S SUV zapadneš, s Off roadem taky, ale dál a na hůře přístupném místěSteve píše:will.26: je to dobré ,máme off roady ,páč nemám víc míst k sezení než pět
To splňuje i Velorex
![]()
SUV beru jako víceúčelový stroj, se kterým se dostaneš dál než s běžným břichoplazem, třeba na pláž, louku, na chalupu s rozumnou dostupností, na polní a udržovanou lesní cestu. Tedy pokud vyloženě nepotřebuješ zdolat terén, tak teoreticky všude. Řekněme na jakoukoliv nezničenou cestu.
Off je auto, kterým se dostaneš všude, i tam, kde cesta není, jen ne tak rychle, a víc si to užiješ. Pokud se tam nedostaneš s Offem, tak pak už jen jinak než autem
off-suv ????
Moderátor: Miky_CZ
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: off-suv ????
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: off-suv ????
musím se zastat vitary, jelikož jsem ji v zimě vyhazoval ze sněhu jenom jednou, za to 3 hodiny
vitara má rám a uzávěrku mezinápravy nemá, protože NEMÁ mezinápravovej dif, proto pro silniční provoz zadokolka, jakmile se zařadí 4x4 tak pouze na kluzkým, ale to už je všem jasny,
shrnutí: pro me je to SUV, ale co je potom SantaFe a další?
vitara má rám a uzávěrku mezinápravy nemá, protože NEMÁ mezinápravovej dif, proto pro silniční provoz zadokolka, jakmile se zařadí 4x4 tak pouze na kluzkým, ale to už je všem jasny,
shrnutí: pro me je to SUV, ale co je potom SantaFe a další?
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: off-suv ????
No, já preferuji pohodlí výrazně přesahující pohodlí běžného sedanu, dálniční rychlost mi stačí do těch cca 170, více nepotřebuji.Acon píše:... Navyše by som sa mohol presúvať v pohodlí a rýchlosťou zhodnou s bežným sedanom ...
Takže netřeba koukat po SUV, když to vše dokáže zajistit plnohodnotný off-road, ni?
Jinak já vždy měl za to, že SUV je především typ karosérie; to, že obvykle mívají 4x4, již není tak podstatné. Kupříkladu se snad všichni všude shodli, že můj bývalý Dodge RamCharger (dole) byl SUV. A to mělo pouze zadní náhon...
A propos: někteří to vidí takto
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: off-suv ????
No, dovolím si dosť výrazne nesúhlasiť. Ani RR ani iný luxusný off sa komfortom nevyrovná limuzíne. Ja som nedávno poslal z domu Lanciu Kappu SW za mizerných 4000 éčok (ktorú nahradila DII) a už uvažujem o náhrade. Síce mám Disko, no pred kúpou som sa dosť vozil aj na RR a o pohodlí nemôže byť ani reči. Či už na mechoch, alebo na pružinách.Kamoš odvedla vymenil 2r. RR sport za G ktoré je o hodne pohodlnejšie, no stále to nie je limuzína.OC píše:No, já preferuji pohodlí výrazně přesahující pohodlí běžného sedanu, dálniční rychlost mi stačí do těch cca 170, více nepotřebuji.Acon píše:... Navyše by som sa mohol presúvať v pohodlí a rýchlosťou zhodnou s bežným sedanom ...
Takže netřeba koukat po SUV, když to vše dokáže zajistit plnohodnotný off-road, ni? .....
Sú to skrátka autá na iný účel a s tým kupujúci musí rátať.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: off-suv ????
...nesouhlasim,kdyz s nami byl Sollochov na UA v unoru,byl vybaven jen MTecky a daval ve trech lidech to co mi ostatni s nazvedanymi a ruzne potunenymi Defiky a Diskoskami.Lancik píše:musím se zastat vitary, jelikož jsem ji v zimě vyhazoval ze sněhu jenom jednou, za to 3 hodiny![]()
![]()
vitara má rám a uzávěrku mezinápravy nemá, protože NEMÁ mezinápravovej dif, proto pro silniční provoz zadokolka, jakmile se zařadí 4x4 tak pouze na kluzkým, ale to už je všem jasny,
shrnutí: pro me je to SUV, ale co je potom SantaFe a další?
Takze ma to ram,krizi to jak krava,pridavnou prevodovku to ma a prostupnost terenem neskutecna.Cemu jinemu rikat offroad
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
-
mirek
Re: off-suv ????
Dlouho jsem tu nebyl, ale přidám ilustrační fotky z posledního víkendu.
Pokud nechcete aby vás musel tahat traktor, tak si kupte alespoň freečko, když ně zrovna Disco nebo Defíka.
Měl tam jednoho koně ale neprojel ...
Pěkný večer.
Pokud nechcete aby vás musel tahat traktor, tak si kupte alespoň freečko, když ně zrovna Disco nebo Defíka.
Měl tam jednoho koně ale neprojel ...
Pěkný večer.
