Stránka 3 z 5

Napsal: 06 úno 2008 21:36
od alap
zadní mají úplně jiné uchycení než přední. Já se teda do výměny jenom gumy nepustil, toho bych se asi bál, takže jsem měnil celý měch. Někde jsem na netu našel že se dá koupit jenom ta guma, ale to asi nebude si to jen tak doma vyměnit, co?

Napsal: 06 úno 2008 21:37
od alap
RB píše:
alap píše:Dobře, ukecali jste mě a je pravda, že za cenu 11.000 za jeden měch se mi moc do výměny všech nechce. ale pokud se dají kdekoliv sehnat za 3500 kus beru všechny 4. Kde se teda dají sehnat?
Jo a o servisu v Lobau mám taky moc dobré reference, ale je problém, že německy umím jen " majne liebe kome fike" a předpokládám, že když jím tohle řeknu, auto mi asi neopraví.
Měchy mám. 3500kč 608454158

Ty máš nové měchy za 3500? všechny 4? a to jsou jen gumy a nebo i s těma hliníkama?

Napsal: 06 úno 2008 22:18
od eliott
Teď už se dělají s plastovýma koncema, jsou lepší, neoxidují :wink:

Napsal: 06 úno 2008 22:27
od alap
eliott píše:Teď už se dělají s plastovýma koncema, jsou lepší, neoxidují :wink:
To ale nevymysleli soudruzi z anglie? To je na ně moc chytrý. po té co jsem tohle auto poznal. Ale děkuji, zítra se RB ozvu a když tak bych se stavil. Zatím děkuji ahoj

Napsal: 07 úno 2008 21:46
od George
Ale vymysleli to soudruzi z GB,ale máš pravdu v tom,že to nemusí být v anglii vyrobeno byť je to Dunlop.Navíc si myslím,že těma návštěvama v servisu tuším,že jsi psal 3-4x po 2780,-Kč za diagnostiku včetně zkalibrování EAS,jsi ty měchy už jednou hodil do kanálu.Neuraž se,ale je to tak.Oni ti pánové v servisu jsou placeni za to,že ti vymění téměř vše co vyměnit lze a to,co je naprosto jasné,že tu závadu odstraní si nechávají až na konec jako že jsou nejlepší na zeměkouli a tím si, samozřejmě z jejich pohledu,zaslouží těch nekřesťanských 1000,-Kč na hodinu bez DPH.A v tom Lebau moc mluvit nemusíš,jsou to totiž odborníci a většinou poznají co tomu chybí,ale tlumočník je samo dobrá věc.
George

Napsal: 19 úno 2008 16:48
od alap
Tak, všechny měchy jsou vyměněny a auto stojí stále nakřivo jako vždy. No tak první příčinu máme za sebou a hurá na další. Akorát poslední dobou se mi čím dál čstěji a teď již stále objevuje EAS FAUL nebo tak něco na palubce. Takže to přecijenom bude někde v eletrice a v čidlech.

Napsal: 20 úno 2008 18:59
od George
Ahoj,
teď jsem dorazil a koukám,že se nepovedlo,ale byl jsem na tom po výměně stejně a musel jsem na diagnostiku a kalibraci potom to bylo OK.
Dáme o tom když tak v sobotu řeč třeba na něco příjdeme.
George

Napsal: 20 úno 2008 20:09
od RB
alap píše:Tak, všechny měchy jsou vyměněny a auto stojí stále nakřivo jako vždy. No tak první příčinu máme za sebou a hurá na další. Akorát poslední dobou se mi čím dál čstěji a teď již stále objevuje EAS FAUL nebo tak něco na palubce. Takže to přecijenom bude někde v eletrice a v čidlech.
Nemáš špatné relátka v nivelaci?To je ta krabice kde je kompresor.R

