Stránka 3 z 4

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 07 led 2011 21:47
od KDB
Olej bych nepodceňoval :wink: , v roce 2007 jsem koupil od 1. majitele Š100,r.v.1971, 170 000km, celoročně ježděná, na karoserii nebylo sahnuto, nikde, ani v dutinách stopa po korozi - mám nafoceno. Pán prvních 10 let obrok všechno prolil Konkorem, potom už "jen" každých 5let a výsledek naprosto přesvědčivý..... :Sorry:

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 07 led 2011 22:47
od VencaZE
Já sehnal RUST Stop, od pána, co s ním konzervuje ocelové požární nádrže. Má to ale jednu chybu- koupil jsem pistoli na dutiny, ale lze na ní použít jen tak 20cm dlouhý nástavec. Při delším se ucpává, resp nerozprašuje. Jaké na ty vosky do dutin používáte pistole, aby se to dostalo spolehlivě hluboko dovnitř rámu ??

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 08 led 2011 11:28
od colek
Já mám dobrou zkušenost se směsí Resistin+lněná fermež,vzlíná to perfektně.

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 09 led 2011 10:50
od krestak
Mam dobrou zkušenost s Konkorem a vyjetym olejem v poměru 2:1 :D
drží to neskutečně :lol:

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 09 led 2011 11:59
od Stavros
a netahne ten olej vodu?

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 09 led 2011 12:30
od diskous
Stavros píše:a netahne ten olej vodu?
Naopak,zkus namočit třeba do fritovacího oleje kus železa a nech ho někde venku. Co je mastný NEKORODUJE.

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 09 led 2011 16:44
od KDB
Některý oleje se s vodou mísí, což snižuje účinnost. A00 je vodoodpudivá...

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 11 led 2011 09:55
od Rosi
eliott píše:Třeba Rosi někde dobře koupil :chuckle
Haha, cenu jsem si prostě dobře nepamatoval - nekupoval jsem to sólo, ale i s prací. Na defa to vyšlo cca na 5 tyček komplet.
Věřím, že podstatná informace přesto zazněla ...

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 11 led 2011 17:56
od mirek 1804
Ahoj, já už léta konzervuju dveře u aut, teda zevnitř , olejem a fakt to funguje ale nemám v podstatě systém prostě když si vzpomenu vemu třeba stříkačku a olej tam prostě vstříknu ani nevybírám jaký prostě co je po ruce......v létě to víc vzlíná a v zimě to odpuzuje vodu. Pozor ale nepoužívám vyjetý ten obsahuje různé rozpuštěné přísady a v neposlední řadě špíní....jinak jeden starý a korozí napadený rám jsem odrbal fakt až na základ natřel hamerite základovkou a potom 3x hamerite a za čtyři roky je to dole koroze bují....tak ho stříkám naftou s hydraulickým olejem a je to v pohodě, navíc se na něm téměř nedrží bláto. Ale není to na věky musí se to obnovovat. No jo koroze je prevít.....mezi námi ,,víte co udělá samopal když ho necháte na dešti,,............

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 11 led 2011 18:19
od MadTom
Hammerite je blbej v tom že výsledek je takovej jako sklovitej - takže na plech se nehodí, protože praská při ohybu a na spodek auta taky ne, protože odpráskne po zásahu šutrem. Lepší zkušenosti mám s Alkytonem a pod něj jako základovka Penetrátor koroze od stejného výrobce. A na to něco tlustého, jako ochrana proti kamínkům.

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 11 led 2011 21:34
od mirek 1804
koupil jsem nedávno LR RR a trochu byla prasklá hadice od intercooleru takže olej tekl po motoru a po rámu, vrtule to rozhazovala po celém podvozku neteklo to asi moc ale zato dlouho :-) rám je jako nový i když pod vrstvou oleje.....mám taky dilema zda to odstranit a něčím natřít nebo raději podporovat mastnotu......ale asi vyhraje ta mastnota....... a rám proleju olejem.....neviděl jsem ještě takhle zachovalý rám na autě z roku 1996........měl jsem Patrola 1998 a např. číslo rámu vyrezlo tak že nebylo vidět ani v náznaku......a z rámu se odlupovaly kusy zkorodovaného železa....hrůza......je to ale hodně o materiálu z jakého je rám vyroben. Terénních aut jsem měl dost a všechny korodují a hodně....Pajero nové i staré karoserie na šrot...Patrol GR starý i nový model karoserie našrot....Vitara zlomená v podběhu, Samurai komplet karoserie v pytli ale rám byl super....Daihatsu Wildcat rám dobrý karoserie :ne Nissan King Cab 2x ty byly super ale r.v. 2002 zato motory oba proražené.... Jeep Willys ...mám čtyři a všechny mají rám dobrý ale viděl jsem i totálky......ale je fakt že starý Jeep 1942 např., má rám otevřený profil takže co do něj nateče zase vyteče.....není svařovaný ale nýtovaný takže nekoroduje ve svárech...ale RR mě překvapil rám jako nový a i další díly v super stavu no uvidíme jak se osvědčí ale jak jsem psal samý olej.........Ale musím taky napsat že ty šroty jsem si vybíral protože je opravuji a spíš mi to připadá že zachraňuji před smrtí....když se o to někdo stará tak je stav asi lepší na druhou stranu by měli výrobci počítat s tím že když si lidé kupují OFF ROAD budou ho tak i používat, kyselé louky, brody, bláto co na rámu ulpí na dlouhou dobu a každý déšť ho znovu aktivuje v zimě sůl atd. prostě by to mělo být na vysoké úrovní protikorozní úpravy.......viděl bych to rám omýt čas od času vodou ale lít na to litry barev a chemie a vlastně experimentovat? Vždyť ani když koupíš protikorozní přípravek za velké peníze nemáš jistotu že bude fungovat.....

