O tom to závodění jevisby píše: k velkemu dakaru: trochu ma stve, ze nasser ma taku smolu, ide ako kral ale vzdy ho nejaka blbost zbrzdi...
Dakar, Silk Way, Africa Race
Moderátor: Miky_CZ
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Jde videt, ze cesta do Dakaru pousti dava vsem zabrat. Nejen zavodnikum a jejich strojum, ale vsem okolo...
http://www.lrt.cz/cz/novinky/49/Akjout.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lrt.cz/cz/novinky/49/Akjout.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Takle bojujou z nástrahami závodu 
- Přílohy
-
- afr2012_530.jpg
- (244.81 KiB) Staženo 169 x
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
...uz aby meli ty hydraulicke nohy na zvednuti auta....
a i na Dakaru/tedy Rally po J, Americe / bude asi den odpocinku -
špatné počasí v Paso de San Francisco, průsmyk bude uzavřen. http://www.dakar.com/dakar/2012/us/stag ... -feed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a i na Dakaru/tedy Rally po J, Americe / bude asi den odpocinku -
špatné počasí v Paso de San Francisco, průsmyk bude uzavřen. http://www.dakar.com/dakar/2012/us/stag ... -feed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Reportáž na kterou jsem se těšil...erik píše:Jde videt, ze cesta do Dakaru pousti dava vsem zabrat. Nejen zavodnikum a jejich strojum, ale vsem okolo...
http://www.lrt.cz/cz/novinky/49/Akjout.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/7DlC7_fVyxA" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
ja viem, ale nasser aj gordon robia krasnu show na tych buginach, vysledok by bola krasna odmena;-)RudaK píše:O tom to závodění jeKdyby všichni dodržovali rozestupy,tak by to byla přehlídka
edit: ako pozeram pocasie robi problemy aj v afrike aj v JA;-)
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7929
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Nesnáším Nassera, je mi z něj na
. Někoho tak nesympatického jsem už dlouho nezažil. Namachrované hovado, co má akorá pořád nějaké problémy za které prý on nemůže
Zajímavé je, že ty auta jsou s Gordonovým úplně stejná (až na barvu) a Gordon ty problémy nemá. Asi to taky bude trochu jak se s tím jede, což Nassera evidentně nezajímá. Je prostě jenom rychlej a to je všechno. Kolem sebe potřebuje 1000 lidí aby na něj makali.
Nesnášel jsem ho už u VW a teď mi se mi z něj ježí chlupy na ruce když je s ním rozhovor. S chudáčkem co má pořád jenom smůlu a přitom je nejlepší
Stejně je to neuvěřitelně poskládaný tým. Naprostý sympaťák Gordon a takovej hnus jako je Attyah.
K
Zajímavé je, že ty auta jsou s Gordonovým úplně stejná (až na barvu) a Gordon ty problémy nemá. Asi to taky bude trochu jak se s tím jede, což Nassera evidentně nezajímá. Je prostě jenom rychlej a to je všechno. Kolem sebe potřebuje 1000 lidí aby na něj makali.
Nesnášel jsem ho už u VW a teď mi se mi z něj ježí chlupy na ruce když je s ním rozhovor. S chudáčkem co má pořád jenom smůlu a přitom je nejlepší
Stejně je to neuvěřitelně poskládaný tým. Naprostý sympaťák Gordon a takovej hnus jako je Attyah.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
gordon ho musel ucit aj radit: http://www.youtube.com/watch?v=FR0Rvs9r0zs" onclick="window.open(this.href);return false;Sláma Karel píše:Nesnáším Nassera, je mi z něj na. Někoho tak nesympatického jsem už dlouho nezažil. Namachrované hovado, co má akorá pořád nějaké problémy za které prý on nemůže
![]()
Zajímavé je, že ty auta jsou s Gordonovým úplně stejná (až na barvu) a Gordon ty problémy nemá. Asi to taky bude trochu jak se s tím jede, což Nassera evidentně nezajímá. Je prostě jenom rychlej a to je všechno. Kolem sebe potřebuje 1000 lidí aby na něj makali.
