Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak po vyměně kontaktů na startéru mi to startovalo dva dny. Já si neztěžuju, život mne naučil, těšit se i z maličkostí.
Spíš to teda vypadá, že chyba byla (i) jinde - má nějakěj problém se zasunout do setrváku - je to možný? Ozve se jedna rána jak krumpáčem - poskočí řadicí páka, ale starter neotočí. Když s autem zkusim pohnout ramenem a jakoby jebnout tam rychlost, ze se motor jakoby trochu pohne, ale ani neotočí (stojici motor zastavi auto přes zařazenou rychlost), tak to pak zastartuje normálně - teda někdy.
Spíš to teda vypadá, že chyba byla (i) jinde - má nějakěj problém se zasunout do setrváku - je to možný? Ozve se jedna rána jak krumpáčem - poskočí řadicí páka, ale starter neotočí. Když s autem zkusim pohnout ramenem a jakoby jebnout tam rychlost, ze se motor jakoby trochu pohne, ale ani neotočí (stojici motor zastavi auto přes zařazenou rychlost), tak to pak zastartuje normálně - teda někdy.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ja som si zase uzil prihodu s hadicou na chladici posledny tyzden:
kusok pred talianskom praskla a stratil som vcelku dost vody. v strese co s tym, som s mechanikom na telefone (kazdy LR pilot ma take;-)) zhodnotil, ze to skusim zalepit tlakovou paskou a dojdem do talianska pre novu.
tu pasku som pouzival prvy krat a vdaka super pristupu to nebolo zalepene idealne, takze to trochu kvapalo. ukazalo sa vsak, ze teplo paske prospieva a postupne sa stmelila tak, ze to vobec nekvapkalo ani pri studenom motore.
novu hadicu mi v taliansku sice objednali, ale neboli schopni ju dodat, kedze su totalni motaci, tak som si dovolenku odjazdil na lepenci a dosiel az domov (ca 1000km).
ponaucenie:
nosit tlakovu pasku stale so sebou!
neverit talianom ked nieco objednavaju a posielaju!
kusok pred talianskom praskla a stratil som vcelku dost vody. v strese co s tym, som s mechanikom na telefone (kazdy LR pilot ma take;-)) zhodnotil, ze to skusim zalepit tlakovou paskou a dojdem do talianska pre novu.
tu pasku som pouzival prvy krat a vdaka super pristupu to nebolo zalepene idealne, takze to trochu kvapalo. ukazalo sa vsak, ze teplo paske prospieva a postupne sa stmelila tak, ze to vobec nekvapkalo ani pri studenom motore.
novu hadicu mi v taliansku sice objednali, ale neboli schopni ju dodat, kedze su totalni motaci, tak som si dovolenku odjazdil na lepenci a dosiel az domov (ca 1000km).
ponaucenie:
nosit tlakovu pasku stale so sebou!
neverit talianom ked nieco objednavaju a posielaju!
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: 14 úno 2013 07:42
- tel.: 722 949 240
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Prameny 18, Prameny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ahoj, asi budu za jojo
, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....
Děkuji, Petr

Děkuji, Petr
vše je jenom sen.....jenom Defender je opravdový
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Asi neco jako toto:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ka#p278296" onclick="window.open(this.href);return false;
je jich asi milion typů a výrobců a některé vydrží fakt divy...
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ka#p278296" onclick="window.open(this.href);return false;
je jich asi milion typů a výrobců a některé vydrží fakt divy...
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
...tyhle příznaky vypadají na opotřebovaný pastorek startéru nebo poškozené náběhy na zubech setrvačníku.Hanys_a_Kaca píše:Tak po vyměně kontaktů na startéru mi to startovalo dva dny. Já si neztěžuju, život mne naučil, těšit se i z maličkostí.
Spíš to teda vypadá, že chyba byla (i) jinde - má nějakěj problém se zasunout do setrváku - je to možný? Ozve se jedna rána jak krumpáčem - poskočí řadicí páka, ale starter neotočí. Když s autem zkusim pohnout ramenem a jakoby jebnout tam rychlost, ze se motor jakoby trochu pohne, ale ani neotočí (stojici motor zastavi auto přes zařazenou rychlost), tak to pak zastartuje normálně - teda někdy.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
skus google https://www.google.com/search?um=1&clie ... rtbs=isz:m" onclick="window.open(this.href);return false;Hanys_a_Kaca píše:Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
if it ain't broke, don't fix it
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
presne tuto mam: http://www.shop4x4.cz/expedicni-vybava/ ... ndard.html" onclick="window.open(this.href);return false;Petr Corwin píše:Ahoj, asi budu za jojo, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....
Děkuji, Petr
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak tak na tu pasku sem odjezdil celou albanii a dalsich 14 dnu doma
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já mám tuto je to stejné funkční: http://www.loctite.cz/full-product-list ... =technicalPetr Corwin píše:Ahoj, asi budu za jojo, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....
Děkuji, Petr
Odesláno z mého GT-N8010 pomocí Tapatalk 2
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak jsem vejral na vsechny mozny fotky pastorku nejen td5 starteru, ale i jinejch a obavam se, že můj pastorek je zdravej. Dneska mi to chytlo několikrat ok. Se jenom bojim, že na nás někdo zavolá sociálku, když nutím ženu s dítětem do auta, které vydává takové divné zvuky, pak vystupuju, cloumám s vozem dopředu dozadu...
petmic píše:skus google https://www.google.com/search?um=1&clie ... rtbs=isz:m" onclick="window.open(this.href);return false;Hanys_a_Kaca píše:Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
http://ostwind.rajce.idnes.cz/Desktop#2 ... 162951.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; todle se mi stalo jeste na felde. starter byl ok takze nechapu jak se to mohlo takle sjezdit. ale když se proste setrvak zastavil tima vojezdenejma zubama pred nim tak pomohlo jent vylezt a hejbat z autem pri zarazeny rychlosti sem a tam aby se setrvak pohnul jinam...
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Hanys hlavně se modli aby to nebyla prasklá hlava jak jsi to uvařil . Měl jsem něco podobného udělala se mi mikroprasklinka u ventilu a po zastavení při vhodné poloze pístu natekla do válce voda a jak je známo vodu nestlačíš při startování se motor jakoby kousne jak narazí na tu vodu a dělalo to jen někdy 

