Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#401 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 23 zář 2013 11:31

Tak po vyměně kontaktů na startéru mi to startovalo dva dny. Já si neztěžuju, život mne naučil, těšit se i z maličkostí.

Spíš to teda vypadá, že chyba byla (i) jinde - má nějakěj problém se zasunout do setrváku - je to možný? Ozve se jedna rána jak krumpáčem - poskočí řadicí páka, ale starter neotočí. Když s autem zkusim pohnout ramenem a jakoby jebnout tam rychlost, ze se motor jakoby trochu pohne, ale ani neotočí (stojici motor zastavi auto přes zařazenou rychlost), tak to pak zastartuje normálně - teda někdy.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#402 Příspěvek od visby » 23 zář 2013 14:08

ja som si zase uzil prihodu s hadicou na chladici posledny tyzden:
kusok pred talianskom praskla a stratil som vcelku dost vody. v strese co s tym, som s mechanikom na telefone (kazdy LR pilot ma take;-)) zhodnotil, ze to skusim zalepit tlakovou paskou a dojdem do talianska pre novu.
tu pasku som pouzival prvy krat a vdaka super pristupu to nebolo zalepene idealne, takze to trochu kvapalo. ukazalo sa vsak, ze teplo paske prospieva a postupne sa stmelila tak, ze to vobec nekvapkalo ani pri studenom motore.
novu hadicu mi v taliansku sice objednali, ale neboli schopni ju dodat, kedze su totalni motaci, tak som si dovolenku odjazdil na lepenci a dosiel az domov (ca 1000km).

ponaucenie:
nosit tlakovu pasku stale so sebou!
neverit talianom ked nieco objednavaju a posielaju!

Petr Corwin
Příspěvky: 148
Registrován: 14 úno 2013 07:42
tel.: 722 949 240
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Prameny 18, Prameny
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#403 Příspěvek od Petr Corwin » 23 zář 2013 16:41

Ahoj, asi budu za jojo :-(, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....

Děkuji, Petr
vše je jenom sen.....jenom Defender je opravdový

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#404 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 23 zář 2013 17:04

Asi neco jako toto:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ka#p278296" onclick="window.open(this.href);return false;

je jich asi milion typů a výrobců a některé vydrží fakt divy...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 453
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#405 Příspěvek od Piskot » 23 zář 2013 17:39

Hanys_a_Kaca píše:Tak po vyměně kontaktů na startéru mi to startovalo dva dny. Já si neztěžuju, život mne naučil, těšit se i z maličkostí.

Spíš to teda vypadá, že chyba byla (i) jinde - má nějakěj problém se zasunout do setrváku - je to možný? Ozve se jedna rána jak krumpáčem - poskočí řadicí páka, ale starter neotočí. Když s autem zkusim pohnout ramenem a jakoby jebnout tam rychlost, ze se motor jakoby trochu pohne, ale ani neotočí (stojici motor zastavi auto přes zařazenou rychlost), tak to pak zastartuje normálně - teda někdy.
...tyhle příznaky vypadají na opotřebovaný pastorek startéru nebo poškozené náběhy na zubech setrvačníku.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#406 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 23 zář 2013 18:45

Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#407 Příspěvek od petmic » 23 zář 2013 18:51

Hanys_a_Kaca píše:Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
skus google https://www.google.com/search?um=1&clie ... rtbs=isz:m" onclick="window.open(this.href);return false;
if it ain't broke, don't fix it

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#408 Příspěvek od visby » 23 zář 2013 19:03

Petr Corwin píše:Ahoj, asi budu za jojo :-(, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....

Děkuji, Petr
presne tuto mam: http://www.shop4x4.cz/expedicni-vybava/ ... ndard.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#409 Příspěvek od Miky_CZ » 23 zář 2013 19:50

Tak tak na tu pasku sem odjezdil celou albanii a dalsich 14 dnu doma
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
pajam
Příspěvky: 800
Registrován: 14 čer 2006 07:10
auto: nějaké LR
Bydliště: Bělá pod Bezdězem

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#410 Příspěvek od pajam » 23 zář 2013 19:59

Petr Corwin píše:Ahoj, asi budu za jojo :-(, ale co je to tlaková páska? To mi zjevně chybí ve výbavě.....

Děkuji, Petr
Já mám tuto je to stejné funkční: http://www.loctite.cz/full-product-list ... =technical

Odesláno z mého GT-N8010 pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#411 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 23 zář 2013 21:34

Tak jsem vejral na vsechny mozny fotky pastorku nejen td5 starteru, ale i jinejch a obavam se, že můj pastorek je zdravej. Dneska mi to chytlo několikrat ok. Se jenom bojim, že na nás někdo zavolá sociálku, když nutím ženu s dítětem do auta, které vydává takové divné zvuky, pak vystupuju, cloumám s vozem dopředu dozadu...
petmic píše:
Hanys_a_Kaca píše:Na pastorek jsou čuměl jak péro z gauče, ale neměl jsem ho s čím porovnat - jak vypadal si pamatuju velmi dobře, nemáte někdo foto nového? ty zuby mají jakoby nabroušené zuby, ale to jsem myslel, že je ok. Při mém štěstí bud v háji spíš ten setrvák... Pastorek startéru by se měnil zbytečně snadno.
skus google https://www.google.com/search?um=1&clie ... rtbs=isz:m" onclick="window.open(this.href);return false;
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Ostwind
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2009 13:17
Bydliště: Berounsko

