Stránka 3 z 4

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 12 úno 2011 20:15
od cyril
Nevím, jestli to nepatří do jinýho vlákna...Neklan odpustí.....na dědkovi S3 88" mám taky pásy. Našel jsem jen tuhle fotku, jestli ti to nepomůže, vyfotím a dám ji do vlákna všechno o Series3 jak se dostanu k autu.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 12 úno 2011 21:08
od Neklan
Díky za fotky, sám bych nemohl sloužit, protože auto je pořád u Eliotta a ještě měsíc tam bude. Důkladně vystříkal wapkou všechny dutiny a zákoutí rámu, teď bude měsíc schnout pod střechou a pak se nakonzervuje.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 15 úno 2011 21:42
od Neklan
Jenom bych chtěl upozornit, že rozprodej dílů z S2A už visí zde: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 15 úno 2011 21:45
od Ivan
Neklan píše:Díky za fotky, sám bych nemohl sloužit, protože auto je pořád u Eliotta a ještě měsíc tam bude. Důkladně vystříkal wapkou všechny dutiny a zákoutí rámu, teď bude měsíc schnout pod střechou a pak se nakonzervuje.
Auto jsem u Eliotta viděl a je parádní. Blahopřeji k nákupu. :)

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 11:18
od Neklan
Auto by bylo více méně připravené na Kutnou Horu, nebýt problému s brzdami. A tak se na vás obracím s prosbou o radu či nápad, jak to vyřešit. Zadní brzdy jsou zrepasované a také dobře fungují. Rozvod trubek byl také zrepasován a větší část vyměněna. Válec je nový, nicméně po ruce byl pouze Britpart. Na přední nápravě je konverze na kotouče od Rocky Mountain, kteří tvrdí, že nevyžaduje žádné další zásahy do systému a že brzdy fungují se standardním brzdovým válcem ze Series LR. Brzdy jsou odvzdušněny, nicméně ty přední nebrzdí. Systém nevyvine tlak potřebný k tomu, aby pístky pohly destičkami. Když Kryten zaškrtil přívod k jedné z předních brzd, brzdy šly našlapat a držely, pístky hýbaly destičkami, v momentě, kdy se zapojily opět obě přední brzdy, pedál se propadl až na podlahu. Kontrolka ztráty tlaku v brzdovém systému se rozsvítí při každém sešlápnutí pedálu. Rocky Mountain nadále tvrdí, že těch konverzí prodaly mraky a nikde se nevyskytl podobný problém. Jejich UK prodejce Martin Hogan žhaví linky do Kanady, kde byla konverze vyrobena a snaží se na něco přijít, nicméně v Kanadě je noc a BW se blíží. Máte někdo nějaký nápad, kde by mohl být zakopaný pes? Díky

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 12:00
od Rover
Ono tam u trojek bylo několik druhů master cylinderů, jseš si jistý, že tam je ten správný?
Je tam posilovač nebo ne?

U dvouokruhových brzd jsou to na trojku třeba čísla dílů 569671, 90577520, NRC6096, všechno to jsou hlavní brzdové válce a něčím se zřejmě liší... Jinak ještě pozor někde jsem četl (na nějakém foru), že si někdo stěžoval, že číslo vyražené na válci vůbec nedpovídá katalogovým číslům LR. Takže je to trochu experimentování...

Osobně bych zkusil jiný válec...

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 13:15
od Martin T
Já bych taky zkusil jiný válec, podle toho co píšeš to vypadá, že nedodává dostatečný objem kapaliny.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 14:22
od kryten
Rover píše:Ono tam u trojek bylo několik druhů master cylinderů, jseš si jistý, že tam je ten správný?
Je tam posilovač nebo ne?

U dvouokruhových brzd jsou to na trojku třeba čísla dílů 569671, 90577520, NRC6096, všechno to jsou hlavní brzdové válce a něčím se zřejmě liší... Jinak ještě pozor někde jsem četl (na nějakém foru), že si někdo stěžoval, že číslo vyražené na válci vůbec nedpovídá katalogovým číslům LR. Takže je to trochu experimentování...