- Přílohy
-
- forum_ranč_DALU_264.jpg (64.26 KiB) Zobrazeno 3683 x
-
- forum_ranč_DALU_261.jpg (100.08 KiB) Zobrazeno 3679 x
-
- forum_ranč_DALU_258.jpg (65.03 KiB) Zobrazeno 3681 x
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: off-suv ????
O limuzíně nešla řeč, samozřejmě -- to je úplně jiná třída. Nicméně oproti v podstatě všem* sedanům je RR daleko pohodlnější.Acon píše:No, dovolím si dosť výrazne nesúhlasiť. Ani RR ani iný luxusný off sa komfortom nevyrovná limuzíne.OC píše:No, já preferuji pohodlí výrazně přesahující pohodlí běžného sedanu, dálniční rychlost mi stačí do těch cca 170, více nepotřebuji.
Takže netřeba koukat po SUV, když to vše dokáže zajistit plnohodnotný off-road, ni? .....
___
* Výjimky samozřejmě nalézt lze, leč výhradně v nesrovnatelně vyšší cenové kategorii.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
-
mirek
Re: off-suv ????
bylo to myšleno tak, že i SUV LR Free tam projelo...Marťas píše:Přesně tak.
Re: off-suv ????
Tak teď už vůbec nechápu, proč se SUV vyrábí...?!
To už je větší kombi. Prostě je v tomu tak trochu větší zmatek a nic nemá svůj význam.
Jestli tohle zařadili do SUV, tak Freelader je pak offroad
http://www.novinky.cz/auto/172733-bmw-p ... rijna.html
To už je větší kombi. Prostě je v tomu tak trochu větší zmatek a nic nemá svůj význam.
Jestli tohle zařadili do SUV, tak Freelader je pak offroad
http://www.novinky.cz/auto/172733-bmw-p ... rijna.html
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: off-suv ????
Protože to lidé kupují a výrobně je to podstatně levnější než offroadmoon13 píše:Tak teď už vůbec nechápu, proč se SUV vyrábí...?!
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: off-suv ????
OK... tak jo... ale tak je to se všímOC píše:Protože to lidé kupují a výrobně je to podstatně levnější než offroadmoon13 píše:Tak teď už vůbec nechápu, proč se SUV vyrábí...?!
Neber to doslovně.. to byl jen dovětek k té myšlence SUV vs. Offroad
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: off-suv ????
tak teď jsem už uplně v prdeli
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y
Re: off-suv ????
will.26 píše:tak teď jsem už uplně v prdelihttp://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y
Jsem pod stolem!!!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: off-suv ????
Vždyť to by dala i Škoda 120 
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: off-suv ????
to bmw je ale taky prece SUV, pohon vsech kol to mas, tak co?
Off road by dle meho mel mit pohon vsech kol, redukci, uzaveru aspon mezinapravoveho difu /jinak je to vlastne k nicemu/, ram.
Off road by dle meho mel mit pohon vsech kol, redukci, uzaveru aspon mezinapravoveho difu /jinak je to vlastne k nicemu/, ram.
Re: off-suv ????
Jak už bylo psáno na začátku, je to spíš otázka marketingu, než skutečných schopností. LR třeba uvádí, že Disco 3 je SUV a sám mohu potvrdit (měl jsem jí 3 a půl roku), že má schopnosti skutečného offroadu. Tam, kde Def suverénně projede jenom se zkušeným offroaďákem za volantem, tam s D3 a prstem v nose projede začátečník. Samozřejmě je otázka, jak dlouho Disco 3 vydrží ježdění v těžkém terénu a vůbec tím nechci říct, že by bylo Disco 3 v terénu lepší než Def, není, protože je strašně těžké, velké a bojíte se o něho.
Co se týče pohodlí na silnici, srovnávání s limuzínami apod., tak snad jen tolik, že Disco 3 je podstatně pohodlnější než Rangie P38 a samozřejmě i Disco II. Tuhé nápravy mají na silnici své limity a jednoduše už z principu nemůžou být pohodlnější než dvojité lichoběžníky na D3. Hraje ale roli také, jak je které odpružení odladěné, pokud má nezávislé odpružení tvrdé pružiny i tlumiče, bude odskakovat klidně i hůř než tuhá náprava.
Moje zkušenost je taková, že současný velký Rangie L322 se v pohodlí velkým limuzínám hodně blíží a je to navíc daleko praktičtější a všestrannější auto.
Rangie Classic je skutečně považován, za prapředka SUV, nicméně v roce 1970, kdy byl představen, šlo především o to, aby v něm člověk nemusel jezdit v holinkách a montérkách, mohl s ním jet do města a občas dokonce i do divadla. Záměr byla univerzálnost, luxus přišel až o 15 let později, kdy se RRC začal prodávat na americkém trhu. Jinak je to poctivý offroad s podvozkem, na kterém byl později postaven Def (jenom se 100" rozvorem je přesně mezi Defem 90 a 110) a Disco 1. A jsme zase u toho marketingu. RRC a Disco 1 byly v roce 1989 (datum narození D1) technicky v podstatě totožná auta na stejném podvozku a dokonce s některými karosářskými díly shodnými (třeba přední dveře) a přesto každé mířilo k jiným zákazníkům za jiné peníze a do jiné části trhu.