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#412 Příspěvek od Ostwind » 23 zář 2013 21:40

http://ostwind.rajce.idnes.cz/Desktop#2 ... 162951.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; todle se mi stalo jeste na felde. starter byl ok takze nechapu jak se to mohlo takle sjezdit. ale když se proste setrvak zastavil tima vojezdenejma zubama pred nim tak pomohlo jent vylezt a hejbat z autem pri zarazeny rychlosti sem a tam aby se setrvak pohnul jinam...
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM

Uživatelský avatar
harvy
Příspěvky: 110
Registrován: 26 úno 2009 12:58
Bydliště: praha

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#413 Příspěvek od harvy » 23 zář 2013 22:19

Hanys hlavně se modli aby to nebyla prasklá hlava jak jsi to uvařil . Měl jsem něco podobného udělala se mi mikroprasklinka u ventilu a po zastavení při vhodné poloze pístu natekla do válce voda a jak je známo vodu nestlačíš při startování se motor jakoby kousne jak narazí na tu vodu a dělalo to jen někdy :hmm:
je to zase k.o.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11532
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#414 Příspěvek od eliott » 24 zář 2013 06:48

harvy píše:Hanys hlavně se modli aby to nebyla prasklá hlava jak jsi to uvařil . Měl jsem něco podobného udělala se mi mikroprasklinka u ventilu a po zastavení při vhodné poloze pístu natekla do válce voda a jak je známo vodu nestlačíš při startování se motor jakoby kousne jak narazí na tu vodu a dělalo to jen někdy :hmm:
Má pravdu ten kluk, dělají to i V8 s prasklým blokem
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#415 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 24 zář 2013 09:38

Jenže já poučenej minulou zkušeností věřím, že jednodušší vysvětlení bude pravdivějsší:-) By mi přišlo divné, že dybych měl nad pistem vodu, že bych s tim nepohnul starterem, ale ramenem jo.
Jako jestli mám v hlavě malou nebo velkou prasklinku se s váma přít nebudu, při startu z toho vzadu z vejfuku vylita kde co, ale nebudu přece panikařit kvůli nějakým prasklinkám, včera to zas párkrát chytlo, tak holt budu parkovat na kopci, jako doteďka....

- - ...a dá se nějak jednoduše otevřít komprese u toho mýho zázraku? U V8 bych uvěřil, kdybych povolil svíčky a motorem pak otočil...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#416 Příspěvek od MadTom » 24 zář 2013 13:28

Komprese se dá ověřit - vyšroubuješ svíčku :mrgreen: a dáš místo ní měřák. Akorát pouze na 4 válcích.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#417 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 24 zář 2013 14:00

Při svejch schopnostech vyšroubuju kus (!) svíčky.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#418 Příspěvek od MadTom » 24 zář 2013 14:01

Jo, tak to by jsi nebyl jedinej. Mě se to podařilo v pohodě, akorát nevím, jestli má smysl, abych před zimou ty žhaviče zkontroloval, protože dvě zimy před jejich výměnou jsem jezdil s nefunkčními a ani ve velkých mrazech nebyl problém nastartovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11532
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#419 Příspěvek od eliott » 05 říj 2013 10:10

Tak se musím přidat se svým příběhem, dnes v 7:15 jsem vyrazil s Defem TD5 na akci cca 160 km vzdálenou, po 30km, registruju, že topí jen bufík - okamžitě kontroluji chladící kapalinu, chybí jen 1,5 l, (to by nemělo ještě vadit) ale evidentně unikalal z pod víčka expanzky. Sáhnu na chladič - ledový. První dedukce -termostat. Vracím se do dílny, za neustálého nadávání a proklínání konstruktérů měním termostat umístěný na debilním místě a v 9:30 opět vyrážím. Po 7 km kontroluji situaci v motorovém prostoru a vše jako před tím.

Takže jsem se vrátil, auto pohodil u dílny, sedl do Das Auta a jel domu si dát kafe... Odpoledne jdu s dětma do kina a budu se muset asi hodně ovládat, abych ten motor nevyhodil a nedal tam 300 Tdi.

Trochu mi vrtá hlavou, že chladící systém nebyl ani jednou nadměrně natlakovaný, takže trochu podezřívám víčko expanzky, ale to by nemělo ovlivňovat otevírání termostatu, až dopiju to kafe, tak se na to možná ještě kouknu :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#420 Příspěvek od Johny R » 05 říj 2013 11:26

Tos nám udělal radost že i DEF ve tvé péči si vynucuje neustálou pozornost :lol: ! Mně zase trápí kovový cvrlikot od podvozku, který se dnes navíc dost zhoršil. Myslím že je to kříž, páč to jede dle otáček převodovky a po vyšlápnutí spojky to buď zmlkne nebo to cinkne jen párkrát a né tak zněle :roll: . Ale smolí mně že nejde dost dobře poznat který, když jsem to zkoušel ručně potočit na vůlích tak se žádný nenechal prozradit :devil .

Odpovědět