Nesnášel jsem ho už u VW a teď mi se mi z něj ježí chlupy na ruce když je s ním rozhovor. S chudáčkem co má pořád jenom smůlu a přitom je nejlepší![]()
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Mě taky nikdy nebyl sympatický, ale letos fandím každému, kdo trochu pozlobí MINI. Na druhou stranu bych Peterovi to 10. vítězství přál. I když on vlastně také vždycky byl v teamu, kde měl kolem sebe 1000 lidí. Už když vyhrával na Yamaze, tak za teamem bylo dlouho nic a pak zbytek světa. Říkalo se už tehdy, že Yamaha úplně neodpovídá předpisům...
Dneska máme zrušenou etapu v Americe kvůli dešti a sněhu, takže se jede v konvoji, noa pro změnu v Africe se nezávodí kvůli písečné bouři!
Jo a asi jste si už všimli, že vylili Nikolajeva za nesportovní chování. Převčírem údajně skočili do kufru nějakému Jeepu (st.č. 410, jestli se nepletu). Prý stál za dunou a nebyl vidět. Údajně místo pomoci (byl tam zraněný) poškozené posádce Jeepu, vyměnili svoje kolo a pelášili dál. Nejdřív ve výsledkové listině byli se ztrátou cca čtvrt hodiny někde vzadu a druhý den se překvapivě objevili na 5. místě. Požádali totiž o vymazání času, který prý ztratili pomocí havarované posádce. Ta si to nenechala líbit a podala protest, kde dosvědčili, že si v tom čase měnili kolo a je nechali být. Proto největší hvězda sborné dnes nefiguruje v pořadí a na ofic. stránkách je jen krátká zprávička, že byli vyloučeni za nesportovní chování. Informace výše jsem vyčetl z diskuze pod zprávou na stránkách Kamazu. Na jednu stranu si říkám, že Rusové, jak začnou být trochu pod tlakem, přestanou to snášet a vyrobí takovouhle botu, ale také ve mě trochu hlodá pochybnost, protože s příchodem těch pořádných etap se počítalo s tím, že Kamazy zahájí ofenzívu. Že by revanš za to nespravedlivé vyloučení Jana De Rooye před lety? To je asi trochu přitažené za vlasy, ale nějak přestávám ASO věřit. Ať to bylo jakkoli, a je pravděpodobnější, že vyloučení je spravedlivé, byť velmi přísné, je mi vždycky smutno z toho, když se rozhoduje někde jinde, než na trati. A jestli to bylo skutečně tak, tak je Eda Nikolajev vůl.
Trochu úsměvná je historka kolem Terranovy, který se tak hádal ze svým spolujezdcem, že ten se sbalil a utek, takže domácí miláček Orlando Terranova odstoupil po své nejlépe odjeté etapě (byl někde v první pětce, už si to přesně nepamatuji).
Jo a nemáte někdo konexe v České televizi? pokud ano, tak zkuste zařídil, aby Dakar už nekomentoval ten trouba Jiří Zíta, který o tom snad vůbec nic neví! Je to pro ostudu a jenom to ukazuje, jak se sportovní redakce ČT staví k motoristickému sportu. I když jim zase nelze upřít, že domácím šampionátům v rally nebo autokrosu se docela věnují, ale to, co předvádí už několikátým rokem kolem Dakaru, to je hrůza.
Dneska máme zrušenou etapu v Americe kvůli dešti a sněhu, takže se jede v konvoji, noa pro změnu v Africe se nezávodí kvůli písečné bouři!