Osobně bych zkusil jiný válec...
Je tam ten o tam byl,číslo sedí.Stejně se liší jenom umísěním nádobky vývodu podtlaku na posilovač.
Posilovač má,jako každá SIII
k.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 14:23
od kryten
Neklan píše:Auto by bylo více méně připravené na Kutnou Horu, nebýt problému s brzdami. A tak se na vás obracím s prosbou o radu či nápad, jak to vyřešit. Zadní brzdy jsou zrepasované a také dobře fungují. Rozvod trubek byl také zrepasován a větší část vyměněna. Válec je nový, nicméně po ruce byl pouze Britpart. Na přední nápravě je konverze na kotouče od Rocky Mountain, kteří tvrdí, že nevyžaduje žádné další zásahy do systému a že brzdy fungují se standardním brzdovým válcem ze Series LR. Brzdy jsou odvzdušněny, nicméně ty přední nebrzdí. Systém nevyvine tlak potřebný k tomu, aby pístky pohly destičkami. Když Kryten zaškrtil přívod k jedné z předních brzd, brzdy šly našlapat a držely, pístky hýbaly destičkami, v momentě, kdy se zapojily opět obě přední brzdy, pedál se propadl až na podlahu. Kontrolka ztráty tlaku v brzdovém systému se rozsvítí při každém sešlápnutí pedálu. Rocky Mountain nadále tvrdí, že těch konverzí prodaly mraky a nikde se nevyskytl podobný problém. Jejich UK prodejce Martin Hogan žhaví linky do Kanady, kde byla konverze vyrobena a snaží se na něco přijít, nicméně v Kanadě je noc a BW se blíží. Máte někdo nějaký nápad, kde by mohl být zakopaný pes? Díky
Neklane,nepropadne se až na podlahu,zadní okruh normálně funguje pořád.
k.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 14:39
od Martin T
Tak jestli to předtím brzdilo, tak musí být závada v těch předních brzdičích a nebo to nejsou ty správné.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 14:59
od tulda
Některá auta mají na zadní bubnové brzdy našrobované na hlavním brzdovém válci zpoždovací ventily, které pustí tlak do zadních bubnových brzd později než do předních kotoučových, které brzdí nepatrně dřív a hlavně je v soustavě předních brzd kotoučových větší tlak než v zadních bubnových. Možná by to stálo za vyzkoušení.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 15:32
od kryten
Martin T píše:Tak jestli to předtím brzdilo, tak musí být závada v těch předních brzdičích a nebo to nejsou ty správné.
Předtím to nebrzdilo,dlouho to nejelo.
k.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 17:06
od Martin T
Tak musí být problém ve spolupráci pumpy a brzdičů, zejména když při ucpání jednoho druhý brzdí. To vypadá, jak už jsem psal na malé množství dodávané kapaliny.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 25 kvě 2011 17:32
od kryten
Kapalina tam jde,myslím že tenhle typ válce není konstruovaný na kotoučové brzdy...
Rocky mountain ale tvrdí že to má fungovat...
Nebo je fakt kazový válec od Shitpartu :roll:
k.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 14:46
od Neklan
Asi se nehneme dál, dokud tam na zkoušku nenamontujeme nějaký jiný master cylinder. Nemáte někdo nějaký na zápůjčku? Je to tuším 569671 a na válci samotném bude vyraženo 64676942.
Ještě mě napadá, jestli to nemůže být v tom posilovači. Asi je to blbost, ale jak je propojen válec s posilovačem a pedálem? Posilovač samotný asi na hydraulický okruh napojen není, a zadní brzdy fungují, tak je to asi mimo mísu, fakt už nevím. Pořád se mi nějak nechce věřit, že by natolik solidní firma, jako je Rocky Mountain lhala a za dost peněz prodávala produkt, který ve finále nefunguje tak, jak deklarují.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 15:13
od Mirko
Proto bych věřil napřed tomu, že natolik "proslavená" firma jako Britpart má výrobní vadu ve brzdovým válci. Bohužel ale nepomůžu, náhradu nemám. Posilovačem to snad být nemůže, auto musíš zabrzdit i když vypadne posilovač.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 15:41
od Martin T
Posilovačem to být nemůže.

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 16:44
od Rover
Trojkový válec nemám, akorát dvojkový CB...

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 19:09
od Neklan
Martin T píše:Posilovačem to být nemůže.
Myslel jsem si to

Re: Záchrana překulence II.

Napsal: 26 kvě 2011 20:21
od Neklan
Rover píše:Trojkový válec nemám, akorát dvojkový CB...
díky za ochotu, ale to by nepasovalo.