Stránka 3 z 9

Napsal: 13 úno 2008 19:26
od Martin_H
Aniž bych se nějak zastával kvality AMT, podobné roztrpčení jsem na vlastní kůži zažil krátce před Vánocemi v doposud spolehlivě fungujícím CD Motor Český Dub, a bylo takového rázu, že vážně přemýšlím o tom, kam jinam jezdit :(

Re: AMT

Napsal: 16 úno 2008 12:03
od Jarys
Neklan píše::lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :evil: :!: :idea:
Tak to docela přesně vystihuje situaci. Měli bychom je prohlásit za nesvéprávné ...
a všechno jim zabavit

Napsal: 16 úno 2008 12:27
od MOPADŽI
Ještě že nejsu z Práglu :lol: Mám to jinam blíž :lol:

Napsal: 17 úno 2008 19:43
od Martin_H
máte někdo zkušenost s AutecGroup v Praze na Kolbenově ?

Napsal: 17 úno 2008 20:31
od Koudy
To je právě A.M.T. Mobil...

Napsal: 18 úno 2008 18:31
od Martin_H
Tak to mi zmátlo, už jsme si myslel, že má AMT v praze nějkou konkurenci. zase smůla :(

Napsal: 18 úno 2008 18:40
od DanielDesign
Martin_H píše:Tak to mi zmátlo, už jsme si myslel, že má AMT v praze nějkou konkurenci. zase smůla :(
:lol: :D
A nie a nie sa toho votrelca zbaviť. :D

Napsal: 19 úno 2008 10:51
od Mahatma
Já se musím Ostravského AMT trochu zastat. Májí své mouchy, ale mám zkušenost ještě s horším servisem - Renault.
Na to, že mám Freelandera něco přes rok jsem tam cekem často, i když poslední půlrok už se uklidnil (ťuk, ťuk...). Když jsem upozorňoval na hučení při brzdění a ani po vyčištění se to nezlepšilo, vyměnili destičky a Ok. Proč se ale tváří, že destičky měnit po 8000 je normální? (Ty nové fungují 30000km).
Nad problémy se spojkou taky krčili rameny a čekali, až se rozpadla.
Jinak jsem ale spokojený. Velice ochotní a vždy dostanu auto zpátky umyté a vyčištěné.

Napsal: 19 úno 2008 11:38
od motohanz
problem tehle servisu je ze to nejsou uz mechanici ktery opravdu "resi" problem ale jsou to jen menici dilu za nove.....ja to delam tak ze kdyz na neco uz nemam odvahu tak to beru ke znamymu do servisu kterej je na takovym malym meste a tam vetsinou vyresime vsechno....musis zase na ne dohlidnout v takovech vecech aby ti netahali hadici ze vzduchem po kapote a tak protoze oni nejaky skrabanecek neresi.... :)
jinak Renault musim potvrdit otres.....

Napsal: 19 úno 2008 12:34
od Martin_H
Víte, já hledám jenom nějakej servis, kde když jim řeknu utíká mi někde voda, zkontroluj to, vlezou aspoň pod auto ( aby našli naprasklou hadici a ne tupě dolil vodu s antifízou do bandy), kde si pod pojmem kontrola provozních kapalin představujou i jejich následné doplnění, kde při motáži závěrky ji zkusej po dodělání aspoň na dvorku zapnout, ..... - mohl bych pokračovat. Ideální by pak bylo, aby už někdy viděly LR i jinak než ve filmu o Africe. Takový věci jako cena práce, diagnostika, díly skladem - to už sjou naprostý podružnosti :D

Napsal: 19 úno 2008 14:15
od Mahatma
Před LR jsem měl Lancii Z. Podobný exot. Celé dva roky jsem hledal ideální servis. Marně.
Generálku po 150000km jsem nechal udělat u Fiatu (dobré, ale drahé a neudělali mi tam diagnostiku, protože moje Lancia byla na půl Peugeot a oni se nepřipíchli na její počítač), ale pak jsem hledal servis na drobnější opravy (dveře, elektrika, stěrače, klima) a bud se mě snažili obrat o prachy, nebo zase byli neschopní.
Je to s úrovní servisů u nás opravdu tak špatné?