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 12 led 2011 08:47
od mirek 1804
Jo ta auta byla do r.v.2000 až na ty Nissany, takže když Patrol nový a starý tzn, 2,3td a 2,5 d........ne novinky :-)

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 15 led 2011 11:26
od mikihran
No i když šel japonec z baráku,tak s tebou moc nesouhlasím,teda u patrola ano pár let jsem ho měl a věčně stál u Pešlíka,ale Pajero pravý opak,předcházející model 2001,3,5GDI šel ve stáří 10let na najetých 300 z baráku,na podvozek od novoty nikdy nesáhnuto,pouze vyměněny klimatizační trubky za hadice,a spodek jak nový,který koliv šroub šel kdykoli povilit,neměl rám!jen u mootoru.Řekl bych ,že byl v lepším stavu jak Def po 3 letech a 50tis.Na tom teď nemůžu povolit nikdy nic :lol:

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 15 led 2011 21:32
od HV.
Je i pro Range
http://www.designa-chassis.co.uk/rangerover.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 13 led 2012 00:31
od Land Lover
No musim se přiznat, že jsem ještě s podvozkem kromě občasného umytí vapkou nic nedělal.
v oblasti motoru, předního kardanu a převodovky zatím funguje automaticka antikorozní ochrana :Pohoda: , ale na zadku je sucho, budu s tim už letos muset něco udělat :muscle

slyšel jsem, že dost dobré výsledky podává obyčejný stolní olej (nevim jestli řepkový nebo slunečnicový :roll: ), trochu zatuhne a drží, a kov je v pohodě.

Setkal jste se s tim už někdo?

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 13 led 2012 08:31
od eliott
Land Lover píše:No musim se přiznat, že jsem ještě s podvozkem kromě občasného umytí vapkou nic nedělal.
v oblasti motoru, předního kardanu a převodovky zatím funguje automaticka antikorozní ochrana :Pohoda: , ale na zadku je sucho, budu s tim už letos muset něco udělat :muscle

slyšel jsem, že dost dobré výsledky podává obyčejný stolní olej (nevim jestli řepkový nebo slunečnicový :roll: ), trochu zatuhne a drží, a kov je v pohodě.

Setkal jste se s tim už někdo?
To se moc nezdá, jestli si dobře pamatuju z chemie na gymplu, ''žluknutím'' oleje vznikají kyseliny a ty asi nebudou kov moc chránit...

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 13 led 2012 08:59
od Miloš II
eliott píše:
Land Lover píše:No musim se přiznat, že jsem ještě s podvozkem kromě občasného umytí vapkou nic nedělal.
v oblasti motoru, předního kardanu a převodovky zatím funguje automaticka antikorozní ochrana :Pohoda: , ale na zadku je sucho, budu s tim už letos muset něco udělat :muscle

slyšel jsem, že dost dobré výsledky podává obyčejný stolní olej (nevim jestli řepkový nebo slunečnicový :roll: ), trochu zatuhne a drží, a kov je v pohodě.

Setkal jste se s tim už někdo?
To se moc nezdá, jestli si dobře pamatuju z chemie na gymplu, ''žluknutím'' oleje vznikají kyseliny a ty asi nebudou kov moc chránit...
No chvíli sem dělal ve fabrice MILO....(výroba jedlých olejů) je pravdou že žlukne, ale plechy atd co nebyly polité olejem tak rezavěly. MIloš II

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 13 led 2012 14:06
od kocisek
ja mam rokmi overene do dutin a ramov mazivo na lana mierne sa ohreje a da sa striekat do dutin velmi dlho chrani proti korozii a na otvorene podvozkove časti je vyborny tectyl :D

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 08 úno 2012 16:46
od bacyll
Máte s tím někdo zkušenost? Vypadá to až na tu cenu výborně :shock:

Suchý film obsahuje min. 96 % zinku a tím je garantována dlouhodobá kat. ochrana proti korozi.
Je jako tekutá forma galavnického pozinkování, ale nechová se jako barva (praskliny apod.). Má dlouhou životnost a přizpůsobuje se teplotním podmínkám spolu s nosným materiálem.

http://shop.jachting.info/index.php?mai ... ts_id=1131" onclick="window.open(this.href);return false;

a taky tam mají v malém balení Hempel po kterém tady někde byla sháňka...
http://shop.jachting.info/index.php?mai ... cts_id=986" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Konzervace podvozku

Napsal: 28 led 2016 09:15
od Hroch
Trochu opráším tohle téma.Komu by jste svěřili svého defíka na ošetření podvozku a dutin?Nebo ještě lépe,kdo to ze zdejších přispívajících diskutérů nyní přímo dělá?Chtěl bych to nechat udělat komplet nějakým vyzkoušeným a ověřeným postupem u někoho,kdo opravdu ví,co dělá a je na něj spoleh.Jestli to bude Dinitrol,nebo Würth,nebo nějaký jiný systém,je celkem jedno,nemám osobně zkušenost ani s jedním.Proto chci někoho spolehlivého.Díky za tip.