Stránka 21 z 75

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 11:31
od Hanys_a_Kaca
Tak po vyměně kontaktů na startéru mi to startovalo dva dny. Já si neztěžuju, život mne naučil, těšit se i z maličkostí.

Spíš to teda vypadá, že chyba byla (i) jinde - má nějakěj problém se zasunout do setrváku - je to možný? Ozve se jedna rána jak krumpáčem - poskočí řadicí páka, ale starter neotočí. Když s autem zkusim pohnout ramenem a jakoby jebnout tam rychlost, ze se motor jakoby trochu pohne, ale ani neotočí (stojici motor zastavi auto přes zařazenou rychlost), tak to pak zastartuje normálně - teda někdy.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 14:08
od visby
ja som si zase uzil prihodu s hadicou na chladici posledny tyzden:
kusok pred talianskom praskla a stratil som vcelku dost vody. v strese co s tym, som s mechanikom na telefone (kazdy LR pilot ma take;-)) zhodnotil, ze to skusim zalepit tlakovou paskou a dojdem do talianska pre novu.
tu pasku som pouzival prvy krat a vdaka super pristupu to nebolo zalepene idealne, takze to trochu kvapalo. ukazalo sa vsak, ze teplo paske prospieva a postupne sa stmelila tak, ze to vobec nekvapkalo ani pri studenom motore.
novu hadicu mi v taliansku sice objednali, ale neboli schopni ju dodat, kedze su totalni motaci, tak som si dovolenku odjazdil na lepenci a dosiel az domov (ca 1000km).

ponaucenie:
nosit tlakovu pasku stale so sebou!
neverit talianom ked nieco objednavaju a posielaju!

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 16:41
od Petr Corwin
Ahoj, asi budu za jojo :-(, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....

Děkuji, Petr

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 17:04
od Hanys_a_Kaca
Asi neco jako toto:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ka#p278296" onclick="window.open(this.href);return false;

je jich asi milion typů a výrobců a některé vydrží fakt divy...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 17:39
od Piskot
Hanys_a_Kaca píše:Tak po vyměně kontaktů na startéru mi to startovalo dva dny. Já si neztěžuju, život mne naučil, těšit se i z maličkostí.

Spíš to teda vypadá, že chyba byla (i) jinde - má nějakěj problém se zasunout do setrváku - je to možný? Ozve se jedna rána jak krumpáčem - poskočí řadicí páka, ale starter neotočí. Když s autem zkusim pohnout ramenem a jakoby jebnout tam rychlost, ze se motor jakoby trochu pohne, ale ani neotočí (stojici motor zastavi auto přes zařazenou rychlost), tak to pak zastartuje normálně - teda někdy.
...tyhle příznaky vypadají na opotřebovaný pastorek startéru nebo poškozené náběhy na zubech setrvačníku.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 18:45
od Hanys_a_Kaca
Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 18:51
od petmic
Hanys_a_Kaca píše:Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
skus google https://www.google.com/search?um=1&clie ... rtbs=isz:m" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 19:03
od visby
Petr Corwin píše:Ahoj, asi budu za jojo :-(, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....

Děkuji, Petr
presne tuto mam: http://www.shop4x4.cz/expedicni-vybava/ ... ndard.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 19:50
od Miky_CZ
Tak tak na tu pasku sem odjezdil celou albanii a dalsich 14 dnu doma

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 19:59
od pajam
Petr Corwin píše:Ahoj, asi budu za jojo :-(, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....

Děkuji, Petr
Já mám tuto je to stejné funkční: http://www.loctite.cz/full-product-list ... =technical