Napsal: 19 úno 2008 14:33
od Daniel
Mě čeká dálší prohlídka za 6000tis. a taky už přemýšlím kam zajedu. V loňském roce jsem absolovoval návštěvu v AMT. Výměna všech filtrů a olej vrámci garanční prohlídky byla provedena. Filtr odvětrání víka motoru ne. Admin sice psal, že se má taky měnit. Bylo tam ještě pár věcí které neudělali a pár věcí které udělali na víc. Spokojen nespokojen. Rozčarován.

Napsal: 19 úno 2008 14:39
od Martin_H
Ano - rozčarování je to správné slovo :!:

Napsal: 19 úno 2008 15:25
od motohanz
Mahatma píše:Před LR jsem měl Lancii Z. Podobný exot. Celé dva roky jsem hledal ideální servis. Marně.
Generálku po 150000km jsem nechal udělat u Fiatu (dobré, ale drahé a neudělali mi tam diagnostiku, protože moje Lancia byla na půl Peugeot a oni se nepřipíchli na její počítač), ale pak jsem hledal servis na drobnější opravy (dveře, elektrika, stěrače, klima) a bud se mě snažili obrat o prachy, nebo zase byli neschopní.
Je to s úrovní servisů u nás opravdu tak špatné?
No me v jednom LR servise ve stodulkach rekli ze se tou malou pakou u D1 prirazuje predni nahon.... :o

Napsal: 19 úno 2008 17:07
od Hunter
Mahatma píše:...Je to s úrovní servisů u nás opravdu tak špatné?
Bohuzel je, dokonce jeste horsi, az na vyjimky :evil:

re:

Napsal: 19 úno 2008 18:58
od Radek D3
Ahoj řekl bych,že servis AMT v Ostravě je v pohodě.Neříkám, že jsou dokonalí jako třeba u VW Heller,ale jak to tak tady čtu...není na tom Ova ještě špatně.
Vše je to o lidech. Hlavně těch nahoře.
Protože nechápu jak nemůžou mít v servise zařízení na geometrii?!!
Jezdí někde ke konkurenci.
Ale lid na salóně ,servisu o tom bohužel nerozhodují :?
Zdar Radek

servis

Napsal: 19 úno 2008 21:15
od Neklan
Mám slušné zkušenosti s Dordou v Liberci. Když mi nedávno lepili do Discovery nové okno (což musí schnout přes noc), hodili mě do Prahy.
Jinak v průběhu servisu mám k autu kdykoli přístup a cokoli můžu řešit přímo s technikem, který na autě dělá. Hodina práce tuším 550,-Kč + DPH a to je to také LR autorizovaný servis (AMT 1500,- - 2000 bez DPH).

Re: servis

Napsal: 19 úno 2008 22:21
od alap
Neklan píše:Mám slušné zkušenosti s Dordou v Liberci. Když mi nedávno lepili do Discovery nové okno (což musí schnout přes noc), hodili mě do Prahy.
Jinak v průběhu servisu mám k autu kdykoli přístup a cokoli můžu řešit přímo s technikem, který na autě dělá. Hodina práce tuším 550,-Kč + DPH a to je to také LR autorizovaný servis (AMT 1500,- - 2000 bez DPH).

Je to ten Dorda na Zhořelecké v Liberci? Nebo má někde novou pobočku s úplně jinýma lidma? To mé zkušenosti jsou teda úplně jiné. Je možná problém že mám Range Rovera, který mi hned na začátku řekli, že servisovat neumí a taky že ne. A teda mě na něm několikrát účtovali těch 1500 za hodinu "prace". Asi máš hezčí ksichtík tak byli hodní

Napsal: 20 úno 2008 05:48
od RudaK
to Alap asi cítili u tebe chechtáky,tak ti chtěli pomoct,aby jsi s nima neměl nějaký problémy ( za co je utratit :D ). Hold není člověk ten,aby se zalíbil lidem všem. :idea:

Napsal: 20 úno 2008 19:26
od George
Jo u Dordy měli jednoho kluka,který tomu dost rozuměl,ale vyštvali ho odtud tak šel k Audi.Asi potřebovali snížit úroveň personálu na obvyklou hodnotu připosranosti před vedením.Holt s neumětelama se lépe mete.A Alap má pravdu,má poslední faktura za dvě hod.diagnostiky zněla na 2875,-Kč.To moc na 500,-/hod nevypadá.