Jo a asi jste si už všimli, že vylili Nikolajeva za nesportovní chování. Převčírem údajně skočili do kufru nějakému Jeepu (st.č. 410, jestli se nepletu). Prý stál za dunou a nebyl vidět. Údajně místo pomoci (byl tam zraněný) poškozené posádce Jeepu, vyměnili svoje kolo a pelášili dál. Nejdřív ve výsledkové listině byli se ztrátou cca čtvrt hodiny někde vzadu a druhý den se překvapivě objevili na 5. místě. Požádali totiž o vymazání času, který prý ztratili pomocí havarované posádce. Ta si to nenechala líbit a podala protest, kde dosvědčili, že si v tom čase měnili kolo a je nechali být. Proto největší hvězda sborné dnes nefiguruje v pořadí a na ofic. stránkách je jen krátká zprávička, že byli vyloučeni za nesportovní chování. Informace výše jsem vyčetl z diskuze pod zprávou na stránkách Kamazu. Na jednu stranu si říkám, že Rusové, jak začnou být trochu pod tlakem, přestanou to snášet a vyrobí takovouhle botu, ale také ve mě trochu hlodá pochybnost, protože s příchodem těch pořádných etap se počítalo s tím, že Kamazy zahájí ofenzívu. Že by revanš za to nespravedlivé vyloučení Jana De Rooye před lety? To je asi trochu přitažené za vlasy, ale nějak přestávám ASO věřit. Ať to bylo jakkoli, a je pravděpodobnější, že vyloučení je spravedlivé, byť velmi přísné, je mi vždycky smutno z toho, když se rozhoduje někde jinde, než na trati. A jestli to bylo skutečně tak, tak je Eda Nikolajev vůl.
Trochu úsměvná je historka kolem Terranovy, který se tak hádal ze svým spolujezdcem, že ten se sbalil a utek, takže domácí miláček Orlando Terranova odstoupil po své nejlépe odjeté etapě (byl někde v první pětce, už si to přesně nepamatuji).
Jo a nemáte někdo konexe v České televizi? pokud ano, tak zkuste zařídil, aby Dakar už nekomentoval ten trouba Jiří Zíta, který o tom snad vůbec nic neví! Je to pro ostudu a jenom to ukazuje, jak se sportovní redakce ČT staví k motoristickému sportu. I když jim zase nelze upřít, že domácím šampionátům v rally nebo autokrosu se docela věnují, ale to, co předvádí už několikátým rokem kolem Dakaru, to je hrůza.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
omar
- Příspěvky: 2753
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Kdysi davno zkousely bud Tatry nebo Liazky kdyz zapadnuly sroubovat na disky takovy bazmeky neco jako nohy ale asi se to neosvedcilo.erik píše:...uz aby meli ty hydraulicke nohy na zvednuti auta....
a i na Dakaru/tedy Rally po J, Americe / bude asi den odpocinku -
špatné počasí v Paso de San Francisco, průsmyk bude uzavřen. http://www.dakar.com/dakar/2012/us/stag ... -feed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
mam to na modelu tatrovky ale to musely byt sestikolky, teda aspon ten system ktery sem videl ja
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
omar
- Příspěvky: 2753
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Miky to je presne vonoMiky_CZ píše:mam to na modelu tatrovky ale to musely byt sestikolky, teda aspon ten system ktery sem videl ja
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Jojo, byl to zajímavej vynález. A myslím že se to i osvědčilo - že i díky tomu jsme měli nejrychlejší šestikolky na Dakaru.Miky_CZ píše:mam to na modelu tatrovky ale to musely byt sestikolky, teda aspon ten system ktery sem videl ja
Co si tak pamatuju jako kluk, tak to byla hrozná senzace když s tím vyrukovali.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
-
omar
- Příspěvky: 2753
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Proc to uz nepouzivaji?????nebo to na 4 kolce nefunguje??????
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
na eurosporte bol rozhovor s tymi, do ktorych nikolajev vrazil. boli v pohybe a dostali naraz zozadu. podla ich slov nikolajev zastavil dalej, opravil svoj defekt a siel dalej.Neklan píše:Jo a asi jste si už všimli, že vylili Nikolajeva za nesportovní chování. Převčírem údajně skočili do kufru nějakému Jeepu (st.č. 410, jestli se nepletu). Prý stál za dunou a nebyl vidět. Údajně místo pomoci (byl tam zraněný) poškozené posádce Jeepu, vyměnili svoje kolo a pelášili dál. Nejdřív ve výsledkové listině byli se ztrátou cca čtvrt hodiny někde vzadu a druhý den se překvapivě objevili na 5. místě. Požádali totiž o vymazání času, který prý ztratili pomocí havarované posádce. Ta si to nenechala líbit a podala protest, kde dosvědčili, že si v tom čase měnili kolo a je nechali být. Proto největší hvězda sborné dnes nefiguruje v pořadí a na ofic. stránkách je jen krátká zprávička, že byli vyloučeni za nesportovní chování. Informace výše jsem vyčetl z diskuze pod zprávou na stránkách Kamazu. Na jednu stranu si říkám, že Rusové, jak začnou být trochu pod tlakem, přestanou to snášet a vyrobí takovouhle botu, ale také ve mě trochu hlodá pochybnost, protože s příchodem těch pořádných etap se počítalo s tím, že Kamazy zahájí ofenzívu. Že by revanš za to nespravedlivé vyloučení Jana De Rooye před lety? To je asi trochu přitažené za vlasy, ale nějak přestávám ASO věřit. Ať to bylo jakkoli, a je pravděpodobnější, že vyloučení je spravedlivé, byť velmi přísné, je mi vždycky smutno z toho, když se rozhoduje někde jinde, než na trati. A jestli to bylo skutečně tak, tak je Eda Nikolajev vůl.