Můj známý jezdí Patrolem, protože má mindrák ze svých necelých 170-ti cm výšky a v oblečení od Bushmana a za volantem Patrola v nejvyšší výbavě si připadá jako chlap. A ví prd o tom, jestli je to offroad nebo že to má obě nápravy tuhé, protože s tím v životě nebyl v terénu. Takhle prostě funguje trh, který si vymýšlí všechny ty svoje zkratky a v reálu je to nakonec jedno, hlavní je, aby byl člověk se svým autem spokojen a dokázalo mu splnit jeho potřeby.
Jezdím Classicem, protože je to ještě auto s duší (pokud se dá něco takového o autě napsat), mám ho rád a je mi jedno, jestli ho někdo bude nazývat prvním SUVéčkem nebo čistokrevným offroadem. Hlavně že je to Land Rover a vo tom to je...
Co se týče pohodlí na silnici, srovnávání s limuzínami apod., tak snad jen tolik, že Disco 3 je podstatně pohodlnější než Rangie P38 a samozřejmě i Disco II. Tuhé nápravy mají na silnici své limity a jednoduše už z principu nemůžou být pohodlnější než dvojité lichoběžníky na D3. Hraje ale roli také, jak je které odpružení odladěné, pokud má nezávislé odpružení tvrdé pružiny i tlumiče, bude odskakovat klidně i hůř než tuhá náprava.
Moje zkušenost je taková, že současný velký Rangie L322 se v pohodlí velkým limuzínám hodně blíží a je to navíc daleko praktičtější a všestrannější auto.
Rangie Classic je skutečně považován, za prapředka SUV, nicméně v roce 1970, kdy byl představen, šlo především o to, aby v něm člověk nemusel jezdit v holinkách a montérkách, mohl s ním jet do města a občas dokonce i do divadla. Záměr byla univerzálnost, luxus přišel až o 15 let později, kdy se RRC začal prodávat na americkém trhu. Jinak je to poctivý offroad s podvozkem, na kterém byl později postaven Def (jenom se 100" rozvorem je přesně mezi Defem 90 a 110) a Disco 1. A jsme zase u toho marketingu. RRC a Disco 1 byly v roce 1989 (datum narození D1) technicky v podstatě totožná auta na stejném podvozku a dokonce s některými karosářskými díly shodnými (třeba přední dveře) a přesto každé mířilo k jiným zákazníkům za jiné peníze a do jiné části trhu.
Můj známý jezdí Patrolem, protože má mindrák ze svých necelých 170-ti cm výšky a v oblečení od Bushmana a za volantem Patrola v nejvyšší výbavě si připadá jako chlap. A ví prd o tom, jestli je to offroad nebo že to má obě nápravy tuhé, protože s tím v životě nebyl v terénu. Takhle prostě funguje trh, který si vymýšlí všechny ty svoje zkratky a v reálu je to nakonec jedno, hlavní je, aby byl člověk se svým autem spokojen a dokázalo mu splnit jeho potřeby.
Jezdím Classicem, protože je to ještě auto s duší (pokud se dá něco takového o autě napsat), mám ho rád a je mi jedno, jestli ho někdo bude nazývat prvním SUVéčkem nebo čistokrevným offroadem. Hlavně že je to Land Rover a vo tom to je...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: off-suv ????
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: off-suv ????
...ja jen k te Pande panove.Pamatuji si ze kdyz jsem jezdil na zavody do italie(Dolomity) ,meli tam chatari u kazdyho baraku Defika a na zimu kdyz sakra napadlo,tak jezdili Pandou
Ve svycarsku pro zmenu pouzivali Subaru Justy.
Rikal jsem si ze se zblaznili ale pak me to preslo.Pouzivali to i hajny na sumave kdyz uz toho snehu bylo moooc,tak jedina stopa ve snehu byla ta od Justyny.
To jen k tomu videu Panda versusu RR. Do debaty o SUW se mi zasahovat nechce.
Honza
Ve svycarsku pro zmenu pouzivali Subaru Justy.
Rikal jsem si ze se zblaznili ale pak me to preslo.Pouzivali to i hajny na sumave kdyz uz toho snehu bylo moooc,tak jedina stopa ve snehu byla ta od Justyny.
To jen k tomu videu Panda versusu RR. Do debaty o SUW se mi zasahovat nechce.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: off-suv ????
Jo SUV BMW X6, to vypadá spíš jako okruhový speciál, s tím bude asi zakázané jezdit mimo cesty...moon13 píše:....Mě osobně se vůbec nelíbí ty offroad suv auta typu Porsche Cayne, Audi Q7, BMW X5 nedej bože X6 atd.
To jsou podle mě ultra SUVtzv. leštěnky....
http://www.youtube.com/watch?v=R7CxqyhzmxU
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4