Stránka 3 z 3

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 22:10
od Mirek70
točil jsem už mockrát, asi bude chyba jinde,

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 22:28
od MadTom
Pokud jsi měnil motor i s řídící jednotkou tak tu je potřeba spárovat s jednotkou BCU, jinak to nasartovat nejde (sice točí, ale nechytne) - já jsem to řešil přes nanocom a moc jsem se nekoukal, jestli někde něco bliká. Prostě to něšlo natočit, nancom řekl že jednotka je imobilizovaná a po spuštění příslušné funkce už nebyla a šlo to natočit.
Pro odvzdušnění buďto dle návodu (s tím sešlápnutím plynu), nebo několikrát počkat, až se čerpadlo v nádrži vypne a potom to zkusit znovu. U mě to čerpadlo jde lehce slyšet i vevnitř.
Ještě taková drobnost - správně nakódované vstřikovče v řídící jednotce motoru.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 22:36
od Mirek70
MadTom píše:Pokud jsi měnil motor i s řídící jednotkou tak tu je potřeba spárovat s jednotkou BCU, jinak to nasartovat nejde (sice točí, ale nechytne) - já jsem to řešil přes nanocom a moc jsem se nekoukal, jestli někde něco bliká. Prostě to něšlo natočit, nancom řekl že jednotka je imobilizovaná a po spuštění příslušné funkce už nebyla a šlo to natočit.
Pro odvzdušnění buďto dle návodu (s tím sešlápnutím plynu), nebo několikrát počkat, až se čerpadlo v nádrži vypne a potom to zkusit znovu. U mě to čerpadlo jde lehce slyšet i vevnitř.
Ještě taková drobnost - správně nakódované vstřikovče v řídící jednotce motoru.
veškerá elektronika v autě zůstala měnil se jen motor, i kabeláž je auta, prostě jsme měnili jen železo.
o těch vstřikovačích už jsem slyšel, že se musí zapsat do RJ čísla vstřiků nebo co.
Ale kluci tu už psali že prohodili motor a běžel.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 05 lis 2009 22:37
od Mirek70
jo to čerpadlo běží pořád dokud nezastartuješ pak vypne.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 06 lis 2009 19:00
od Land Jirka
čerpadlo musí vypnout samo po natlakování

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 06 lis 2009 20:04
od Mirek70
Land Jirka píše:čerpadlo musí vypnout samo po natlakování
nevypíná, že by nenatlakovalo, ale před výměnou motoru vše chodilo.
ovládá ho asi to čidlo na regulátoru tlaku paliva?

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 06 lis 2009 20:55
od DanoDEF
Mirek70 píše: ovládá ho asi to čidlo na regulátoru tlaku paliva?
... nie to je cidlo teploty paliva

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 07 lis 2009 07:09
od MadTom
Má dojem že TD5 nemá čidlo tlaku paliva, ale pokud otočím klíčkem, tak čerpadlo se rozběhne a po nějaké době samo vypne - možná jenom podle času?

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 07 lis 2009 09:29
od DanoDEF
MadTom píše:Má dojem že TD5 nemá čidlo tlaku paliva
... nie nema. Cidlo tlaku maju iba common-raily.

... zatial som neprisiel na to podla coho zapina a vypina cerpadlo nakolko aj pocas jazdy cerpadlo nebezi stale.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 07 lis 2009 15:00
od Land Jirka
Je tam nějaký časový interval a když se nenastartuje, tak se čerpadlo vypne.
Při nastartovaném motoru mám dojem, že běží stále.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 07 lis 2009 19:10
od Mirek70
tak to mám dobré mě běží čerpadlo stále ,ale motor neběží,

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 07 lis 2009 19:46
od DanoDEF
Land Jirka píše: Při nastartovaném motoru mám dojem, že běží stále.
... netvrdim to na 100% ale mam dojem, ze hlavne pri nizkych otackach kedy nie je potrebne velke mnozstvo paliva tak sa cerpadlo vypina

... riesil som jeden cas problem s vypinanim motora a sledoval som relatka pod sedadlom spolujazdca ( u Defendera ). Su tam 3 jedno hlavne tzv. MAIN jedno na zhavenie a jedno na cerpadlo. Pri chode motora musi byt MAIN stale zopnute. Zhavenie iba pri startovani a to tretie sa niekedy pri nizkych otackach vyplo a zaplo podla zataze motora.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 07 lis 2009 20:06
od Mirek70
budeme to muset odtáhnout někam na diagnostiku.
ještě funguje AMT? nebo má někdo kolem Prahy? kam jezdíte?
už jede, díky všem za rady.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 11 lis 2009 07:27
od MadTom
Tak jsem našel něco k tomu problému se šroubem olejové pumpy na TD5 - je to pěkně sepsané.

http://www.landyonline.co.za/issues/td5_oilpump.htm

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 11 lis 2009 07:53
od MadTom
Šroub olejové pumpy:
A ještě jsem chvilku hledal dál a bohužel ze zpráv dalších uživatelů TD5 motorů nalezených na webu plyne, že 1999 - nezajištěné, 2001 - občas zajištěné, 2003 - občas nezajištěné. Pro mě z toho plyne, že to při nejbližší vhodné příležitosti musím zkontrolovat, protože představa výměny motoru, se mi moc nelíbí.

Re: dotaz na motor TD5

Napsal: 11 lis 2009 17:45
od Mirek70
jo kuli takové blbosti.