nikolajeva vyrazili za to, ze si chcel z iritracku zmazat pomoc tym, do ktorych vrazil. cize podla mna bolo jeho vylucenie opravnene...
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
na 4kolce -vezmi si rozvor náprav-to by bylo už hrozně velké zařízení -špatná manipulace a blbě skladné by to bylo.
u 6tikolek se to dávalo na zadní nápravy -které jsou prakticky u sebe
u 6tikolek se to dávalo na zadní nápravy -které jsou prakticky u sebe
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Taky si to pamatuju - slavná tatrovácká šlapadla - geniální vynález !
Ohledně toho Nikolajeva - pokud to všechno takhle bylo, tak je jeho vyloučení naprosto spravedlivé, to nechci zpochybňovat a Rusům by to bylo trochu podobné. Jenom ve mě po vyloučení Machuse a spol. trochu hlodá červíček, jestli zase ASO nezinscenovalo nějaké divadélko, ale jak už jsem psal, bylo by to asi hodně přitažené za vlasy.
Na stránkách Kamazu je dneska také rozhovor s Čaginem - říká, že kluci zatím dodržují pokyny, jedou si své tempo a šetří auta. Kamaz také od začátku prohlašuje, že letos není vítězství prvořadým cílem - chtějí hlavně vychovat novou generaci jezdců, kterří ještě nemají zkušenosti. Ono se ukazuje, že technicky na Kamazech není nic zvláštního - jsou to trochu podobná auta, jako náš Liaz nebo MAN. Ten úspěch dělá hlavně profi team s obrovským zázemím a jezdci, jejichž celoroční pracovní náplní je jezdit, jezdit a jezdit. Stejně si ale myslím, že jsme na začátku a mladí Rusové se do toho ještě opřou a pozlobí jak Lopraise, tak Iveca. Zajímalo by mě, v čem je jiný Kamaz Kazacha Ardavičuse - prý se jedná o nějakou slepou vývojovou větev. V minulosti Čagin testoval Kamaz s motorem Cummins, ale nemyslím si, že by to byl zrovna tenhle - nikde jsem nečetl, že by Ardavičus nejel s motorem JAMZ.
Trochu překvapivě jsou vzadu MANy - Echter i Van Vliet jsou špičkoví piloti a jejich stroje byly také vždy vpředu. Ze začátku vypadaly dobře Ginafy, které se podařilo odlehčit (váha byla doposud jejich největší handicap) a dostaly také aktivní stabíky, nicméně po několika problémech jsou najednou ve třetí desítce.
Škoda také té včerejší spojky Jardy Valtra - vypadalo to, že se rozjíždí a mohl by se třeba probít i do desítky, takhle už to nepůjde. Ztráta 5-ti hodin už je moc. Dobře ale zajel s druhým Liazem Polák Cabala. Vrátný s Tatrou po Lopraisovi také nejed špatně, na to, že je nováček, mu to jde dobře. Doufám, že Kolomý si vybral už technické problémy a pojede takhle dál - ta první desítka by z toho nakonec mohla být.
André má zdá se pořád nějaké problémy a přece jenom to začíná vypadat, že 100% Tatra už je trochu za zenitem. Míra Martinec sám říká, že bojují proti o generaci mladším autům a přesto, že se jim podařilo Tatru odlehčit a jedou na špičkových tlumičích Rieger, zdá se , že to nestačí ani s tak výborným řidičem, jakým André určitě je.
