ale správne se dává nahoru.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 kvě 2010 08:20
od macejky1
Lepsí fotky

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 kvě 2010 08:21
od macejky1
dalsí

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 kvě 2010 08:39
od MadTom
Tak na těchto fotkách to vypadá super. Jeden dotaz - kolik to váží? A co to udělá na autě se spotřebou?

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 kvě 2010 12:10
od macejky1
MadTom píše:Tak na těchto fotkách to vypadá super. Jeden dotaz - kolik to váží? A co to udělá na autě se spotřebou?

Jsem rád ze se líbí :lol:

Váha vcetne zebríku je 36 Kg.
Unese o neco víc nez standardní hagusy. (Tech 200 Kg jako mají hagusy + vlastní váhu urcite, spís víc)
Pri jízde vubec nehlucí - teda alespon do 100 Km/h víc s freeckem nejezdím tak nevím
Spotrebu jsem zatím nezjistoval, mám ji na aute krátce.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 kvě 2010 12:43
od MadTom
Hlavní dotaz byl na tu váhu - takže je to zase dvoujmužné na nasazení na auto. Nebo to mít v garáži u stropu na kladkách.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 kvě 2010 12:56
od macejky1
MadTom píše:Hlavní dotaz byl na tu váhu - takže je to zase dvoujmužné na nasazení na auto. Nebo to mít v garáži u stropu na kladkách.
Dvojmuzné to urcite je - já to napríklad nasazoval portálovým jerábem o nosnosti 5 tun :lol:

No ale vázne, jednou jsem to nasadil a nemám v umyslu to jeste nekdy sundávat takze je mi ta váha sumafuk. Jasne ze by to slo udelat z hliníku ale aby ta zahrada neco vydrzela tak by ani z toho AL nebyla o moc lehcí. V rozmerech 1,8x1,1m to stejne bude dvojmuzné vzdycky.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 06 kvě 2010 14:49
od macejky1
Je mi jasný ze Freecko asi málokdo pouzívá jako tahouna tezkýho vleku ale treba je tady víc bláznu jako jsem já a Tagr který vozíme na aute nebo v aute hromadu tezkýho zarízení. Premýslel jsem o montázi prídavných zátezových pruzin ( pro me a Tagra dopredu i dozadu ) ale nelíbí se mi cena za kterou se prodávají. popis funkce a ceny jsou tady: http://pruziny.info/index.php

Tak jsem zkusil poptat pruziny v jedné pérárne ( samo ze z materiálu vhodného pro pouzití na vozidlech, tedy 14 260 ) a zjistil jsem, ze pokud bych jich objednal alespon 20 Ks dostal bych se na cenu okolo 250Kc/Ks bez lakování. Lakování vhodnou barvou a výrobu spodních a horních misek ulození uz jsem schopen zajistit sám. Takze kdyby se nás seslo víc tak aby se vyplatilo objednat alespon tech 20 Ks pruzin tak by kompletní cena za sadu na jednu nápravu vysla okolo 1 500,- az 2 000,-. A to uz není spatný.

Takze jestli se to nekomu líbí a chtel by to na auto at uz jen vzadu kvuli vleku nebo vzadu i vepredu kvuli pridavne vaze vozu ( naviják, rámy, ochrany podvozku, bordel v kufru, .... :D ) tak se ozvete. Jestli se nás sejde dost mohla by být cena zajímavá.