je to zase k.o.
- eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Má pravdu ten kluk, dělají to i V8 s prasklým blokemharvy píše:Hanys hlavně se modli aby to nebyla prasklá hlava jak jsi to uvařil . Měl jsem něco podobného udělala se mi mikroprasklinka u ventilu a po zastavení při vhodné poloze pístu natekla do válce voda a jak je známo vodu nestlačíš při startování se motor jakoby kousne jak narazí na tu vodu a dělalo to jen někdy
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jenže já poučenej minulou zkušeností věřím, že jednodušší vysvětlení bude pravdivějsší:-) By mi přišlo divné, že dybych měl nad pistem vodu, že bych s tim nepohnul starterem, ale ramenem jo.
Jako jestli mám v hlavě malou nebo velkou prasklinku se s váma přít nebudu, při startu z toho vzadu z vejfuku vylita kde co, ale nebudu přece panikařit kvůli nějakým prasklinkám, včera to zas párkrát chytlo, tak holt budu parkovat na kopci, jako doteďka....
- - ...a dá se nějak jednoduše otevřít komprese u toho mýho zázraku? U V8 bych uvěřil, kdybych povolil svíčky a motorem pak otočil...
Jako jestli mám v hlavě malou nebo velkou prasklinku se s váma přít nebudu, při startu z toho vzadu z vejfuku vylita kde co, ale nebudu přece panikařit kvůli nějakým prasklinkám, včera to zas párkrát chytlo, tak holt budu parkovat na kopci, jako doteďka....
- - ...a dá se nějak jednoduše otevřít komprese u toho mýho zázraku? U V8 bych uvěřil, kdybych povolil svíčky a motorem pak otočil...
-
- Příspěvky: 15257
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Komprese se dá ověřit - vyšroubuješ svíčku
a dáš místo ní měřák. Akorát pouze na 4 válcích.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Při svejch schopnostech vyšroubuju kus (!) svíčky.
-
- Příspěvky: 15257
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jo, tak to by jsi nebyl jedinej. Mě se to podařilo v pohodě, akorát nevím, jestli má smysl, abych před zimou ty žhaviče zkontroloval, protože dvě zimy před jejich výměnou jsem jezdil s nefunkčními a ani ve velkých mrazech nebyl problém nastartovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak se musím přidat se svým příběhem, dnes v 7:15 jsem vyrazil s Defem TD5 na akci cca 160 km vzdálenou, po 30km, registruju, že topí jen bufík - okamžitě kontroluji chladící kapalinu, chybí jen 1,5 l, (to by nemělo ještě vadit) ale evidentně unikalal z pod víčka expanzky. Sáhnu na chladič - ledový. První dedukce -termostat. Vracím se do dílny, za neustálého nadávání a proklínání konstruktérů měním termostat umístěný na debilním místě a v 9:30 opět vyrážím. Po 7 km kontroluji situaci v motorovém prostoru a vše jako před tím.
Takže jsem se vrátil, auto pohodil u dílny, sedl do Das Auta a jel domu si dát kafe... Odpoledne jdu s dětma do kina a budu se muset asi hodně ovládat, abych ten motor nevyhodil a nedal tam 300 Tdi.
Trochu mi vrtá hlavou, že chladící systém nebyl ani jednou nadměrně natlakovaný, takže trochu podezřívám víčko expanzky, ale to by nemělo ovlivňovat otevírání termostatu, až dopiju to kafe, tak se na to možná ještě kouknu

Takže jsem se vrátil, auto pohodil u dílny, sedl do Das Auta a jel domu si dát kafe... Odpoledne jdu s dětma do kina a budu se muset asi hodně ovládat, abych ten motor nevyhodil a nedal tam 300 Tdi.
Trochu mi vrtá hlavou, že chladící systém nebyl ani jednou nadměrně natlakovaný, takže trochu podezřívám víčko expanzky, ale to by nemělo ovlivňovat otevírání termostatu, až dopiju to kafe, tak se na to možná ještě kouknu






Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tos nám udělal radost že i DEF ve tvé péči si vynucuje neustálou pozornost
! Mně zase trápí kovový cvrlikot od podvozku, který se dnes navíc dost zhoršil. Myslím že je to kříž, páč to jede dle otáček převodovky a po vyšlápnutí spojky to buď zmlkne nebo to cinkne jen párkrát a né tak zněle
. Ale smolí mně že nejde dost dobře poznat který, když jsem to zkoušel ručně potočit na vůlích tak se žádný nenechal prozradit
.


