Stránka 3 z 4

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 21 črc 2016 10:11
od Svedak
Tak se mi vcera podarilo situaci vyresit temer bez bastleni.
Pouzity material - nerezove struhadlo na kren, prace cca 10 minut :-)

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 21 črc 2016 14:13
od Rover
Kolikpak stojí takové struhadlo? Taky mně to čeká u LR110...

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 21 črc 2016 14:33
od Svedak
Rover píše:Kolikpak stojí takové struhadlo? Taky mně to čeká u LR110...
Prosim pekne 45 kc. Kdyby melo vetsi hodnotu, nabidl bych Ti zbytek z toho meho, ale takhle se to skoro ani nevyplati posilat :grin:

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 21 črc 2016 14:38
od Rover
Aha, super, díky za tip!

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 21 črc 2016 20:10
od kryten
No to jsi šikula :yes Třeba bys to mohl ve velkém dodávat do Craddocka! :grin:
Vidíš,to mně nenapadlo...vždy jsem se to snažil řešit originálními díly když byly dostupné,ale tomuhle řešení myslím nejde nic vytknout.
k.

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 19 srp 2016 22:24
od Svedak
Tak jsem se tesil, ze mi kazdou chvili dorazi papir z Anglie, ze ktereho se dozvim neco vic o Koprivakovi a misto toho tohle:

On 8/16/2016 15:39, Richard Bacchus wrote:
Dear Mr Stanek

Thank you for your order. Your Land Rover is a CKD (complete knock down) exported from the UK in component form and assembled overseas. As a result we do not have the build record for the vehicle and are therefore unable to produce a Heritage Certificate. I will therefore arrange for you to be refunded.

Regards
Richard Bacchus
Certificate Officer
British Motor Industry Heritage Trust
Heritage Motor Centre

On 16 August 2016 at 17:38, Lukas Stanek <olivin4@yahoo.com> wrote:

Dear Mr Bacchus,
Thank you for your reply. Since I have no records about the vehicle history I would appreciate any information about my Land Rover. Are you able to find at least when the components were despatched from Solihull and what was their destination? I mean where the car was assembled?
Thank you in advance.
Best regards
Lukas Stanek

On 8/17/2016 08:51, Richard Bacchus wrote:
Dear Mr Stanek,
Unfortunately there is no surviving record, the chassis number prefix 903 defines a Series III 88 inch petrol basic CKD, so we can't even say to where the component parts were despatched to. The two biggest right hand drive CKD destinations were South Africa and Australia, so it was most likely built in one of those countries.


Regards
Richard Bacchus
Certificate Officer
British Motor Industry Heritage Trust
Heritage Motor Centre


Takze jsem tam, kde jsem byl pred tim - nevim nic :cry

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 30 srp 2016 22:46
od Svedak
Dneska jsem se konecne troosku pohnul smerem vpred. Vymena vodni pumpy, svicek, solenoidu, opetovna montaz predniho kardanu a hura na testovaci jizdu :-)
Tesne po opusteni dvora jsem vsak zaznamenal pomerne vyrazne rany spod predni casti auta. Po navratu se ukazalo, ze zminene zpusoboval predni kardan, jez mel diky zvednutemu podvozku vetsi uhel nez na jaky byl staven, takze mlatily krize o priruby. Jakmile jsem vymenil predni houpacky listovych per pochazejici z "One Ton" za originaly (mimochodem zvlast vyzivna prace na aute co stalo leta v koprivach), tak mlaceni zmizelo a Koprivak jel jako vitr.
Byl jsem uprimne prekvapen, jakou to auto ma trakci - vzal jsem ho v Hodkovicich do krpalu na letiste, kudy jsme jako kluci jezdili motokros. Koprivak k memu prekvapeni vyletl onu "dabelskou" trat celkem bez problemu a nahore si proklestil cestu mlazim az na letistni plochu! Opravdu parada :clap
Abych nezapomnel, jeste jednou diky tem, co mi dopomohli k original diskum.

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 30 srp 2016 23:51
od alberth
Klucina musí být nadsenej ... konečně pořádne auto a ještě může sedet na kapotě :-)

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 06 zář 2016 19:23
od Poly
Teda! :) Uvedení do provozuschopného stavu bleskovou rychlostí... gratulace :)

BTW: Jaké gumy jsi nakonec pořídil...? Také mne to čeká... Díky...

Jirka

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 06 zář 2016 19:31
od Neklan
to vypadá na Michelin XZL nebo jsou to nějaké protektory?

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 06 zář 2016 23:31
od Svedak
Poly píše:Teda! :) Uvedení do provozuschopného stavu bleskovou rychlostí... gratulace :)

BTW: Jaké gumy jsi nakonec pořídil...? Také mne to čeká... Díky...