Pro pana Zítu v ČT jsou ale naše kamiony posádek Andrého De Azeveda a Josefa Cabaly nezajímavé, protože je neřídí Češi. To, že servisní doprovod i zbytek posádky v případě Cabalova Liazu a třetina posádky v případě Tatry, jsou Češi, už asi v očích pana redaktora nehraje roli.
Včera si popletl pořadí v etapě s celkovým pořadím a tvrdil, že na obrazovce je to špatně, 5. místo nejlepšího Kamazu je prý obrovským překvapením, stejně jako prý nikdo nemohl čekat, že budou De Rooyové tak silní, Toyota De Villierse je prý naprosto neznámé auto a strašně se diví, že je tak vpředu a krmí nás spoustou dalších nesmyslů. De Villiers nikdy nedělal velkohubá prohlášení a pokud řekl před startem, že jejich auto má na první pětku a při troše štěstí možná i na bednu, tak bych mu to věřil, zvlášť, když víme, že auto stavěl stejný team, který v minulosti postavil velmi úspěšné Nissany Navara (Holek s tím byl na Dakaru před lety 5.) a navíc s přímou tovární podporou Toyoty. Pana Zítu ale zdá se zajímají jenom čeští řidiči a možná ještě první trojka v každé kategorii.
Ohledně toho Nikolajeva - pokud to všechno takhle bylo, tak je jeho vyloučení naprosto spravedlivé, to nechci zpochybňovat a Rusům by to bylo trochu podobné. Jenom ve mě po vyloučení Machuse a spol. trochu hlodá červíček, jestli zase ASO nezinscenovalo nějaké divadélko, ale jak už jsem psal, bylo by to asi hodně přitažené za vlasy.
Na stránkách Kamazu je dneska také rozhovor s Čaginem - říká, že kluci zatím dodržují pokyny, jedou si své tempo a šetří auta. Kamaz také od začátku prohlašuje, že letos není vítězství prvořadým cílem - chtějí hlavně vychovat novou generaci jezdců, kterří ještě nemají zkušenosti. Ono se ukazuje, že technicky na Kamazech není nic zvláštního - jsou to trochu podobná auta, jako náš Liaz nebo MAN. Ten úspěch dělá hlavně profi team s obrovským zázemím a jezdci, jejichž celoroční pracovní náplní je jezdit, jezdit a jezdit. Stejně si ale myslím, že jsme na začátku a mladí Rusové se do toho ještě opřou a pozlobí jak Lopraise, tak Iveca. Zajímalo by mě, v čem je jiný Kamaz Kazacha Ardavičuse - prý se jedná o nějakou slepou vývojovou větev. V minulosti Čagin testoval Kamaz s motorem Cummins, ale nemyslím si, že by to byl zrovna tenhle - nikde jsem nečetl, že by Ardavičus nejel s motorem JAMZ.
Trochu překvapivě jsou vzadu MANy - Echter i Van Vliet jsou špičkoví piloti a jejich stroje byly také vždy vpředu. Ze začátku vypadaly dobře Ginafy, které se podařilo odlehčit (váha byla doposud jejich největší handicap) a dostaly také aktivní stabíky, nicméně po několika problémech jsou najednou ve třetí desítce.
Škoda také té včerejší spojky Jardy Valtra - vypadalo to, že se rozjíždí a mohl by se třeba probít i do desítky, takhle už to nepůjde. Ztráta 5-ti hodin už je moc. Dobře ale zajel s druhým Liazem Polák Cabala. Vrátný s Tatrou po Lopraisovi také nejed špatně, na to, že je nováček, mu to jde dobře. Doufám, že Kolomý si vybral už technické problémy a pojede takhle dál - ta první desítka by z toho nakonec mohla být.
André má zdá se pořád nějaké problémy a přece jenom to začíná vypadat, že 100% Tatra už je trochu za zenitem. Míra Martinec sám říká, že bojují proti o generaci mladším autům a přesto, že se jim podařilo Tatru odlehčit a jedou na špičkových tlumičích Rieger, zdá se , že to nestačí ani s tak výborným řidičem, jakým André určitě je.