Odesláno z mého GT-N8010 pomocí Tapatalk 2

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 21:34
od Hanys_a_Kaca
Tak jsem vejral na vsechny mozny fotky pastorku nejen td5 starteru, ale i jinejch a obavam se, že můj pastorek je zdravej. Dneska mi to chytlo několikrat ok. Se jenom bojim, že na nás někdo zavolá sociálku, když nutím ženu s dítětem do auta, které vydává takové divné zvuky, pak vystupuju, cloumám s vozem dopředu dozadu...
petmic píše:
Hanys_a_Kaca píše:Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
skus google https://www.google.com/search?um=1&clie ... rtbs=isz:m" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 21:40
od Ostwind
http://ostwind.rajce.idnes.cz/Desktop#2 ... 162951.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; todle se mi stalo jeste na felde. starter byl ok takze nechapu jak se to mohlo takle sjezdit. ale když se proste setrvak zastavil tima vojezdenejma zubama pred nim tak pomohlo jent vylezt a hejbat z autem pri zarazeny rychlosti sem a tam aby se setrvak pohnul jinam...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 23 zář 2013 22:19
od harvy
Hanys hlavně se modli aby to nebyla prasklá hlava jak jsi to uvařil . Měl jsem něco podobného udělala se mi mikroprasklinka u ventilu a po zastavení při vhodné poloze pístu natekla do válce voda a jak je známo vodu nestlačíš při startování se motor jakoby kousne jak narazí na tu vodu a dělalo to jen někdy :hmm:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 24 zář 2013 06:48
od eliott
harvy píše:Hanys hlavně se modli aby to nebyla prasklá hlava jak jsi to uvařil . Měl jsem něco podobného udělala se mi mikroprasklinka u ventilu a po zastavení při vhodné poloze pístu natekla do válce voda a jak je známo vodu nestlačíš při startování se motor jakoby kousne jak narazí na tu vodu a dělalo to jen někdy :hmm:
Má pravdu ten kluk, dělají to i V8 s prasklým blokem

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 24 zář 2013 09:38
od Hanys_a_Kaca
Jenže já poučenej minulou zkušeností věřím, že jednodušší vysvětlení bude pravdivějsší:-) By mi přišlo divné, že dybych měl nad pistem vodu, že bych s tim nepohnul starterem, ale ramenem jo.
Jako jestli mám v hlavě malou nebo velkou prasklinku se s váma přít nebudu, při startu z toho vzadu z vejfuku vylita kde co, ale nebudu přece panikařit kvůli nějakým prasklinkám, včera to zas párkrát chytlo, tak holt budu parkovat na kopci, jako doteďka....

- - ...a dá se nějak jednoduše otevřít komprese u toho mýho zázraku? U V8 bych uvěřil, kdybych povolil svíčky a motorem pak otočil...

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 24 zář 2013 13:28
od MadTom
Komprese se dá ověřit - vyšroubuješ svíčku :mrgreen: a dáš místo ní měřák. Akorát pouze na 4 válcích.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 24 zář 2013 14:00
od Hanys_a_Kaca
Při svejch schopnostech vyšroubuju kus (!) svíčky.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 24 zář 2013 14:01
od MadTom
Jo, tak to by jsi nebyl jedinej. Mě se to podařilo v pohodě, akorát nevím, jestli má smysl, abych před zimou ty žhaviče zkontroloval, protože dvě zimy před jejich výměnou jsem jezdil s nefunkčními a ani ve velkých mrazech nebyl problém nastartovat.

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 05 říj 2013 10:10
od eliott
Tak se musím přidat se svým příběhem, dnes v 7:15 jsem vyrazil s Defem TD5 na akci cca 160 km vzdálenou, po 30km, registruju, že topí jen bufík - okamžitě kontroluji chladící kapalinu, chybí jen 1,5 l, (to by nemělo ještě vadit) ale evidentně unikalal z pod víčka expanzky. Sáhnu na chladič - ledový. První dedukce -termostat. Vracím se do dílny, za neustálého nadávání a proklínání konstruktérů měním termostat umístěný na debilním místě a v 9:30 opět vyrážím. Po 7 km kontroluji situaci v motorovém prostoru a vše jako před tím.

Takže jsem se vrátil, auto pohodil u dílny, sedl do Das Auta a jel domu si dát kafe... Odpoledne jdu s dětma do kina a budu se muset asi hodně ovládat, abych ten motor nevyhodil a nedal tam 300 Tdi.

Trochu mi vrtá hlavou, že chladící systém nebyl ani jednou nadměrně natlakovaný, takže trochu podezřívám víčko expanzky, ale to by nemělo ovlivňovat otevírání termostatu, až dopiju to kafe, tak se na to možná ještě kouknu :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

Napsal: 05 říj 2013 11:26
od Johny R
Tos nám udělal radost že i DEF ve tvé péči si vynucuje neustálou pozornost :lol: ! Mně zase trápí kovový cvrlikot od podvozku, který se dnes navíc dost zhoršil. Myslím že je to kříž, páč to jede dle otáček převodovky a po vyšlápnutí spojky to buď zmlkne nebo to cinkne jen párkrát a né tak zněle :roll: . Ale smolí mně že nejde dost dobře poznat který, když jsem to zkoušel ručně potočit na vůlích tak se žádný nenechal prozradit :devil .