Jirka
Ahoj,
gratulace je zatim predcasna, ale i tak diky. Koprivak sice jezdi jako drak, ale zatim bohuzel ne zcela legalne. Jak jsem tu citoval, britum se nepodarilo dohledat zadne zaznamy a ja se stale nechci smirit s tim, ze budu mit v papirech rok vyroby 1981 (datum prvni registrace v Britanii) kdyz vim, ze auto je stoprocentne starsi.
Gumy jsem nakonec poridil Michelil OR XZL 7.5x16, jak spravne odhadl Neklan. Puvodne jsem chtel Avon Rangemaster, jenze je celkem problem je sehnat. Par eshopu se sice tvari, ze je maji za slusnou cenu, lec po telefonatu na jejich dostupnost z nich vyleze, ze je vlastne nemaji a ani nejsou schopni je za nabizenou cenu dodat. Co jsem navic cetl na ruznych zahranicnich forech, nejsou na ne uplne nejlepsi reference... Zkratka a dobre, nejlepe mi pomerem cena/vykon vysly zminovane Micheliny - dle recenzi dobra trakce, vyborna zivotnost a stale jeste rozumna cena. :-)

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 07 zář 2016 10:55
od Poly
Michelin XZL vypadají jako velmi dobrá volba... I na pohled nijak neuráží a to se o mnoha modernějších dezénech říct nedá...

Díky za tip... !

Jirka

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 29 bře 2017 14:28
od Svedak
Tak jsem vcera byl po zime vytahnout Koprivaka od znameho ze stodoly a cekalo me pomerne nemile prekvapeni. Po pripojeni baterky a napumpovani benzinu jsem zkusil otocit klickem v zapalovani a ono nic :-( Respektive posledni poloha, ktera spina starter jakoby neexistovala - skoro mi to pripada, jako by tam pres zimu nekdo vlezl a zkousel se necim rypat ve spinacce. Od toho plyne muj dotaz, jelikoz si tenhle detail nejsem schopen vybavit - Kdyz zasunu klicek do spinacky a otocim do prvni polohy, nedeje se nic, telo spinacky pouze zajede kousek dovnitr. Ve druhe poloze se mi rozsviti kontrolky a dale uz klickem nejde vubec hnout :-( Je mozne, aby se pres zimu sama od sebe (v suche stodole) rozpadla spinaci skrinka? Zazil uz nekdo neco podobneho?
Auto jsem ve vysledku nastartoval na prvni otoceni klikou, ale absence starteru je preci jen ponekud tiziva.....

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 29 bře 2017 17:51
od MadTom
Spínačku ven, rozebrat a uvidíš. Zámky na LR nejsou nic moc a umí se různě rozhasit. A jestli se někdo snažil šroubovákem, tak to může být všelijaké.

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 29 bře 2017 19:33
od Svedak
MadTom píše: 29 bře 2017 17:51 Spínačku ven, rozebrat a uvidíš. Zámky na LR nejsou nic moc a umí se různě rozhasit. A jestli se někdo snažil šroubovákem, tak to může být všelijaké.
O zamcich jsem to uz bohuzel zjistil. Kuprikladu leve dvere jdou sice zamknout, ale po par zalomcovanich klikou se zase klidne otevrou.

Jeste jeden dotaz - ma SIII zamek volantu, nebo nema? Nejak si nejsem schopen vzpomenout....

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 29 bře 2017 19:59
od Rover
Zkus do spínačky nejdřív stříknout WDčko nebo i kontaktol.

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 29 bře 2017 20:16
od Svedak
Rover píše: 29 bře 2017 19:59 Zkus do spínačky nejdřív stříknout WDčko nebo i kontaktol.
Ja WD40 nerad, ale prostrikal jsem to Konkorem - efekt zadny. Zkusim ji rozebrat a uvidime. Cim si nejsem absolutne jist je zamek volantu, neb si nejsem schopen vybavit, jestli se v loni rizeni zamykalo ci nikoliv...

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 02 dub 2017 22:35
od Svedak
Tak jsem se o vikendu zkousel dostat ke spinaci skrince. Cestou jsem narazil na jeden pomerne zajimavy prvek, jehoz funkci tak nejak nejsem schopen pochopit.
Pomuze mi prosim nekdo identifikovat, k cemu slouzi ten nalitek na tele spinaci skrinky???

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 03 dub 2017 07:49
od kryten
Máš tam spínačku z Diesel,to je chcípák motoru.U benzínové verze tam má být sytič.Ten máš tedy asi někde jinde.

Re: LR 88 SIII - Koprivak

Napsal: 03 dub 2017 19:42
od Svedak
kryten píše: 03 dub 2017 07:49 Máš tam spínačku z Diesel,to je chcípák motoru.U benzínové verze tam má být sytič.Ten máš tedy asi někde jinde.
Sytic mam pravda jinde, nicmene, auto je benzinove jak papirove tak v realu. Krom toho je spinacka pridelana k volantove tyci original trhacimi srouby. Ze by si nekdo dal tu praci a vymenil celou volantovou tyc i se spinackou se mi nejak nepozdava....