Pro pana Zítu v ČT jsou ale naše kamiony posádek Andrého De Azeveda a Josefa Cabaly nezajímavé, protože je neřídí Češi. To, že servisní doprovod i zbytek posádky v případě Cabalova Liazu a třetina posádky v případě Tatry, jsou Češi, už asi v očích pana redaktora nehraje roli.
Včera si popletl pořadí v etapě s celkovým pořadím a tvrdil, že na obrazovce je to špatně, 5. místo nejlepšího Kamazu je prý obrovským překvapením, stejně jako prý nikdo nemohl čekat, že budou De Rooyové tak silní, Toyota De Villierse je prý naprosto neznámé auto a strašně se diví, že je tak vpředu a krmí nás spoustou dalších nesmyslů. De Villiers nikdy nedělal velkohubá prohlášení a pokud řekl před startem, že jejich auto má na první pětku a při troše štěstí možná i na bednu, tak bych mu to věřil, zvlášť, když víme, že auto stavěl stejný team, který v minulosti postavil velmi úspěšné Nissany Navara (Holek s tím byl na Dakaru před lety 5.) a navíc s přímou tovární podporou Toyoty. Pana Zítu ale zdá se zajímají jenom čeští řidiči a možná ještě první trojka v každé kategorii.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7929
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Protože si pan Zíta to pořadí přečte přímo na obrazovce a další už neví, protože se o to nezajímá.
A já už jsem u něj alergický, když pořád dokola při záběrech na Attyaha mluví o tom že je to olympijský vítěz. To snad stačí říct jenom třikrát během té půlhodiny a ne pořád dokola.
Zrovna tak jsem smutný z toho, jak běží pořád stejné záběry našich kamionů třeba tři dny a ještě navíc třeba třikrát během té půl hodiny. Třeba ten záběr Waltra jak zkusí předjet zprava, zabrzdí chvíli jede a pak předjede nějaký kamion zleva.
To samé Kolomajz jak valí za tím kamionem a pak kamion jede doleva a Kolomajz ostře doprava.
To tam bylo snad už 20x. To samé záběry staré Tatry Loprého ještě ve žlutých barvách z loňska 
Jestli tam budou tyhle tři záběry i dneska, tak snad už pošlu sprostý mail do redakce na ČT4.
Myslím, že na tenhle pořad o Dakaru se dívají většinou lidi, kteří vědí o co jde, tak není potřeba pořád opakovat věci kolem dokola a vyprávět o tom jako kdyby o Dakaru lidi slyšeli poprvé.
Myslím, že lidé které to nezajímá, nebo tomu nefandí a nic o tom nevědí se na to nedívají. (kromě pana Zíta
)
K
A já už jsem u něj alergický, když pořád dokola při záběrech na Attyaha mluví o tom že je to olympijský vítěz. To snad stačí říct jenom třikrát během té půlhodiny a ne pořád dokola.
Zrovna tak jsem smutný z toho, jak běží pořád stejné záběry našich kamionů třeba tři dny a ještě navíc třeba třikrát během té půl hodiny. Třeba ten záběr Waltra jak zkusí předjet zprava, zabrzdí chvíli jede a pak předjede nějaký kamion zleva.
Jestli tam budou tyhle tři záběry i dneska, tak snad už pošlu sprostý mail do redakce na ČT4.
Myslím, že na tenhle pořad o Dakaru se dívají většinou lidi, kteří vědí o co jde, tak není potřeba pořád opakovat věci kolem dokola a vyprávět o tom jako kdyby o Dakaru lidi slyšeli poprvé.
Myslím, že lidé které to nezajímá, nebo tomu nefandí a nic o tom nevědí se na to nedívají. (kromě pana Zíta
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
...Karle
,ja su pro,taky me to se.e, ze tam neustale opakujou stary zabery
Myslim ze to ani neni tak o tom ze nemaj z ceho ,,varit" ale spis je to o tom jak to v CT chodi.Jsou to hrozny zevlaci,delat s nima je otresny!!!
Honza
Myslim ze to ani neni tak o tom ze nemaj z ceho ,,varit" ale spis je to o tom jak to v CT chodi.Jsou to hrozny zevlaci,delat s nima je otresny!!!
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
... tak se na to
a sledujte AER.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".