Napsal: 20 úno 2008 20:55
od alap
Určitě o tom v sobotu pokecáme George, už se na tebe docela těším, nové informace se u tohodle auta fakt hodí. Nelituju, že jsem vyměnil všechny měchy, stejně bych do toho během roku šel. Docela to auto přetěžuju, takže ty měchy dostávají naprdel.
Je možné že to jsou nějaké nivelity, ale když mi to u Mejsnara rovnali, tak se jim to skoro povedlo srovnat, ale stále je to křivé. Akorát co jsem od nich odjel, tak mi to stále hlásí tu chybovou hlášku, což mi to před tím nedělalo. A prý je špatné pravé čidlo výšky, ale je problém, že ať ho měním s pravým a nebo ho vyměňuju za jiné (starší co mám doma) tak to nic nedělá. Nic uvidíme jak si s tím poradí v Nové Pace, myslím, že to pro ně bude docela zkouška, co všechno zvládnou.

Napsal: 16 kvě 2008 12:07
od cenda111
Stalo se to,že se mi auto sfouklo na dorazy.Byl jsem na diagnostice a tam to hodilo chybu ve smyslu "chybí signál od pravého zadního čidla výšky".Tak jsem čidlo vyměnil,jel znovu na diagnostiku a to samé.Teď teda mám na každém měchu ventilek a foukám si každý měch zvlášť doma kompresorem,takže se s tim jezdit dá.Ale chci to zprovoznit!Neví někdo kudy a kam vede kabel od toho pravého zadního čidla výšky?Díky

Napsal: 16 kvě 2008 22:49
od cenda111
Tak už jsem přišel na to,proč nejde signál od pravého zadního čidla.Ohmmetrem jsem zjistil,že je 5 cm od konektoru čidla přerušený kabel.Byla narušená izolace a měď se uplně v tom místě vytratila!Takže zas na vymazání chyby a doufat,že to už pude!

Napsal: 16 kvě 2008 22:56
od motohanz
kam jezdite na diagnostiku?

Napsal: 17 kvě 2008 10:02
od cenda111
Jezdíme do Kolína k Wisingerovi.Ale neumí airbagy a kalibraci čidel výšky vozu.

Napsal: 17 kvě 2008 10:44
od motohanz
aha no prave ni slo o to kdo umi ty cidla..

Napsal: 17 kvě 2008 20:14
od OC
TestBook má poblíž Prahy -- nakolik je mi známo jako jediný* -- Mareda. Ale věčně nemá čas :( :( :(

* AMT se z pochopitelných důvodů nepočítá ;)

Napsal: 17 kvě 2008 20:17
od OC
A vůbec, lidi, nechcete někdo, kdo na rozdíl ode mne nejste alergický na windoze, koupit Rovacom Lite? Kdyby to chodilo i na Macu, já už jej přes rok mám, ale wokna fakt nee, to já netento... :evil:

(Jen pro přesnost. Mám dojem, že v poslední době už to není "Rovacom Lite", ale jmenuje se to nějak jinak -- mám dojem, že tam spáchali nějaký rebranding, už jsem to dost dlouho nestudoval.)

Napsal: 11 čer 2008 10:08
od cenda111
Tak mi RR pořád hlásí ''stálý vysoký tlak v systému'' neví někdo co s tím?

Napsal: 11 čer 2008 14:07
od MartinMM
cenda111 píše:Tak mi RR pořád hlásí ''stálý vysoký tlak v systému'' neví někdo co s tím?
Hlasi ti to a funguje ?? me to hlasilo vysoky tlak systemu asi trikrat nez jsem vymenil snimac tlaku - taky se to muze stat kdyz auto prelozis - se mi stalo jednou kdyz jsem nalozil na jednu napravu necele dve tuny dlazby a to jsem assi prehnal :lol:

Napsal: 11 čer 2008 17:30
od motohanz
:shock: malinko

Napsal: 11 čer 2008 22:26
od cenda111
Mě to čas od času prostě zablokuje celý EAS!Jakého tlaku musí dosáhnout systém,aby vypnul kompresor?A kdy zas zapíná?